Dat accent heeft hij gemeen met Marijnissen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:16 schreef golfer het volgende:
Flauwe woordgrapen van Pauw.
Overigens moet ik wel heel erg wennen aan Emile Roemer. Ten eerste dat Brabo-accent, ten tweede de uitstraling van een doperwt en ten derde mis ik bevlogenheid.
Ach op deze manier verliest de SP waarschijnlijk nog wel wat zetelsquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:16 schreef golfer het volgende:
Overigens moet ik wel heel erg wennen aan Emile Roemer. Ten eerste dat Brabo-accent, ten tweede de uitstraling van een doperwt en ten derde mis ik bevlogenheid.
Marijnissen vergeten?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:16 schreef golfer het volgende:
Overigens moet ik wel heel erg wennen aan Emile Roemer. Ten eerste dat Brabo-accent
Ben ik het wel mee eens eigenlijk.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:16 schreef golfer het volgende:
Zomg! Rassenleer! Zeg je dat tegen alle Brabanders, dat je moet wennen aan hun stem? Racist!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:16 schreef golfer het volgende:
Of schroomvallig. Mijn indruk van Roemer is niet eens zo slecht overigens.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:19 schreef Louis22 het volgende:
[..]
En daarom schoorvoetend. Hoe dan ook niet verbolgen.
Ireen ookquote:
Absoluut. Daar kun je wel een biertje mee drinken. En zo zag/zie ik Marijnissen ook.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:22 schreef golfer het volgende:
Lijkt mij verder wel een sympathieke kerel.
Ja, ik ben benieuwd hoe hij het in het debat gaat doen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:22 schreef golfer het volgende:
Lijkt mij verder wel een sympathieke kerel.
Ik ook.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:24 schreef Arcee het volgende:
Ja, ik ben benieuwd hoe hij het in het debat gaat doen.
mja. ik weet niet. hij heeft wel iets wat mensen uit de onderklasse aanspreekt.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:26 schreef DrDentz het volgende:
Deze man lijkt me verbaal ook helemaal niet sterk.
Valt erg mee.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:26 schreef DrDentz het volgende:
Deze man lijkt me verbaal ook helemaal niet sterk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |