Leo en Els iig wel. Ik dacht dat Leo een realist was maar dat valt behoorlijk teugen. Oh, ik begrijp dat de belangrijke gast Marijke Sterreporter is en wij mee mogen kijken en luisteren. Ik sla even over.quote:
Ik vond Peter (donderdag geloof ik) ook een uitermate goede instelling hebben. Hoe is het eigenlijk met dat niet roken gegaan. Is er al gestraft..?quote:Op zondag 7 maart 2010 15:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Neen, wederom een lege bar en op de chat proberen Leo en Els mensen concepten te ontfutselen. Concepten die onuitvoerbaar zijn en geld kosten. Het paard achter de wagen spannen dus. Peter is de enige die het een beetje begrijpt.
Ik vraag me echt af wat er in die vergadering van gisteren besproken is. Zo te horen niks.
Ik begrijp van Els dat er mensen zijn die het eea komen bespreken mbt SV. We mogen ze niet eens zien binnenkomen, laat staan horen.![]()
Dit zijn geen streams.quote:Op zondag 7 maart 2010 15:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Leo en Els iig wel. Ik dacht dat Leo een realist was maar dat valt behoorlijk teugen. Oh, ik begrijp dat de belangrijke gast Marijke Sterreporter is en wij mee mogen kijken en luisteren. Ik sla even over.
Ja hoor.quote:Op zondag 7 maart 2010 15:07 schreef akveor het volgende:
Jee wat loop dit topic traag. Gebeurt er helemaal niets meer in SV?
[ afbeelding ]
Dat zijn echter niet zomaar de eerste de beste dansers. Louise Cavalier, toen nog jong, is nog steeds het boegbeeld van deze Canadese dansgroep en ze was bekend om haar kracht en originaliteit. Ik heb destijds hemel en aarde bewogen om een optreden bij te kunnen wonen hier in Groningen, het was spectaculair en stond bol van de energie.quote:Op zondag 7 maart 2010 12:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die dansers hadden van mij niet gehoeven
Oh gut, we hebben beeld. Ja ze lijkt er van een afstand wel een beetje op.quote:Op zondag 7 maart 2010 15:52 schreef akveor het volgende:
Jeltje van Nieuwenhoven heeft alweer een nieuwe permanentje... nou ik laat de streams maar ff uit want ik heb geen zin in politiek gewauwel...
Dat is dan 1 muntje.quote:Op zondag 7 maart 2010 16:01 schreef bbfakir het volgende:
De filmert mag koffie drinken.
[ afbeelding ]
Ah, ja. Waarom zit dat mens daar eigenlijk? Beetje warmhouden voor een eventueel programma zeker.quote:Op zondag 7 maart 2010 16:35 schreef 5thencounter het volgende:
Begrijp in nou dat Johan de chat nu weer wél erbij betrekt?
En daar zitten we nu echt op te wachtenquote:Op zondag 7 maart 2010 16:43 schreef 5thencounter het volgende:
Marijke komt dus idd een rls'pje pluggen.. een showtje van 5 min per avond?
En so be It....quote:Op zondag 7 maart 2010 17:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Zo.. Gasten weer weg en iedereen trekt zich weer terug in het kantoor. Muziek aan en bar in beeld. De reguliere uitzending van een reallifesoap anno 2010.
[ afbeelding ]
Leef je uit zou ik zeggenquote:Op zondag 7 maart 2010 17:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En so be It....
Ik geef Suus nog een paar dagen om die achtelijke Ban op de chat ongedaan te maken, daarna ga ik dagelijks los op SV...old school..![]()
De warming-up is al begonnen...quote:
Ze worden ook steeds bedrevener in het tijdig uitschakelen. Als het niet zo onnodig en zielig was, zou je het professioneel noemen.quote:Op zondag 7 maart 2010 17:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Zo.. Gasten weer weg en iedereen trekt zich weer terug in het kantoor. Muziek aan en bar in beeld. De reguliere uitzending van een reallifesoap anno 2010.
[ afbeelding ]
Je kan hetquote:Op zondag 7 maart 2010 17:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De warming-up is al begonnen...
Geen chat, dan de ouderwetse methode...gaat wel weer tijd kosten al die forums weer aan te slingeren..
Boel pakt vast de popcornquote:Op zondag 7 maart 2010 17:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En so be It....
Ik geef Suus nog een paar dagen om die achtelijke Ban op de chat ongedaan te maken, daarna ga ik dagelijks los op SV...old school..![]()
Ja, boxers met kant, da's niet makkelijk natuurlijkquote:Op zondag 7 maart 2010 17:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat is het leven toch mooi als de zon schijnt en je na lange tijd eindelijk weer eens de juiste soort onderbroeken te koop aantreft.
Waarom ga je er niet gewoon weer op met een proxy ?quote:Op zondag 7 maart 2010 17:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Lekker, doe een dubbele portie, ik heb trek...
quote:Op zondag 7 maart 2010 17:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, boxers met kant, da's niet makkelijk natuurlijk
Een lullig verhaal over kanker die van roken kan krijgen en dat ze heel verstandig waren daar om te stoppen.quote:Op zondag 7 maart 2010 17:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze worden ook steeds bedrevener in het tijdig uitschakelen. Als het niet zo onnodig en zielig was, zou je het professioneel noemen.
5th, waarom heb jij nog een ban dan? Suzzy had iedereen er toch uit gehaald?
Is dat alles? Geen ban waard.quote:Op zondag 7 maart 2010 17:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een lullig verhaal over kanker die van roken kan krijgen en dat ze heel verstandig waren daar om te stoppen.
Op een vraag van een roker die stoppen wilde, heb ik de tip gegeven om vooral aan de gezwellen en tumors in je longen te denken als je rookt... ( 1ste waarschuwing van SuuS) en dat deze beelden zelfs ooit in een campagne gebruikt waren...
En natuurlijk zat een een of ander op de chat met een soort kankertje die nooit gerookt had..
Toen zei ik tegen SuuS dat er wel 20 soorten kanker waren... ( 2e waarschuwing) en of ik die hier allemaal moest gaan behandelen enzz... en toen een Ban hé?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |