abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79292778
Leuk die toren
Leander bouwt hier inderdaad ook torens! Van Duplo Uno, heel leuk om te zien

En ik heb hem vandaag een tekening laten maken met vingerverf voor TARA. Die is morgen jarig (en leest hier in dit topic niet mee gelukkig )
Alleen hij haat vieze handen De volgende keer maar met potlood oid.

Ik had wel lol En hij op een gegeven moment ook wel, maar dat duurde wel even...
pi_79292849
En qua eten... 's morgens 2 broodjes (en dan het liefst ook nog een broodje van TARA stelen, die zijn lekkerder ) 's morgens tussendoor wat fruit, en een koekje/rozijntjes oid. 's middags één of 2 broodjes en als hij uit bed komt een plak koek.
Avondeten varieert nogal. Soms (bijna) niks, soms heel veel.

En drinken doet hij altijd veel
pi_79294690
elin

nouja bv dus

2 broodjes, yoghurt, stuk fruit ,avondeten soms een koekje of toetje, pap
pi_79296783
Leuk, torens bouwen
Dana vind blokken niet zo interessant. Puzzelen wel en dat gaat echt in een sneltreinvaart. Dan komst ze op je schoot zitten met puzzel, goout alle stukjes naast je neer op de bank en dan moet je steeds een nieuw stukje aangeven als er eentje op zn plek zit. En dat gaat zo snel...stond er echt van te kijken
  donderdag 18 maart 2010 @ 15:22:45 #255
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_79297213
Heiho!

Ik en dochterlief komen ons hier melden, wij zijn baby-af sinds gisteren!
Niet veel bijzonders gedaan, gewandeld en genoten van het weer! 18 graden hier! Woehoe! Ook bij de dokter geweest, maar 't kind is een beetje te licht dus dat wordt vetmesten (ze is 8,7 Kilo, maar dat was ze 1,5 maand geleden ook al )

Hoe lang ze is, vergeten te vragen, maar het is een redelijk kleintje. Denk zo'n 75 cm? Iets minder misschien?

Enniewee, het loopt, het klimt, het babbelt en het heeft heldere ogen (volgens de dokter), dus verder lijkt er weinig aan te mankeren.

Beisan zegt: Ha!
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_79297275
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 15:22 schreef Basboussa het volgende:
Heiho!

Niet veel bijzonders gedaan, gewandeld en genoten van het weer! 18 graden hier! Woehoe! Ook bij de dokter geweest, maar 't kind is een beetje te licht dus dat wordt vetmesten (ze is 8,7 Kilo, maar dat was ze 1,5 maand geleden ook al )

Hoe lang ze is, vergeten te vragen, maar het is een redelijk kleintje. Denk zo'n 75 cm? Iets minder misschien?

Enniewee, het loopt, het klimt, het babbelt en het heeft heldere ogen (volgens de dokter), dus verder lijkt er weinig aan te mankeren.

Welkom!
Nog gefeliciteerd!
pi_79302407
Welkom Basboussa en Beisan en gefeliciteerd (grote meid en grote dochter).
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  donderdag 18 maart 2010 @ 18:05:03 #258
251975 kissaa
fka: kissa
pi_79304254
Verkeerde topic
  donderdag 18 maart 2010 @ 18:11:35 #259
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_79304488
quote:
Heiho!

Gefelicteerd

Annicka was rond die tijd even lang (75 cm is trouwens bovengemiddeld, volgens de bv-curve), maar een kilo lichter. Vetmesten heb ik geprobeerd, maar ze doet haar mond gewoon niet open en om haar nu de hele tijd chocolade te gaan voeren...

Bovendien, de chocolade is voor mama...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_79304729
quote:
Heiho!

Hoi!

Zolang ze het verder goed doen geen zorgen over maken
  donderdag 18 maart 2010 @ 18:22:51 #261
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_79304837
Ik maak me verder geen zorgen, hoor! Maar de man wel, die heeft nu een plan opgezet, wat 80 maaltijden per dag inhoudt, en hij kwam al met een pak koekjes aanzetten.. Is ie morgen vast vergeten, en de koekjes, die eet ik wel op

Maar als het kind eens wat op brood zou gaan eten, en geen droge bammetjes, of gewoon de tijd eens zou nemen om WAT te eten, dat zou al een verschil maken
pi_79305631
Dreumesen leven val lucht en liefde ook wel

En zie hier het gefilmde vingerverven...
  donderdag 18 maart 2010 @ 18:52:57 #263
12913 GreatWhiteSilence
pi_79305824
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 18:22 schreef Basboussa het volgende:
Ik maak me verder geen zorgen, hoor! Maar de man wel, die heeft nu een plan opgezet, wat 80 maaltijden per dag inhoudt, en hij kwam al met een pak koekjes aanzetten.. Is ie morgen vast vergeten, en de koekjes, die eet ik wel op

Maar als het kind eens wat op brood zou gaan eten, en geen droge bammetjes, of gewoon de tijd eens zou nemen om WAT te eten, dat zou al een verschil maken
Koekjes...

Mijn man is ook zo'n slanke spriet trouwens en hij zegt altijd: Nattuurlijk kan ik me gaan volproppen met dikmakers. Dan heb ik eindelijk een normaal gewicht, en val ik dood neer door een hartaanval door al dat junkfood...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  donderdag 18 maart 2010 @ 18:55:51 #264
12913 GreatWhiteSilence
pi_79305911
Annicka kan trouwens haar neus snuiten als ik een doekje voor haar neus houd. Mijn moeder vond dit zeer vlot, maar is dat ook zo? Wanneer kunnen kindjes dit gemiddeld gezien?
pi_79306882
Srsly?
  donderdag 18 maart 2010 @ 19:55:14 #266
12913 GreatWhiteSilence
pi_79308375
Yes, srsly...
pi_79309098
Nouja elin doet het ook, en stopt zelfs 1 vinger in het neusgat om r daad wat kracht bij tezetten.
Maar een gemiddelde bij neussnuiten zal je denk ik op moeten vragen bij t bureau van statistiek
pi_79309183
Lieuwe kan het ook Wonderkind! En kuchen met z'n hand voor z'n mond. Geen gezicht.
En wat nog veel hilarischer is: als mijn moeder fluit gaat hij heel hoog piepen, ongeveer dezelfde toontjes En vanmorgen om zes uur was hij wakker en duwde hij op mijn neus: "teee" (tuut)
pi_79309229
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 19:21 schreef Kleurdoos het volgende:
Srsly?
Eh wat?

Jair pakte vandaag ook een zakdoek en hield hem tegen zijn neus. Maar snuiten doet die nog niet ondanks vaak voordoen. Hij gaat nu wel telefoneren met Mama's mobiele telefoon. De houding is perfect ergens aan de zijkant van zijn gezicht gehouden niet per se naast zijn oor Af en toe zegt die ook iets in de telefoon. Het klinkt ongeveer zo (oleoleoleo), moet haast "hallo" zijn.

Hij probeert nu ook zijn sokken en schoenen aan te trekken. Maar veel meer als het naast zijn voet houden of eroverheen leggen stelt het nog niet voor. Wel zo schattig
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_79309634
hallo

ik heb ene dreumes van net 1 jaar en kom sinds vandaag hier
geen idee hoe alles nog werkt dus ben nog zoekende.
mn zoontje heet mikey-joshua en is van 25-02-2009 en heb nog een dochter van 9,5 sarah-michelle van 2000
pi_79309731
Lotte kijkt momenteel regelmatig de teletubbies en ik zing ook vaak de liedjes van tv series mee.
Als we dus nu zingen, Tinky winky, Dipsy, Lala, Po, hoor je nu af en toe Dippy, Lala en Bo
Zo lief, ze is er zelf erg trots op
En als ik zeg teletubbies zegt ze hajo
Lekker ding
  donderdag 18 maart 2010 @ 20:28:02 #272
12913 GreatWhiteSilence
pi_79309797
Welkom!

Misschien kan ik een gemiddelde vragen bij het CB. Daar hadden ze hele lijsten met van die mijlpalen geloof ik, misschien staat ie ertussen...
  donderdag 18 maart 2010 @ 20:55:22 #273
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_79311094
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 20:16 schreef Tinuviel het volgende:

[..]

Eh wat?

Jair pakte vandaag ook een zakdoek en hield hem tegen zijn neus. Maar snuiten doet die nog niet ondanks vaak voordoen. Hij gaat nu wel telefoneren met Mama's mobiele telefoon. De houding is perfect ergens aan de zijkant van zijn gezicht gehouden niet per se naast zijn oor Af en toe zegt die ook iets in de telefoon. Het klinkt ongeveer zo (oleoleoleo), moet haast "hallo" zijn.

Hij probeert nu ook zijn sokken en schoenen aan te trekken. Maar veel meer als het naast zijn voet houden of eroverheen leggen stelt het nog niet voor. Wel zo schattig
Dat van de zakdoek doet mijn hoogbegaafde, hoogsensitieve, heldervoelende, linksdraaiende, macrobiotische kind niet, maar de rest wel Hallo is overigens Ha, en dat bellen doet ze al heeeeeeeeeeeeel lang (ik zei toch, hoogbegaafd ). Stokjes, boekjes, doekjes gaan aan het oor, en kletsen maar... En ook het sokjes aantrekken heeft ze een beetje door. Sokje uit, en dan naast je voet leggen, en dan heel ernstig kijken, anders neerleggen, nog moeilijker kijken ed

Hoe leuk!

Man belde net: geef je haar wel eten.... Nee, ik laat haar verhongeren. Kind ligt te slapen in de wandelwagen.....
  donderdag 18 maart 2010 @ 21:10:43 #274
12913 GreatWhiteSilence
pi_79311944
Heeft die arts dat gezegd dan, dat er wat meer gewicht bij moet? Hier krijgen we alleen maar te horen dat ze liever een lichtgewicht hebben dan een zwaargewicht.
  donderdag 18 maart 2010 @ 21:12:53 #275
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_79312059
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 21:10 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Heeft die arts dat gezegd dan, dat er wat meer gewicht bij moet? Hier krijgen we alleen maar te horen dat ze liever een lichtgewicht hebben dan een zwaargewicht.
Oh, nee hoor! ze is heel relaxed, maar we moetne het een beetje in de gaten houden, want ze kon het wel een beetje gaan zien... 't was meer om te tsjekken dat we haar wel voldoende gaven, maar de man is zo overbezorgd die maakt daar meteen een heel actieplan van...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')