Dat heb ik niet gedaan. Toen ik doortrok, brak ineens een van de bevestigingsdelen af. En er kwam een hoop water mee naar beneden, niet ideaal dus.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:56 schreef SingleCoil het volgende:
je moet ook niet aan je stortbak gaan hangen
Ze verft zich oranje?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Isegrim doet een poging op een worteltje te lijken
Dat laatste wilde ze ook graag, maar het balkon is te hard. Wel heb ik 45 liter tuinaarde klaar liggenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ze verft zich oranje?
Ze graaft zich in in de grond?
Hmm.. k.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat laatste wilde ze ook graag, maar het balkon is te hard. Wel heb ik 45 liter tuinaarde klaar liggen![]()
Ze heeft dr voorhoofd met Henna oranje geverft, en ook een beetje in dr haar gedaan
tja...je kunt het meisje wel uit Friesland halen maar je krijgt Friesland nooit echt uit het meisje, hè?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat laatste wilde ze ook graag, maar het balkon is te hard. Wel heb ik 45 liter tuinaarde klaar liggen![]()
Ze heeft dr voorhoofd met Henna oranje geverft, en ook een beetje in dr haar gedaan
Ja, was erg lekker.quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:11 schreef SingleCoil het volgende:
goedemorgen...lekker gefietst? Het leek me erg koud...
quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:00 schreef Alicey het volgende:
"De kwantumfysica bepaalt dat gedachten de basis vormen voor de wereld waar iemand in leeft". Die managementblaadjes managers worden ook steeds achterlijker.
Die helemaal ja. Het artikel ging over coaching. Als een coach dat soort verhalen gaat vertellen, ren je toch heel hard weg?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ ] geschiktquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:24 schreef SingleCoil het volgende:
Het is een test, liefje, het is een test...
breng er dan ook 1 naar KPN.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:33 schreef ChatGirl het volgende:
Heeft er iemand een ventilator? Zo ja, dan graag even brengen op de 7e verdieping van INHolland. Het is hier echt niet om uit te houden. Ik wil niet weten wat het wordt als het echt zomer is.
Warm?quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:33 schreef ChatGirl het volgende:
Heeft er iemand een ventilator? Zo ja, dan graag even brengen op de 7e verdieping van INHolland. Het is hier echt niet om uit te houden. Ik wil niet weten wat het wordt als het echt zomer is.
Meer dan warm. Shirtjesweer binnen, maar buiten is het dan weer (te) koud.quote:
Bij ons is het vaak erg koud. Als we meer gaan stoken, krijgen de bedrijven die boven ons zitten tropische hitte.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:02 schreef junkiexp het volgende:
Bij ons op het kantoor is het 23 graden, en dan stoken we niet eens.
We hebben zelfs gisteren de airco al even aangehad met 5 graden buiten
Jij weet niet hoe onze airco unit werkt geloof ik.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dan kunnen de bedrijven daar boven toch gewoon de airco aanzetten?![]()
Als jullie dan stoken met de restwarmte van de airco unit, ....
wij weten het niet...het uitzicht over de maas?quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:10 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik voel me steeds minder thuis in Rotterdam...............................vertel mensen wat moet ik nog leuk vinden aan R'dam?
Geen idee, maar anders ga je toch gewoon ergens heen waar het wel leuk is?quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:10 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik voel me steeds minder thuis in Rotterdam...............................vertel mensen wat moet ik nog leuk vinden aan R'dam?
De BBQ's in de zomerquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:10 schreef TJDoornbos het volgende:
denk er wel over naquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Geen idee, maar anders ga je toch gewoon ergens heen waar het wel leuk is?
BBQen kan overalquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Uitzicht?
En ik had toch ook een reeks andere punten?![]()
Je kan in Rotterdam voor 15 tot 150 euro PP uit eten in honderden goede restaurants. Je kan 7 dagen per week boodschappen doen. Als je je verveelt, is er altijd wel iets open.
Een beetje kook-fanatic zit op zijn plek in Rotterdam, Turkse supermarkten, toko's (west-kruiskade!). Alle kruiden die je in de supermarkt niet kan krijgen, heb je wel in Rotterdam.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:45 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
BBQen kan overal
de grote jumbo die 365 dagen per jaar open is is wel ok idd. En mn vriendin en haar moeder zijn super in de keuken dus dat is ook geen reden. En de restaurants tsja die heb je ook in vele delen van het land.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |