Ik noem Greys toch ook niet zo als ze met jou loopt te sletten?quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:27 schreef oh-oh het volgende:
Anyhow.
Dus ik sta daar, ik heb net ff gekeken in mn foon, ik heb dus 7 keer achter elkaar mn vader terug gebeld, nam niet op...
Krijg ik een bericht dat ik voicemail heb.
Ik luisteren, hoor ik alleen mn vader in de verte en een of ander raar gepiep...
Nog meer stress dus.
Weer een paar keer bellen.
Niks nada nakkes.
Ma dr mobiel geprobeerd nog es.
Ook niks...
Greys is ook gewoon een cougar hoorquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik noem Greys toch ook niet zo als ze met jou loopt te sletten?
Er is nogal een verschil tussen bekken en trouwen he...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik noem Greys toch ook niet zo als ze met jou loopt te sletten?
Komtie:quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:28 schreef Greys het volgende:
Ik wacht op Deel 3 van The Story of 'I pulled a Greys'.
doe maar kafka, die andere klinkt als iemand uit skandinavie met een stijvequote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Popje, doe es ff kiezen nu welke je wil lezen?
Ik zou je Kafka of Norwegian Wood aanraden
Nja, ik wil Zwabber maar hijs toch ook weer te oud voor me om te adopterenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Er is nogal een verschil tussen bekken en trouwen he...
Kafka was ook al mijn eerste keus voor je, was mijn eerste Murakami trouwensquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
doe maar kafka, die andere klinkt als iemand uit skandinavie met een stijve![]()
Nou ja, dat leeftijdsverschil, daar voel je niks van bij trouwen denk ikquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nja, ik wil Zwabber maar hijs toch ook weer te oud voor me om te adopteren
Anti-climaxquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:32 schreef oh-oh het volgende:
Schatje, we staan hier bij de Aldi in Duitsland, en ze hebben van die leuke kleine computertjes , voor 299 euro, zal ik er een voor je kopen nu?
![]()
![]()
Nou , liever dat dan een dooie moeder of zo hoorquote:
Uiteraard, maar met de cliffhanger van hiervoor had ik toch wel een nieuwe Audi verwacht ofzo. Minstens.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou , liever dat dan een dooie moeder of zo hoor![]()
Ik ben dr wel blij mee![]()
De zon schijnt weer, de sneeuw is ff klaar hier.
Wat een dag zeg
pffffffquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:32 schreef oh-oh het volgende:
Schatje, we staan hier bij de Aldi in Duitsland, en ze hebben van die leuke kleine computertjes , voor 299 euro, zal ik er een voor je kopen nu?
![]()
![]()
als man een eigen mening hebben in een groep van vrouwen is levensgevaarlijk, i'll go with the flowquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:32 schreef Loveless85 het volgende:
Heeft Zwabber ook nog een mening in deze
Die krijg ik vast als ik mn rijbewijs ooit es haalquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar met de cliffhanger van hiervoor had ik toch wel een nieuwe Audi verwacht ofzo. Minstens.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als man een eigen mening hebben in een groep van vrouwen is levensgevaarlijk, i'll go with the flow
ik zie wel waar ik morgen wakker wordt
Whehehehehe, alsof ik dat niet even goed nieuws gevonden hadquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
pffffff
hahahahahahaha, idd wel goed nieuws... Ik dacht dat hun mopshond dood was ofzo
Als je niet opschiet kan je straks meteen na het behalen op die 5 jaarlijkse herkeuring.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die krijg ik vast als ik mn rijbewijs ooit es haal
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als man een eigen mening hebben in een groep van vrouwen is levensgevaarlijk, i'll go with the flow
ik zie wel waar ik morgen wakker wordt
Is dat kant en klaar en waar komt dat vandaan?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als je niet opschiet kan je straks meteen na het behalen op die 5 jaarlijkse herkeuring.
Ik eet Saimin Japanse Bami.
ik ben benieuwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |