quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:24 schreef Greys het volgende:
Een pastamachine klinkt wel als een goede aanschaf ja Dirk!
Maar goed, dat vond ik van de broodbakmachine ook. Die ik in totaal misschien tien keer gebruikt heb
[..]
Ik vind het nu bij de eerste al moeilijkNet drie minuten gekeken.
Maar ik denk dan meteenKan me voorstellen dat het dan net ff dichterbij komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat eerste meisje, die danseres, doet me denken aan Emmy![]()
Die Sandra is idd een leuke meid
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee dat kan niet, want als je geen kinderen hebt en je wil tot elf uur op je nest liggen, dat dan ¤½¤½½¤¤²²¡’¾‘¼½¤¤¼³¤²¤¡ de kinderen van de buren je ¤¤³¼¤¼¾½¥½³²¡³¡‘½‘‘½ü®© wakker schreeuwen.
En ik ben helemaal niet chagrijnig!
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gisteravond gekeken; heftig idd.
Maar toch heb ik liever Patrick Lodiers
BNN: Over mijn lijk #5quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken het programma niet, is het van BNN? *noteert*
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
BNN: Over mijn lijk #5
Heel goed programma
http://www.overmijnlijk.bnn.nl/quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken het programma niet, is het van BNN? *noteert*
De huizen zijn heel stil... totdat de kinderen naar buiten gaan. En een kind jankt chronisch.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:33 schreef Pisces29 het volgende:
Op die foto met die muts lijk je helemaal weer op die chick van ElisaEn ik hou zo van mutsfoto's
![]()
![]()
[..]
Ja das ook waardeloos, gehorige huizen vind ik echt een drama... En sommige ouders zijn ook wel erg makkelijk. Lekker de kinderen op laminaat laten spelen met houten blokken om 06:30.
Ik pleit voor vrijstaand wonen
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:36 schreef Greys het volgende:
[..]
http://www.overmijnlijk.bnn.nl/
Echt een aanrader, hoe raar dat ook klinkt.
Het is het derde seizoen nu, elk seizoen volgen ze vijf jongeren die uitbehandeld zijn.
Hun manier van met het resterende leven omgaan is een inspiratie
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
De huizen zijn heel stil... totdat de kinderen naar buiten gaan. En een kind jankt chronisch.
Ik ga nu ophouden met klagen.
ESF
Ik vond je al een bikkelquote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:44 schreef Greys het volgende:
Nou ik kijk vanavond als ik terug ben de andere helft wel, het is toch ff té op de zaterdagochtend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:49 schreef Greys het volgende:
Ing, ik snap nu waarom je liever Lodiers had.
Yvon maakte net voordat ik het uitzette een in mijn ogen bijzonder foute opmerking naar dat jonge ventje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the patron saint of the denial.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat ze er nog een beetje in groeit, maar we kijken ook wel extra kritisch natuurlijk omdat Lodiers het zo goed deed
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Hapjes klaar, nu koffie #3 en dan stofzuigen/wc grondig poetsen en dan vind ik het wel weer mooi genoeg
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:06 schreef Greys het volgende:
[..]Het is denk ik ook een heel lastig programma om te presenteren en over het algemeen vind ik haar altijd leuk en oprecht, dus ik gok dat het wel goed komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat ze er nog een beetje in groeit, maar we kijken ook wel extra kritisch natuurlijk omdat Lodiers het zo goed deed![]()
Al heeft ze wel aangegeven dat ze geen 2e seizoen wilde doen toch?I'm the patron saint of the denial.
Dat valt wel mee over het algemeen heurquote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was jij dat met die familie(lid) die onder de bril loert?
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:06 schreef Greys het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat ze er nog een beetje in groeit, maar we kijken ook wel extra kritisch natuurlijk omdat Lodiers het zo goed deedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the patron saint of the denial.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:16 schreef Greys het volgende:
Boor is echt een voorbeeldige patient, oordruppels elke dag gaan goed en pillen slikken is een kwestie van bekje open trekken, pil er in en dan slikt ie automatisch![]()
Volgende week moet ie nog een keer ter controle.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Moet je ook weer binnenkort terug of gewoon zelf kijken of alles verbetert?
Zijn allerstoerste vier seconden op filmquote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:18 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Greys bij het kijken van dat filmpje gister moest ik weer denken aan Boor ploegend door de sneeuw!
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:19 schreef Greys het volgende:
Overigens... *afklopt*... heeft ie al twee dagen niet meer zijn wondjes kapot gebetenHet gaat nu gewoon echt heel goed. Dus misschien helpt er gewoon al iets!
En nog lekker wezen shoppen Dirk?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:01 schreef Dirkh het volgende:
en weg en zo?
Nou nee, niet gevonden wat ik wilde hebben. Wel zijn we ff bij de Boretti showroom geweest en gekeken wat we ooit, als we groot zijn, willen hebben.quote:
Wat zocht je nou precies, ik heb maar snel even doorgescrold vanochted, een pastamachine?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou nee, niet gevonden wat ik wilde hebben. Wel zijn we ff bij de Boretti showroom geweest en gekeken wat we ooit, als we groot zijn, willen hebben.
Verder niks bijzonders gedaan.
Jij nog wat leuks gedaan of in het vooruitzicht?
Ja, hier schijnt het zonnetje ook lekker naar binnen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat zocht je nou precies, ik heb maar snel even doorgescrold vanochted, een pastamachine?
Ik heb even gewandeld in het zonnetjeen zit nu lekker in huis aan te rommelen
Zware kost voor de zaterdagmiddag.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:27 schreef Dirkh het volgende:
Nu ga ik ff Katanga Business kijken. Had een redelijke recensie, dus is wel te doen op een zaterdagmiddag.
Ik moest even googlen Dirkquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:27 schreef Dirkh het volgende:
Nu ga ik ff Katanga Business kijken. Had een redelijke recensie, dus is wel te doen op een zaterdagmiddag.
Toch maar het blauwzwarte rokje met zwart blousejequote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zit ook klaar met de koffie en de taart.
Laat de gezapigde verjaardag maar beginnen![]()
![]()
![]()
Truttig kan vaak ook heel mooi en/of sekseh zijnquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Toch maar het blauwzwarte rokje met zwart blouseje
Truttig, maar het kan goed voor vanavond.
En als er gespoilerd wordt terwijl ik er niet ben, de PM box bij mij is heel groot en er kan nog van alles in. Ik ben net zo nieuwsgierig als de rest.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Truttig kan vaak ook heel mooi en/of sekseh zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |