Welkom!quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:22 schreef Basboussa het volgende:
Heiho!
Ik en dochterlief komen ons hier melden, wij zijn baby-af sinds gisteren!
Niet veel bijzonders gedaan, gewandeld en genoten van het weer! 18 graden hier! Woehoe! Ook bij de dokter geweest, maar 't kind is een beetje te licht dus dat wordt vetmesten (ze is 8,7 Kilo, maar dat was ze 1,5 maand geleden ook al)
Hoe lang ze is, vergeten te vragen, maar het is een redelijk kleintje. Denk zo'n 75 cm? Iets minder misschien?
Enniewee, het loopt, het klimt, het babbelt en het heeft heldere ogen (volgens de dokter), dus verder lijkt er weinig aan te mankeren.
Beisan zegt: Ha!
Gefelicteerdquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:22 schreef Basboussa het volgende:
Heiho!
Niet veel bijzonders gedaan, gewandeld en genoten van het weer! 18 graden hier! Woehoe! Ook bij de dokter geweest, maar 't kind is een beetje te licht dus dat wordt vetmesten (ze is 8,7 Kilo, maar dat was ze 1,5 maand geleden ook al)
Hoe lang ze is, vergeten te vragen, maar het is een redelijk kleintje. Denk zo'n 75 cm? Iets minder misschien?
Enniewee, het loopt, het klimt, het babbelt en het heeft heldere ogen (volgens de dokter), dus verder lijkt er weinig aan te mankeren.
Hoi!quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:22 schreef Basboussa het volgende:
Heiho!
Koekjes...quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:22 schreef Basboussa het volgende:
Ik maak me verder geen zorgen, hoor! Maar de man wel, die heeft nu een plan opgezet, wat 80 maaltijden per dag inhoudt, en hij kwam al met een pak koekjes aanzetten..Is ie morgen vast vergeten, en de koekjes, die eet ik wel op
Maar als het kind eens wat op brood zou gaan eten, en geen droge bammetjes, of gewoon de tijd eens zou nemen om WAT te eten, dat zou al een verschil maken
Eh wat?quote:
Dat van de zakdoek doet mijn hoogbegaafde, hoogsensitieve, heldervoelende, linksdraaiende, macrobiotische kind niet, maar de rest welquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:16 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Eh wat?
Jair pakte vandaag ook een zakdoek en hield hem tegen zijn neus. Maar snuiten doet die nog niet ondanks vaak voordoen. Hij gaat nu wel telefoneren met Mama's mobiele telefoon. De houding is perfect ergens aan de zijkant van zijn gezicht gehouden niet per se naast zijn oorAf en toe zegt die ook iets in de telefoon.
Het klinkt ongeveer zo (oleoleoleo), moet haast "hallo" zijn.
Hij probeert nu ook zijn sokken en schoenen aan te trekken. Maar veel meer als het naast zijn voet houden of eroverheen leggen stelt het nog niet voor. Wel zo schattig
Oh, nee hoor! ze is heel relaxed, maar we moetne het een beetje in de gaten houden, want ze kon het wel een beetje gaan zien... 't was meer om te tsjekken dat we haar wel voldoende gaven, maar de man is zo overbezorgd die maakt daar meteen een heel actieplan van...quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:10 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Heeft die arts dat gezegd dan, dat er wat meer gewicht bij moet? Hier krijgen we alleen maar te horen dat ze liever een lichtgewicht hebben dan een zwaargewicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |