Dat kwam omdat ik ondertussen zat te genieten van een overheerlijke maaltijd, vakkundig door mijn lief bereid... wat je zachte versierpoging bij voorbaat al kansloos maaktequote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:26 schreef bendk het volgende:
[..]
Ja inderdaad...ik hoor opeens niets meer van d'r
Lekker makkelijk om VVD en PVV op 1 hoop te gooien....quote:Op zondag 7 maart 2010 03:56 schreef scanman1 het volgende:
Maar mijn vrouw en ik stemmen beide links. Als ik een vrouw zou hebben die VVD of zelfs PVV zou stemmen, zou dat onherroepelijk het einde van de relatie betekenen. Ik vind VVD en PVV stemmers zwaar asociale wezens en PVV stemmers zelfs tuig, dus als mijn vrouw dat zou stemmen, zou een relatie onmogelijk zijn.
Zelfs niet als toetje ?quote:Op zondag 7 maart 2010 10:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kwam omdat ik ondertussen zat te genieten van een overheerlijke maaltijd, vakkundig door mijn lief bereid... wat je zachte versierpoging bij voorbaat al kansloos maakte
Kijk jij mee in haar stemhokje?quote:Op zondag 7 maart 2010 03:56 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Maar mijn vrouw en ik stemmen beide links. Als ik een vrouw zou hebben die VVD of zelfs PVV zou stemmen, zou dat onherroepelijk het einde van de relatie betekenen. Ik vind VVD en PVV stemmers zwaar asociale wezens en PVV stemmers zelfs tuig, dus als mijn vrouw dat zou stemmen, zou een relatie onmogelijk zijn.
ik stem pvv, mijn marokkaanse vriendin pvda.quote:Op zondag 7 maart 2010 11:04 schreef RensWisse het volgende:
Zolang je het niet teveel over politiek hebt, kan dat prima, alleen is dat bij mij met m'n grote mond wel een probleem.
Eens. Dat is inherent aan de vrouw. Het is geen wonder dat vrouwen linkser stemmen dan mannen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:23 schreef OldJeller het volgende:
Het is goed dat een vrouw zorgzaam en sociaal is, niet een egoïstische feeks.
Oh dear, je zult toch idd een compleet andere politieke voorkeur hebben dan je man, en die met goed fatsoen niet kunnen uitspreken omdat je daarmee je relatie op het spel zet....quote:
tja manlief in de keuken...jij maar eten...je bent een uitgekookte vrouwquote:Op zondag 7 maart 2010 11:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
De maaltijd was 3 gangen... dus inclusief toetje
Sociaal doen met andermans centen (onder dwang afgenomen). Het is maar goed dat er ook nog rechtsen zijn, iemand moet al die socialiteit toch betalen/quote:Op zondag 7 maart 2010 11:08 schreef waht het volgende:
[..]
Eens. Dat is inherent aan de vrouw. Het is geen wonder dat vrouwen linkser stemmen dan mannen.
Geloof me... andersom is niet echt een optie, mijn kookkunst is omgekeerd evenredig aan de zijne.quote:Op zondag 7 maart 2010 12:22 schreef bendk het volgende:
[..]
tja manlief in de keuken...jij maar eten...je bent een uitgekookte vrouw
Foei! Dat hoort niet zo. Jij moet zorgzaam zijn, hoor. Daar ben je nu eenmaal een vrouw voor.quote:Op zondag 7 maart 2010 12:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geloof me... andersom is niet echt een optie, mijn kookkunst is omgekeerd evenredig aan de zijne.
Jij begreep die post dus niet.quote:Op zondag 7 maart 2010 09:54 schreef bendk het volgende:
[..]
Dan heb je je vrouw al heel vroeg onder de knoet...
En toch ook heel erg puur natuur?quote:Op zondag 7 maart 2010 12:55 schreef Hexagon het volgende:
Overigens zijn Groenlinks stemmende meisjes vaak erg lief
Klopt de VVD'er is extreem asociaal en denkt alleen aan zijn eigen portemonnee. Ik ben daar een goed voorbeeld van. Ik ben namelijk fel tegen een sociaal vangnet. Een persoon die bijvoorbeeld vanwege zijn lichamelijke beperktheid niet in staat is om arbeid te verrichten, kan wat mij betreft ter plekke doodvallen. Werken zál je. Flikker top op Scanman, met je kortzichtigheid en links gewauwel. Stigmatiserende vent ben je, niks anders.quote:Op zondag 7 maart 2010 03:56 schreef scanman1 het volgende:
[..]
"Ik ken haar al van m'n 14e".
Of ze het nou zelf door hebben of niet. Je bent een uitstekende woordgoochelaar...ik stel voor om jou wouter bos op te volgen...je hebt dezelfde wonderbaarlijke talentenquote:Op zondag 7 maart 2010 16:43 schreef Klopkoek het volgende:
Wat scanman zegt is juist. VVD'ers rekken de norm namelijk steeds verder op. Of ze het nou zelf door hebben of niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |