Ik ook! 2 eieren met spekquote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ja echt lekkerEn jij?
Zo lekker ontbijten
Kippetjes halen?quote:
Picsquote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:19 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Kippetjes halen?
Over kippetjes gesproken, net keigoeie seks gehad met m'n chick joh!
Ging je nu serieus Fok!en terwijl je vriendin er is?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:19 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Kippetjes halen?
Over kippetjes gesproken, net keigoeie seks gehad met m'n chick joh!
Dat moet je niet vragen maar gewoon doenquote:
Ik vind t nog steeds raar dat je vrienden GTST kijkenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:26 schreef Ballantines het volgende:
Ik moet zeggen dat het best spannend was.. Er gebeurde eindelijk een keer wat!Maar nu heb ik gelijk genoeg gezien voor de komende tijd
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind t nog steeds raar dat je vrienden GTST kijken
Zou ik ook niet doen. De horror.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:37 schreef Ballantines het volgende:
[..]
.... Meer wil ik er liever niet over kwijt
ik ben Stefan, 22 jaren jong, kom uit Glanerbrug, wat de meesten hier eindelijk wel een keer kennen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:39 schreef Fems het volgende:
Wie ben je eigenlijk balantinus? Wat waar hoe etc?
Oja, ik weet het weer!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:41 schreef Ballantines het volgende:
[..]
ik ben Stefan, 22 jaren jong, kom uit Glanerbrug, wat de meesten hier eindelijk wel een keer kennen.
Ik studeer op het moment Bedrijfskundige Informatica op 't Saxion, en ben in mijn vrije uren werkzaam als Systeembeheerder bij een grote zorginstelling in de regio.
Hobbies heb ik ook nog wel: (beginnend!) Gitaar, Serie's kijken en ijs eten!
Maar volgens mij had je dit al gelezen
Waarom zie ik dit nu pasquote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:00 schreef Oldenzaal het volgende:
Joo joo,
Robin stop met rappen
Anders komt de fok-knokploeg je smoeltje meppen!
Je moet allang naar bed!
Je huid vol met puisten en je haar is veel te vet!
Ik zeg, jwt go with the flow
Veel plezier morgen, op het MBO!!!
Ik heb vroeger wel gefitnest, maar vond dit saai! Ik trek nu nog wel regelmatig een baantje in het zwembed en probeer elke pauze op het werk 20min te lopenquote:
maar je moet toch wel iets als lichaamsbeweging doen, dat bedoelde ik met sportenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:46 schreef Samzz het volgende:
Might come as a surprise, maar niet iedereen sport, Fem
Ben met mijn laatste jaar bezig, zit nu op mijn afstudeeradres.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:46 schreef Robinhoo het volgende:
Bedrijfskundige Informatica op saxion? Welk jaar?
Er zijn zelfs mensen die dat niet doen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:48 schreef Fems het volgende:
[..]
maar je moet toch wel iets als lichaamsbeweging doen, dat bedoelde ik met sporten
Ooh, ik ben dit jaar begonnen.. 1e jaar, maar ik stop.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:48 schreef Ballantines het volgende:
[..]
Ben met mijn laatste jaar bezig, zit nu op mijn afstudeeradres.
Dat klopt. Erg ongezond.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zijn zelfs mensen die dat niet doen.
Bevalt het niet? Ga je wisselen van opleiding?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:49 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ooh, ik ben dit jaar begonnen.. 1e jaar, maar ik stop.
Bevalt inderdaad niet, en ik ga waarschijnlijk Commerciele Economie doen, of Sportmarketing in Amsterdam.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:51 schreef Ballantines het volgende:
[..]
Bevalt het niet? Ga je wisselen van opleiding?
Klopt. Maar dat is varkensvlees eten, roken en te veel vet eten ook.quote:
Haha, dat is waar!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat is varkensvlees eten, roken en te veel vet eten ook.
Ach ja. Het word tijd voor goed weer, kan ik weer lekker skeeleren
Oh. Daar krijg ik stijve tepels van. Dan maar binnensportenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
de zon schijnt ja, maar het is nog verrekte koud
Het is best lekker skeeler weer hoor!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Daar krijg ik stijve tepels van. Dan maar binnensporten
Nee gek!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ging je nu serieus Fok!en terwijl je vriendin er is?Like omg
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:07 schreef Ballantines het volgende:
[..]
Het is best lekker skeeler weer hoor!
Waarom niet?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:14 schreef Fems het volgende:
Kut, duikbril kwijtdat wordt niet zwemmen, verdomme
Ze blijft niet slapen?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:08 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Nee gek!
Ze was al naar huis toen ik dat zei!
Chloorwater in de ogen is niet zo prettigquote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:10 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Waarom niet?
Zonder duikbril zink je ofzo?
Kreaquote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:12 schreef Kreator het volgende:
Goedemorgen.
Dat merkte ik ook vanmorgenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
de zon schijnt ja, maar het is nog verrekte koud
Nee, ik heb nog de hoop dat ik ooit echt leuke spelletjes tegen kom (en kan betalen) en er veel mee aan de slag gaquote:
Je kan er een modificatie in zetten zodat je gedownloaden spellen kan spelen. Kost 50 euro.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog de hoop dat ik ooit echt leuke spelletjes tegen kom (en kan betalen) en er veel mee aan de slag ga
Da's waar. Maar voor de rest zijn ze hetzelfde? Ik dacht dt die controller er ook anders uitzag..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |