Ik ga nav de tt het vorige topic nog eens lezen...quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:04 schreef Enfermera het volgende:
Nou, the story continues....
Martin had vanochtend de huisarts gebeld en was daar langs geweest. Ze hadden een gaatje in z'n nagel gemaakt om de boel al wat te ontlasten, maar hij moest toch door naar de SEH. Hij belde mij daarover, en ik ben snel gaan douchen en ook naar de SEH gegaan. Gelukkig nog op tijd voordat alles ging gebeuren enzo. Er was een foto gemaakt om te kijken of het bot aangetast was, dat was gelukkig niet zo.![]()
Maarja. De arts kwam toen langs, zijn nagel moest eraf om dat het daaronder ook lekker geïnfecteerd was. Hij werd lokaal verdoofd en dat ding werd eraf gerukt, ff schoongemaakt en ook bij z'n knokkel zat een beetje viezigheid wat weg was gehaald.
Er werd ook een kweekje gemaakt en hij heeft nu weer een antibioticakuur.
De verpleegkundige kwam 'm later inpakken, deed er een vet gaasje op zonder handschoenen.Dus daar zei ik wat van: moet je dat niet met handschoenen doen? Hij: nee, ik raak de wond niet aan. Ik: maar het is wel het primaire verband.
Daar zei ie niks op. Ohhhhh, daar kan ik echt pislink om worden.
Heb er verder maar niks over gezegd.
Wel wat handschoenen gejat.![]()
Hihi.
Dus ja, nu kan ik nog weer voor mijn mannetje zorgen, want hij zit nu met z'n hand in een mitella en kan niks.
Zijn idee; vanavond gewoon even blowen, dan heeft ie helemaal geen last meer van de pijn
Dus ik ga vanavond mn eerste joint draaien, want hij kan dat nu niet![]()
![]()
[..]
Ohhh wat leuk!!!!![]()
![]()
Ja, en het was nog een mannelijke muts ookquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:04 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Wat 'n muts die verpleegkundige![]()
[..]
Kijk, dat is nou 'ns een verpleegster
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:30 schreef DeZwabber het volgende:
zeg enfermera, haal gewoon een waterpijpje voor die gast zeg
das veel makkelijker
edit:
he jij daar beneden, nieuw topic![]()
Je reactie is daarop denk ik hequote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:49 schreef Enfermera het volgende:
Ik quote mezelf nog even, voor degenen die het niet gelezen hebben:
[..]
hahahahahaha "ik deed een Greys"quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je reactie is daarop denk ik he![]()
Ik liep net op de markt.
Belt mijn pa, met zijn mobiel, naar mijn mobiel.
Nou, ik deed een Greys hoor, meteen helemaal in de stress , want hij heeft me NOG NOOIT gebeld op mn mobiel, laat staan met zijn mobiel.
Maar net toen ik oppakte hing ie op.
Ik bellen bellen bellen, telkens meteen zn voicemail.
Ma dr mobiel stond niet aan.
Sta je dan....
Ik ga eerst ff mn bento leegeten voor ik verder vertel
het einde is best tof, maar slightly weirdquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik liep net op de markt.
Nou, ik deed een Greys hoor, meteen helemaal in de stress , want hij heeft me NOG NOOIT gebeld op mn mobiel, laat staan met zijn mobiel.
Sta je dan....
Die eindes zijn echt de HEL.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het einde is best tof, maar slightly weird
er worden een hoop vragen niet beantwoord, maar tegelijkterijd toch weer wel
Ik zweer het, ik stond daar in paniek en ik dacht "IK DOE EEN GREYS!"quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik liep net op de markt.
Sta je dan....
ik dacht dat iik er bijna was, maar het bleken 60 bladzijdes nog te zijn, in minder dan een uurtje doorheen geschoten toen het einde ineens op gang kwamquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die eindes zijn echt de HEL.
Wil je dr nog een????????????????????
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik dacht dat iik er bijna was, maar het bleken 60 bladzijdes nog te zijn, in minder dan een uurtje doorheen geschoten toen het einde ineens op gang kwam![]()
yes pleasei need my fix [ afbeelding ]
Ijsblokjesquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:03 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb nog nooit gepijpt met water maar ik sta overal voor open....
Wat moet ik me daarbij voorstellen?
In je mond?quote:
Dat je het op dat moment ook dacht...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zweer het, ik stond daar in paniek en ik dacht "IK DOE EEN GREYS!"
I knowquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat je het op dat moment ook dacht...
Whehe, wij hebben al een uil hier, in ons logoquote:
Maar een tweede misstaat niet dan??quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehe, wij hebben al een uil hier, in ons logo
Lijkt me vooral.... koud...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
In je mond?
En dan pijpen?
Nah, lijkt me niks
Nope, ik zeg toch, we hebben al een uil.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar een tweede misstaat niet dan??
Hij is ook twee- vier- en zestienvoud te verkrijgbaar
Nee ik ook niet maar zo op t oog lijkt me dat niet echt een succes toch?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Lijkt me vooral.... koud...
Denk ik. Nog nooit geprobeerd.
Nee, want kou werkt nou niet echt stimulerend, over het algemeen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee ik ook niet maar zo op t oog lijkt me dat niet echt een succes toch?
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:13 schreef oh-oh het volgende:
Tja, Ll hangt m schijnbaar wel graag in een bak met ijs.
Smaken verschillen
Dat kan ookquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:15 schreef oh-oh het volgende:
Doe lekker zelf een ijsblokje in je mond ja
DAT JIJ SUSHI NIET LEKKER VINDT KAN IK NIETS AAN DOENquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:01 schreef Loveless85 het volgende:
WE ZOUDEN TOCH GEEN VIEZE TT'S MEER DOEN.
uhuhquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maandag krijg je er nog een van me
![]()
Ik was dus ook echt helemaal verslaafd he.
Heerlijk toch?
NEEEEE.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:13 schreef oh-oh het volgende:
Tja, Ll hangt m schijnbaar wel graag in een bak met ijs.
Smaken verschillen
Vertel de rest nou!quote:
Das echt het mooie aan Murakami, ik snap dr ook vaak geen bal van maar het leest gewoon zo heerlijk wegquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
DAT JIJ SUSHI NIET LEKKER VINDT KAN IK NIETS AAN DOEN![]()
![]()
[..]
uhuhmaar ik heb nog wel een paar frustraties betreffende het einde, maar dat is natuurlijk ook geweldig
zoals, het water stijgt langzaam, hij dreigt te verzuipen, bijna, bijna, bijna....
volgende hoofdstuk, eendjes in de vijver![]()
en omdat ik nog steeds niet begrijp wat die mannen in de achtertuin bij dat jongetje begroeven, en waar die vogel mee te maken heeft
Ik zit nog te etenquote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zweer het, ik stond daar in paniek en ik dacht "IK DOE EEN GREYS!"
Ja, er wordt aan je gedachtquote:
quote:Two chapters from the third volume of the original three-volume Japanese paperback edition were not included in the English translation. In addition, one of the chapters near the excluded two was moved ahead of another chapter, taking it out of the context of the original order.[1]
The two missing chapters elaborate on the relationship between Toru Okada and Creta Kano, and a "hearing" of the wind-up bird as Toru burns a box of Kumiko's belongings.
Popje, doe es ff kiezen nu welke je wil lezen?quote:
Oh, trouw toch met mequote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
PUUR UIT FRUSTRATIE GA IK NU JAPANS LEREN EN HET ORIGINEEL LEZEN!
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
PUUR UIT FRUSTRATIE GA IK NU JAPANS LEREN EN HET ORIGINEEL LEZEN!
Lulquote:
Ik noem Greys toch ook niet zo als ze met jou loopt te sletten?quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:27 schreef oh-oh het volgende:
Anyhow.
Dus ik sta daar, ik heb net ff gekeken in mn foon, ik heb dus 7 keer achter elkaar mn vader terug gebeld, nam niet op...
Krijg ik een bericht dat ik voicemail heb.
Ik luisteren, hoor ik alleen mn vader in de verte en een of ander raar gepiep...
Nog meer stress dus.
Weer een paar keer bellen.
Niks nada nakkes.
Ma dr mobiel geprobeerd nog es.
Ook niks...
Greys is ook gewoon een cougar hoorquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik noem Greys toch ook niet zo als ze met jou loopt te sletten?
Er is nogal een verschil tussen bekken en trouwen he...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik noem Greys toch ook niet zo als ze met jou loopt te sletten?
Komtie:quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:28 schreef Greys het volgende:
Ik wacht op Deel 3 van The Story of 'I pulled a Greys'.
doe maar kafka, die andere klinkt als iemand uit skandinavie met een stijvequote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Popje, doe es ff kiezen nu welke je wil lezen?
Ik zou je Kafka of Norwegian Wood aanraden
Nja, ik wil Zwabber maar hijs toch ook weer te oud voor me om te adopterenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Er is nogal een verschil tussen bekken en trouwen he...
Kafka was ook al mijn eerste keus voor je, was mijn eerste Murakami trouwensquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
doe maar kafka, die andere klinkt als iemand uit skandinavie met een stijve![]()
Nou ja, dat leeftijdsverschil, daar voel je niks van bij trouwen denk ikquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nja, ik wil Zwabber maar hijs toch ook weer te oud voor me om te adopteren
Anti-climaxquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:32 schreef oh-oh het volgende:
Schatje, we staan hier bij de Aldi in Duitsland, en ze hebben van die leuke kleine computertjes , voor 299 euro, zal ik er een voor je kopen nu?
![]()
![]()
Nou , liever dat dan een dooie moeder of zo hoorquote:
Uiteraard, maar met de cliffhanger van hiervoor had ik toch wel een nieuwe Audi verwacht ofzo. Minstens.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou , liever dat dan een dooie moeder of zo hoor![]()
Ik ben dr wel blij mee![]()
De zon schijnt weer, de sneeuw is ff klaar hier.
Wat een dag zeg
pffffffquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:32 schreef oh-oh het volgende:
Schatje, we staan hier bij de Aldi in Duitsland, en ze hebben van die leuke kleine computertjes , voor 299 euro, zal ik er een voor je kopen nu?
![]()
![]()
als man een eigen mening hebben in een groep van vrouwen is levensgevaarlijk, i'll go with the flowquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:32 schreef Loveless85 het volgende:
Heeft Zwabber ook nog een mening in deze
Die krijg ik vast als ik mn rijbewijs ooit es haalquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar met de cliffhanger van hiervoor had ik toch wel een nieuwe Audi verwacht ofzo. Minstens.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als man een eigen mening hebben in een groep van vrouwen is levensgevaarlijk, i'll go with the flow
ik zie wel waar ik morgen wakker wordt
Whehehehehe, alsof ik dat niet even goed nieuws gevonden hadquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
pffffff
hahahahahahaha, idd wel goed nieuws... Ik dacht dat hun mopshond dood was ofzo
Als je niet opschiet kan je straks meteen na het behalen op die 5 jaarlijkse herkeuring.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die krijg ik vast als ik mn rijbewijs ooit es haal
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als man een eigen mening hebben in een groep van vrouwen is levensgevaarlijk, i'll go with the flow
ik zie wel waar ik morgen wakker wordt
Is dat kant en klaar en waar komt dat vandaan?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als je niet opschiet kan je straks meteen na het behalen op die 5 jaarlijkse herkeuring.
Ik eet Saimin Japanse Bami.
ik ben benieuwd
De toko Albertioni Murikamizaki Heijnoskiquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Is dat kant en klaar en waar komt dat vandaan?
Het zit niet mee. Arme Zigsterquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:40 schreef MissBliss het volgende:!!!
Ziggy plaste net vóór de bak ipv erop. Ik dacht het al aangezien het handdoekje wat ervoor ligt vaak vochtig was, maar ik dacht dat ze gewoon mis plaste ofzoMaar nee, ze deed gewoon alsof ze op de bak zat en piste mooi op de grond
Verder heeft ze nog steeds zachte poepmaak ik die bak tegenwoordig 2 keer per dag schoon vanwege de epische hoeveelheden die ze eruit poept
heeft ze een slijmoog
eet ze NIKS van de 5!! soorten eten die we haar vandaag hebben aangeboden
is het begin van dr staart kaal en roodachtig dus vraag ik me af of het ontstoken is ofzo
![]()
ARGH!
Sorry voor de egopost.
Oh van die bamisoep?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De toko Albertioni Murikamizaki Heijnoski
En van die zooi waar alleen nog water bij moet
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De toko Albertioni Murikamizaki Heijnoski
En van die zooi waar alleen nog water bij moet
Jaquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh van die bamisoep?
Ben benieuwd of ie lekker is
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:40 schreef MissBliss het volgende:
!!!
Ziggy plaste net vóór de bak ipv erop. Ik dacht het al aangezien het handdoekje wat ervoor ligt vaak vochtig was, maar ik dacht dat ze gewoon mis plaste ofzoMaar nee, ze deed gewoon alsof ze op de bak zat en piste mooi op de grond
Verder heeft ze nog steeds zachte poepmaak ik die bak tegenwoordig 2 keer per dag schoon vanwege de epische hoeveelheden die ze eruit poept
heeft ze een slijmoog
is het begin van dr staart kaal en roodachtig dus vraag ik me af of het ontstoken is ofzo
![]()
ARGH!
Sorry voor de egopost.
Ik word er echt gek van inmiddels. En ik snap niet waar het vandaan komt, het is zo sinds die antibioticakuur van een paar weken geleden.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 @ 14:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het zit niet mee. Arme Zigster
En arme jij
Bij haar krijg je dan alleen gehakt van botjes en haarquote:Op vrijdag 5 maart 2010 @ 14:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[afbeelding]
in de gehaktmolen er mee
Ja meestal mik ik er zelf nog paar druppels sambalsaus inquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:44 schreef oh-oh het volgende:
Garnaal is altijd het lekkerst, en zo pittig mogelijk moet die noodlesoep zijn![]()
MB, echt rot van Zigster, ik denk dat het echt gewoon dr leeftijd is helaas
Oh bah... vervelendquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik word er echt gek van inmiddels. En ik snap niet waar het vandaan komt, het is zo sinds die antibioticakuur van een paar weken geleden.
Mjah je ziet het vaak als ze zo oud zijn dat als er dan iets niet lekker loopt er ineens een hele rits kwaaltjes volgt.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik word er echt gek van inmiddels. En ik snap niet waar het vandaan komt, het is zo sinds die antibioticakuur van een paar weken geleden.
Ja ik ook, en citroenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja meestal mik ik er zelf nog paar druppels sambalsaus in
geen, ik hethaal, GEEN eten bij de toko halen, GEEN lemper zelf maken, GEEN bapao's zelf stomen en GEEN sushi zelf maken, GEEN stoomcake makenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja![]()
Dit is de kip variant, en ik heb ook nog garnaal en van YumYum Kip en eend
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
geen, ik hethaal, GEEN eten bij de toko halen, GEEN lemper zelf maken, GEEN bapao's zelf stomen en GEEN sushi zelf maken, GEEN stoomcake maken
you can't go back if you do
Die zijn leukquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:32 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
Ik heb echt geen idee.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die zijn leukalthans als het over dezelfde gaat
Och arme Ziggy en arme jijquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:40 schreef MissBliss het volgende:!!!
heeft ze een slijmoog
![]()
ARGH!
Sorry voor de egopost.
Teveel rijst en troep erin proppen, en als je dan rolt sluit het al niet goed, en als je dan gaat snijden pleurt het helemaal uit elkaarquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:48 schreef oh-oh het volgende:
Ik snap nooit hoe dat kan mislukken![]()
Sushi maken is echt dead simpel
Ja nou, ik had de dierenarts gebeld en de assistente dacht dat het kwam door de verlaging van de schildkliermedicijnen. Ik denk persoonlijk van niet. Maar ze krijgt dus nu weer een half pilletje extra per dag. Hopen dat het helpt.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 @ 14:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah je ziet het vaak als ze zo oud zijn dat als er dan iets niet lekker loopt er ineens een hele rits kwaaltjes volgt.
Maar kan me voorstellen dat jij het ondertussen toch ook wel aardig zat word
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Teveel rijst en troep erin proppen, en als je dan rolt sluit het al niet goed, en als je dan gaat snijden pleurt het helemaal uit elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |