quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:03 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Nee, ben ik niet als ik al chat ben ik vermomd als nowliver
smakelijk alvast!!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Geen Vraag Maar Raak dus vanavond, na ja.. dan ga ik toch maar uit eten.
Veel plezier met een lege bar vanavond!
Polletje? gaat het door of gaat het niet door?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:39 schreef Dottey het volgende:
Zondag 7 maart
--------------------------------------------------------------------------------
19.00 - 19.30
Vraag maar Raak? >
Live vragen stellen via chat
euh....
Tsja,maar ook ik snap niet dat heel SV daar aldoor maar dubbel ligt van KKP's humor...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wel lachen dat de crew, medewerkers en gasten Kees_Knalpiemel de beste user van SV-chat is. En dat sommigen dat niet kunnen begrijpen.
Eindelijk een medestander.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja,maar ook ik snap niet dat heel SV daar aldoor maar dubbel ligt van KKP's humor...
Vind ik ook niet raar, met al dat gedoe over janbakker de hele tijd. Johan weet gewoon niet wie dat is, hou er dan ook over op en stel vragen of geef input.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:05 schreef 5thencounter het volgende:
Snel die Boeddahh maar op de bar weer... Johan heeft het écht wel gehad met zijn "interactieve chatters"
Het was leuk, maar nu niet meer..
Het is helemaal niet leuk meer púnt! De minachting voor diegene die de SV naar buiten toe levend houden is te erg voor woorden...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Vind ik ook niet raar, met al dat gedoe over janbakker de hele tijd. Johan weet gewoon niet wie dat is, hou er dan ook over op en stel vragen of geef input.
Klopt.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoorde Johan zeggen dat het hem geen barst interesseert dat mensen afhaken.
was er dan sprake dat het zou verdwijnen??/ ja heb niet alles terug gelezen enzoquote:
Ik las iets anders...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:21 schreef Toverheks het volgende:
Ik ben en blijf fan van Kees-Knalpiemel
quote:
Johan bevestigde in ieder geval dat de chat bleef. Misschien omdat hij er eerder helemaal klaar mee was?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
was er dan sprake dat het zou verdwijnen??/ ja heb niet alles terug gelezen enzo
[SV Updates #1] Vlemmix op de rails.quote:Johan wilde van de chat af maar vindt toch dat hij erbij hoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |