Indrukwekkende dansjesquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:46 schreef Jappie het volgende:
Wat zou die medicijnman precies moeten kunnen ?
Hete kolen organiserenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:46 schreef Jappie het volgende:
Wat zou die medicijnman precies moeten kunnen ?
Dat wil ik ook niet!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
jawel!!!!! beter dan die grafsneeuw die nog moet komen
Weet je wat ik me afvraag, zo ineens...quote:
Ik heb er nog een paar liggen; maar Pietje stelde net duidelijk dat "het" een onbespreekbaar onderwerp is geworden.quote:
Sommige doen het nietquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Weet je wat ik me afvraag, zo ineens...
Waarom laat hij bij de ene quote wél het posticon zien en bij de andere niet? Hm?
Duidelijk? Kut, ik probeerde de verkapte methodequote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb er nog een paar liggen; maar Pietje stelde net duidelijk dat "het" een onbespreekbaar onderwerp is geworden.
* Laysa port Jappie ff opquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb er nog een paar liggen; maar Pietje stelde net duidelijk dat "het" een onbespreekbaar onderwerp is geworden.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Doe het dan ook via je kloonquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Duidelijk? Kut, ik probeerde de verkapte methode.
Oh jaquote:
Was die apotheker maar ff af.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:51 schreef Laysa het volgende:
ik moet zo ff afwassen...Ian...hedde gij de vaat al gedaan?
Klopt dit is de patientquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:52 schreef Jappie het volgende:
Bob; niet om het een of ander maar ik herken hier in de verste verte geen medicijnman in.
Neequote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:51 schreef Laysa het volgende:
ik moet zo ff afwassen...Ian...hedde gij de vaat al gedaan?
Nee, met jou discussiëren is leukerquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Terug draaien van het horeca rookverbod ?
Ian, go do your ding.
Ga je ruig stappen? Wel condooms mee nemen hè, al dan niet met smaakje.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:55 schreef Laysa het volgende:
ff de vaat doen...wie weet ben ik vanavond veuls te druk voor die ongein
Ah..die hebben Coos en Gert samen vroeger ooit nog eens gemaakt.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:55 schreef BobdeStreamer het volgende:
Het gaat weer sneeuwen, nog zo'n patient![]()
[ afbeelding ]
Heb jij de 13e wat te doen?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah..die hebben Coos en Gert samen vroeger ooit nog eens gemaakt.
Ik ben toch geen fokking pally manquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je hebt je pally geen "Elise" genoemd?
Ja, net zoals hier [RLS SC # 582] Medicijnman gevraagd.....!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Duidelijk? Kut, ik probeerde de verkapte methode.
Omfg ik hou van jequote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik ben toch geen fokking pally man
* in schriftje noteerdquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ga je ruig stappen? Wel condooms mee nemen hè, al dan niet met smaakje.
Of een paar frikandellen voor als één van die gasten echt trek krijgtquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ga je ruig stappen? Wel condooms mee nemen hè, al dan niet met smaakje.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, net zoals hier [RLS SC # 582] Medicijnman gevraagd.....!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
Mwah..kweenie; ik denk dat ik mijn oude stamkroeg Le Carafon maar weer eens ga opzoeken, hoezo ?quote:
Niets, nietsquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mwah..kweenie; ik denk dat ik mijn oude stamkroeg Le Carafon maar weer eens ga opzoeken, hoezo ?
ik denk het niet...maar ik heb alweer een lichtpuntje.....maandag weer een nwe week...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:00 schreef Anniebab het volgende:
Wat een klotestreek ,Laysa!!!
Ik hoop dat je nog antwoord krijgt op een van je mails, voor sluitingstijd van apotheek, wie weet.
Oke, als je je eigen er al bij neer hebt gelegd, is alleen maar positief...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik denk het niet...maar ik heb alweer een lichtpuntje.....maandag weer een nwe week...
Die ligt toch uit te kateren ergens in een hoekje?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:06 schreef Jappie het volgende:
Is Cc nou nog steeds der hele PH aan het doorspitten ?
Nu moet de rest van de SC zich er nog bij neerleggenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:06 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Oke, als je je eigen er al bij neer hebt gelegd, is alleen maar positief...![]()
Ik snap al die fuzz niet hoor; berouw komt altijd na de zonde en laten we wel wezen zo zonde was het nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die ligt toch uit te kateren ergens in een hoekje?
*legt zich nederquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu moet de rest van de SC zich er nog bij neerleggen
Ongezienquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan kan ze sneller die van jou doorworstelenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:06 schreef Jappie het volgende:
Is Cc nou nog steeds der hele PH aan het doorspitten ?
Nou ja, je moet wel, je kan niks beginnen, maar ik baal wel van zulke praktijken....quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alsof het expres gedaan isquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:11 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou ja, je moet wel, je kan niks beginnen, maar ik baal wel van zulke praktijken....
Tis vast niet express en het is een stomme fout...want ze had me zelfs nog gebeld gisteren....Ik was/ ben gewoon teleurgesteld...maar het zakt wel af....tis geen onoverkoombaar drama...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:13 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Dat zal wel niet, maar ik vind t wel een grove fout....
quote:Legerpiloot vliegt met kogel tussen ogen
GHAMSIR - Een piloot van een Britse legerhelikopter heeft twintig kameraden veilig vervoerd, terwijl hijzelf vloog met een kogel tussen zijn ogen...
Luitenant Ian Fortune (28) moest met de helikopter slachtoffers van een vuurgevecht tussen Amerikaanse soldaten en Afghaanse rebellen oppikken, meldt The Sun. Terwijl de slachtoffers aan boord werden geladen, werd de helikopter onder vuur genomen door de Taliban en de piloot geraakt door een kogel.
De kogel kwam in zijn helm terecht en raakte het gezicht van de piloot, waardoor hij hevig begon te bloeden. De helikopter zelf werd ook talloze keren geraakt, waardoor het besturingssysteem in de war raakte. Ondanks dat het bloed uit zijn hoofd gutste en de probleem met de helikopter, lukte het de piloot om nog acht minuten te vliegen en zijn kameraden veilig af te zetten in Camp Bastion. Daar werd hij ook zelf direct aan zijn verwondingen behandeld.
De piloot wordt sindsdien als held beschouwd. "Zo'n moed en heldhaftigheid, je kunt je dat onmogelijk voorstellen", omschrijft een televisiepresentator, die ook aan boord was om een documentaire te maken, de heldendaad.
In die volgorde is de friet toch koud als je thuiskomt!?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:23 schreef Gert het volgende:
Effe een patatje gehaald en boodschappen gedaan
Ik heb het lekker opgesmikkeld in het Patathuisje, waar ook altijd een krant klaar ligt om met je vette smoel boven te hangen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
In die volgorde is de friet toch koud als je thuiskomt!?
Ja, dan "haal" je het toch godverdomme niet!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb het lekker opgesmikkeld in het Patathuisje, waar ook altijd een krant klaar ligt om met je vette smoel boven te hangen.
Wie komt er langs? De dorpspastoor om te zeggen dat je geen condooms mag gebruiken???quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ging opvallend goed, maar vandaag mag ik niet want ik moet op de visite wachten
Kleur eens even in hoe je gefietst bent?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ging opvallend goed, maar vandaag mag ik niet want ik moet op de visite wachten
Nee, mijn beste maatje uit Almerequote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:29 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Wie komt er langs? De dorpspastoor om te zeggen dat je geen condooms mag gebruiken???
Nee, iemand met een zwembroek. En dan gaan ze samen zuipenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:29 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Wie komt er langs? De dorpspastoor om te zeggen dat je geen condooms mag gebruiken???
Ik herken daar letterlijk niets opquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Kleur eens even in hoe je gefietst bent?![]()
[ afbeelding ]
Sorry, ik onderschat je waarschijnlijk. Kleur eens even in hoe je gefietst bent?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Kleur eens even in hoe je gefietst bent?![]()
[ afbeelding ]
Met of zonder soldaatjes?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:29 schreef Noek het volgende:
Oorlog of Joppie?
Ja, denk daar maar eens over na.
Gewoon via Hoogeveen, duh.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Sorry, ik onderschat je waarschijnlijk. Kleur eens even in hoe je gefietst bent?
[ afbeelding ]
Ja, we gaan kroegen en hij blijft slapenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:37 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Gaat ie met jullie stappen??? En blijft ie ook slapen??
![]()
Scheelt me weer een post...
hoezo arme Mera...Mera drinkt ook bier en gamen vindt ze geloof ik ook leuk.....feest dusquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, we gaan kroegen en hij blijft slapen![]()
Yeeeey, gamen en bier drinken![]()
Arme Mera![]()
![]()
Mera moet bier aanslepen en hapjes verzorgenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
hoezo arme Mera...Mera drinkt ook bier en gamen vindt ze geloof ik ook leuk.....feest dus
Zie jij het gebeuren?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mera moet bier aanslepen en hapjes verzorgen
ghehehehe...frikandellen en rode kool zullen nooit meer hetzelfde zijnquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:43 schreef Anniebab het volgende:
Ik ga ook boodschappen doen....voor me mams....rode kool en veeeel rode kool haha
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
ghehehehe...frikandellen en rode kool zullen nooit meer hetzelfde zijn
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zie jij het gebeuren?![]()
Psies![]()
Dus Ian gaat bier aanslepen en hapjes verzorgen
Frikadellen in een rode kool frotten.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
ghehehehe...frikandellen en rode kool zullen nooit meer hetzelfde zijn
Je hebt je best gedaan! En nu powernap jij!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:51 schreef liesje1979 het volgende:
De presentatie ging goed, het tentamen denk ik nét gehaald. Vind het moeilijk er wat over te zeggen want vorige keer dacht ik dat ik hem niet gehaald had en had ik een 7.
Maar ben echt helemaal gesloopt
Goed zoquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:51 schreef liesje1979 het volgende:
De presentatie ging goed, het tentamen denk ik nét gehaald. Vind het moeilijk er wat over te zeggen want vorige keer dacht ik dat ik hem niet gehaald had en had ik een 7.
Maar ben echt helemaal gesloopt
Vandaag verder lekker niets doen..onderuit in een stoel hangen..quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:56 schreef liesje1979 het volgende:
Ja ga ik doen! Weekend!![]()
En dan mag ik wel eens puin gaan ruimen hier want daar is niet veel van gekomen de afgelopen weken.
Gelukkig heb ik geen gezin die zich kan storen aan de troep
Als Lies zegt dat het een troep is, dan kun je de ongediertenbestrijding wel vast bellen hoor.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:58 schreef hondjes het volgende:
[..]
Vandaag verder lekker niets doen..onderuit in een stoel hangen..
Dat zie je morgen wel weer...die troep
Ik heb nog niets zien lopen, maar verder zit je er niet ver vanaf met je inschatting van mijn huishoudelijke capaciteiten.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Als Lies zegt dat het een troep is, dan kun je de ongediertenbestrijding wel vast bellen hoor.
Geen idee ik lees niet meer alles terug.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:08 schreef remlof het volgende:
Waarom gaan er hier in godesnaam tegenwoordig drie topics per dag doorheen?
Sorryquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:08 schreef remlof het volgende:
Waarom gaan er hier in godesnaam tegenwoordig drie topics per dag doorheen?
Dat is ook niet meer te doen met dit tempoquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee ik lees niet meer alles terug.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is ook niet meer te doen met dit tempo
Het lijkt de singles sc wel verdulleme
Moeten we nu op de meet in een kringetje zitten?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:19 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:'No nudity' geldt ook voor sneeuwpop
WASHINGTON - De politie van de Amerikaanse staat New Jersey heeft een gezin bevolen een vrouwelijke sneeuwpop kleren aan te trekken nadat een buur had geklaagd over haar naaktheid.
Eliza Gonzalez uit de plaats Rahway bouwde met haar zoon en dochter op het grasveld voor haar huis een rondborstige sneeuwpop naar het voorbeeld van de Venus van Milo, een wereldberoemd marmeren beeldhouwwerk uit de Griekse klassieke oudheid.
Na het bevel van de politie trokken de makers de sneeuwpop een bikini en een sarong aan. „Wij wilden geen problemen met de politie, dus hebben we haar aangekleed”, aldus mevrouw Gonzalez. Maar volgens de maakster komt de schaars geklede sneeuwpop nu juist 'geseksualiseerder' over dan voor de ingreep, zo meldt de BBC.
'No nudity!' (Geen naaktheid!) is voor veel Amerikanen een belangrijke stelregel in het openbare leven.
Gewoon niet meer wíllen teruglezen ook. Echt, er valt een last van je af.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:19 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
't Is goed waterkoud buiten, 't wordt lekker winters, nu al natte sneeuw hier
Heee Beebquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:37 schreef Kally het volgende:Ik had vanmiddag een heuse coca cola lightbreak
![]()
![]()
, er was me een leuke glazenwasser op de zaak
![]()
, heb lekker geflirt
Hier niet..en die komt hier ook niet...alleenig regenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
't Is goed waterkoud buiten, 't wordt lekker winters, nu al natte sneeuw hier
Gaat het weer een beetjequote:
quote:Het gemiddelde beloningsverschil tussen mannen en vrouwen in Nederland was in 2008 gemiddeld 23,6 procent. In de EU bedroeg het gemiddelde beloningsverschil 18 procent, zo heeft Viviane Reding, EU-commissaris voor Justitie en Grondrechten, vrijdag in Brussel bekendgemaakt.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
Terecht, 't gaat toch allemaal maar op aan schoenen![]()
[..]
Je moet ook een beetje doorpakken en niet stoppen met flirten. Die glazenwassert had je vast wel warm willen makenquote:
Ow...ik denk tier ff meequote:
Ik hem wel anders hoor damn, maar ja de ramen waren erg schoon haha dus geen excuus meerquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je moet ook een beetje doorpakken en niet stoppen met flirten. Die glazenwassert had je vast wel warm willen maken
Nicequote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:41 schreef D. het volgende:
Ik had nl. een tegoedbon, en daar heb ik een massage voor gehad
Zegguh, wanneer heb je voor het laatst.......quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik hem wel anders hoor damn, maar ja de ramen waren erg schoon haha dus geen excuus meer
Dat valt reuze mee, maar hij was errug lekker zeg maarquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zegguh, wanneer heb je voor het laatst.......
Je lapt je ramen dus regelmatig welquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee, maar hij was errug lekker zeg maar
Ja nee ja, dat was vanmorgen al. Toen heb ik bijna het hout op zitten knagen zo stierlijk verveelde ik me.quote:
Ik weet het, en ja ik hou mijn huis wel bij ja, ik heb super uitzicht en wou dat graag zo houdenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je lapt je ramen dus regelmatig wel![]()
Layssa ook, die heeft d'r huis gisteren nog een beurt gegeven
Ah..je hebt me gelezenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Gewoon niet meer wíllen teruglezen ook. Echt, er valt een last van je af.
Als het "maar" één topic is, dan scroll ik altijd wel even. En ik bekijk uiteraard de TR's van de stiekeme NSB'ers hiero.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:41 schreef D. het volgende:
Ik had nl. een tegoedbon, en daar heb ik een massage voor gehad
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:46 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja nee ja, dat was vanmorgen al. Toen heb ik bijna het hout op zitten knagen zo stierlijk verveelde ik me.
En warm jonguh!
Ik mag vl geen schoenen meer kopenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:43 schreef Kally het volgende:
Ow Laysa over schoenen gesproken heb weer een mooi paar gezien![]()
Ik ook niet maar als je ze mooi vind is het wel een idee voor een bepaalde verjaardag op 1 aprilquote:
Tis ook niets voor mij hoorquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:46 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja nee ja, dat was vanmorgen al. Toen heb ik bijna het hout op zitten knagen zo stierlijk verveelde ik me.
En warm jonguh!
Doe maar nietquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook niet maar als je ze mooi vind is het wel een idee voor een bepaalde verjaardag op 1 april
Ja duhhhh natuurlijk gaan we iets leuks doen, maarrequote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Doe maar niet...we gaan wel wat leuks doen...dat is veel belangrijker voor me
Ja maar....we praten achterlangs dr nog wel overquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja duhhhh natuurlijk gaan we iets leuks doen, maarre![]()
ik koop gewoon een kado
![]()
Nope we praten niks, want dat maak ik lekker zelluf uitquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja maar....we praten achterlangs dr nog wel over
Ik moet morgen weer. Feest!quote:
Van mij wel hoorquote:
Van mij wel hoorquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook niet maar als je ze mooi vind is het wel een idee voor een bepaalde verjaardag op 1 april
Achterlangsquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja maar....we praten achterlangs dr nog wel over
hou op nouhou, zulke dingen blijven hangen bij mij,quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:46 schreef Noek het volgende:
[..]
En warm jonguh!
Dat heb ik met do a little dans.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:01 schreef FANN het volgende:
[..]
hou op nouhou, zulke dingen blijven hangen bij mij,
net als die kutsfeer![]()
[ afbeelding ]
Het sneeuwt hier de hele tijd al.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wonderfull days, nog ff meegepakt. Wat een kutweer
, laat 't ajb snel sneeuwen.
Hoi Jappie! Ja bij jou gaat het scrollwieltje uiteraard even op de rem!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah..je hebt me gelezenen uhh..hee Gert
![]()
Ik heb heimwee!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Het sneeuwt hier de hele tijd al.
En gisteren was zo leuk.
zijn die gasten op het staddeelraadkantoor waar je je rijbewijs moet verlengenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
Jezus, Rotterdam heeft één ambtenaar op iedere 44 inwoners
Ja, dat zijn ook ambtenaren en ja, ik ben ook blij dat jij geen mascara op hebtquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:09 schreef FANN het volgende:
[..]
zijn die gasten op het staddeelraadkantoor waar je je rijbewijs moet verlengen
ook ambtenaar?
dan mogen er van mij wel een paar bij komen hier, ik heb bijna 2 uurmoeten wachten !
en 2 uur lang naar mensen kijken is niet goed voor mij, dan gaat iemand me opvallen
en ga ik daar op letten enn dan ben ik sooooooo blij dat ik geen mascara op heb
En nee, ik denk ook niet dat jij het ooit weer zal halen. Bij het eerste kruispunt begin je vermoedelijk al te giechelen om er vervolgens nooit meer mee te stoppenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:11 schreef FANN het volgende:
nee ik ga echt niet meer autorijden heur, maar laten verlopen is ook zonde
je weet maar nooit![]()
en dat examen haal ik echt nooooooooit meer
waarom ben jij daar blij om dan?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, dat zijn ook ambtenaren en ja, ik ben ook blij dat jij geen mascara op hebt
wat was een kruispunt ook alweer ?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En nee, ik denk ook niet dat jij het ooit weer zal halen. Bij het eerste kruispunt begin je vermoedelijk al te giechelen om er vervolgens nooit meer mee te stoppen
Staan daar nog bepaalde straffen op?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga vanaf nu met Gertrude communiceren d.m.v. TR's!
yepquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Staan daar nog bepaalde straffen op?
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat wordt vrij eenzijdige informatie dan.
Nee, iedere mod / (F)A kan alle TR's lezen. Er staat een vinkje bij om 'm als "gelezen" te markeren. Meestal doe je dat pas na een dag ofzo zodat je medemods ook op de hoogte zijn.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoe werkt dat eigenlijk? Is die TR weg als een willekeurige mod het heeft bekeken?
hoeveel TR's hebben jullie over mij gehad?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, iedere mod / (F)A kan alle TR's lezen. Er staat een vinkje bij om 'm als "gelezen" te markeren. Meestal doe je dat pas na een dag ofzo zodat je medemods ook op de hoogte zijn.
Als jij blij bent dan ben ik het ook.quote:
Vrouw<->Nog steeds vriendin, maar anders dan dat, ze functioneerd nog prima.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoi Jappie! Ja bij jou gaat het scrollwieltje uiteraard even op de rem!![]()
Hoe is 't? Vrouw, kids en baan nog allemaal in orde? Doet de auto het nog?
gewoon druk, die hele zaal stond vol.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als jij blij bent dan ben ik het ook.
Maar zonder gekheid, waarom moest je dan zolang wachten:?
Owneee das het uitroepteken boven in....trlalalalalaquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:22 schreef Laysa het volgende:
TR is dat oog toch![]()
nu wil ik er dus opdrukken.....lalalalalalalala
Oog? Driehoek.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:22 schreef Laysa het volgende:
TR is dat oog toch![]()
nu wil ik er dus opdrukken.....lalalalalalalala
Je zit nu in de XTCquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
Baan<-> Beton ingewisseld voor Pharmacie (hoop dat ik hier iets minder fouten mee maak)![]()
Maakt ook niet uit welke dag je gaat, ze hebben mensen ervoor ingehuurd, ik zweer het jequote:
effe fobo van jappie kijken....quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
Vrouw<->Nog steeds vriendin, maar anders dan dat, ze functioneerd nog prima.![]()
Kids<-> inmiddels een jaar of 7 ouder dan op de foto in het fobo en yupz..toen ik vanochtend mijn inmiddels 18jarige Joy aan de lijn had was haar respons op mijn: "Met je ubercoole vader" slechts hoongelach.![]()
Baan<-> Beton ingewisseld voor Pharmacie (hoop dat ik hier iets minder fouten mee maak)![]()
Auto<-> Geen idee waar je het over hebt maar deze wel iig
Hoeveel kleine Gertjes lopen er inmiddels al rond?
Balen, bij ons sta je met tien minuten weer buiten. Zodra het langer dreigt te worden gaan er meer loketten open. Wordt exact bijgehouden door één of ander vaag systeemquote:
You go girlquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:26 schreef FANN het volgende:
ow volgens mij zie ik hem
ik ga effe proberen pietje zeg jij effe of ik de goeie had
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:27 schreef FANN het volgende:
ja dus !
want ik moest wat invullen![]()
die gaat ik gebruiken lekker klikken enzo
Je trekt volle zalenquote:
Ik ooooooooooooookquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:27 schreef FANN het volgende:
ja dus !
want ik moest wat invullen![]()
die gaat ik gebruiken lekker klikken enzo
Ja coolquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:28 schreef FANN het volgende:
[..]
kom er is uit, die man heeft vrouw en kinderen ja !
Keuzemenuquote:
Van je hiep hiep hiep hoeréééééquote:
Bij bepaalde mensen is ie uitgschakeld, duuh.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
In mijn lay-out zit die knop helemaal niet, hoe kan dat Pietje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
Die is er uit voorzorg uitgesloopt bij jouquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
In mijn lay-out zit die knop helemaal niet, hoe kan dat Pietje?
Ik heb helemaal geen slecht beeld van je. Vond dat beton uitstekend bij je pastte en iedere keer als ik een parkeerdek opreed moest ik aan je denkenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Keuzemenu
Machoreply1
Slachtofferrol
Machoreply2
Intellectueel hoogstandje
Machoreply3
Bagger1
Machoreply4
Bagger2
U heeft gekozen voor slachtofferrol
Waarom heb jij zo'n slecht beeld van mij?
Ik moest er ook van kulkenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:31 schreef FANN het volgende:
[..]
WAT HAD JIJ EEN ONTZETTEND SMERIG ONTBIJTJE NEERGEZET \ZEg
ow caps![]()
en hoe was de saunaquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:32 schreef D. het volgende:
Daar ben ik weer, helemaal voorbereid voor vanavond
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Die is er uit voorzorg uitgesloopt bij jou
Goed begin van de dag Eieren, spek, worst, black pudding en kippersquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:31 schreef FANN het volgende:
[..]
WAT HAD JIJ EEN ONTZETTEND SMERIG ONTBIJTJE NEERGEZET \ZEg
ow caps![]()
Ik krijg altijd een ongemakkelijk gevoel van die dwerg, vooral als ie voor Stichting de zonnebloem zingtquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:33 schreef Kally het volgende:
Danny & Jenny gaan verhuizen, Nederland 1, 21:30 uur .......wedden dat die twee dan geen ruzie maken, zoals elk normaal stel wel heeft met een verhuizing
Ohhh een RLSquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:33 schreef Kally het volgende:
Danny & Jenny gaan verhuizen, Nederland 1, 21:30 uur .......wedden dat die twee dan geen ruzie maken, zoals elk normaal stel wel heeft met een verhuizing
Ik kan wel om hem lachenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ik krijg altijd een ongemakkelijk gevoel van die dwerg, vooral als ie voor Stichting de zonnebloem zingt
Alles goed dikke kus en knuf daarvoorquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen slecht beeld van je. Vond dat beton uitstekend bij je pastte en iedere keer als ik een parkeerdek opreed moest ik aan je denken![]()
Haarlem was het dacht, een 24-uurs klus, Jappie liet ze rijden
Ja maar ik wil ruzie, oorlog en dat soort ongein en dat geloof ik niet, bedoel net als de Frogers ook zo klefquote:
Daar ga ik vast niet naar kijkenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:33 schreef Kally het volgende:
nee daar gaat natuurlijk alles heeeeeeeeeel smoothquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:33 schreef Kally het volgende:
Als iemand iets met happy ending post negeer ik die voor het levenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:34 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, beetje gezweet, beetje gezwommen, en een lekker massage gehad
Owjah, was 'm vergeten vanmorgenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Goed begin van de dag Eieren, spek, worst, black pudding en kippers
Ik leef nog, dus nog geen 'ending'quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Als iemand iets met happy ending post negeer ik die voor het leven
Zijn Danny en jenny bekenden danquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar ik wil ruzie, oorlog en dat soort ongein en dat geloof ik niet, bedoel net als de Frogers ook zo klef
Sjesus moet dat nouquote:
Danny de Munck en Jenny zijn vrouwquote:
Oh fuck nou laat dan maarquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Danny de Munck en Jenny zijn vrouwmaar die maken de ruzie pas als de camera uit gaat natuurlijk
18 jaar al? Serieus?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
Vrouw<->Nog steeds vriendin, maar anders dan dat, ze functioneerd nog prima.![]()
Kids<-> inmiddels een jaar of 7 ouder dan op de foto in het fobo en yupz..toen ik vanochtend mijn inmiddels 18jarige Joy aan de lijn had was haar respons op mijn: "Met je ubercoole vader" slechts hoongelach.![]()
Auto<-> Geen idee waar je het over hebt maar deze wel iig
Hoeveel kleine Gertjes lopen er inmiddels al rond?
Ja dat zijn Danny zijn eigen woorden heur, als hij klaarkomt zegt tie TERINGGGG, kan het ook niet helpenquote:
Psies, ik wil vechten voor die camera, om het behang, om de verf, om allesquote:
Gatver.. De gedachte aan dat kut jongquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat zijn Danny zijn eigen woorden heur, als hij klaarkomt zegt tie TERINGGGG, kan het ook niet helpen
Je moet er ook niet over na gaan denkenquote:
heb je dat ''aan der lijve'' mogen ondervinden dan?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat zijn Danny zijn eigen woorden heur, als hij klaarkomt zegt tie TERINGGGG, kan het ook niet helpen
Ik haak bijna af, doe eens een samenvatting?quote:
Wat doe je in de Pharmacie? (mocht je dat eventueel kwijt willen en het geen chemische partydrugs betreft)quote:Baan<-> Beton ingewisseld voor Pharmacie (hoop dat ik hier iets minder fouten mee maak)
Ik ben een veelvraat maar dat trekt me nog steeds voor geen meter...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:40 schreef D. het volgende:
Zo, biertje erbij, en nu ff wachten tot mijn kapsalon komt
Komt de hele salon naar jouquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:40 schreef D. het volgende:
Zo, biertje erbij, en nu ff wachten tot mijn kapsalon komt
Oh lachen, die vechtpartij op het Italiaanse journaal..quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar ik wil ruzie, oorlog en dat soort ongein en dat geloof ik niet, bedoel net als de Frogers ook zo klef
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:40 schreef FANN het volgende:
[..]
heb je dat ''aan der lijve'' mogen ondervinden dan?
![]()
danny
twee zachte armen om me heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen
zouden ze hier ook moeten doenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:41 schreef hondjes het volgende:
[..]
Oh lachen, die vechtpartij op het Italiaanse journaal..
live in de uitzending, slaan er twee mekaar voor de bek...
Nietquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:38 schreef D. het volgende:
[..]
Klaarkomen is geen plicht hoor, dus dat 'moet' nooit
ow... weetikveel...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Zeg doe me een lol, nee was bij Ranking the Stars
Kijk dat bedoel ik , hoppa meppen hahahahaquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:41 schreef hondjes het volgende:
[..]
Oh lachen, die vechtpartij op het Italiaanse journaal..
live in de uitzending, slaan er twee mekaar voor de bek...
Hij komt tot mijn knieënquote:
Ik zou niet eens moeite doenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:42 schreef remlof het volgende:
Sow hee, ik heb zometeen in Zwolle 2 minuten om over te stappen van perron 1 naar perron 7
Dat wordt vast geen happy ending
Euh, verklaar je nader, wat moet hij bij mijn knieën danquote:
Kan je hem 'snachts naar het voeteinde trappenquote:
o jah... dan moet ie een paar hakkies aanquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Euh, verklaar je nader, wat moet hij bij mijn knieën dan
Omdat hij een dwerg is, dat zei je net zelfquote:
Wij wonen best groot jaquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Komt de hele salon naar jouhebbie zo'n groot huis
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan je hem 'snachts naar het voeteinde trappen
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan je hem 'snachts naar het voeteinde trappen
Maar dwergen zijn er in alle soorten en matenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Omdat hij een dwerg is, dat zei je net zelf
Nee, want je moet door de tunnel, dat wordt echt rennenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:42 schreef remlof het volgende:
Sow hee, ik heb zometeen in Zwolle 2 minuten om over te stappen van perron 1 naar perron 7
Na; tis meer een gevolg van de crisis denk ik. Het moorden gaat ze nog prima af maar een behoorlijke verpakking kan er niet meer af.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:38 schreef Gert het volgende:
Ja die onderwereld heeft elkaar wel zo'n beetje uitgemoord hè, de bestellingen voor betonnen voetenbadjes namen zeker af.
Ah mooi..nog een stuk of 7 ?quote:Er loopt één klein Gertje rond, die is 3 en vindt mij nu nog übercool. Maar dat gaat ongetwjifeld nog veranderen.
Mwa..pauze zeg maar...af en toe is het hier gezellig en wip ik ff binnenquote:Uitge WOW'd, of heb je even pauze?
Wat moet ie op een andere hoogte dan?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Euh, verklaar je nader, wat moet hij bij mijn knieën dan
Kijk en dat is nu wel een idee, biertje erop, goed boek, best een goed ideequote:
Da's mooi, want anders zou je worden genegeerdquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:42 schreef remlof het volgende:
Ja hoe moet ik dat wetenquote:
Wat ik in de beton ook deed; het omzetten van chaos in illussie.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik haak bijna af, doe eens een samenvatting?
Tot slot:
[..]
Wat doe je in de Pharmacie? (mocht je dat eventueel kwijt willen en het geen chemische partydrugs betreft)
is weer eens wat anders dan een Bjorn van Ikeaquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Kijk en dat is nu wel een idee, biertje erop, goed boek, best een goed idee
Nee ik vroeg wat, als ik het wist zou ik het niet hoeven vragenquote:
Ik gok op vertraging van de trein naar Roosendaalquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, want je moet door de tunnel, dat wordt echt rennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |