abonnement Unibet Coolblue
pi_79955482
Zijn jullie nog los gegaan bij w&w?

Weten jullie welke track er werd gespeeld
tussen:
Pascal Feliz & Nenes - Platinum
en
W&W - Arena
op 8:08?


Leon Bolier?
pi_79963959
quote:


En blijkbaar heb ik niet zoveel gemist op TE. Ik ga de filmpjes eens bekijken.

[ Bericht 3% gewijzigd door TheAgent op 06-04-2010 15:42:35 ]
  maandag 5 april 2010 @ 12:56:15 #203
110350 Veersesmurf
travelsmurf
pi_79964237
Ik zou erg graag de laatste plaat uit het setje van Daniel Wanrooy weten. Het ging tamelijk tekeer op dat moment, en nu ik hem thuis een paar keer heb geluisterd wordt hij alleen nog maar beter eindelijk weer is een track waarvan ik zeg: dat is trance!

edit: gevonden het is Daniel Wanrooy & Rene Havelaar - Moonpatrol
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
  maandag 5 april 2010 @ 13:45:48 #204
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_79965637
quote:
Op maandag 5 april 2010 01:14 schreef Nightanimal het volgende:
Zijn jullie nog los gegaan bij w&w?

Weten jullie welke track er werd gespeeld
tussen:
Pascal Feliz & Nenes - Platinum
en
W&W - Arena
op 8:08?


Leon Bolier?
Ja, Leon Bolier, maar tot nu toe nog een ID
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_79973158
quote:
Op maandag 5 april 2010 01:13 schreef Nightanimal het volgende:
Gewoon niets van aantrekken, als je je laat beinvloeden door "dagjesmensen" gaat dat alleen maar ten koste van je eigen party!
Er zijn er genoeg die wel feesten!
Mee eens. Ik stond in het begin niet zo dichtbij, maar telkens als het wat saai was naar voren gegaan. Op een gegeven moment stond ik redelijk vooraan, maar nog niet zo dichtbij dat je nauwelijks kon dansen. Halverwege een track van A&B zaten we tijdens een break met een groep van ongeveer 25 personen gehurkt, om vervolgens na de eerste beat met z'n allen los te gaan en te springen. Toen had ik wel een "wij" gevoel.
  maandag 5 april 2010 @ 19:07:09 #206
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_79975571
heerlijke bassline

Iemand trouwens die naar http://partyflock.nl/party/174050:Ferry_Corsten.html gaat?

[ Bericht 12% gewijzigd door honda1990 op 05-04-2010 19:18:25 ]
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_79980772
quote:
Op maandag 5 april 2010 12:56 schreef Veersesmurf het volgende:
Ik zou erg graag de laatste plaat uit het setje van Daniel Wanrooy weten. Het ging tamelijk tekeer op dat moment, en nu ik hem thuis een paar keer heb geluisterd wordt hij alleen nog maar beter eindelijk weer is een track waarvan ik zeg: dat is trance!

edit: gevonden het is Daniel Wanrooy & Rene Havelaar - Moonpatrol
Das inderdaad ook mijn definitie van Trance!!
thnx voor het vinden!
  maandag 5 april 2010 @ 21:47:32 #208
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_79982455
quote:
aboveandbeyond
quote:
p: just saw this, brought back all the feelings (and goosebumps) from last night!!!!
http://abwall.com/TE2010#undefined
Zo vreselijk herkenbaar die mensen met die digicams, je denkt sooo dit moet ik filmen, dan komt bijna het eargasm en dan hou je het niet meer en als die dan komt dan denk je fuck it en ga je volledig los

Resultaat: een filmpje waarbij het er op het begin vet uitziet maar later alleen maar gekraak is en vage bewegingen.

Samenvatting: Geweldige plaat

Hele relaxte plaatdit trouwens

[ Bericht 8% gewijzigd door honda1990 op 05-04-2010 22:31:22 ]
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  maandag 5 april 2010 @ 23:09:32 #209
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_79986751
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
  dinsdag 6 april 2010 @ 00:24:10 #210
245489 IceBeach
Ice... on the beach
pi_79990001
Emperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.
  woensdag 7 april 2010 @ 16:18:06 #211
16743 hp22
Bagger.
pi_80047123
quote:
The search for sunrise is over...Tiësto has found the sunrise! He announces new mix album series 'A New Dawn' on his new label, Musical Freedom!

Tiësto announced his new mix album series today, to be entitled 'A New Dawn'. Following his decision to part ways with Black Hole Recordings last year, Tiësto wanted to make a fresh start with his new wholly owned label, Musical Freedom and continue to innovate in an area in which he has been the clear leader for many years. Tiësto's now famous In Search Of Sunrise series, concluded with ISOS 7 - Asia in 2008. The series has been extremely succesful worldwide and has since become the benchmark for DJ mix albums globally.

As fans and the industry have been speculating about when the next ISOS would be released, Tiësto felt it was necessary to make a statement about his intentions and clarify the situation:

'Having taken the ISOS series as far as I could, I felt it was time to leave the past behind and come with something fresh and new. ISOS was an incredible journey for me, but as my music taste evolved, I wanted my DJ mix compilation to evolve with it. Black Hole plans to release another ISOS album, but to be very clear, I will not be involved in any way. I sold my part of the company to Arny Bink and have no involvement or benefits of Black Hole Recordings.

The mix album has always been a very important part of my artistic expression as a DJ and I wanted to come with something really special that pushes the boundaries once again for what this format can be. We're moving into a new era in terms of how music is released and I want to look at exciting new ways to express what I do and connect with my fans.

I am very happy to let everyone know that the title of this mix album will be 'A New Dawn', a name that means so much to me personally and signifies so many things in so many ways. It's been an awakening in more ways than one! These past two years, I have been on a musical journey of discovery, culminating in my album and world tour with Kaleidoscope. Now with 'A New Dawn' I look forward to continuing that process, showcasing some amazing cutting edge electronic music from myself and others. As I continue to explore and develop as an artist and DJ, I am constantly inspired by those around me and the other artists I meet. I can't wait to share it with the world!'

Watch for 'A New Dawn' from Tiësto this fall on Musical Freedom.
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  woensdag 7 april 2010 @ 17:53:09 #212
245489 IceBeach
Ice... on the beach
pi_80051099
Hopen dat ze bij Black Hole een goede vervanger vinden.
Emperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.
pi_80053455
quote:
Op maandag 5 april 2010 19:07 schreef honda1990 het volgende:
heerlijke bassline

Iemand trouwens die naar http://partyflock.nl/party/174050:Ferry_Corsten.html gaat?
ik vroeg net 2 dagen terug op twitter aan Lange wanneer die naar NL komt, reageerde die dat ie komend weekend al komt lol. net een weekend wanneer ik niet kan
  woensdag 7 april 2010 @ 19:51:47 #214
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_80055805
quote:
Inderdaad, heerlijk.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  woensdag 7 april 2010 @ 21:00:37 #215
258885 Solique
I Kill You !
pi_80059322
quote:
Die gaat lekker inderdaad.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  donderdag 8 april 2010 @ 17:58:27 #216
13148 Shogo
Psycho...
pi_80091678
Richard Durand - In Search Of Sunrise 8: South Africa

Bron (en bevestigd door BlackHole):
http://ymlp120.com/zY9C0s

Ben benieuwd wat het brengt.
  donderdag 8 april 2010 @ 18:01:31 #217
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_80091790
quote:
Op donderdag 8 april 2010 17:58 schreef Shogo het volgende:
Richard Durand - In Search Of Sunrise 8: South Africa

Bron (en bevestigd door BlackHole):
http://ymlp120.com/zY9C0s

Ben benieuwd wat het brengt.
Wel toevallig dat alle fake ISOS8 nieuwtjes ook over Afrika gingen... Verder is de echte bronsite, Trance International, niet te bezoeken omdat deze van alle kanten geblokt wordt door oa Google, FireFox en Ad Block Plus

Van zijn eigen site: http://richarddurand.com/web/news/1270728757/In_Search_of_Sunrise

[ Bericht 11% gewijzigd door Notorious_Roy op 08-04-2010 18:11:15 ]
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_80093476
W&W draaiden echt fcking lkkr op TE, heb alleen Comet - Skytech & Alligator Fuckhouse (Bjorn Akesson remix) gemist! Maar over totaal gezien was het weer compleet los!
pi_80096638
Armin maar eens de kans geven. Afgelopen week m'n trance en dergelijken van 2-4 jaar geleden teruggevonden en meteen op m'n mp3 speler geslingerd. Zo ontzettend lang niet meer naar deze muziek geluisterd.
pi_80121620
quote:
Al in februari 2010 kondigde platenlabel Black Hole Recordings aan dat In Search Of Sunrise - de heilige graal der trance compilaties - terugkeert eind lente / begin zomer 2010. Wat hierop volgde was een periode van intense, bijna psychotische speculaties. Met het vertrek van Tiësto rees de vraag: wie zal het In Search Of Sunrise (ISOS) roer van de meester overnemen? Het antwoord is zowel vanzelfsprekend als instinctief te noemen, en kenmerkend voor de voortzetting van deze toonaangevende compilatie serie…

Reeds in 2006 getipt door Tiësto als “break-through artist” berijdt Richard Durand de laatste vier jaar de trance intercity op volle snelheid. Vanaf het eerste uur waarin hij zijn eigen interpretaties van de Tiësto klassiekers Lethal Industry en Flight 643 voorschotelde, is Richard Durand gestaag uitgegroeid tot één van de meest consistente kwaliteitsproducers in de trance scene. Daarnaast heeft zijn DJ carrière zich ontwikkeld van “grote belofte” tot aan een prime time club en festival DJ, wat resulteerde in het veroveren van een plek bij de vijftig meest populaire jocks op de planeet. En nu, in een bijna ceremonieel overdragen van het ISOS stokje, heeft Richard Durand ook de rol als de nieuwe In Search Of Sunrise vaandeldrager geaccepteerd.

Wat kan men verwachten van deze achtste editie in een multi-miljoenen verkopende compilatie serie? Het fundament blijft intact, namelijk, de onaflatende missie van het ontdekken en selecteren van de nieuwste, heetste, meest baanbrekende trance tracks afkomstig uit de verste uithoeken van de wereld. Met het navigeren van de ISOS serie door een nieuw decennium zal de aanpak van het album qua sound volledig het Richard Durand gevoel ademen. Richard’s vrije visie op electronische dance, van sferische melodische composities tot aan de opzwepende techno georiënteerde variant, zullen in een breed spectrum terug te vinden zijn op de beide discs van ISOS 8.

Over de vraag waar Richard zijn eerste “sunrise” zou zoeken voor deze ISOS editie, hoefde hij niet lang na te denken. Richard Durand: “Ik maakte voor het eerst kennis met Zuid Afrika tijdens een vakantie, wat al opmerkelijk genoemd mag worden voor een internationale DJ. Weer terug in Nederland sprak ik met mijn agent, vertelde hem hoe indrukwekkend het land was en dat ik heel graag dit land vanuit het clubcircuit zou willen ervaren. Er werden optredens geregeld, er werden optredens gedaan en ik werd voor de tweede keer totaal overrompeld. De lokale scene daar is erg puur en open-minded en ontwikkelt zich in een rap tempo; de keuze voor dit land als thema ging praktisch vanzelf!”

Vanaf het moment dat de aankondiging van een nieuwe ISOS release naar buiten treedt houdt de die-hard fan zich maar met één ding bezig: wat wordt de tracklist? Het wachten wordt niet lang uitgesteld: Richard Durand en Black Hole Recordings zullen de tracklist publiekelijk maken op 12 april a.s.

Het achtste hoofdstuk in het In Search Of Sunrise epos zal officieel verschijnen op 10 mei 2010 via Black Hole Recordings / Songbird.
  vrijdag 9 april 2010 @ 19:04:01 #221
110350 Veersesmurf
travelsmurf
pi_80133582
ISOS door iemand anders dan Tiësto gemaakt is geen ISOS imo. Het wordt misschien best een leuk cd'tje, maar een ISOS zal het nooit worden...
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
  vrijdag 9 april 2010 @ 19:34:23 #222
245489 IceBeach
Ice... on the beach
pi_80134731
Kwam deze vandaag ineens tegen:




Vind het best wel een grappig plaatje. Past wel binnen het genre van Marcus Schossow denk ik.
Emperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.
  vrijdag 9 april 2010 @ 21:42:54 #223
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_80140637
Ach ISOS is commercieel gezien gewoon zeer interessant voor Blackhole, het zal echt een bijzonder goede plaat moeten zijn wil ik er gek van zijn. Zo goed als eerst wordt het toch niet.

Overigens helemaal niemand hier die morgen naar Ferry gaat??
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  vrijdag 9 april 2010 @ 23:36:57 #224
245489 IceBeach
Ice... on the beach
pi_80145992
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 21:42 schreef honda1990 het volgende:
Overigens helemaal niemand hier die morgen naar Ferry gaat??
Ik spaar mijn energie nog even op voor Q-day in Leiden.


Nog een leuk lente setje voor de liefhebbers.

Tracklist
01 Luigi Lusini – Who We Are
02 Reverse – Absolute Reality (Arty remix)
03 Ozgur Ozkan – Wait And Wonder (Relaunch mix)
04 Velvetine – Safe (Wherever You Are)
05 Faruk Sabanci & Nurettin Colak – Te Quiero Mi Amor
06 Bent – As You Fall (Kyay & Albert remix)
07 Max Graham feat. Neev Kennedy – Sun In The Winter
08 Rank 1 & Jochen Miller – The Great Escape
09 Jer Martin – Ten Minutes To Midnight
10 Static Blue & Oliver P – Crimson Skies
11 Solarstone – The Calling (RAM remix)
12 Will Holland feat. Line Froyset – Things That Happen (Temple One remix)

PM me voor link.
Emperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.
  zaterdag 10 april 2010 @ 09:21:55 #225
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_80152419
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')