He, niets slechts over Bob Dylanquote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:57 schreef DrDentz het volgende:
Het beste stukje HIStory Tour vind ik eigenlijk Wanna Be Startin' Somethin'. Lekker live enzo. Was de hele show maar zo. Dan was die stem maar een krakend Bob Dylan-geluid op z'n 50ste.. konden we wel genieten van mooie opnames.
Moet ik je nou serieus nemen of nietquote:Op zondag 21 maart 2010 19:37 schreef DrDentz het volgende:
Hoor je dat in het begin? Dan vallen er dingen op Michael's kop in de studio. Ohh!
Staat op The Ultimate Collection.
Dozen op zijn hoofdquote:Op zondag 21 maart 2010 19:43 schreef DrDentz het volgende:
Dat zegt hij tijdens de Mexico Deposition, dan laten ze die demo horen en begint MJ te lachen.
"Mr. Jackson, why did you laugh?"
Dan zegt hij dat er dozen op z'n hoofd vielen en dat hij duizelig was daarna tijdens het opnemen van Dangerous.
Jah he? Maar noten kunnen lezen schijnt absoluut geen voorwaarde te zijn om goede muziek te kunnen maken.quote:Op zondag 21 maart 2010 20:19 schreef gifkwal het volgende:
Leuk Robijn. Ik heb het altijd grappig gevonden dat hij geen noten kon lezen![]()
Maar wat een genie.
Grappig is dat. Maar ja misschien typeert zoiets juist een goede artiest. Beethoven was tenslotte zelfs doofquote:Op zondag 21 maart 2010 20:22 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Jah he? Maar noten kunnen lezen schijnt absoluut geen voorwaarde te zijn om goede muziek te kunnen maken.
De vier Beatles konden ook geen noten lezen.
Ik heb de audio opgeslagen en bewerkt qua sound en nou hoor ik deze versie liever als de album versie!quote:
Wow, dat filmpje is echt vet, leuk om te weten hoe hij zijn liedjes schrijft!quote:Op zondag 21 maart 2010 19:46 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dozen op zijn hoofdOkee thanks voor de info.
Zal dit ook hier plaatsen, heel interessant, je hoort hoe hij zijn songs schrijft en hij zingt ook een stukje.
De rest van de delen is ook op YT te vinden.
Neenee, hersenvliesontsteking. Heb ik ook net gegoogled hoorquote:Op zondag 21 maart 2010 21:24 schreef gifkwal het volgende:
Syphilis, was het niet?
Edit, dat ging dus over Beethoven.
Ik vind die Dangerous rehearsals ook zo tof! Zou ik ook best een dvd van willen.
Er staat ook bij dat de dokter zei dat het niet zo erg was, die hersenvliesontstekingquote:Op zondag 21 maart 2010 21:32 schreef gifkwal het volgende:
Oh, nou ja beter dan syphilis denk ik zo maar
Beat It van diezelfde rehearsels is ook erg goedquote:Op zondag 21 maart 2010 21:23 schreef tass het volgende:
[..]
Ik heb de audio opgeslagen en bewerkt qua sound en nou hoor ik deze versie liever als de album versie!
Ook de beelden vind ik hiervan geweldig. Veel meer dansen en hij zit meer in het nummer als dat op de live beelden van Bukarest!
Eerst maar s die nieuwe nummertjes in November!quote:Op maandag 22 maart 2010 01:10 schreef Rnnz het volgende:
Ik hoop dat er ooit nog onbekende This Is It rehearsals vrijkomen. Will You Be There, Stranger In Moscow, Lady In My Life... bijvoorbeeld. *keep dreaming*
lol..je kan t ook overdramatiserenquote:Op maandag 22 maart 2010 01:14 schreef DrDentz het volgende:
November pas.. wat een marteling..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |