abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 maart 2010 @ 00:14:24 #101
272649 Louis22
Exil im Salon
pi_78801269
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 00:08 schreef Stali het volgende:

[..]

Tuurlijk. Zou ik ook zeggen als topsporter en kijk maar eens even terug hoeveel topsporters achteraf aan de drugs zaten.

Ik vind zo dwangmatig aan je neusgaten zitten en zoveel slokjes water. Tja, misschien is het wel een zware neuroot maar ik herken e.e.a. aan zware cokegebruikers. Althans ik meen echt flink overeenkomsten te zien.
Ik denk dat ie zo'n gezondheidsfetishist is.
pi_78801416
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 00:04 schreef Iblis het volgende:

[..]

Nou, cocaïne is ook verboden, en gouden plak-winnaars krijgen een dopingtest, dus zou hij aan de coke zitten, dan zouden ze hem wel gepakt hebben. Aangezien dat niet is gebeurd, lijkt het me niet zo waarschijnlijk.
Dit weet ik natuurlijk ook wel en daar heb ik geen lampje als PI voor nodig.
Coke zit maar ca. 75 uur in je bloed. In het haar veel langer maar die tests worden waarschijnlijk niet afgenomen of denk je van wel, Iblis?

Overigens zit ik hier niet Sven van iets te betichten, ik vermoed het alleen sterk door zijn opmerkelijke gedrag.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 00:20:18 #103
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_78801479
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 23:56 schreef Louis22 het volgende:

[..]

Jij begrijpt niet dat politiek ergens over gaat. Net als Marcus Bakker haat ik het begrip 'het politieke spel'. Alsof het maar een spel is. Iemand die op de verkeerde partij stemt, is indirect schuldig aan menselijk leed.
het is geen spel maar ik hou niet van mensen die omdat ik een andere politieke voorkeur heb gelijk mij beschuldigen van menselijk leed.... mensen die altijd de schuld bij een ander leggen, zijn inderdaad niet altijd vrienden van me
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_78801497
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 00:14 schreef Louis22 het volgende:

[..]

Ik denk dat ie zo'n gezondheidsfetishist is.
Ja, dat kan.
Net zoals ik sterk het idee heb dat hij flink coke snuift.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 00:37:15 #105
195858 Krambo
Ik doe mee!
pi_78802036
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 00:20 schreef Stali het volgende:

[..]

Ja, dat kan.
Denk je dat serieus? Volgens mij zijn dat gewoon neurotische trekjes, die hebben veel mensen als ze niet op hun gemak zijn of moeilijk vragen moeten beantwoorden etc.
Voor die slokjes water geldt hetzelfde.
Jij ook?
  zaterdag 6 maart 2010 @ 00:51:27 #106
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_78802420
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 00:20 schreef Stali het volgende:

[..]

Ja, dat kan.
hou toch op zeg. hoeveel dopingcontroles heeft hij al gehad? wat een onzin discussie
pi_78802755
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 00:51 schreef evert het volgende:

[..]

hou toch op zeg. hoeveel dopingcontroles heeft hij al gehad? wat een onzin discussie
Ik merk het enkel op en wat betreft jouw redenatie, daar heb ik al op een soortgelijk antwoord van Iblis gereageerd.

De een zegt dat het vreemd gedrag is en ik meen er duidelijk cocainegebruik in te herkennen. Dit is verder geen discussie.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 01:24:17 #108
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_78803320
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 01:02 schreef Stali het volgende:

[..]

Ik merk het enkel op en wat betreft jouw redenatie, daar heb ik al op een soortgelijk antwoord van Iblis gereageerd.

De een zegt dat het vreemd gedrag is en ik meen er duidelijk cocainegebruik in te herkennen. Dit is verder geen discussie.
Onzin. Is gewoon een tic, net zoals anderen met hun vingers aan hun haar plukken als ze zenuwachtig zijn.
pi_78803428
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 01:24 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Onzin. Is gewoon een tic, net zoals anderen met hun vingers aan hun haar plukken als ze zenuwachtig zijn.
Hij kwam anders heel zelfverzekerd over.

Kennelijk mag ik het niet opmerken en is het per definitie onzin. Maar ik denk er anders over zonder hem te beschuldigen. Ik vind zijn gedrag opmerkelijk en herkenbaar.

Let er maar eens op.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 01:34:09 #110
195858 Krambo
Ik doe mee!
pi_78803579
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 01:28 schreef Stali het volgende:

[..]

Hij kwam anders heel zelfverzekerd over.

Kennelijk mag ik het niet opmerken en is het per definitie onzin. Maar ik denk er anders over zonder hem te beschuldigen. Ik vind zijn gedrag opmerkelijk en herkenbaar.

Let er maar eens op.
Zonder hem te beschuldigen denk je dat hij zwaar aan de coke zit
Kom op zeg, dat jij misschien iemand kent die aan de coke zit wil niet zeggen dat iedereen die toevallig dezelfde trekjes heeft ook coke gebruikt.
Jij ook?
pi_78803742
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 01:34 schreef Krambo het volgende:

[..]

Zonder hem te beschuldigen denk je dat hij zwaar aan de coke zit
Kom op zeg, dat jij misschien iemand kent die aan de coke zit wil niet zeggen dat iedereen die toevallig dezelfde trekjes heeft ook coke gebruikt.
Ja hoor, ik heb kennissen die zitten ook vaak in hun neus... wat zeg ik? Die wonen praktisch in hun neus en als ze dan gaan schaatsen nemen ze ook de verkeerde baan. .
  zaterdag 6 maart 2010 @ 02:22:57 #112
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_78804372
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 01:41 schreef Stali het volgende:

[..]

Ja hoor, ik heb kennissen die zitten ook vaak in hun neus... wat zeg ik? Die wonen praktisch in hun neus en als ze dan gaan schaatsen nemen ze ook de verkeerde baan. .
ziekelijke aandachtszoeker... alsof de wissel de schuld van sven was.... lul toch niet zo dom loser
pi_78805794
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 23:53 schreef Louis22 het volgende:

[..]

Ik vind het oppervlakkig om te doen alsof je iemands politieke voorkeur los kan zien van de rest van zijn persoonlijkheid. Ik zou dan ook niet meer dan oppervlakkig bevriend kunnen zijn met iemand wiens politieke voorkeur verder dan een partij van de mijne ligt.
Nou. Dat vind ik pure onzin. Ik heb mijn eigen opvattingen en met iemand die hetzelfde redeneert is het leuk praten. Maar met de ene persoon praat je meer over politiek dan met de ander. Een persoon die een andere politieke voorkeur heeft, daar heb je een andere band mee, je hebt het over andere dingen enzovoort.
pi_78805797
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 23:56 schreef Louis22 het volgende:

[..]

Jij begrijpt niet dat politiek ergens over gaat. Net als Marcus Bakker haat ik het begrip 'het politieke spel'. Alsof het maar een spel is. Iemand die op de verkeerde partij stemt, is indirect schuldig aan menselijk leed.
Hou nou toch op man. Iedereen is verantwoordelijk voor alles wat hij doet. Kijk eens in het label van je shirt. Staat er wel eens "made in Bangladesh" in? Dat bedoel ik dus.

Als je SP stemt vind je dat VVD menselijk leed veroorzaakt. Andersom is het ook het geval. De SP wil alle Poolse arbeiders het land uit, wat helemaal niet kan en dat soort zaken. Er is niet iets als goed of slecht. Er is alleen iets waar je zelf in gelooft wat goed of slecht is.

[ Bericht 9% gewijzigd door Lagrinta op 06-03-2010 07:22:29 ]
pi_78807201
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 00:01 schreef Louis22 het volgende:

[..]

Topsporters hebben meestal ook een hysterische afkeer van drugs. Nog erger dan de CDA-woordvoerder op dat gebied.
Jij bent echt wereldvreemd he?
Ik weet het ook niet
pi_78807524
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 23:53 schreef Louis22 het volgende:

[..]

Ik vind het oppervlakkig om te doen alsof je iemands politieke voorkeur los kan zien van de rest van zijn persoonlijkheid. Ik zou dan ook niet meer dan oppervlakkig bevriend kunnen zijn met iemand wiens politieke voorkeur verder dan een partij van de mijne ligt.
Dan heb ik een vervelende boodschap voor je. Veel politici drinken samen nog een biertje na een debat. Sommige zijn zelfs zeer goede vrienden. Joop Wijn (CDA) was ceremoniemeester op de bruiloft van Wouter Bos
pi_78807576
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 00:01 schreef Louis22 het volgende:

[..]

Topsporters hebben meestal ook een hysterische afkeer van drugs. Nog erger dan de CDA-woordvoerder op dat gebied.

Ah, dus het was toch magnesiumpoeder wat hij snoof?
  zaterdag 6 maart 2010 @ 11:05:23 #119
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_78808331
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 23:46 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Natuurlijk stemt hij VVD. Het is een winnaar.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zaterdag 6 maart 2010 @ 11:08:20 #120
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_78808388
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 23:58 schreef Horloge het volgende:

[..]

Feit is dat de begrippen 'links' en 'rechts' niet meer een adequate voorstelling geven van het huidige politieke landschap.

Je zou bijvoorbeeld de dimensie cosmopolitisch - nationalistisch (dit zijn ook geen bevredigende namen, maar het geeft ongeveer aan wat ik bedoel) moeten meenemen. De PVV is namelijk wel degelijk 'links', maar voor een beperkte groep mensen: de 'hardwerkende Nederlander'. In de rest van de mensheid zijn ze niet geïnteresseerd. Internationale solidariteit kennen zij sowieso niet. Dit terwijl de SP 'links' is voor een veel grotere groep mensen.
Dit slaat nergens op. "Links zijn voor een beperkte groep mensen" is een tegenstelling die zichzelf opheft en daardoor wordt je automatisch rechts. De term 'Links' benoemt niet de middelen die je hanteert maar de oriëntatie van jou.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zaterdag 6 maart 2010 @ 11:11:09 #121
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_78808437
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 23:48 schreef evert het volgende:

[..]

o ja, dat is waar ook.... omdat iemand niet jouw politieke voorkeur heeft, mag je iemand niet
Dan lees je het verkeerd. Ik was al geen grote fan van Kramer. Nu hoor ik dat hij VVD stemt en maak ik het grapje van 'ow vandaar'.
Deuger, Woke & Gutmensch
  zaterdag 6 maart 2010 @ 12:17:40 #122
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_78810095
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 23:16 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Sven was zijn gouden medaille vergeten, toen zei Pauw je was er wel meer vergeten
Dat zei Pauw ja.
pi_78810358
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 11:05 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Luister. Losers in de maatschappij stemmen geen VVD. Niet dat je een loser bent als je SP stemt, maar waarom zou Sven in godsnaam SP, groenlinks, PVDA, CDA stemmen?
  zaterdag 6 maart 2010 @ 13:26:06 #124
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_78811938
Gemiddeld genomen hebben GroenLinks, D66 en PvdA stemmers hogere inkomens dan VVD'ers.
Deuger, Woke & Gutmensch
  zaterdag 6 maart 2010 @ 13:35:07 #125
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_78812183
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 13:26 schreef Klopkoek het volgende:
Gemiddeld genomen hebben GroenLinks, D66 en PvdA stemmers hogere inkomens dan VVD'ers.
En hoe zit het met de 5% meest kapitaalkrachtigen? Waar stemmen zijn op? Zijn daar ook statistieken van bekend? Als het leeuwendeel daarvan een voorkeur voor de VVD heeft dan moet er dus een brede groep kiezers zijn met lagere inkomens die ook op de VVD stemmen. Ik zie niet zo gauw in waarom zij dat zouden willen, de VVD lijkt me voor die groep niet de partij die hun belangen het beste behartigt.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 13:38:53 #126
225540 Pugg
Friends forever
pi_78812290
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 11:05 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Ook in de verkeerde bocht bij de peilingen......(verlies dus)
  zaterdag 6 maart 2010 @ 13:40:47 #127
272649 Louis22
Exil im Salon
pi_78812350
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 10:26 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ah, dus het was toch magnesiumpoeder wat hij snoof?
Wat begrijp je niet aan het woord 'meestal'?
  zaterdag 6 maart 2010 @ 13:42:20 #128
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_78812401
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 13:35 schreef Terecht het volgende:

[..]

En hoe zit het met de 5% meest kapitaalkrachtigen? Waar stemmen zijn op? Zijn daar ook statistieken van bekend? Als het leeuwendeel daarvan een voorkeur voor de VVD heeft dan moet er dus een brede groep kiezers zijn met lagere inkomens die ook op de VVD stemmen. Ik zie niet zo gauw in waarom zij dat zouden willen, de VVD lijkt me voor die groep niet de partij die hun belangen het beste behartigt.
Ik zie dat ook niet in maar het gebeurt wel
Deuger, Woke & Gutmensch
  zaterdag 6 maart 2010 @ 13:42:23 #129
272649 Louis22
Exil im Salon
pi_78812402
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 07:13 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Hou nou toch op man. Iedereen is verantwoordelijk voor alles wat hij doet. Kijk eens in het label van je shirt. Staat er wel eens "made in Bangladesh" in? Dat bedoel ik dus.

Als je SP stemt vind je dat VVD menselijk leed veroorzaakt. Andersom is het ook het geval. De SP wil alle Poolse arbeiders het land uit, wat helemaal niet kan en dat soort zaken. Er is niet iets als goed of slecht. Er is alleen iets waar je zelf in gelooft wat goed of slecht is.
Als iemand gelooft dat de PVV goed doet, is ie zo slecht geinformeerd, dat hem schuld door nalatigheid kan worden aangerekend. Stiekem vind ik dat van alles ter rechterzijde van D66.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 13:45:58 #130
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_78812516
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 13:42 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Ik zie dat ook niet in maar het gebeurt wel
Zou het dezelfde psychologie zijn als veel republikeinse stemmers in de VS hebben? Daar is een grote groep kiezers die aan de onderkant van de samenleving leeft maar toch op een partij stemt waarvan is aangetoond(!) dat ze daarmee slechter af zijn.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 14:09:10 #131
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_78813159
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 12:26 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Luister. Losers in de maatschappij stemmen geen VVD. Niet dat je een loser bent als je SP stemt, maar waarom zou Sven in godsnaam SP, groenlinks, PVDA, CDA stemmen?
Sorry, maar de wereld zit niet zo simpel in elkaar als jij denkt. Waarom zou Harry de Winter bijvoorbeeld SP stemmen? Persoonlijk financieel gewin is niet voor iedereen de bepalende factor in de keuze om op een partij te stemmen. Heel vaak niet, durf ik wel te beweren. En dat werkt beide kanten op.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zaterdag 6 maart 2010 @ 14:16:40 #132
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_78813400
Wat zat die Witteman woensdag nou weer over coalities te zeiken.
Mooi dat hij werd terecht gewezen door de aanwezigen.
Ik zou die gast ook graag over de tafel trekken af en toe: "We willen het over inhoud hebben, kneus!"
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_78814489
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 13:26 schreef Klopkoek het volgende:
bron?
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_78814910
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 14:46 schreef Stiggie het volgende:

[..]

bron?
Ben ik ook wel benieuwd naar.

Voor D66 klopte het bij de Europese verkiezingen wel trouwens.

Des rechtser en hoger in de rechterhelft van de grafiek, des te sterker de correlatie tussen hoog inkomen en stemgedrag; des te linkser en hoger in de linkerhelft, des te sterker de correlatie tussen laag inkomen en stemgedrag
  zaterdag 6 maart 2010 @ 15:23:54 #135
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_78815749
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 13:45 schreef Terecht het volgende:

[..]

Zou het dezelfde psychologie zijn als veel republikeinse stemmers in de VS hebben? Daar is een grote groep kiezers die aan de onderkant van de samenleving leeft maar toch op een partij stemt waarvan is aangetoond(!) dat ze daarmee slechter af zijn.
Ligt eraan hoe je dat belang definieert. Wat ook mee speelt is dat velen van hen het idee hebben dat ze ooit rijk kunnen worden.
Deuger, Woke & Gutmensch
  zaterdag 6 maart 2010 @ 15:26:09 #136
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_78815829
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 14:46 schreef Stiggie het volgende:

[..]

bron?
NKO, enquetes van TNS NIPO, Synovate.

Marginale partijen zoals D66, GroenLinks en ook de SGP hebben altijd wel rijke kiezers gehad. Het opmerkelijke is dat sinds kort ook de PvdA rijkere kiezers heeft dan de VVD

Ook opmerkelijk is trouwens dat het gemiddelde inkomen van de leden van politieke partijen ook fors hoger ligt dan het gemiddelde inkomen van de nederlander.
Deuger, Woke & Gutmensch
  zaterdag 6 maart 2010 @ 15:43:22 #137
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_78816308
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 15:23 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Ligt eraan hoe je dat belang definieert. Wat ook mee speelt is dat velen van hen het idee hebben dat ze ooit rijk kunnen worden.
Ja maar wordt dat idee niet vooral bevordert door diezelfde Republikeinse belangen? Dat is als een hond een been voorhouden die het nooit zal kunnen grijpen, afgezien van een zeldzame uitzondering.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 15:49:40 #138
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_78816468
Misschien wel maar je ziet dat ook Democratische kiezers dat idee hebben. Meer dan Europeanen in ieder geval. Dat het dan weer vreemd is dat de cijfers en statistieken een ander beeld geven ben ik met je eens. Onder Republikeinen is dat optimisme groter en het kan best dat het ze via alle hoeken en gaten wordt aangepraat.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_78817381
Nog over donderdag: Mike Boddé .

[ Bericht 61% gewijzigd door pberends op 06-03-2010 17:44:13 ]
pi_78821907
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 15:26 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

NKO, enquetes van TNS NIPO, Synovate.

Marginale partijen zoals D66, GroenLinks en ook de SGP hebben altijd wel rijke kiezers gehad. Het opmerkelijke is dat sinds kort ook de PvdA rijkere kiezers heeft dan de VVD

Ook opmerkelijk is trouwens dat het gemiddelde inkomen van de leden van politieke partijen ook fors hoger ligt dan het gemiddelde inkomen van de nederlander.
Oke, ik kan het zelf niet vinden. Ik blijf er bij dat heel veel stemmen in achterstandswijken naar de pvda gaan ipv op de VVD. En dat moet het gemiddelde heel erg omlaag trekken. Wellicht hebben de mensen in achterstandswijken het dan gehad met de softe aanpak van de pvda.

Op opleiding kon ik wel vinden bij het CBS (op basis van de vorige verkiezingen).
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_78823996
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 13:42 schreef Louis22 het volgende:

[..]

Als iemand gelooft dat de PVV goed doet, is ie zo slecht geinformeerd, dat hem schuld door nalatigheid kan worden aangerekend. Stiekem vind ik dat van alles ter rechterzijde van D66.
Afgezien van mijn mening over Wilders. Is een reactie als de jouwe weer koren op de molen van Wilders en zijn electoraat. Het establishment leert het nooit en dan met name de SP en PVDA.

Een SP sympathiseert zich graag met figuren als Chavez. Als je denkt dat dat de wereld goed doet.

PS Fijn dat je ook reageert om mijn voorbeeld van kinderarbeid.

[ Bericht 4% gewijzigd door Lagrinta op 06-03-2010 19:50:48 ]
pi_78824081
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 14:09 schreef Jane het volgende:

[..]

Sorry, maar de wereld zit niet zo simpel in elkaar als jij denkt. Waarom zou Harry de Winter bijvoorbeeld SP stemmen? Persoonlijk financieel gewin is niet voor iedereen de bepalende factor in de keuze om op een partij te stemmen. Heel vaak niet, durf ik wel te beweren. En dat werkt beide kanten op.
Omdat Harry links is maar wel geld heeft. Je ziet toch dat Sven Kramer niet gelooft in de zieligheidsindustrie. Hij leeft in zijn eigen wereld en dat is hem goed recht.
pi_78824399
Stoere praat, ja.
pi_78824558
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:51 schreef Dichtpiet. het volgende:
Stoere praat, ja.
Ga maar lekker huilen in plaats van inhoudelijk reageren.
pi_78824829
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:56 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Ga maar lekker huilen in plaats van inhoudelijk reageren.
Whehehe.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 20:37:02 #146
272649 Louis22
Exil im Salon
pi_78825926
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:38 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Afgezien van mijn mening over Wilders. Is een reactie als de jouwe weer koren op de molen van Wilders en zijn electoraat. Het establishment leert het nooit en dan met name de SP en PVDA.

Een SP sympathiseert zich graag met figuren als Chavez. Als je denkt dat dat de wereld goed doet.

PS Fijn dat je ook reageert om mijn voorbeeld van kinderarbeid.
Ik ben het met Paul Krugman eens over sweatshops: beter dat dan werkloosheid.

Van de SP moet ik ook niets hebben, maar ik heb geen afkeer van SP'ers omdat het idealistische naievelingen zijn.
  maandag 8 maart 2010 @ 11:48:19 #147
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_78882780
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 23:42 schreef alors het volgende:
Die Titanic analyse van die Amerikaanse zender
Was gewoon van de NOS volgens mij, wat het nog triester maakt overigens
  maandag 8 maart 2010 @ 18:56:29 #148
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_78900849
Vanavond.
Onder anderen te gast:

- Schrijfster Annejet van der Zijl promoveerde op een onderzoek naar Prins Bernhard.
- Tijs Verwest, beter bekend als Tiësto.
- Correspondent Wilma van der Maten zocht de jonge hoofdrolspelers van Slumdog Millionaire op.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_78901348
Tijs Verwest
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  maandag 8 maart 2010 @ 19:13:28 #150
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 8 maart 2010 @ 19:13:57 #151
862 Arcee
Look closer
pi_78901796
Skippen.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  maandag 8 maart 2010 @ 19:41:04 #152
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_78903248
Heel erg skippen.
sig verwijderd door FA
pi_78912589
Jezus wat saai. Ik ben hier nog nauwelijks geweest in het topic omdat er telkens saaie gasten komen. Misschien dat ze even de politiek laten varen als het kan, er is immers al veel politiek deze periode.
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
  maandag 8 maart 2010 @ 22:54:28 #154
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_78913600
Oh en ook nog te gast:
Maikel Coomans over de gezinsmoord in Zierikzee.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_78914614
quote:
Op maandag 8 maart 2010 19:06 schreef marcodej het volgende:
Tijs Verwest
Een echte spraakwaterval. Ach, maar hij heeft wel hele goede nummers op z'n naam staan.
  maandag 8 maart 2010 @ 23:28:46 #156
121310 venomsnake
El Saltador
pi_78914975
Als er èèn land is waar ze elkaar regelmatig kapot schieten is het de VS wel.. .
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 8 maart 2010 @ 23:29:10 #157
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_78914987
Tiesto, wat een kneus. Verder wel knap wat hij al gepresteerd heeft overigens.
.
pi_78915004
Ik blijf het herrie vinden.
pi_78915013
Alles is toch wel te downloaden
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
pi_78915067
Tiesto die covert? Goh dat doet ie anders nooit.
  maandag 8 maart 2010 @ 23:31:43 #161
121310 venomsnake
El Saltador
pi_78915081
Die vragen van Witteman .
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_78915091
quote:
Op maandag 8 maart 2010 23:29 schreef DrDentz het volgende:
Ik blijf het herrie vinden.
Twee tonen per uur. Best lekker.
pi_78915098
trans
pi_78915106
Trânce
pi_78915136
Doet me denken aan Henk van Dorp die R.E.M. een keer aankondigde. "Mensen hier is REM."
pi_78915162
quote:
Op maandag 8 maart 2010 23:33 schreef Lagrinta het volgende:
Doet me denken aan Henk van Dorp die R.E.M. een keer aankondigde. "Mensen hier is REM."
Die was elke keer geniaal met zijn aankondigingen.
pi_78915197
Irritant geknik met z'n hoofd hele tijd.
pi_78915208
quote:
Op maandag 8 maart 2010 23:34 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Die was elke keer geniaal met zijn aankondigingen.
Absoluut.
pi_78915221
quote:
Op maandag 8 maart 2010 23:34 schreef ddx het volgende:
Dat is DJ Thijs. Hij tikt met de twee tonen mee die hij een half nacht voortbrengt.
pi_78915234
quote:
Op maandag 8 maart 2010 23:34 schreef ddx het volgende:
Bijeffect van XTC
  maandag 8 maart 2010 @ 23:36:21 #171
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_78915250
quote:
Op maandag 8 maart 2010 23:35 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Dat is DJ Thijs. Hij tikt met de twee tonen mee die hij een half nacht voortbrengt.
.
  maandag 8 maart 2010 @ 23:38:59 #172
121310 venomsnake
El Saltador
pi_78915332
Zeeland .
pi_78915378
De vrouw vindt de grap van Johan weer niet leuk
pi_78915392
Die anekdote van Johan
  maandag 8 maart 2010 @ 23:42:29 #175
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_78915439
wat een wereldvreemd figuur die plaatjesdraaier
.
pi_78915485
quote:
Op maandag 8 maart 2010 23:42 schreef Yankee het volgende:
Gelukkig heeft ie een eeuwige grijns op z'n smoel.
  maandag 8 maart 2010 @ 23:44:08 #177
121310 venomsnake
El Saltador
pi_78915490
quote:
Op maandag 8 maart 2010 23:42 schreef Yankee het volgende:
.
pi_78915546
Ik vind ook dat er geweld moet zitten in een film, moorden en explosies, fuck dat Slumdog geleuter.
  maandag 8 maart 2010 @ 23:46:27 #179
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_78915561
quote:
Op maandag 8 maart 2010 23:45 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind ook dat er geweld moet zitten in een film, moorden en explosies, fuck dat Slumdog geleuter.
Je vergeet de blote vrouwen
.
  maandag 8 maart 2010 @ 23:47:11 #180
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_78915581
Hing daar nou een dikke LG flatscreen in dat sloppenwijk huisje?
pi_78915596
quote:
Op maandag 8 maart 2010 23:46 schreef Yankee het volgende:

[..]

Je vergeet de blote vrouwen
Ihl!

pi_78915597
quote:
Op maandag 8 maart 2010 23:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hing daar nou een dikke LG flatscreen in dat sloppenwijk huisje?
Ze weten altijd heel goed prioriteiten te stellen.
pi_78915662
Wat een moralistische blaag, die Maikel.
pi_78915677
Probeert die Maikel nou Tiesto een schuldgevoel aan te praten?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_78915708
Die Tiesto antwoord ook wel erg dom hoor. Hij snapt er niet zoveel van.
  maandag 8 maart 2010 @ 23:52:03 #186
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_78915719
quote:
Op maandag 8 maart 2010 23:51 schreef Confetti het volgende:
Die Tiesto antwoord ook wel erg dom hoor. Hij snapt er niet zoveel van.
Gewoon een dom figuur
.
  maandag 8 maart 2010 @ 23:52:37 #187
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_78915735
quote:
Op maandag 8 maart 2010 23:52 schreef Yankee het volgende:

[..]

Gewoon een dom figuur
Die Zeeuwse reporter hoeft ook niet meer terug.
  maandag 8 maart 2010 @ 23:53:01 #188
121310 venomsnake
El Saltador
pi_78915749
quote:
Op maandag 8 maart 2010 23:50 schreef DrDentz het volgende:
Wat een moralistische blaag, die Maikel.
Met zijn pauper shirt aan
  maandag 8 maart 2010 @ 23:53:02 #189
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_78915751
Maikel de razende reporter
.
pi_78915761
Hij kent Skik niet eens.
  maandag 8 maart 2010 @ 23:54:27 #191
121310 venomsnake
El Saltador
pi_78915797
Beetje een matige uitzending..
pi_78915870
Tiesto ging het toch hebben over zijn nieuwe carriere?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 8 maart 2010 @ 23:57:08 #193
272649 Louis22
Exil im Salon
pi_78915878
quote:
Op maandag 8 maart 2010 23:53 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Met zijn pauper shirt aan
Om over z'n kapsel maar te zwijgen. Ik had het idee dat hij erg graag bij de grote mensen wilde horen.
pi_78916059
quote:
Op maandag 8 maart 2010 23:52 schreef Yankee het volgende:

[..]

Gewoon een dom figuur
Och, in zijn werk is hij wel heel goed, dus er is genoeg reden om dat door de vingers te zien.
pi_78917878
quote:
Op maandag 8 maart 2010 23:53 schreef Yankee het volgende:
Maikel de razende reporter
Hij gaat wel de onderste steen naar boven halen. Hij zal de schuldige vinden!
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_78938388
Onder meer te gast:
- Voormalig minister Ronald Plasterk.
- Veilingmeester Mark Grol over de voor een recordbedrag verkochte Peter Stuyvesant collectie.
- Daniël Lohues over zijn nieuwe album.

Mijn persoonlijke favoriete minister Plasterk komt langs
  dinsdag 9 maart 2010 @ 18:21:17 #197
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_78938899
Ex-minister.
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 9 maart 2010 @ 18:47:20 #198
121310 venomsnake
El Saltador
pi_78939515
Niet echt gasten waar ik warm voor loop..
  Redactie Sport dinsdag 9 maart 2010 @ 22:58:40 #199
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_78952569
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 18:47 schreef venomsnake het volgende:
Niet echt gasten waar ik warm voor loop..
Nee, inderdaad. Dan maar kijken voor de zapservice
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  dinsdag 9 maart 2010 @ 22:59:41 #200
121310 venomsnake
El Saltador
pi_78952620
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 22:58 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Nee, inderdaad. Dan maar kijken voor de zapservice
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')