Zeg SF, ik wist niet dat jij een homosexefiele flikker wasquote:
15 april in de bios!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:34 schreef CrssY het volgende:
Leuk, zo'n film special. En dan de enige relevante informatie (release date) achterwege laten. Gelukkig hebben we een paar screencaps om even naar te kijken!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eins, zwei, hoeplakai.
Grappig is dat er minstens een even grote groep mensen is die de stroom aan Irak- en Afghanistanfilms ziet als Hollywoodpropaganda tégen het Amerikaanse beleid en de krijgsmachtquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:24 schreef 8erbaks het volgende:
Goeie acteur, maar natuurlijk heeft altijd wel iemand wat te zeiken voordat de film uitkomt, net zoals ik. Ik word namelijk ontzettend moe van die save-the-world -in-afghanisatan/irak films. Het lijkt elke keer wel een propagandafilm van de hollywoodindustrie om te laten zien hoe slecht die baardmensen wel niet zijn en hoe goed Amerika bezig is. Die gozert wordt half z'n kop afgehakt door die abri's en vervolgens slacht ie ze allemaal zelf af, waar je als kijker klaargemaakt wordt om in je gedachten al die baardmensen mee af te slachten. Een bijkomstigheid nu is dat er een complot tegen de USsoldaat is van uit US, zodat 't niet alleen tegen baardmensen is.
Maar toch, ik ben benieuwd en ik ga 'm zeker kijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |