quote:Op maandag 8 maart 2010 18:23 schreef ViolaFold het volgende:
Volgens de geruchten komt Koblenko terug als Isabella
Idd!quote:Op maandag 8 maart 2010 18:24 schreef verleiding het volgende:
[..]! Dat is wel vet! Isabella was tof.
quote:Op maandag 8 maart 2010 18:37 schreef Jojoortje het volgende:
Wat was de laatste scene van Isabella? Ging ze op vakantie ofzo? Weet het echt niet meer..
quote:Op maandag 8 maart 2010 18:14 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
http://kijkonderzoek.nl/c(...)ers/file,dp-2-61-0-p
altijd handig
Maxime Verhagen?quote:Op maandag 8 maart 2010 19:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vond Isabella altijd een ongelooflijk zeikerig, drammerig personage, maar als de terugkeer slechts tijdelijk is, juich ik het toe. Misschien ontstaat er ook een leuke strijd tussen Maxime Verhagen en tussen haar om Amy met een bijbehorend typisch Isabella-bloedbad
Wat een verschrikkelijk ding is dat zeg.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:35 schreef Dizer het volgende:
Vinden jullie ook dat de nieuwe jas van Jack een eigen serie hoort te krijgen? Als Jack met die jas binnenkomt, zie je alleen nog maar die leren jas![]()
Zeker!! Alsof hij motor rijdtquote:Op maandag 8 maart 2010 20:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk ding is dat zeg.
Ik moest echt lachen toen hij dat zeiquote:Op maandag 8 maart 2010 20:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
We zijn dronken geworden en hebben een club-sandwich gegeten.
geef 'm zo'n lange baantjer jas + hoedquote:Op maandag 8 maart 2010 20:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk ding is dat zeg.
Klopt ja.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:06 schreef DennisDeBengel het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)Tijden_s24_a4001.xml
Klopt het dat de aflevering van vandaag het niet doet?
Zal die Amy nu niet inmiddels al 20 zijn ofzo?! Want zo gaat dat in GTST!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zien jullie Ludo al met Amy , Ludo de zakenman als alleenstaande vader voor een 9 jarig kind ?
Isabella is net zo geschift als Maxime.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh dat zou echt een briljante verhaallijn kunnen worden, Maxime & Isabella vs Ludo
Ik las in april.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:02 schreef Visual het volgende:
Wanneer doet ze haar intrede
Of met Charlie.quote:
Een goeie, die is nu toch zo teleurgesteld in de liefde met mannen, dus het zou zomaar kunnen, alleen een beetje een medo (alternatief voor pedoquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of met Barbara en gaat die zo de serie uit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Isabella heeft toch al wat gehad met Charlie? Toen werd Charlie nog gespeeld door Aukje van Ginniken (?)quote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:46 schreef Frey het volgende:Toch vond ik die verhaallijn, en de break up van Martijn en Irene heel goed gedaan hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het was stupide. Irene wordt hiermee behoorlijk te kakken gezet, de zgn stoere, sterke, koele, zelfstandige vrouw die zich niet laat ringeloren. Ze wordt als de eerste de beste puber voor paal gezet, vooral als je bedenkt dat ze nog van Martijn houdt, echt vaag.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:13 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Toch vond ik die verhaallijn, en de break up van Martijn en Irene heel goed gedaan hoor
neequote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:03 schreef vencodark het volgende:
Ohja, een tvp. Wat gaan de topics de laatste tijd weer snel.
Btw, heb het gister gemist. Hebben Danny en Lorena seks gehad?
`vond het wel sterk van m. Eerst is Sjors vreemd gegaan. Later zwanger en ze weet niet van wie. danny vraagt haar 2x ten huwelijk en 2x krijgt ie 0.0 op zn request. En tot slot verklaart ze dat ze nog van Bing houdt. Dan vind ik het logisch en zeer sterk dat Danny haar vaarwel zegt.quote:
omdat ?quote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:09 schreef vencodark het volgende:
Ludo die het afwasmachine uitruimt.Dat ik dat nog mag meemaken.
Wel een eikel met een playmobilkapsel heh?!quote:
Het viel echt op he.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik stond er ook van te kijken...
Daar issie weer indd.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:14 schreef Desmonkey het volgende:
Waarom draaien ze bijna elke aflevering tijdens de laatste twee minuutjes altijd van die suffe slaapliedjes.
Ik moet toegeven dat ik pas een week kijk en dus wat voorgeschiedenis mis, maar op dit moment lijkt het voornaamste/enige probleem dat zij niet wil trouwen (ze zijn voor zover ik weet nog geen jaar samen dus ik vind het absurd om dat te verwachten, en als ze al eens 'nee' heeft gezegd dan is het wellicht verstandig om het er samen eens goed over te hebben, in plaats van maar weer lukraak een aanzoek te doen), en dat ze nog van haar ex houdt. Dat ie met dat laatste moeite heeft kan ik begrijpen, maar er boos om worden gaat wat ver, want het is niet alsof ze er bewust voor kiest nog wat voor hem te voelen, en ze was in elk geval eerlijk (ik heb meerdere exen waar ik nog steeds van houdt, net als van veel vrienden.. dat betekent niet dat ik terug wil naar die relaties, maar ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik niets meer voel).quote:
Dat blijkt.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:22 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik pas een week kijk ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Worden maanden van te voren opgenomen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:55 schreef ViolaFold het volgende:
Ze heeft haar eerste opnames inmiddels achter de rug. Hoeveel tijd zit er ook alweer tussen de opnames en de uitzendingen? Een week of 4?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |