opmerking.. opmerking...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn opmerking laatst was al 2 eigenlijk.
Doe eerst onderhand maar eens een foto zodat ik kan zien aan wie ik uitgehuwelijkt word!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Moet ik de sleutel van mijn kerker alvast opzoeken?
ik zie heul geen uitleg wat mijn naam er mee te maken heeft eigkquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:56 schreef stbabylon het volgende:
Voor uitleg TT, zie:
[Singles]...kiek'n motorfietsen en rolprenten...
en
[Singles]...kiek'n motorfietsen en rolprenten...
hij weet toch ook niet aan wie hij uitgehuwelijkt wordt?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doe eerst onderhand maar eens een foto zodat ik kan zien aan wie ik uitgehuwelijkt word!
In je FoBoquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
opmerking.. opmerking...
does'nt ring a bell
en dank je voor de TT
Tief nou es op met je posts over de TTquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:58 schreef Nouk84 het volgende:
Ik snap niet wat er zo leuk aan in het topic te openen..
Eens met TT.
Omdat jullie weer probeerden de OP te pakken te krijgenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zie heul geen uitleg wat mijn naam er mee te maken heeft eigk
We love you!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat jullie weer probeerden de OP te pakken te krijgen
euhm.. ging over de foto's toch?quote:
ik heb het over de uitleg linkjesquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat jullie weer probeerden de OP te pakken te krijgen
en nu niet meerquote:
Heb jij niets te doen ofzo ?quote:
wat zou ik te doen moeten hebben dan.. ben ik iets vergeten?quote:
Ja, ik zei mooie foto's, maar gaat toch wie er op staat. Duh.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
euhm.. ging over de foto's toch?![]()
en ik heb geen mooi gezien volgens mij![]()
je moet me niet laten denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |