Vanwaar die bloemlezing nou dan weer?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Soit, neutraal. Ik hou me er maar verre van. Ik wil niks voor jou/jullie verzieken en kan anders toch mn mond niet houden.
Maar goed, even een bloemlezing van hoe eigenlijk wel een beetje heel ESF voorheen over de beste man dacht:
quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:10 schreef Loveless85 het volgende:
een beetje heel ESF voorheen over de beste man dacht:
Je dacht heul niet dat je het mis had, je wilde je punt nog even halen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:12 schreef Loveless85 het volgende:
Neuh, maar ik ging haast denken dat ik het mis had. Dus heb het topic er nog even bij gepakt.
quote:
Thnxquote:
Hmm misschien was dat het wel.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Je dacht heul niet dat je het mis had, je wilde je punt nog even halen.
Lafjoetoedetennieweej
Die laat zich niet door jou afschrikken hoor, trust me!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hmm misschien was dat het wel.![]()
Heb ik nou Dirkh weggejaagd. Is Mr. Negativity nou serieus afgeknapt op iemand anders zn gezeik?![]()
lafjoetoedettoe!
Weetiktoch, maar ik zeg het maar even in het algemeenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:16 schreef Loveless85 het volgende:
Dit was geen vraag over het modbeleid hoor. Dit was meer dat ik niet lyirsch was over Ole d'r topic en daar wat sarcastisch reageerde. En daar hier een discussie over ontstond omdat ik hier ook postte. Maar ik heb nergens het modgedrag oid in twijfel getrokken
Ik wil best ff komen ouwehoeren daar als het moet hoor...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Weetiktoch, maar ik zeg het maar even in het algemeen. Dat feedbacktopic is nog gloednieuw
.
Denk dat greys en ik gewoon perfect zijn dan.
Vandaar dequote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:17 schreef Loveless85 het volgende:
Leuke foto Ml, maar mét zo'n huge zonnebril staat denk ik toch wat dubieus voor sollicitatie?
Jij hebt mij niet weggejaagd, ik ga alleen geen feedback geven over een ander deel van FOK!, als je wat te mekkeren hebt over de weblog dan is daar een heel forumonderdeel voor. Hier zit ik voor mijn lol met mensen die ik wel eens leuk kan gaan vinden.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hmm misschien was dat het wel.![]()
Heb ik nou Dirkh weggejaagd. Is Mr. Negativity nou serieus afgeknapt op iemand anders zn gezeik?![]()
lafjoetoedettoe!
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij hebt mij niet weggejaagd, ik ga alleen geen feedback geven over een ander deel van FOK!, als je wat te mekkeren hebt over de weblog dan is daar een heel forumonderdeel voor. Hier zit ik voor mijn lol met mensen die ik wel eens leuk kan gaan vinden.
WATTISSURMISMEEDAN??quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
SLAAT FOTO OP ALS TOEKOMSTIG CHANTAGE MATERIAAL
Eens met dat laatste!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Weetiktoch, maar ik zeg het maar even in het algemeen. Dat feedbacktopic is nog gloednieuw
.
Denk dat greys en ik gewoon perfect zijn dan.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:17 schreef Ml-etje het volgende:
Zal ik deze maar meesturen(m'n ogen waren net gelaserd).
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:17 schreef Ml-etje het volgende:
Zal ik deze maar meesturen(m'n ogen waren net gelaserd).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |