Hier is het ook bijna weekend. Weer lekker weinig opgeschoten vandaag.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:12 schreef SingleCoil het volgende:
Hier ook weekeind! Nog wel een uurtje in de trein zitten, maar met een glaasje wijn erbij komen we die tijd wel door...
Waar is dat in de buurt?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:11 schreef ChatGirl het volgende:
Hier in de buurt komt er binnenkort ook een. Is in ieder geval makkelijker.
In Zuid in ieder geval. Ik las op hyves dat ie bij plein 1953 zou komen, maar dat is nog niet bevestigd.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:52 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Waar is dat in de buurt?
Ik wil ook een action in zuid, want ik ben ook action fan
oh geen idee, niemand over gehoordquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:32 schreef Dandilion het volgende:
er zou toch een action in de alexanderpolder komen? ( oude prenatal pand)
Ik geloof dat alles van een R&B museum tot een coffeshop ondertussen wel voorbij is gekomen, maar de inrichting niet echt veel mogelijk maakt. En slopen is vooralsnog te duur.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:18 schreef junkiexp het volgende:
Heeft iemand enige idee wat er met het oude imax gaat gebeuren op de Schiedamsedijk ?
Is nu al een paar jaar anti kraak maar gebeur voor de rest niks mee.
Toch wel potentie genoeg lijkt me ?
Het ligt alleen maar op de route van de Spido en de PortExperience en Erasmusbrug, naast een hotel, langs de Walk of Fame door Waterstad naar het Mariniersmuseum en de Witte de With en naar het centrum.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Het ligt natuurlijk niet op de looproute voor veel mensen..
Nee, niet voor de uitgaansgelegenheden nee.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Het ligt natuurlijk niet op de looproute voor veel mensen..
Volgens mij zijn er nooit feestjes hoor, het staat hier 15 meter verderop dus dat zou ik wel moeten merken.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:46 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik geloof dat alles van een R&B museum tot een coffeshop ondertussen wel voorbij is gekomen, maar de inrichting niet echt veel mogelijk maakt. En slopen is vooralsnog te duur.
Er zijn wel af en toe feestjes toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |