Ja van dat lieve jongetjequote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ow...
Was roosvicee
Ik ga ook slapen...
Sorry Ingetje
![]()
Geeft niet, ik ook zo.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ow...
Was roosvicee
Ik ga ook slapen...
Sorry Ingetje
![]()
Oeh succes morgen Ing, laat je niet op je kop zitten!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Geeft niet, ik ook zo.
Morgen een beetje op tijd om het huis op orde te maken en de hapjes maken![]()
Ik wou dat het al zondag was
Hij is leukquote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:03 schreef Greys het volgende:
DeZwabber heeft nu ook een vlagje aan mijn UI gegeven!![]()
Wat is je kuikentje een schatje zo met dat vlaggetje!!!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:03 schreef Greys het volgende:
DeZwabber heeft nu ook een vlagje aan mijn UI gegeven!![]()
Co in ESF!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat is je kuikentje een schatje zo met dat vlaggetje!!!![]()
(ik was even aan het bijlezen in het Bert-topic toen ik het zag! )
En wat fijn dat Binkie op d'r 14e nog door de gang stuitert!!
Ja he? Moeten we jouw UI ook niet een vlagje op zijn wang tekenen?quote:
Goedemorgen!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:06 schreef Ml-etje het volgende:
Mogge, de ijsboer euhh schrootman kwam net langs met z'n belletjeheb nu dus hoofdpijn
![]()
Maarehh zo eff opruimen hier en dan leuke dingen doen
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Ik moet ook opruimen. En ramen lappen (ik zie nog net dat de zon schijnt).
Maar geen zin.
Mogguh, lieffie!! Ik hoop voor Bert dat hij lang en hard gezoend heeft. Als ik hem was zou ik het plantje met 3 secondenlijm aan de deur van het rotmeissie hebben geplakt, als alternatieve klopper.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Co in ESF!Mogguh Puppel!
Wat vind jij? Eind goed al goed, voor Bert?
Zou hij nog gebekt hebben met die onbekende dame?
Zou hij de plant nog tegen de voordeur van die bitch aan hebben gesmeten? ()
Of zou hij daar net zolang aangebeld hebben tot ze open deed?
Bink doet de groeten aan Koekie!
Goodmorningquote:
Whehehehe, dat was ook nog een idee ja, voor die plantquote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Mogguh, lieffie!! Ik hoop voor Bert dat hij lang en hard gezoend heeft. Als ik hem was zou ik het plantje met 3 secondenlijm aan de deur van het rotmeissie hebben geplakt, als alternatieve klopper.
Koekie, snurkt terug aan den Bink!!! (is nog waar ook!!)
Meuninggggg B&H!quote:
Ik hoef pas om half vier weg.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
je moet toch ook weg? Kan niet allemaal tegelijk
Ramen lappen doe ik wel een keer als het natte gedoe over is hoor
Nee, Zwab heeft hem vannacht gemaakt, zag dat hij hem om kwart over vijf ofzo gepost hadquote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:20 schreef Goodbye het volgende:
Had je dat vlaggetje gister ook al Greys?
Ik ga zo opruimen en ik heb er helemaal zin inVoorjaarskriebels
Oh lekker! Ik wil ook een weekendje niets!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:24 schreef Goodbye het volgende:
Leuk hoorWat ga je vanmiddag doen?
Ik heb een weekendje niets
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoef pas om half vier weg.
Maar voor mijn gevoel moet ik nog héél véél *dramadramadrama* doen voor die tijd
In de praktijk valt het allemaal wel mee uiteraard, maar toch...
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh lekker! Ik wil ook een weekendje niets!
Vanmiddag en vanavond naar een verjaardagOff all peopleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en uit eten met dat gezelschap. Heb even gauw gecheckt of ik alles kon vinden wat ik aan wil, dus dat levert in elk geval geen paniek op.
Morgenochtend naar dat Zondagochtendconcert van Rapalje en mijn ouders komen daar ook helemaal voor hierheen, dus voor hen wordt het helemaal een vroegerdjeAlleen ff op en neer, daarna gaan ze meteen weer naar huis omdat mijn moeder morgen weer ff naar het ziekenhuis moet.
![]()
Wat ga je aantrekken?Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Blauw met zwart rokje en een zwart glimmend/zijdeachtig blousje.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Off all people![]()
Wat ga je aantrekken?
Het is niet echt warm nee, gaat heer G mee?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Blauw met zwart rokje en een zwart glimmend/zijdeachtig blousje.
Of een zwart jurkje, maar dat is met halterlijn aan de bovenkant en dus met blote schouders en dus véél te koud volgens mij voor vandaag
Je staat toch niet buiten.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Blauw met zwart rokje en een zwart glimmend/zijdeachtig blousje.
Of een zwart jurkje, maar dat is met halterlijn aan de bovenkant en dus met blote schouders en dus véél te koud volgens mij voor vandaag
Ja die gaat mee. Al is hij er nog niet erg voor te porren geloof ikquote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het is niet echt warm nee, gaat heer G mee?
Nee, maar ik weet niet of ze in dat restaurant de verwarming een beetje aan hebben staanquote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die gaat mee. Al is hij er nog niet erg voor te porren geloof ik
Wie weet wil ze nog rokenquote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:38 schreef Goodbye het volgende:
Hihihi, leuk hoor Greys.
Ik ga even Lost kijken
Hij dacht 'Oh ff wat eten, lekker'. Maar we moeten ook zingen (quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
echt wat is dat toch met die mannen?
Maar met zo'n gezelschap kun je het beste iets aandoen waar je je een beetje comfi/goed in voelt
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet niet of ze in dat restaurant de verwarming een beetje aan hebben staan
En buiten het koude voel ik me er ook te bloterig in, in dat gezelschap, vanavond.Dus uiteindelijk zit je vanavond met een stel demente bejaarden in een koud zaaltje, met een coltrui, een skitbroek en een een stel dikku uggs aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gezellig. Oh, ik moet vanavond ook naar een verjaardag en ik doe mijn songfestival blouse aan.
Leuk! Denk ik, nog nooit gezienquote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:38 schreef Goodbye het volgende:
Hihihi, leuk hoor Greys.
Ik ga even Lost kijken
Ik was thuis gebleven. Krijg lekker de t----s met zingen. Moet hij ook meezingen?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij dacht 'Oh ff wat eten, lekker'. Maar we moeten ook zingen ()
Nou zo'n vaart zal het wel niet lopenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dus uiteindelijk zit je vanavond met een stel demente bejaarden in een koud zaaltje, met een coltrui, een skitbroek en een een stel dikku uggs aan.
Gezellig. Oh, ik moet vanavond ook naar een verjaardag en ik doe mijn songfestival blouse aan.
Zou ze spontaan allemaal strijken nuquote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij dacht 'Oh ff wat eten, lekker'. Maar we moeten ook zingen () en hij moet in pak en het duurt vrij lang allemaal en nu is ie er iets minder van gecharmeerd
![]()
Hij ligt nu nog in bed, moet zo drumles geven en ik weet nu al dat hij daarna als hij thuis is een overhemd voor onder zijn pak gaat zoeken en aanwijzen en dat dat er dan nét eentje is die nog gewassen, gedroogd en gestreken moet worden
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou zo'n vaart zal het wel niet lopen![]()
En het is niet in een zaaltje, het is in dat restaurant waarvan je laatst nog ff op de menukaart hebt gekeken
Songfestivalblouse!Denk je dan ook af en toe even aan me?
![]()
Dan wapper je gewoon af en toe als niemand kijkt even met een onzichtbaar vlaggetje!
Oh, daar. Dat is wel weer leuk.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou zo'n vaart zal het wel niet lopen![]()
En het is niet in een zaaltje, het is in dat restaurant waarvan je laatst nog ff op de menukaart hebt gekeken
Kut, nou ben ik nog zo'n autist die dit gaat onthouden en het ook nog ga doen.quote:Songfestivalblouse!Denk je dan ook af en toe even aan me?
![]()
Dan wapper je gewoon af en toe als niemand kijkt even met een onzichtbaar vlaggetje!
Spontaan allemaal strijken?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zou ze spontaan allemaal strijken nuno way dat ik dat voor het weggaan zou doen.
Heb er hier ook zo 1 die dan zegt kun je niet een vriendin meenemen
Zo unox muts iddquote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
zie je al zitten, alhoewel Greys met uggs dat is net zo iets als Greys met muts op hoofd
Wat is er mis met mij met een muts op?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
zie je al zitten, alhoewel Greys met uggs dat is net zo iets als Greys met muts op hoofd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja nee je hebt gelijk, ik lijk Calimero wel
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Spontaan allemaal strijken?
Nee echt, HOOGUIT eentje strijk ik er. En daar maak ik dan zo'n drama van dat hij het uiteindelijk zelf doet.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is er mis met mij met een muts op?Ik vond het uberschattig maar vooral omdat jij er zo over mieptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja nee je hebt gelijk, ik lijk Calimero wel
er is gewoon niets mis mee hoor.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:48 schreef Greys het volgende:
Oh en ik heb geen, ik herhaal... GEEN Uggs!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |