Echt hoorquote:
Met handschoenen [complex heeft]quote:
Ik kan me nu al niet meer voorstellen dat ik vorige maand (? of is het alweer langer geleden?) met die ijskou zo door Blijdorp liepquote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik vond het uberschattig maar vooral omdat jij er zo over miepter is gewoon niets mis mee hoor.
Precies, of wanten en dan heel hard roepen ik heb geen Uggs! (want ja, je loopt echt voor lul met Uggs, een Unoxmuts en AlbertHeijn wanten)quote:
Hihi alsof het hier helemaal schoon is.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt hoor
Ik ben echt een huishoudster van nul komma nul.
Het is hier schoon en daar is dan ook alles mee gezegd. En als je nu naar de ramen kijkt gaat dat schoon niet eens op. Ik zal mijn Peggy schema wel weer eens in het leven roepen, misschien dat het dan weer wat wordt.
Je hebt daar van die speciale mensen voor... eh.. glazenwassers!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt hoor
Ik ben echt een huishoudster van nul komma nul.
Het is hier schoon en daar is dan ook alles mee gezegd. En als je nu naar de ramen kijkt gaat dat schoon niet eens op. Ik zal mijn Peggy schema wel weer eens in het leven roepen, misschien dat het dan weer wat wordt.
Dat weet ik nietquote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan me nu al niet meer voorstellen dat ik vorige maand (? of is het alweer langer geleden?) met die ijskou zo door Blijdorp liepZelfs de ijsbeer deed de facepalmsmiley na.
Hihihihi heb het gelukkig geen van allen, wel shabbies die mijn Mr net vindt gaanquote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Precies, of wanten en dan heel hard roepen ik heb geen Uggs! (want ja, je loopt echt voor lul met Uggs, een Unoxmuts en AlbertHeijn wanten)
Bij jullie misschien maar hier komen die nietquote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je hebt daar van die speciale mensen voor... eh.. glazenwassers!
Wantschoenen heten ze. Oplettuhquote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Unox handschoenen? Hoe moet ik dat voor me zien? Met worstenvingers?
Ik heb twee middagen in de week vrij van het werk zodat ik dan dit soort nuttige dingen kan gaan doen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je hebt daar van die speciale mensen voor... eh.. glazenwassers!
Mijn zoon vond ze heel fijn en warm tijdens het carnaval in Maastrichtquote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Unox handschoenen? Hoe moet ik dat voor me zien? Met worstenvingers?
Heb daar dus ook 1 dag voor vrij maar moet bekennen dat ik liever iets anders doe.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb twee middagen in de week vrij van het werk zodat ik dan dit soort nuttige dingen kan gaan doen.
Maar op de een of andere manier kómt het er gewoon nooit van.
Dus ik denk als ik roep dat ik iemand wil gaan inhuren om ramen te lappen of om schoon te maken dat heer G roept dat ik dan maar weer lekker vijf dagen moet gaan werken
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:57 schreef Dirkh het volgende:
Ik denk dat ik vanavond ook op het nieuws ben.
"Drama in Flevoland, chagrijnige buurman vermoord alle zes buurkinderen en legt stembandjes in zon te drogen"
* valt uit bedquote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:57 schreef Dirkh het volgende:
Ik denk dat ik vanavond ook op het nieuws ben.
"Drama in Flevoland, chagrijnige buurman vermoord alle zes buurkinderen en legt stembandjes in zon te drogen"
Oeh spannend!!!!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:55 schreef Maes het volgende:
Hoi![]()
Zonder de spoiler te openen om te kijken naar wie zijn verjaardagsfeestje Greys moet vanavond wist ik het alHet stond in de krant van de week
![]()
De badkamerstress loopt hier hoog op nu we zitten te wachten op de offerte van de aannemerHij heeft beloofd het vandaag te emailen
Vorig jaar heeft ze haar zesde kind geworpen, de oudste is 13 of zo. En ze worden 's morgens gewoon de tuin in getrapt met de melding: Ga de buurman maar helemaal gestoord maken.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:58 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Hoe oud zijn die buurkinderen? Moeten die op een gegeven moment niet gewoon naar bed?
Maar verder vind je ze wel lief? Aangezien je er op verjaardag gaat?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Vorig jaar heeft ze haar zesde kind geworpen, de oudste is 13 of zo. En ze worden 's morgens gewoon de tuin in getrapt met de melding: Ga de buurman maar helemaal gestoord maken.
Welke klootmongool neemt er nou zes kinderen! Stelletje gerefo's!
Hij mailt!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:57 schreef Greys het volgende:
Mogguh Maes!
Komt DIE ENE aannemer weer?![]()
(Tombola, opletten, da's die lekkere waar ik het laatst over had, die ook bij ons heeft ge-aannemert!)
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar verder vind je ze wel lief? Aangezien je er op verjaardag gaat?
Ja, maar Maes kennende komt ie daarna ook gewoon aannemeren!quote:
Hij is wel geweest maar we nemen hem niet deze keer. Vond Tombo hem leuk? Heb je een foto laten zien?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:57 schreef Greys het volgende:
Mogguh Maes!
Komt DIE ENE aannemer weer?![]()
(Tombola, opletten, da's die lekkere waar ik het laatst over had, die ook bij ons heeft ge-aannemert!)
Oh, in je 'nieuwsbericht' stond 'vanavond' en je ging vanavond op verjaardagquote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:02 schreef Dirkh het volgende:
[..]Op verjaardag bij de buren? Ben je helemaal van god los. Ik ben daar een keer geweest en besloot ze tot op het bot te haten. Schijnheilige tering gereformeerden. brrrrrrr
Je neemt hem niet deze keer. Dat is raar, maar hij moet wel een offerte sturen?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:03 schreef Maes het volgende:
[..]
Hij is wel geweest maar we nemen hem niet deze keer. Vond Tombo hem leuk? Heb je een foto laten zien?
Ga je daar spontaan een blokje van omrijden dan?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, maar Maes kennende komt ie daarna ook gewoon aannemeren!
En dan kom ik kijken!
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:03 schreef Maes het volgende:
[..]
Hij is wel geweest maar we nemen hem niet deze keer. Vond Tombo hem leuk? Heb je een foto laten zien?
Vader van paddoquote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, in je 'nieuwsbericht' stond 'vanavond' en je ging vanavond op verjaardag
Dus ik trok iets te snel de verkeerde conclusies. Scusi. Wat voor verjaardag dan wel?
Hij is nog steeds lekkerig maar hij had weinig tijd vrij om onze klus in te plannen en dan zou alles in etapes gebeuren en dat wil ik niet. Plus dat hij wilde dat wij onze spullen bij een bepaald bedrijf moesten afnemen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:05 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
NIET? Oh, ik ging er echt van uit dat hij weer zou komen
Nou, Tombo heeft geen foto gezien, maar ik zei dat het een lekkere kerel was
Dat issie toch ook? Of inmiddels niet meer?
Dan kom ik gewoon even bij Maes langs en zeg ik 'He! R! Jij hier! Wat toevallig!'quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ga je daar spontaan een blokje van omrijden dan?
Neem eerst nog maar een bakkie hoor Ing!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou nou, ochtendhumeurtje?![]()
Van wie heb je een partijtje Greys?
En mogguh...ik ga zo helemaal los in huis....denk ik....of zal ik eerst nog een bakje nemen?
Have fun!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:11 schreef Ml-etje het volgende:
Ik ga maar eens wat doen * zucht, ga ik vanmiddag wel shoppen![]()
doeg allemaal behave vandaag
Oh! Doe dat naar-mij-wapperen dan wel stiekem, anders haat ze me nog meerquote:
Ow nou, 'lekkerig' klinkt ook niet meer overtuigend genoegquote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:10 schreef Maes het volgende:
[..]
Hij is nog steeds lekkerig maar hij had weinig tijd vrij om onze klus in te plannen en dan zou alles in etapes gebeuren en dat wil ik niet. Plus dat hij wilde dat wij onze spullen bij een bepaald bedrijf moesten afnemen.
Nu hebben we een aannemer die al een aantal klussen hier in de buurt naar volle tevredenheid gedaan heeft.
Ga je kopen dan?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:11 schreef Ml-etje het volgende:
Ik ga maar eens wat doen * zucht, ga ik vanmiddag wel shoppen![]()
doeg allemaal behave vandaag
Nou, gisteravond zou ik ff een pastamachine halen. Maar in dat hoerigekutdorp waar ik woon hebben ze allerlei winkels waar ze denken dat er alleen maar mensen wonen die stampot eten!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:14 schreef Greys het volgende:
Fijne dat Ml-etje!
Dirk, wat ga je nou weer shoppen dan?
In etappes is niets waard nee, zit je weken in de zooiquote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:10 schreef Maes het volgende:
[..]
Hij is nog steeds lekkerig maar hij had weinig tijd vrij om onze klus in te plannen en dan zou alles in etapes gebeuren en dat wil ik niet. Plus dat hij wilde dat wij onze spullen bij een bepaald bedrijf moesten afnemen.
Nu hebben we een aannemer die al een aantal klussen hier in de buurt naar volle tevredenheid gedaan heeft.
Gisteravond gekeken; heftig idd.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:19 schreef Greys het volgende:
Ik ga zo even Over Mijn Lijk online kijken (dat die uitzending al gewoon op de site staat terwijl het pas volgende week wordt uitgezonden!).
De hele gezinnen met alle kindjes een eigen kinderkutkarretje om anderen op de hakken te rijden.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:18 schreef Pisces29 het volgende:
Mogguh![]()
Ik denk, er is geen hond om 09:10 in de AH, boy I was wrong
Ik vind het nu bij de eerste al moeilijkquote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gisteravond gekeken; heftig idd.
Maar toch heb ik liever Patrick Lodiers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat eerste meisje, die danseres, doet me denken aan Emmy
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
De hele gezinnen met alle kindjes een eigen kinderkutkarretje om anderen op de hakken te rijden.
Die lopen er bij ons meestal rond op dat tijdstip
Nee dat kan niet, want als je geen kinderen hebt en je wil tot elf uur op je nest liggen, dat dan ¤½¤½½¤¤²²¡’¾‘¼½¤¤¼³¤²¤¡ de kinderen van de buren je ¤¤³¼¤¼¾½¥½³²¡³¡‘½‘‘½ü®© wakker schreeuwen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou dat is dus het vreemde, 95% was zonder kids, en ook niet mensen met de kinderen thuis, gewoon andere leeftijdsgroep, ouder of veeeeel jonger...
Wtf doe je om 10 over 9 op Zaterdagochtend bij de AH als je geen kinderen hebt?
Ik zou anders nog tot 11 op 1 oor liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |