Dat van de zakdoek doet mijn hoogbegaafde, hoogsensitieve, heldervoelende, linksdraaiende, macrobiotische kind niet, maar de rest welquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:16 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Eh wat?
Jair pakte vandaag ook een zakdoek en hield hem tegen zijn neus. Maar snuiten doet die nog niet ondanks vaak voordoen. Hij gaat nu wel telefoneren met Mama's mobiele telefoon. De houding is perfect ergens aan de zijkant van zijn gezicht gehouden niet per se naast zijn oorAf en toe zegt die ook iets in de telefoon.
Het klinkt ongeveer zo (oleoleoleo), moet haast "hallo" zijn.
Hij probeert nu ook zijn sokken en schoenen aan te trekken. Maar veel meer als het naast zijn voet houden of eroverheen leggen stelt het nog niet voor. Wel zo schattig
Oh, nee hoor! ze is heel relaxed, maar we moetne het een beetje in de gaten houden, want ze kon het wel een beetje gaan zien... 't was meer om te tsjekken dat we haar wel voldoende gaven, maar de man is zo overbezorgd die maakt daar meteen een heel actieplan van...quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:10 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Heeft die arts dat gezegd dan, dat er wat meer gewicht bij moet? Hier krijgen we alleen maar te horen dat ze liever een lichtgewicht hebben dan een zwaargewicht.
Mila zet het op een gillen als je dr neus schoon wil maken, fijn als ze verkouden isquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:13 schreef Grasjes het volgende:
Welkom Basboussa en Beisan![]()
Neus snuiten doet Isis ook niet (die rent eerder weg voor de zakdoek dan dat ze lief blijft staan zodat ik de zoveelste snottebel weg kan halen) De sokjes doet ze hetzelfde als Beisan en Jair. Zo'n lief gezicht
ook doet ze haar sjaal de hele dag om en die wordt overal mee naartoe gesleept
![]()
Lennon op de fiets! Leuk dat hij nu wel leuk gaat vinden. en die toren vind ik ook knap gemaakt!![]()
Mrien, dat klinkt lief
Handig ja! Ook fijn als ze lekker met haar hoofd gaat draaien terwijl je de neus nog niet goed vast hebt met de zakdoek.. snot over haar hele gezichtquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:23 schreef Raissa het volgende:
[..]
Mila zet het op een gillen als je dr neus schoon wil maken, fijn als ze verkouden is
Of net nadat ze geniest hebben en de snot al van neus tot mond hangt met de handjes erdoorheen en dan door het gezicht.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:31 schreef Grasjes het volgende:
[..]
Handig ja! Ook fijn als ze lekker met haar hoofd gaat draaien terwijl je de neus nog niet goed vast hebt met de zakdoek.. snot over haar hele gezicht
hahah ja idd, dat doen wij ook, als ze met iets aan komt zetten dan zeg ik bedankt en dan gooi ik het weer weg.. alleen nu denkt ze dat ze met dingen mag gooienquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:04 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Muziek, dan gaat ze mee dansen en rondjes draaien. En ze vindt het leuk te apporteren, dan gooi je de bal (of iets anders, maakt niet zoveel uit) weg en dan komt zij het weer brengen.
zo apart is datquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:02 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Hier wisselt het nogal
Momenteel zijn er verschillende dingen waar ze echt heel druk mee bezig kan zijn
Dansen (als de muziek stopt roept ze ook "Meer dansen!")
Heel druk bezig met de pop de fles geven/ troosten en een schone luier omdoen
Koken en thee inschenken voor al het bezoek met dr nieuwe pannensetje/theerservies
Puzzelen
Tekenen
En racen op dr wheelybug
Maar lopen Ho! maar![]()
Gister 3 stapjes op het KDV maar verder heeft ze nog steeds geen zin
O ja, de vuilnisbak is hier ook in trek (gelukkig kan hij niet meer in de keuken komen, staat een hekje voor).quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:19 schreef Kleurdoos het volgende:
hier is het aan en uit knopje van de tv ook in trek, en zappen doet ze ooktot grote ergenis van mn vriend
en stekkertjes ook, de vuilnisbakpapierbak, koekje uitsmeren op het raam.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |