Oh. Daar krijg ik stijve tepels van. Dan maar binnensportenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
de zon schijnt ja, maar het is nog verrekte koud
Het is best lekker skeeler weer hoor!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Daar krijg ik stijve tepels van. Dan maar binnensporten
Nee gek!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ging je nu serieus Fok!en terwijl je vriendin er is?Like omg
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:07 schreef Ballantines het volgende:
[..]
Het is best lekker skeeler weer hoor!
Waarom niet?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:14 schreef Fems het volgende:
Kut, duikbril kwijtdat wordt niet zwemmen, verdomme
Ze blijft niet slapen?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:08 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Nee gek!
Ze was al naar huis toen ik dat zei!
Chloorwater in de ogen is niet zo prettigquote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:10 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Waarom niet?
Zonder duikbril zink je ofzo?
Kreaquote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:12 schreef Kreator het volgende:
Goedemorgen.
Dat merkte ik ook vanmorgenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
de zon schijnt ja, maar het is nog verrekte koud
Nee, ik heb nog de hoop dat ik ooit echt leuke spelletjes tegen kom (en kan betalen) en er veel mee aan de slag gaquote:
Je kan er een modificatie in zetten zodat je gedownloaden spellen kan spelen. Kost 50 euro.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog de hoop dat ik ooit echt leuke spelletjes tegen kom (en kan betalen) en er veel mee aan de slag ga
Da's waar. Maar voor de rest zijn ze hetzelfde? Ik dacht dt die controller er ook anders uitzag..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |