maar je moet toch wel iets als lichaamsbeweging doen, dat bedoelde ik met sportenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:46 schreef Samzz het volgende:
Might come as a surprise, maar niet iedereen sport, Fem
Ben met mijn laatste jaar bezig, zit nu op mijn afstudeeradres.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:46 schreef Robinhoo het volgende:
Bedrijfskundige Informatica op saxion? Welk jaar?
Er zijn zelfs mensen die dat niet doen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:48 schreef Fems het volgende:
[..]
maar je moet toch wel iets als lichaamsbeweging doen, dat bedoelde ik met sporten
Ooh, ik ben dit jaar begonnen.. 1e jaar, maar ik stop.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:48 schreef Ballantines het volgende:
[..]
Ben met mijn laatste jaar bezig, zit nu op mijn afstudeeradres.
Dat klopt. Erg ongezond.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zijn zelfs mensen die dat niet doen.
Bevalt het niet? Ga je wisselen van opleiding?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:49 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ooh, ik ben dit jaar begonnen.. 1e jaar, maar ik stop.
Bevalt inderdaad niet, en ik ga waarschijnlijk Commerciele Economie doen, of Sportmarketing in Amsterdam.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:51 schreef Ballantines het volgende:
[..]
Bevalt het niet? Ga je wisselen van opleiding?
Klopt. Maar dat is varkensvlees eten, roken en te veel vet eten ook.quote:
Haha, dat is waar!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat is varkensvlees eten, roken en te veel vet eten ook.
Ach ja. Het word tijd voor goed weer, kan ik weer lekker skeeleren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |