Indrukwekkende dansjesquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:46 schreef Jappie het volgende:
Wat zou die medicijnman precies moeten kunnen ?
Hete kolen organiserenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:46 schreef Jappie het volgende:
Wat zou die medicijnman precies moeten kunnen ?
Dat wil ik ook niet!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
jawel!!!!! beter dan die grafsneeuw die nog moet komen
Weet je wat ik me afvraag, zo ineens...quote:
Ik heb er nog een paar liggen; maar Pietje stelde net duidelijk dat "het" een onbespreekbaar onderwerp is geworden.quote:
Sommige doen het nietquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Weet je wat ik me afvraag, zo ineens...
Waarom laat hij bij de ene quote wél het posticon zien en bij de andere niet? Hm?
Duidelijk? Kut, ik probeerde de verkapte methodequote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb er nog een paar liggen; maar Pietje stelde net duidelijk dat "het" een onbespreekbaar onderwerp is geworden.
* Laysa port Jappie ff opquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb er nog een paar liggen; maar Pietje stelde net duidelijk dat "het" een onbespreekbaar onderwerp is geworden.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Doe het dan ook via je kloonquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Duidelijk? Kut, ik probeerde de verkapte methode.
Oh jaquote:
Was die apotheker maar ff af.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:51 schreef Laysa het volgende:
ik moet zo ff afwassen...Ian...hedde gij de vaat al gedaan?
Klopt dit is de patientquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:52 schreef Jappie het volgende:
Bob; niet om het een of ander maar ik herken hier in de verste verte geen medicijnman in.
Neequote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:51 schreef Laysa het volgende:
ik moet zo ff afwassen...Ian...hedde gij de vaat al gedaan?
Nee, met jou discussiëren is leukerquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Terug draaien van het horeca rookverbod ?
Ian, go do your ding.
Ga je ruig stappen? Wel condooms mee nemen hè, al dan niet met smaakje.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:55 schreef Laysa het volgende:
ff de vaat doen...wie weet ben ik vanavond veuls te druk voor die ongein
Ah..die hebben Coos en Gert samen vroeger ooit nog eens gemaakt.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:55 schreef BobdeStreamer het volgende:
Het gaat weer sneeuwen, nog zo'n patient![]()
[ afbeelding ]
Heb jij de 13e wat te doen?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah..die hebben Coos en Gert samen vroeger ooit nog eens gemaakt.
Ik ben toch geen fokking pally manquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je hebt je pally geen "Elise" genoemd?
Ja, net zoals hier [RLS SC # 582] Medicijnman gevraagd.....!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Duidelijk? Kut, ik probeerde de verkapte methode.
Omfg ik hou van jequote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik ben toch geen fokking pally man
* in schriftje noteerdquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ga je ruig stappen? Wel condooms mee nemen hè, al dan niet met smaakje.
Of een paar frikandellen voor als één van die gasten echt trek krijgtquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ga je ruig stappen? Wel condooms mee nemen hè, al dan niet met smaakje.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, net zoals hier [RLS SC # 582] Medicijnman gevraagd.....!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |