En jij loopt over mannen met Lush te zeiken!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:56 schreef Dirkh het volgende:
Ben overigens een cheesecake aan het maken, honger heeft
Hoe je het ook wend of keert, die 36 blijft ze gewoon hoorquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Onderschat jezelf nieten Ll kan wel wat wijsheid gebruiken
Ik ben geen homo hoor als je dat soms denkt!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En jij loopt over mannen met Lush te zeiken!![]()
[..]
I repeat.. je kan wel wat wijsheid gebruiken.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En jij loopt over mannen met Lush te zeiken!![]()
[..]
Hoe je het ook wend of keert, die 36 blijft ze gewoon hoor
Ik dacht dat je Heer G wilde en je chick in ging leverenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Houdtie van Zeemeerminnen? Anders kunnen we wellicht gewoon ruilen
Oh jammerquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ben geen homo hoor als je dat soms denkt!
Om Dirkh te citerenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Heer G wilde en je chick in ging leveren
Heb je er al eens eentje gemaakt met witte chocolade en frambozen?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:56 schreef Dirkh het volgende:
Ben overigens een cheesecake aan het maken, honger heeft
Want?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
I repeat.. je kan wel wat wijsheid gebruiken.
Kom maar op met dat mobiele nr danquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je er al eens eentje gemaakt met witte chocolade en frambozen?
EN WAAR BLIJFT DIE NULZES-NOOD-CIRCLE
Want ik zat weer door het slotje
Die was leukquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:01 schreef Greys het volgende:
Jij stopt het woord reet weer terug in reetoucheren
Getalfreakjequote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Want?![]()
Ze is en blijft 36 hoor, daar is niks wijs aan. En dan mag ze er nog lang niet uitzien als 36, of zich niet zo gedragen of wat dan ook. Feit is dat ze het wel isDus als ze dan zegt dat ik er niet echt op vooruit ga QUA LEEFTIJD, als ik er eentje van 23 inruil voor eentje van 36 dan klopt dat gewoon
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je er al eens eentje gemaakt met witte chocolade en frambozen?
Zeg, ga je lekker?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Want?![]()
Ze is en blijft 36 hoor, daar is niks wijs aan. En dan mag ze er nog lang niet uitzien als 36, of zich niet zo gedragen of wat dan ook. Feit is dat ze het wel isDus als ze dan zegt dat ik er niet echt op vooruit ga QUA LEEFTIJD, als ik er eentje van 23 inruil voor eentje van 36 dan klopt dat gewoon
en toen bleef ik hangen in mijn slok cola.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:01 schreef Greys het volgende:
"Op je 60e een nat kutje hebben heet gewoon incontinentie".
Tegen Patricia
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Om Dirkh te citeren
Bij die eerste 2 woorden ging het al fout
Het werd tijdquote:
Cheesecake, deeltje 2quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |