Nu Xfactorquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
Greys kijk je Xfactor of blijf je Pwtisshhhh kijken?
Ik sla hem op, ik zit hier te watertandenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Cheesecake, deeltje 2
Voor de cheesecake met witte chocolade en frambozen.
Aanrader en niet moeilijk te maken! Zelfs ik kon het!
Ziet er lekker uitquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Cheesecake, deeltje 2
Voor de cheesecake met witte chocolade en frambozen.
Aanrader en niet moeilijk te maken! Zelfs ik kon het!
Ik sla straks m'n hoofd tegen het scherm, ik kan al dat lekkers niet meer aanhoren en zienquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:15 schreef Dirkh het volgende:
Dit moet gewoon lekker zijn, vlak voordat ie de oven in ging.
[ afbeelding ]
quote:
Oh! Dat ziet er echt heel lekker uit!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:15 schreef Dirkh het volgende:
Dit moet gewoon lekker zijn, vlak voordat ie de oven in ging.
[ afbeelding ]
Hij maakt wel HEEL veel goed met zijn stem en persoonlijkheid natuurlijkquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat Donny bij dat programma doet, zullen we dan vanaf nu alle mensen maar doorlaten en nooit meer over uiterlijk mopperen?![]()
Ja die frambozen lijkt me ook wel wat.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]Jij bofkont! Sushi waarvandaan? Of zelfgemaakt?
[..]
Oh! Dat ziet er echt heel lekker uit!
Volgende keer dan een keer die met witte choco en frambozen proberen, echt!
Mwah ik ken er toch wel meerdere die veel met stem goed maken en die worden gebashed tot in de meest onbenullige details...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij maakt wel HEEL veel goed met zijn stem en persoonlijkheid natuurlijk
Nog nooit gehad.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga zo meteen havermoutpap maken, dat wordt het hoogtepunt van de avond
Er zit hier tegenwoordig een sushi bar en wij zouden eerst mee maar omdat we spiegels moesten halen niet.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]Jij bofkont! Sushi waarvandaan? Of zelfgemaakt?
[..]
Oh! Dat ziet er echt heel lekker uit!
Volgende keer dan een keer die met witte choco en frambozen proberen, echt!
Omdat het moetquote:
Je hebt in de supermarkt in de vrieswand vaak een doosje gemixt rood fruit, bevroren dus.quote:
Even wachten tot de dagen langer wordenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt in de supermarkt in de vrieswand vaak een doosje gemixt rood fruit, bevroren dus.
Dat werkt heel goed in die cheesecake!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |