quote:
Ik verplaats me in niemand. Als zij hier een topic opent dat ze "IRL MET DE VERSLAGGEVER VAN DE TELEGRAAF ZITquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Het kan me niet schelen waaraan het ligt.
Je loopt nu gewoon naar te etteren. Zelfs al heeft hij totaal geen echt interessante info... er staan genoeg andere topics in ESF die nergens over gaan en gewoon voor de leuk zijn.
Dirk en ik hadden ook op zich niets wereldschokkends te melden vanaf het NSF, maar dat vonden jullie toch ook leuk om te horen hoe het was?
Verplaats je in Ole, die neemt de moeite, en dan krijgt ze dit.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:58 schreef Greys het volgende:
HIJ gaat bv naar Oslo.
Kan nog heel leuk zijn als hij daar vandaan soms iets wil mailen of Twitteren naar ons ofzo
Denk gewoon vanuit ons, als mods van ESF die dit graag een beetje leuk subforum willen houden.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik verplaats me in niemand. Als zij hier een topic openen dat ze IRL MET DE VERSLAGGEVER VAN DE TELEGRAAF ZIT![]()
moet ze ook kunnen handelen dat er wat minder positieve geluiden komen. Aangezien ze zélf ook gepost heeft in het 'Chatten met Sieneke' topic en het geluid toen écht niet puur positief was over de beste man. En ik geloof best dat het een prima vent is die veel van het Songfestival weet, maar zoals ik daar al zei... whats next.. 'Stel hier je vraag aan de kabeldragers van het NSF?'.
Sowieso was jullie verslag wel hele andere koek dan dit. Dat was gewoon een mediahappening en leuk om vanuit 2 kanten (een 'fan' en iemand die je er totaal niet zou verwachten) een verslag te lezen
quote:
Superdichtbij en het gaat om het opzetten van een hele afdeling plus ik pas in het profiel, wat wel jammer is is dat het via een uitzendbureau gaat.quote:
Heb je iemand dat horen zeggen, geslijm met Oh Wauw en wat was je goed?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:02 schreef Loveless85 het volgende:
Prima, maar je kan niet verwachten als iemand zo random een topic opent zonder overleg of whatsoever over iemand waar toch al wat geintjes en twijfels over waren dat er géén enkele opmerking komt.
Liever zo dan nu ineens 'OH wauw wat was je goed in dat interview zeggg'
Ik zal voor je duimen! Het klinkt als een buitenkans!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Superdichtbij en het gaat om het opzetten van een hele afdeling plus ik pas in het profiel, wat wel jammer is is dat het via een uitzendbureau gaat.
Heb wel een vermoeden welk bedrijf het is dus solliciteer daar ook via "open soll"
Wat spannend! En klinkt groots!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Superdichtbij en het gaat om het opzetten van een hele afdeling plus ik pas in het profiel, wat wel jammer is is dat het via een uitzendbureau gaat.
Heb wel een vermoeden welk bedrijf het is dus solliciteer daar ook via "open soll"
Volgens mij dacht ze dat niet, dat iedereen lovend en jubelend zou reagerenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:05 schreef Loveless85 het volgende:
Prima, het was écht niet bedoelt om die vent weg te jagen. Maar ik vind eerlijk Ole wel écht naief als ze dacht dat iedereen nu ineens '![]()
![]()
' zou reageren.
En ik snap van jullie kant best uit dat iedere ingang er eentje is hoor
Nogal jaquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zal voor je duimen! Het klinkt als een buitenkans!
Wat leuk voor je! Gefeliciteerd!quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nogal jamorgen maar even bij dat bureau langs lopen en even een leuke pasfoto opzoeken.
Soit, neutraal. Ik hou me er maar verre van. Ik wil niks voor jou/jullie verzieken en kan anders toch mn mond niet houden.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij dacht ze dat niet, dat iedereen lovend en jubelend zou reageren
Maar gewoon, neutraal
En fijn dat je me begrijpt, het was nu echt ff als mod bekeken qua kansen en info
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:[/quote]quote:Op maandag 1 maart 2010 13:18 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind die man wel een topper hoor
Wat een type om met zo'n jong grietje dat interview te doen![]()
[quote]Op maandag 1 maart 2010 13:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik krijg zo'n leraar-leerling gevoelquote:Op maandag 1 maart 2010 13:21 schreef creno het volgende:
ik vind die man net goofy in mensengedaante.[quote:Op maandag 1 maart 2010 13:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Die vent articuleert slecht.
[quote]Op maandag 1 maart 2010 13:25 schreef Loveless85 het volgende:
Die gozer zit echt binnensmonds te mompelen en met een of ander gaar accentje te babbelen/quote:Op maandag 1 maart 2010 13:25 schreef creno het volgende:
ik krijg net ineens een beeld in m'n hoofd dat zijn gebit op de laptop valtquoquote:Op maandag 1 maart 2010 13:28 schreef Loveless85 het volgende:
"Je rijbewijs, wanneer ga je beginnen"
Nou opa, als ze 18 is denk iktquote:Op maandag 1 maart 2010 13:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Wanneer gaat ze aan haar rijbewijs beginnen... ZE IS 17! PANNENKOEK!
equote:]quote:quote:quote:Op maandag 1 maart 2010 13:32 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Dat was een halfuur die ook beter had kunnen besteden.![]()
Naja.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb echt wel vijf of zes vragen verstuurd en die engerd heeft er geeneen gesteld. Ik vroeg nog wat haar favoriete songfestivalnummer van Nederland was, en zei nog dat ze er mooi uitzag
.
*Heer G naar voren schuift*quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben het met Greys eens, en in dit geval niet omkoopbaar, al mag je het proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |