Klopt, omdat hij verder niets kan maken. Maar nogmaals: hij is tégen een multiculturele samenleving, ziet alles wat aanhanger is van de Islam als een gevaar voor dit land, wil de grenzen dichtgooien voor alle immigranten uit moslimlanden, wil moslima's verbieden om nog langer vanuit hun geloofsovertuiging een hoofddoek te dragen in openbare gebouwen en ziet een Nederland met alleen maar autochtonen als zijn ideaal. Ik zal niet zeggen waar me dat aan doet denken. Of heb ik het daarmee toch gezegd?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 03:41 schreef waht het volgende:
[..]
Het enige wat Wilders wil is het uitzetten van criminele allochtonen. Geen enkele moslim of Marokkaan zal Nederland uitgezet worden om het moslim- of Marokkaan-zijn. Bovendien zijn vrouwen van oudsher niet echt misdadig. Bij mijn weten doen Marokkaanse vrouwen het heel goed in Nederland.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:02 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Je blijft lachen inderdaad. Dat laat weer eens zien waarom links sociaal is en rechts a-sociaal.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 03:45 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Klopt, omdat hij verder niets kan maken. Maar nogmaals: hij is tégen een multiculturele samenleving, ziet alles wat aanhanger is van de Islam als een gevaar voor dit land, wil de grenzen dichtgooien voor alle immigranten uit moslimlanden, wil moslima's verbieden om nog langer vanuit hun geloofsovertuiging een hoofddoek te dragen in openbare gebouwen en ziet een Nederland met alleen maar autochtonen als zijn ideaal. Ik zal niet zeggen waar me dat aan doet denken. Of heb ik het daarmee toch gezegd?
Je blijft maar wat in het rond blaten, he?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 03:45 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Klopt, omdat hij verder niets kan maken. Maar nogmaals: hij is tégen een multiculturele samenleving, ziet alles wat aanhanger is van de Islam als een gevaar voor dit land, wil de grenzen dichtgooien voor alle immigranten uit moslimlanden, wil moslima's verbieden om nog langer vanuit hun geloofsovertuiging een hoofddoek te dragen in openbare gebouwen en ziet een Nederland met alleen maar autochtonen als zijn ideaal. Ik zal niet zeggen waar me dat aan doet denken. Of heb ik het daarmee toch gezegd?
Wil je daarmee zeggen dat het niet klopt wat ik schreefquote:Op zondag 14 maart 2010 14:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je blijft maar wat in het rond blaten, he?
quote:Op zondag 14 maart 2010 14:42 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Wil je daarmee zeggen dat het niet klopt wat ik schreef![]()
OMG, dat is nog veel zieker.
Dus je gaat weer enkel in op dat laatste deel van die post? Hoe typerend.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je gaat veel te kort door de bocht. Dat vinden ook mensen die niet PVV stemmen hoor.![]()
Jij verwijt Wilders iets, maar bent zelf nog veel erger. Dat zijn hele gevaarlijke mensen.
Je "argumenten" zijn keer op keer ontkracht en telkens kom je weer met andere kwats. Die andere kwats wordt vervolgens ook weer ontkracht en het begint weer van vooraf aan.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:45 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Dus je gaat weer enkel in op dat laatste deel van die post? Hoe typerend.
Ik stem geen PVV, maar jij bent wel echt wat in het rond aan het blaten.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:42 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Wil je daarmee zeggen dat het niet klopt wat ik schreef![]()
OMG, dat is nog veel zieker.
Ontkracht? LOL... Dat heb ik nog nooit gezien. Door zoiets te roepen plaats je jezelf meteen al in een niet al te slimme hoek. Jammer. De echte kenners en mensen met een hoge intelligentie zien wel degelijk dezelfde overeenkomsten als ik ook zie. Maar daar ging die post niet eens over. Die post ging over alle maatregelen die Wilders wil... en als je ze zo achter elkaar opsomt klinkt dat nogal eng. En het enige waar jij op kunt reageren is op het feit dat ik het nogal eng vind en overeenkomsten zie? Ga verdomme gewoon in op de angstaanjagende zaken die de heer Wilders wil invoeren man, ipv iedere keer weer op de man spelen. Ik weet dat PVV'ertjes alleen vrijheid van meningsuiting voor zichzelf willen, maar probeer een ander ook die vrijheid te gunnen.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je "argumenten" zijn keer op keer ontkracht en telkens kom je weer met andere kwats. Die andere kwats wordt vervolgens ook weer ontkracht en het begint weer van vooraf aan.
Er klopt helemaal niets van jouw beweringen en dat is de oplettende lezer van dit draadje wel duidelijk hoor. Ik zou er gewoon mee stoppen. Gewoon, om jezelf niet nog belachelijker te maken dan je nu al doet.
Dus dit stuk: "hij is tégen een multiculturele samenleving, ziet alles wat aanhanger is van de Islam als een gevaar voor dit land, wil de grenzen dichtgooien voor alle immigranten uit moslimlanden, wil moslima's verbieden om nog langer vanuit hun geloofsovertuiging een hoofddoek te dragen in openbare gebouwen en ziet een Nederland met alleen maar autochtonen als zijn ideaal." noem jij 'rond aan het blaten'???quote:Op zondag 14 maart 2010 14:52 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Ik stem geen PVV, maar jij bent wel echt wat in het rond aan het blaten.
Misschien moet je dan eens je kwaad brilletje afzetten, want een Nederland met alleen maar autochtonen is helemaal niet zijn ideaal, zijn vrouw is zelfs allochtoons. Hij is inderdaad anti-islamitisch, en veel stemmen die hij krijgt zijn te danken aan al het kwaad wat islamieten teweeg hebben gebracht in deze wereld. Jij bent echt op een kruistocht om iedereen die maar overweegt Wilders te stemmen af te branden als tuig en weet ik wat, waarmee je jezelf alleen maar slechter maakt. Ik moet ook zeggen, veel Wilders-stemmen zijn om vage en ondoordachte redenen, maar als jij jezelf vervolgens ook tot dat niveau verlaagt ben je geen haar beter, zelfs nog erger. Jij vindt jezelf zo intelligent en probeert iedereen daarom af te branden, maar dat werkt enkel averechts en iedereen lacht je alleen maar uit.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:54 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Dus dit stuk: "hij is tégen een multiculturele samenleving, ziet alles wat aanhanger is van de Islam als een gevaar voor dit land, wil de grenzen dichtgooien voor alle immigranten uit moslimlanden, wil moslima's verbieden om nog langer vanuit hun geloofsovertuiging een hoofddoek te dragen in openbare gebouwen en ziet een Nederland met alleen maar autochtonen als zijn ideaal." noem jij 'rond aan het blaten'???
Wat een volk loopt hier tch vrij rond. Ongelooflijk
Nee. Je hebt een beetje last van tunnelvisie. Iedereen met meer dan een hersencel ziet in dat jij poep praat. Al je beweringen over Wilders kloppen aantoonbaar niet. Waht heeft werkelijk alles wat je hier hebt neergeplempt al ontkracht en je blijft maar aan het blaten. Dan heb je dus of last van tunnelvisie of je bent autistisch.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:53 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Ontkracht? LOL... Dat heb ik nog nooit gezien. Door zoiets te roepen plaats je jezelf meteen al in een niet al te slimme hoek. Jammer. De echte kenners en mensen met een hoge intelligentie zien wel degelijk dezelfde overeenkomsten als ik ook zie. Maar daar ging die post niet eens over. Die post ging over alle maatregelen die Wilders wil... en als je ze zo achter elkaar opsomt klinkt dat nogal eng. En het enige waar jij op kunt reageren is op het feit dat ik het nogal eng vind en overeenkomsten zie? Ga verdomme gewoon in op de angstaanjagende zaken die de heer Wilders wil invoeren man, ipv iedere keer weer op de man spelen. Ik weet dat PVV'ertjes alleen vrijheid van meningsuiting voor zichzelf willen, maar probeer een ander ook die vrijheid te gunnen.
Hij heeft wél regelmatig gezegd dat een land met alleen maar autochtonen zijn ideaal is. Sowieso een land zonder moslims.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:58 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Misschien moet je dan eens je kwaad brilletje afzetten, want een Nederland met alleen maar autochtonen is helemaal niet zijn ideaal, zijn vrouw is zelfs allochtoons. Hij is inderdaad anti-islamitisch, en veel stemmen die hij krijgt zijn te danken aan al het kwaad wat islamieten teweeg hebben gebracht in deze wereld. Jij bent echt op een kruistocht om iedereen die maar overweegt Wilders te stemmen af te branden als tuig en weet ik wat, waarmee je jezelf alleen maar slechter maakt. Ik moet ook zeggen, veel Wilders-stemmen zijn om vage en ondoordachte redenen, maar als jij jezelf vervolgens ook tot dat niveau verlaagt ben je geen haar beter, zelfs nog erger. Jij vindt jezelf zo intelligent en probeert iedereen daarom af te branden, maar dat werkt enkel averechts en iedereen lacht je alleen maar uit.
Haal die kop van je eens uit het zand! Alles wat ik schrijf over Wilders klopt niet? OMG. Ben je echt zo dom of doe je je alleen zo voor? Dus Wilders is niet tegen alles wat aanhanger is van de Islam? Wilders wil geen verbod op hoofddoekjes in openbare ruimtes? Wilders wil niet families uit elkaar trekken door er 1 het land uit te gooien als die een criminele daad begaat? Wilders wil niet grenzen dicht gooien voor immigranten uit moslimlanden? En zo kan ik nog even doorgaan.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee. Je hebt een beetje last van tunnelvisie. Iedereen met meer dan een hersencel ziet in dat jij poep praat. Al je beweringen over Wilders kloppen aantoonbaar niet. Waht heeft werkelijk alles wat je hier hebt neergeplempt al ontkracht en je blijft maar aan het blaten. Dan heb je dus of last van tunnelvisie of je bent autistisch.
Je hebt VVD en je hebt VVD. Je hebt een deel van de VVD dat tegen GL/D'66 aanschurkt en je hebt 'n deel wat meer heeft met de Amerikaanse GOP.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:05 schreef EchtGaaf het volgende:
Een VVD-er zou voor mij geen optie zijn.
WIlders is niet tegen alles wat aanhanger is van de Islam. Wilders wil inderdaad een verbod op hoofddoekjes in openbare ruimtes, maar dat vind ik geen gevaarlijk standpunt. Sterker nog: er valt best iets voor te zeggen. Wilders trekt geen families uit elkaar, dat doen mensen die willens en wetens criminele daden begaan en het dichtgooien van grenzen voor Moslims is geen gevaarlijk standpunt voor de allochtonen die in Nederland wonen. Niet elke allochtoon is Moslim.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:08 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Haal die kop van je eens uit het zand! Alles wat ik schrijf over Wilders klopt niet? OMG. Ben je echt zo dom of doe je je alleen zo voor? Dus Wilders is niet tegen alles wat aanhanger is van de Islam? Wilders wil geen verbod op hoofddoekjes in openbare ruimtes? Wilders wil niet families uit elkaar trekken door er 1 het land uit te gooien als die een criminele daad begaat? Wilders wil niet grenzen dicht gooien voor immigranten uit moslimlanden? En zo kan ik nog even doorgaan.
WORDT WAKKER MAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Als jij graag anderen tot inzicht wilt brengen dat Wilders slecht is voor Nederland, mag je dat van mij best doen. Ik ga toch niet op hem stemmen. Maar je bent gewoon keihard aan het uitschelden en flamen, waarmee je volledig de plank misslaat en iedereen je uitlacht. Ik heb je hier al vaker mensen zien uitmaken voor "gebrek aan intelligentie", "IQ van een deurmat" en allerlei andere dingen. Er is werkelijk niemand die zijn mening gaat veranderen om jouw non-argumentatie. Als je mensen wilt overtuigen zul je dat op een fatsoenlijk wijze moeten doen, maar gezien jouw gescheld zul je vast nog niet oud genoeg zijn daarvoor, ofzo.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:06 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Hij heeft wél regelmatig gezegd dat een land met alleen maar autochtonen zijn ideaal is. Sowieso een land zonder moslims.
En de mensen die mij uitlachen zijn mensen die echt niet beter weten en geen flauw benul hebben van wat er gaande is. Waarschijnlijk vanwege een gebrek aan intelligentie. Geeft verder niet. Het is soms wel vrij vermakelijk om te zien hoe blind sommigen zijn voor wat hun grote Geert allemaal roept. Ja ik ben bezig met een kruistocht, aangezien ik het gevaar wél zie en van mening ben dat ik dan niet kan zwijgen. En dat zal ik ook nooit doen. En als dat anderen alleen maar sterkt in hun drang om op de PVV te stemmen, is dat nog belachelijker dan ik me kon voorstellen en bewijst meteen mijn gelijk. Veel fokkers hebben het IQ van een deurmat. Het is gewoon niet anders. Ik probeer wat tegengas te geven en als het een paar mensen aan het denken zet dan is dat al prima!
Daarom wil hij specifiek migranten uit moslimlanden weigeren?quote:Op zondag 14 maart 2010 15:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
WIlders is niet tegen alles wat aanhanger is van de Islam.
Moeten petjes dan ook verboden worden in alle openbare ruimtes? Anders ben je niet echt consequent.quote:Wilders wil inderdaad een verbod op hoofddoekjes in openbare ruimtes, maar dat vind ik geen gevaarlijk standpunt. Sterker nog: er valt best iets voor te zeggen.
Dus het is normaal dat Wilders een heel gezin terug wil sturen naar het buitenland, omdat één lid van dat gezin een misdaad begaat? Want dat heeft hij gezegd. Heel eerlijk, een hele familie benadelen voor iets wat ze niet hebben gedaan. Laat wel zien dat het hem niets kan schelen als het maar om een allochtonenfamilie gaat.quote:Wilders trekt geen families uit elkaar, dat doen mensen die willens en wetens criminele daden begaan
Op het moment dat Wilders alle moslims als een 'gevaar' ziet en ze dus op die manier generaliseert, wat let hem dan om dat ook bij andere allochtonen te doen. Bovendien heb ik niet het idee dat relmarrokaantjes echt nog zoveel tijd aan hun geloof besteden. Dus dan zou hun gedrag door de islam komen?quote:En het dichtgooien van grenzen voor Moslims is geen gevaarlijk standpunt voor de allochtonen die in Nederland wonen. Niet elke allochtoon is Moslim.
Dat klopt.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je hebt VVD en je hebt VVD. Je hebt een deel van de VVD dat tegen GL/D'66 aanschurkt en je hebt 'n deel wat meer heeft met de Amerikaanse GOP.
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |