abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 maart 2010 @ 00:14:24 #101
272649 Louis22
Exil im Salon
pi_78801269
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 00:08 schreef Stali het volgende:

[..]

Tuurlijk. Zou ik ook zeggen als topsporter en kijk maar eens even terug hoeveel topsporters achteraf aan de drugs zaten.

Ik vind zo dwangmatig aan je neusgaten zitten en zoveel slokjes water. Tja, misschien is het wel een zware neuroot maar ik herken e.e.a. aan zware cokegebruikers. Althans ik meen echt flink overeenkomsten te zien.
Ik denk dat ie zo'n gezondheidsfetishist is.
pi_78801416
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 00:04 schreef Iblis het volgende:

[..]

Nou, cocaïne is ook verboden, en gouden plak-winnaars krijgen een dopingtest, dus zou hij aan de coke zitten, dan zouden ze hem wel gepakt hebben. Aangezien dat niet is gebeurd, lijkt het me niet zo waarschijnlijk.
Dit weet ik natuurlijk ook wel en daar heb ik geen lampje als PI voor nodig.
Coke zit maar ca. 75 uur in je bloed. In het haar veel langer maar die tests worden waarschijnlijk niet afgenomen of denk je van wel, Iblis?

Overigens zit ik hier niet Sven van iets te betichten, ik vermoed het alleen sterk door zijn opmerkelijke gedrag.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 00:20:18 #103
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_78801479
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 23:56 schreef Louis22 het volgende:

[..]

Jij begrijpt niet dat politiek ergens over gaat. Net als Marcus Bakker haat ik het begrip 'het politieke spel'. Alsof het maar een spel is. Iemand die op de verkeerde partij stemt, is indirect schuldig aan menselijk leed.
het is geen spel maar ik hou niet van mensen die omdat ik een andere politieke voorkeur heb gelijk mij beschuldigen van menselijk leed.... mensen die altijd de schuld bij een ander leggen, zijn inderdaad niet altijd vrienden van me
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_78801497
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 00:14 schreef Louis22 het volgende:

[..]

Ik denk dat ie zo'n gezondheidsfetishist is.
Ja, dat kan.
Net zoals ik sterk het idee heb dat hij flink coke snuift.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 00:37:15 #105
195858 Krambo
Ik doe mee!
pi_78802036
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 00:20 schreef Stali het volgende:

[..]

Ja, dat kan.
Denk je dat serieus? Volgens mij zijn dat gewoon neurotische trekjes, die hebben veel mensen als ze niet op hun gemak zijn of moeilijk vragen moeten beantwoorden etc.
Voor die slokjes water geldt hetzelfde.
Jij ook?
  zaterdag 6 maart 2010 @ 00:51:27 #106
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_78802420
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 00:20 schreef Stali het volgende:

[..]

Ja, dat kan.
hou toch op zeg. hoeveel dopingcontroles heeft hij al gehad? wat een onzin discussie
pi_78802755
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 00:51 schreef evert het volgende:

[..]

hou toch op zeg. hoeveel dopingcontroles heeft hij al gehad? wat een onzin discussie
Ik merk het enkel op en wat betreft jouw redenatie, daar heb ik al op een soortgelijk antwoord van Iblis gereageerd.

De een zegt dat het vreemd gedrag is en ik meen er duidelijk cocainegebruik in te herkennen. Dit is verder geen discussie.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 01:24:17 #108
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_78803320
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 01:02 schreef Stali het volgende:

[..]

Ik merk het enkel op en wat betreft jouw redenatie, daar heb ik al op een soortgelijk antwoord van Iblis gereageerd.

De een zegt dat het vreemd gedrag is en ik meen er duidelijk cocainegebruik in te herkennen. Dit is verder geen discussie.
Onzin. Is gewoon een tic, net zoals anderen met hun vingers aan hun haar plukken als ze zenuwachtig zijn.
pi_78803428
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 01:24 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Onzin. Is gewoon een tic, net zoals anderen met hun vingers aan hun haar plukken als ze zenuwachtig zijn.
Hij kwam anders heel zelfverzekerd over.

Kennelijk mag ik het niet opmerken en is het per definitie onzin. Maar ik denk er anders over zonder hem te beschuldigen. Ik vind zijn gedrag opmerkelijk en herkenbaar.

Let er maar eens op.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 01:34:09 #110
195858 Krambo
Ik doe mee!
pi_78803579
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 01:28 schreef Stali het volgende:

[..]

Hij kwam anders heel zelfverzekerd over.

Kennelijk mag ik het niet opmerken en is het per definitie onzin. Maar ik denk er anders over zonder hem te beschuldigen. Ik vind zijn gedrag opmerkelijk en herkenbaar.

Let er maar eens op.
Zonder hem te beschuldigen denk je dat hij zwaar aan de coke zit
Kom op zeg, dat jij misschien iemand kent die aan de coke zit wil niet zeggen dat iedereen die toevallig dezelfde trekjes heeft ook coke gebruikt.
Jij ook?
pi_78803742
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 01:34 schreef Krambo het volgende:

[..]

Zonder hem te beschuldigen denk je dat hij zwaar aan de coke zit
Kom op zeg, dat jij misschien iemand kent die aan de coke zit wil niet zeggen dat iedereen die toevallig dezelfde trekjes heeft ook coke gebruikt.
Ja hoor, ik heb kennissen die zitten ook vaak in hun neus... wat zeg ik? Die wonen praktisch in hun neus en als ze dan gaan schaatsen nemen ze ook de verkeerde baan. .
  zaterdag 6 maart 2010 @ 02:22:57 #112
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_78804372
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 01:41 schreef Stali het volgende:

[..]

Ja hoor, ik heb kennissen die zitten ook vaak in hun neus... wat zeg ik? Die wonen praktisch in hun neus en als ze dan gaan schaatsen nemen ze ook de verkeerde baan. .
ziekelijke aandachtszoeker... alsof de wissel de schuld van sven was.... lul toch niet zo dom loser
pi_78805794
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 23:53 schreef Louis22 het volgende:

[..]

Ik vind het oppervlakkig om te doen alsof je iemands politieke voorkeur los kan zien van de rest van zijn persoonlijkheid. Ik zou dan ook niet meer dan oppervlakkig bevriend kunnen zijn met iemand wiens politieke voorkeur verder dan een partij van de mijne ligt.
Nou. Dat vind ik pure onzin. Ik heb mijn eigen opvattingen en met iemand die hetzelfde redeneert is het leuk praten. Maar met de ene persoon praat je meer over politiek dan met de ander. Een persoon die een andere politieke voorkeur heeft, daar heb je een andere band mee, je hebt het over andere dingen enzovoort.
pi_78805797
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 23:56 schreef Louis22 het volgende:

[..]

Jij begrijpt niet dat politiek ergens over gaat. Net als Marcus Bakker haat ik het begrip 'het politieke spel'. Alsof het maar een spel is. Iemand die op de verkeerde partij stemt, is indirect schuldig aan menselijk leed.
Hou nou toch op man. Iedereen is verantwoordelijk voor alles wat hij doet. Kijk eens in het label van je shirt. Staat er wel eens "made in Bangladesh" in? Dat bedoel ik dus.

Als je SP stemt vind je dat VVD menselijk leed veroorzaakt. Andersom is het ook het geval. De SP wil alle Poolse arbeiders het land uit, wat helemaal niet kan en dat soort zaken. Er is niet iets als goed of slecht. Er is alleen iets waar je zelf in gelooft wat goed of slecht is.

[ Bericht 9% gewijzigd door Lagrinta op 06-03-2010 07:22:29 ]
pi_78807201
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 00:01 schreef Louis22 het volgende:

[..]

Topsporters hebben meestal ook een hysterische afkeer van drugs. Nog erger dan de CDA-woordvoerder op dat gebied.
Jij bent echt wereldvreemd he?
Ik weet het ook niet
pi_78807524
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 23:53 schreef Louis22 het volgende:

[..]

Ik vind het oppervlakkig om te doen alsof je iemands politieke voorkeur los kan zien van de rest van zijn persoonlijkheid. Ik zou dan ook niet meer dan oppervlakkig bevriend kunnen zijn met iemand wiens politieke voorkeur verder dan een partij van de mijne ligt.
Dan heb ik een vervelende boodschap voor je. Veel politici drinken samen nog een biertje na een debat. Sommige zijn zelfs zeer goede vrienden. Joop Wijn (CDA) was ceremoniemeester op de bruiloft van Wouter Bos
pi_78807576
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 00:01 schreef Louis22 het volgende:

[..]

Topsporters hebben meestal ook een hysterische afkeer van drugs. Nog erger dan de CDA-woordvoerder op dat gebied.

Ah, dus het was toch magnesiumpoeder wat hij snoof?
  zaterdag 6 maart 2010 @ 11:05:23 #119
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_78808331
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 23:46 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Natuurlijk stemt hij VVD. Het is een winnaar.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zaterdag 6 maart 2010 @ 11:08:20 #120
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_78808388
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 23:58 schreef Horloge het volgende:

[..]

Feit is dat de begrippen 'links' en 'rechts' niet meer een adequate voorstelling geven van het huidige politieke landschap.

Je zou bijvoorbeeld de dimensie cosmopolitisch - nationalistisch (dit zijn ook geen bevredigende namen, maar het geeft ongeveer aan wat ik bedoel) moeten meenemen. De PVV is namelijk wel degelijk 'links', maar voor een beperkte groep mensen: de 'hardwerkende Nederlander'. In de rest van de mensheid zijn ze niet geïnteresseerd. Internationale solidariteit kennen zij sowieso niet. Dit terwijl de SP 'links' is voor een veel grotere groep mensen.
Dit slaat nergens op. "Links zijn voor een beperkte groep mensen" is een tegenstelling die zichzelf opheft en daardoor wordt je automatisch rechts. De term 'Links' benoemt niet de middelen die je hanteert maar de oriëntatie van jou.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zaterdag 6 maart 2010 @ 11:11:09 #121
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_78808437
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 23:48 schreef evert het volgende:

[..]

o ja, dat is waar ook.... omdat iemand niet jouw politieke voorkeur heeft, mag je iemand niet
Dan lees je het verkeerd. Ik was al geen grote fan van Kramer. Nu hoor ik dat hij VVD stemt en maak ik het grapje van 'ow vandaar'.
Deuger, Woke & Gutmensch
  zaterdag 6 maart 2010 @ 12:17:40 #122
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_78810095
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 23:16 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Sven was zijn gouden medaille vergeten, toen zei Pauw je was er wel meer vergeten
Dat zei Pauw ja.
pi_78810358
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 11:05 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Luister. Losers in de maatschappij stemmen geen VVD. Niet dat je een loser bent als je SP stemt, maar waarom zou Sven in godsnaam SP, groenlinks, PVDA, CDA stemmen?
  zaterdag 6 maart 2010 @ 13:26:06 #124
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_78811938
Gemiddeld genomen hebben GroenLinks, D66 en PvdA stemmers hogere inkomens dan VVD'ers.
Deuger, Woke & Gutmensch
  zaterdag 6 maart 2010 @ 13:35:07 #125
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_78812183
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 13:26 schreef Klopkoek het volgende:
Gemiddeld genomen hebben GroenLinks, D66 en PvdA stemmers hogere inkomens dan VVD'ers.
En hoe zit het met de 5% meest kapitaalkrachtigen? Waar stemmen zijn op? Zijn daar ook statistieken van bekend? Als het leeuwendeel daarvan een voorkeur voor de VVD heeft dan moet er dus een brede groep kiezers zijn met lagere inkomens die ook op de VVD stemmen. Ik zie niet zo gauw in waarom zij dat zouden willen, de VVD lijkt me voor die groep niet de partij die hun belangen het beste behartigt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')