En so be It....quote:Op zondag 7 maart 2010 17:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Zo.. Gasten weer weg en iedereen trekt zich weer terug in het kantoor. Muziek aan en bar in beeld. De reguliere uitzending van een reallifesoap anno 2010.
[ afbeelding ]
Leef je uit zou ik zeggenquote:Op zondag 7 maart 2010 17:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En so be It....
Ik geef Suus nog een paar dagen om die achtelijke Ban op de chat ongedaan te maken, daarna ga ik dagelijks los op SV...old school..![]()
De warming-up is al begonnen...quote:
Ze worden ook steeds bedrevener in het tijdig uitschakelen. Als het niet zo onnodig en zielig was, zou je het professioneel noemen.quote:Op zondag 7 maart 2010 17:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Zo.. Gasten weer weg en iedereen trekt zich weer terug in het kantoor. Muziek aan en bar in beeld. De reguliere uitzending van een reallifesoap anno 2010.
[ afbeelding ]
Je kan hetquote:Op zondag 7 maart 2010 17:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De warming-up is al begonnen...
Geen chat, dan de ouderwetse methode...gaat wel weer tijd kosten al die forums weer aan te slingeren..
Boel pakt vast de popcornquote:Op zondag 7 maart 2010 17:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En so be It....
Ik geef Suus nog een paar dagen om die achtelijke Ban op de chat ongedaan te maken, daarna ga ik dagelijks los op SV...old school..![]()
Ja, boxers met kant, da's niet makkelijk natuurlijkquote:Op zondag 7 maart 2010 17:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat is het leven toch mooi als de zon schijnt en je na lange tijd eindelijk weer eens de juiste soort onderbroeken te koop aantreft.
Waarom ga je er niet gewoon weer op met een proxy ?quote:Op zondag 7 maart 2010 17:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Lekker, doe een dubbele portie, ik heb trek...
quote:Op zondag 7 maart 2010 17:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, boxers met kant, da's niet makkelijk natuurlijk
Een lullig verhaal over kanker die van roken kan krijgen en dat ze heel verstandig waren daar om te stoppen.quote:Op zondag 7 maart 2010 17:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze worden ook steeds bedrevener in het tijdig uitschakelen. Als het niet zo onnodig en zielig was, zou je het professioneel noemen.
5th, waarom heb jij nog een ban dan? Suzzy had iedereen er toch uit gehaald?
Is dat alles? Geen ban waard.quote:Op zondag 7 maart 2010 17:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een lullig verhaal over kanker die van roken kan krijgen en dat ze heel verstandig waren daar om te stoppen.
Op een vraag van een roker die stoppen wilde, heb ik de tip gegeven om vooral aan de gezwellen en tumors in je longen te denken als je rookt... ( 1ste waarschuwing van SuuS) en dat deze beelden zelfs ooit in een campagne gebruikt waren...
En natuurlijk zat een een of ander op de chat met een soort kankertje die nooit gerookt had..
Toen zei ik tegen SuuS dat er wel 20 soorten kanker waren... ( 2e waarschuwing) en of ik die hier allemaal moest gaan behandelen enzz... en toen een Ban hé?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |