abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79297128
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 14:56 schreef Rnnz het volgende:

Ik krijg gewoon nu nog een brok in m'n keel als Michael het outro voorleest.
Ja
pi_79297578
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 14:34 schreef gifkwal het volgende:
Ik moet Taraborelli maar weer eens gaan lezen, het is alweer een aantal jaren geleden en dit soort dingen weet ik gewoon niet meer.

bah hoe kun je die vent nou geloven, 90% is niet waar
pi_79297689
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 15:31 schreef tisikke het volgende:

[..]

bah hoe kun je die vent nou geloven, 90% is niet waar
Ik neem het ook met een flinke korrel zout (bijvoorbeeld zijn bewering van talloze interviews met familieleden etc, terwijl hij de meeste informatie uit derde hand heeft) maar het geeft wel een redelijk overzicht van Michael's carriere (wat hij wanneer deed, zeg maar).
pi_79299854
quote:
Jammer dat ie dat nummer nooit live gezongen heeft. Alleen op een awards show werd ie min of meer gedwongen te zingen, ik geloof de NAACP Awards van 1993.
Deze is toch ook live of niet? Of is dit playback?
pi_79300147
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 16:21 schreef Hondenbrok het volgende:

[..]

Helaas niet, ik ben benieuwd of Michael dat live had kunnen doen. Daarom ben ik ook zo benieuwd naar de overige rehearsals van This Is It.
pi_79302655
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 16:21 schreef Hondenbrok het volgende:

[..]

Dit vind ik echt zo mooi gedaan he

Michael was echt een slechte playbacker trouwens Snap ook niet waarom hij dat soms deed want het was totaal niet nodig. Hoe geweldig zou het zijn geweest om dit bij TII te zien.
pi_79303303
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_79304128
O ja die was ik ook al vergeten, inderdaad

Ik had wel eens gewild dat hij wat vaker los ging qua ad libs of gewoon een beetje jammen of zo met zijn stem.
pi_79304732
Nee hoor, was het maar zo'n feest.
  donderdag 18 maart 2010 @ 18:23:01 #262
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_79304842
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 14:56 schreef Rnnz het volgende:

Ik krijg gewoon nu nog een brok in m'n keel als Michael het outro voorleest.
Ik vond qua muziek Heal the World en We Are The World het mooist en meest emotioneel omdat het Michaels nummers zijn en hij het gewoon nooit meer live gaat zingen
Ik denk dat dit nummer (Will You Be There) beter vertolkt had kunnen worden door een andere zanger/zangeres. Het stond naar mijn gevoel te ver van Michael af.
You will allways be my hero...
  donderdag 18 maart 2010 @ 18:23:42 #263
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_79304864
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 17:18 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Dit vind ik echt zo mooi gedaan he

Michael was echt een slechte playbacker trouwens Snap ook niet waarom hij dat soms deed want het was totaal niet nodig. Hoe geweldig zou het zijn geweest om dit bij TII te zien.
Oh man, hou op, vooral bij HIStory. Plaatsvervangende schaamte voel ik als ik iets laat zien daarvan aan iemand.
You will allways be my hero...
pi_79305053
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 18:11 schreef SteelDogg het volgende:

Live of niet? Ik denk van wel
Deze lijkt me wel live, ja. Hij zingt in elk geval op een gegeven moment de tekst verkeerd. Maarre, deze staat toch niet op de dvd? Of wel?

MJ44Ever, ik vond Will You Be There destijds op de memorial ook een beetje vreemd. Nu ik het terug zie vind ik het al beter, maar destijds vond ik ook dat het in zo'n andere stijl gezongen werd ineens.
pi_79305055
Ik vond hem wel een goede playbacker, bij eerste keer Bucharest kijken dacht ik dat alles live was.
pi_79305136
Het verschil tussen live en playback is over het algemeen toch wel vrij evident vind ik. Zeker vanaf de Dangerous Tour.
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_79305194
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 18:29 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Deze lijkt me wel live, ja. Hij zingt in elk geval op een gegeven moment de tekst verkeerd. Maarre, deze staat toch niet op de dvd? Of wel?

MJ44Ever, ik vond Will You Be There destijds op de memorial ook een beetje vreemd. Nu ik het terug zie vind ik het al beter, maar destijds vond ik ook dat het in zo'n andere stijl gezongen werd ineens.
Michael the Magician.

De versie die je hoort is gewoon een andere dan op het album.
pi_79305293
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 18:34 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Michael the Magician.

De versie die je hoort is gewoon een andere dan op het album.
Maar wat overtuigd jou er dan van dat dit niet live is? Ik zie/hoor het niet.
pi_79305294

Kijk vanaf, 0:27.. There comes a tihiiiiiiimee.

Die gozer vind ik nog steeds eng ;$
-
pi_79305507
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 18:36 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Maar wat overtuigd jou er dan van dat dit niet live is? Ik zie/hoor het niet.
Ik hoor het gewoon.

Michael zingt niet zo live, niet zo vlekkeloos. Je hoort ook totaal geen ademhaling, ad-libs zijn perfect, intonatie is perfect enz.
pi_79305645
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 18:43 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Ik hoor het gewoon.

Michael zingt niet zo live, niet zo vlekkeloos. Je hoort ook totaal geen ademhaling, ad-libs zijn perfect, intonatie is perfect enz.
I second Rnnz overigens. Luister ff naar hoe hij Beat It , BJ en WDAN enzo zingt en vergelijk dat met de steriele perfectie van WYBT. Duidelijk toch?
pi_79305704
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 18:47 schreef Zapato het volgende:

[..]

I second Rnnz overigens. Luister ff naar hoe hij Beat It , BJ en WDAN enzo zingt en vergelijk dat met de steriele perfectie van WYBT. Duidelijk toch?
Hm ja jullie zullen wel gelijk hebben. Als is WYBT wel een stuk rustiger natuurlijk.
pi_79305765
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 18:49 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Hm ja jullie zullen wel gelijk hebben. Als is WYBT wel een stuk rustiger natuurlijk.
Klopt, maar luister goed naar tweede couplet, als de tweede stem erbij komt, als ie een nummer live doet, hoor je dat zelden (IJCSLY is hierop een uitzonderingetje).
pi_79305843
Tweede stem kan toch ook van de band zijn? Nou ja het was dan in elk geval slim van hem om het met de verkeerde tekst op te nemen
pi_79364128
Het beste stukje HIStory Tour vind ik eigenlijk Wanna Be Startin' Somethin'. Lekker live enzo. Was de hele show maar zo. Dan was die stem maar een krakend Bob Dylan-geluid op z'n 50ste.. konden we wel genieten van mooie opnames.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')