quote:was een Nederlands econoom en natuurkundige. Hij was (samen met Ragnar Frisch) in 1969 de eerste die de prijs van de Zweedse Rijksbank voor economie (de "Nobelprijs" voor de Economie) kreeg uitgereikt. Hij wordt beschouwd als de grondlegger van de econometrie.
nopequote:Op zaterdag 6 maart 2010 02:36 schreef lubje25 het volgende:
Bos
was er al bang voor, geen idee wie zijn functie overnamquote:Op zaterdag 6 maart 2010 03:21 schreef Mark het volgende:
Bos heeft zijn ontslag ingediend dus is hij geen minister meer.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 04:41 schreef Ofyles2 het volgende:
Jan-Kees de Jager
neef van uncle fester dan?quote:
Fester is inderdaad een neef van Morticia.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 04:53 schreef lubje25 het volgende:
[..]
neef van uncle fester dan?geen idee hoe die vent heet
Die is uit Op hoop van zegen.quote:
goeiemorgen en dank voor de Vaderlandse literatuurles op zaterdagmorgenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 08:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die is uit Op hoop van zegen.
'De vis wordt duur betaald.'
Goeiemorgen.
quote:
dat is hemquote:
+1 natuurlijkquote:
quote:
nee iets minder oppervlakkig ben ik bangquote:
neequote:
quote:
jepquote:
+1 slaveloosquote:
ja, joh ik ben niet zoals die anderen die een vraag 30 minuten laten staan en dan pas een crappy hint gaan gevenquote:
quote:
Was een makkelijke héquote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:13 schreef nightcowboy het volgende:
Vlasic
Amsterdam ?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:25 schreef nightcowboy het volgende:![]()
Wat is de op twee na grootste stad van Marokko?
quote:
Zou kunnen...ik heb op wiki gekeken en daar stond Fez aangegeven als derde stad.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:42 schreef banaantjeEE het volgende:
Bedoel je de op twee na grootste qua bevolking of oppervlak (ben stiekem gaan googlen).. want wat bevolking betreft werd het antwoord dan al gegeven hoor.
mr. Ano +1quote:
Je met Lekker Ding...quote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je met Lekker Ding...
lubje +1
Stand deel 1907:
1 Mark
1 Ofyles2
1 Cobra4
1 tong80
2 slaveloos
3 banaantjeEE
1 Carolyne1575
1 nightcowboy
1 erkel
1 mr_anonimous
1 lubje25
Ook geen Apres Ski Fan dus.quote:
hij is niet de enigequote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Moet naar Anonieme Sexverslaafden denk ik.... Als je al een leuke vrouw hebt en dan nog gaan lopen rommelen.....
Lubje +1quote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:08 schreef Yankee het volgende:
Vreeswijk
Stand deel 1907:quote:
Inmiddels zijn ze weer bij elkaar....quote:
Gonna, come back.. Maar hij is goedquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:20 schreef Rucebo het volgende:
Come back and take me home
?
Clocks van Coldplay in ieder geval.
Kavala in Griekenlandquote:
Typoquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:34 schreef mr_anonimous het volgende:
En die andere club dan? Je vraagt toch om clubs?
Ik zat mijn hersens te kraken op welke andere club....quote:
quote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:47 schreef mr_anonimous het volgende:
Paul Haenen, Margreet Dolman en Bert en Ernie
Yankee +1quote:
quote:
dat zou goed kunnenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:13 schreef Terpentin07 het volgende:
Demi Moore?
Erg lekker.quote:
quote:
quote:
ik wil het specifieker horen. waarom wordt het aangevraagd?quote:
Ja, en waarover?quote:
Verschillende dingen. Kan een bepaalde regel zijn, of een straf die de verzoekers eigenlijk had moeten ontvangen.quote:
Ja, wat hebben ze gedaan?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:51 schreef Niox het volgende:
[..]
Verschillende dingen. Kan een bepaalde regel zijn, of een straf die de verzoekers eigenlijk had moeten ontvangen.
Bij mededinging hebben ze de kartelwetgeving overtreden. En door dat zelf te melden krijgen ze geen boete, in tegenstelling tot de andere leden van het kartel.quote:
+1 , dit zocht ikquote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:57 schreef Niox het volgende:
[..]
Bij mededinging hebben ze de kartelwetgeving overtreden. En door dat zelf te melden krijgen ze geen boete, in tegenstelling tot de andere leden van het kartel.
nightcowboy +1quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:07 schreef nightcowboy het volgende:
De compagnie van kapitein Frans Banning Cocq en luitenant Willem van Ruytenburg maakt zich gereed om uit te marcheren.
quote:
Anthony Burgess inderdaad.quote:
Dat is maar een stukje. Ik wil de volledige naam horen.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je alles onder controle hebt, ga je gewoon niet snel genoeg.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
Timor?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:20 schreef erkel het volgende:
In 2000 gaf Portugal het laatste stukje gekoloniseerd stukje land terug aan China, namelijk Macau. Daarvoor droeg Portugal ook al een stuk land over in Zuid-Oost Azië. Tegenwoordig is het een onafhankelijke republiek. Wat is de naam?
Het ligt op het eiland Timor, alleen het westelijke gedeelte, West-Timor, hoort bij Indonesië.quote:
cowboy +1quote:
Stand deel 1907:quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee.
Also:
Kanaal van Gent naar Terneuzen.
Ik heb nog nooit van die naam gehoord, maar ik kan het helaas ook niet goedkeuren.quote:
NL concertgebouw ?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van die naam gehoord, maar ik kan het helaas ook niet goedkeuren.
Het orkest is vernoemd naar een gebouw.
Metropole is het evenmin...
Is aan jou, het is niet duidelijk omschreven in de vraagstelling. Maar voor het geval dat:quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:35 schreef BeamofLight het volgende:
Officieel moet ik nu nightcowboy de punten geven omdat Xsara niet telt.
Wat vinden jullie?
Lijkt me duidelijk genoeg: niet beginnen met een X of C.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Is aan jou, het is niet duidelijk omschreven in de vraagstelling. Maar voor het geval dat:
BX
2CV
AX
DS
SM
Jumpy
Wat moet ik dan zeggen? Nee ik wil dat punt? Fuck that!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:39 schreef BeamofLight het volgende:
Als iedereen zich afzijdig houdt dan beslis ik maar
Stand deel 1907:
1 Mark
2 Ofyles2
1 Cobra4
1 tong80
2 slaveloos
4 banaantjeEE
1 Carolyne1575
5 nightcowboy
2 erkel
5 mr_anonimous
3 lubje25
5 Yankee
3 Niox
1 Rucebo
1 Terpentin07
1 tomtomaat
1 BeamOfLight
Nee, je had moeten zeggen: het antwoord van cowboy leek ietwat toevallig, maar ik had er iig geen 6 goed dus de punten voor Wyat Earp.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wat moet ik dan zeggen? Nee ik wil dat punt? Fuck that!
Je mag het hebben hoor.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:41 schreef nightcowboy het volgende:
Leek me logisch dat ik dat punt zou krijgen maar goed.
Nee dat zou ik niet zeggen. En Cowboy mag het punt hebben.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:41 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee, je had moeten zeggen: het antwoord van cowboy leek ietwat toevallig, maar ik had er iig geen 6 goed dus de punten voor Wyat Earp.
Ik post impulsief.....quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:45 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Ik gun het je van harte hoor maar volgende keer wat beter opletten.
Wat isquote:was een middeleeuwse grappenmaker, student, clericus, zanger, dichter die meestal in een groep rondzwierf.
quote:
Sorry... jij bent idd geen reiziger maar de lokale dorpsgek....quote:
quote:
Dank uquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Sorry... jij bent idd geen reiziger maar de lokale dorpsgek....
ching ching chingquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:11 schreef mr_anonimous het volgende:
De Griffins?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |