Een demissionair kabinet betekent dat huidige onderwerpen controversieel verklaard kunnen worden. Het rookverbod is er al een jaar of langer, dus dat staat er verder buiten.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Terug draaien van het rookverbod.
Dat is nou nog eens een goed politiek standpunt.
Weer meer mensen uit op de zaterdag. Meer werk gelegenheid ! .
Bovendien rokkers spekken de schatkist.
Welke partij is er voor ?
0% kansquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Terug draaien van het rookverbod.
Dat is nou nog eens een goed politiek standpunt.
Weer meer mensen uit op de zaterdag. Meer werk gelegenheid ! .
Bovendien rokkers spekken de schatkist.
Welke partij is er voor ?
Maar op ten duur kan het wel.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:50 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Een demissionair kabinet betekent dat huidige onderwerpen controversieel verklaard kunnen worden. Het rookverbod is er al een jaar of langer, dus dat staat er verder buiten.
Er mag ook gewoon gerookt worden in de rookruimtes. Wel zo gezond voor niet-rokers die ook uitgaan.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:28 schreef BasEnAad het volgende:
Café's zijn prima in staat zelf te bepalen of er gerookt mag worden of niet. Daar heeft de staat NIETS mee te maken wat mij betreft.
Maar niemand van de opgeheven vingertjes in Den Haag zal er wel voor zijn.
100% mee eensquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:28 schreef BasEnAad het volgende:
Café's zijn prima in staat zelf te bepalen of er gerookt mag worden of niet. Daar heeft de staat NIETS mee te maken wat mij betreft.
Ik vind rokers juist zeikerds. Anderen vergiftigen met een eigen ranzige hobby en je geen zak interesseren wat de omgeving ervan vindt. Dat je jezelf doodrookt, prima. Maar anderen doodroken omdat rokers te lui zijn om in een rookruimte te gaan staan is egoïstisch.quote:
Veel wel ja.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:31 schreef fransbreda het volgende:
Niet rokers zijn wel zeikerds
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:28 schreef BasEnAad het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |