Leander:quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:23 schreef pinquit het volgende:
oooh florian!wat lijkt hij weinig op zijn broer!
of ben ik gewoon vergeten hoe leander er vroeger uitzag?
je hebt er iig weer een prachtig kindje bij![]()
QFT +quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:59 schreef innepin het volgende:
Oh GroofDie eerste foto
Die laatste foto
*smelt*
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:17 schreef Diaan73 het volgende:
En het pakje van Lennon aantoch? Staat Rienk mooi!!
S. en R. wat een mooie kinderen heb je Groof!!![]()
En het piekhaar van Willowkomt goed hoor
... ik was het eerste jaar helemaal kaal en dat is ook helemaal goed gekomen...
Ter vergelijkquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:21 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Vandaag voor het eerst, truitje is nog omgeslagen, maar verder past ie al goed!
Op de foto in het Sophietjetopic vond ik Stef ook wel op Lennon lijken, op deze foto's niet meer hoor.quote:Op zondag 7 maart 2010 00:24 schreef Incantrix het volgende:
O
Diaan!Zei iemand nu dat Stef op Lennon lijkt? Anders doe ik ter plaatse even een observatie, want hoewel duidelijk verschillend vind ik het wel treffend bij deze foto! Wat een knapperd ook
Hoe oud is Lennon ondertussen?
Nee, klopt, het ligt er volgens mij maar net aan hoe hij zijn vetjes distribueertquote:Op zondag 7 maart 2010 10:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Op de foto in het Sophietjetopic vond ik Stef ook wel op Lennon lijken, op deze foto's niet meer hoor.Lennon is inmiddels alweer 13 maanden geweest...
Hee, wat leuk dat Niels nu ook de vloer begint te ontdekken! Ivan wil graag vooruit komen maar dat lukt hem niet. Hij maakt dan een gefrustreerd HNNNNNG-geluid, maar dat brengt hem niet dichterbij z'n speeltjes.quote:Op zondag 7 maart 2010 18:50 schreef Twinkly het volgende:
Hahaaaaaa Isabeautje!!!DDDD
![]()
Icantrix wat cool dat je een spiegelreflex hebt! Mooie foto's
En de rest ook![]()
![]()
![]()
In navolging van Driekus die op de vloer ineens allemaal kunsten ging vertonen
[ afbeelding ]
Dat heb ik ookquote:Op maandag 8 maart 2010 16:14 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wordt helemaalvan al die kleine kindjes
Koop eens een mooie pilotenbril voor je vent.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:40 schreef Sorbootje het volgende:
Die bril heeft nooit gekund. Heb ik gratis bij de kapper gekregen ooit en was reserve. En nu was het zonnig... maar goed, dan moet dat dus wel meteen vastgelegd worden(en op een openbaar forum gegooid worden)
Ja baasquote:Op maandag 8 maart 2010 19:46 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Koop eens een mooie pilotenbril voor je vent.
Links = Pienquote:Op maandag 8 maart 2010 20:11 schreef mikoxx het volgende:
Daar zijn ze dan! De flensjes![]()
Lieieief KP wie is nu wie?
Yes, 3 jaar geleden bijna. Maatje 44....quote:Op maandag 8 maart 2010 20:35 schreef Smikke het volgende:
KP,heh?! Zijn die gebbels van meiden, de babietjes van toen?
Ik vind dit zo'n prachtige foto.quote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 21:18 schreef Claudia_x het volgende:
Toen ik nog zwanger was hoopte ik trouwens dat ik een zoontje zou krijgen dat net zo leuk was als Ko. Hij heeft zo'n lieve verbaasde/guitige blik en lekkere hapwangen. Ik prijs me nog elke dag gelukkig dat ook ik zo'n leuk exemplaar heb gekregen.
hier ook een voetenkrommerd!quote:Op maandag 8 maart 2010 21:18 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, dat was ik! Ik krijg er altijd opmerkingen over van m'n lief omdat ik m'n voeten krom als ik me ontspan. Ik vroeg me daarom af of dat karakteristiek is voor alle baby's of voor Ivan alleen.
Ja, idd!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:55 schreef pinquit het volgende:
wat lijkt ze veel op jou op de laatste foto
vind je ja? leuk om te horenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:55 schreef pinquit het volgende:
wat lijkt ze veel op jou op de laatste foto
Blijft ze zo rustig liggen joh??quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:38 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
na t badje en prikjes op de bank, beutje speulen en sip zijn
die is al weer zo grootquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:13 schreef freecell het volgende:
Och Elin
Vick, waarom de rammel, je hebt er zelf ook 1
ja, ze was ook echt niet lekker.. normaal springt en klimt en gilt ze..nu was t een hoopje platgereden vogelquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:04 schreef Raissa het volgende:
[..]
Blijft ze zo rustig liggen joh??
En mijn god zeg, ze lijkt opeens een stuk ouder, die is echt al lang babytjes-af!
je inbox zit vol!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:14 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ja, ze was ook echt niet lekker.. normaal springt en klimt en gilt ze..nu was t een hoopje platgereden vogel
en ik vind r plotseling ook al zo groot.. vooral door het los lopen en kletsen wat ze nu doet.
maar ik denk dat ik dit leuker vind dan zo'n ieniemienietje, lekker ravotten met r
en Tess op de fiets, met die blauwe kijkersvond ze t leuk?
In het begin vond ze het leuk, heeft ze lekker zitten kletsen, op de terugweg naar huis was ht huilen en 's middags ging het 2x goedquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:14 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ja, ze was ook echt niet lekker.. normaal springt en klimt en gilt ze..nu was t een hoopje platgereden vogel
en ik vind r plotseling ook al zo groot.. vooral door het los lopen en kletsen wat ze nu doet.
maar ik denk dat ik dit leuker vind dan zo'n ieniemienietje, lekker ravotten met r
en Tess op de fiets, met die blauwe kijkersvond ze t leuk?
Sorry mensen. Ik was even met mijn site bezig en had hem geblokkeerd.quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:31 schreef Sorbootje het volgende:
Ik dacht dat ik het nooit zou zeggen, maar hier ga ik BIJNA van rammelen!
quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:18 schreef Cantare het volgende:
Takkembèèh![]()
Misschien kun je het goedmaken met een spam van je lammetje.
Owwww, die kleertjesss, retro kleertjes, I Love Themquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:02 schreef Kleurdoos het volgende:
oooh wkwat een lekker blondje weer
!
[ afbeelding ]
elin is boos, heeel boos! en ook verdrietig, want je mag niet aan de plant trekken
snel aan papa vertellen!
[ afbeelding ]
Ik wil ook lekker met mijn zoontje gaan fietsen. Dacht ik wacht nog op mooier weer en dat de fietszit weer aan de fiets vastgemaakt wordt. Zal op allebei nog wel even moeten wachten denk ikquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:02 schreef Vicky het volgende:
Ik rammel de pan uit met al die mooie kindjes![]()
[ afbeelding ]
Tess heeft vandaag voor het eerst op de fiets gezeten![]()
![]()
Ja en hij heeft geen nek meerquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:22 schreef Poppejans het volgende:
Oh echt hoor, heel anders in zn gezicht! Veel vollere wangen
Overgekocht van Willempjeweverquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:31 schreef Takkembah het volgende:
Rienk!!!!
Vet shirt! Waar heb je die vandaan? Ook iets in meisjesachtigversie???
ja! had k gezien!!quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:53 schreef Linda2205 het volgende:
Wat zie je er mooi uit Amélie! (Huups, had je de foto gezien van Lotte met Amélie's shirtje?)
isniet erg, maar vond het stom om niks te laten horen, dus anders had ik je nog even gepmtquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:04 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja! had k gezien!!
ik vergeet dan altijd te reageren omdat k dan ook gelijk op alle anderen wil reagerensorry.
Zoiets hebben z enog steeds wel bij de H&M hoor! Ik heb er pas nog een voor een vriendin gekocht!!quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:31 schreef Takkembah het volgende:
Rienk!!!!
Vet shirt! Waar heb je die vandaan? Ook iets in meisjesachtigversie???
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:09 schreef Kleurdoos het volgende:
zo frikkin hell..die is groot geworden
Hij heeft echt een mooi huidjequote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:53 schreef innepin het volgende:
Jemig Rocka wat een kereltje alweer![]()
En ik heb het vaker gezegd, maar wat heeft ie een prachtig mooi gaaf gezichtje
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:10 schreef Poppejans het volgende:
aah Rocka, wat enorm liefEn hij kijkt er niet eens vies bij! Eerder erg verbaasd
![]()
Hij heeft echt al een wijs koppie, helemaal niet zo'n verdwaasde babyblik
Waauwquote:Op zondag 14 maart 2010 12:57 schreef Sorbootje het volgende:
Mijn broer heeft Isabeau gisteren echt vast weten te leggen zoals ze ís.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
o wat een poppeke, zo'n fijn gezichtjequote:Op zondag 14 maart 2010 14:44 schreef sindell het volgende:
Wat hebben jullie allemaal leuke kindjes...![]()
Ik vind het moeilijk om op elke foto een reactie te geven, maar
Lente met een bal aan het spelen, wat goed!
En Isabeau vind ik ook altijd zo´n pretletter![]()
En Evie en Senna en Ivan en Elin en Rienk en de Groofsken kindjes, ze zijn allemaal zo cute.![]()
Nog een paar fotootjes van Laura dan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog een filmpje
Mooie foto's.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:21 schreef Beessie-Jen het volgende:
badderdag voor Evie![]()
foto's haal ik vanavond weer weg... ivm veel bloot enzo...
Nou het zit niet helemaal tussen je oren, wij kijken er eens naar en ik snap wel wat je bedoelt inderdaadquote:Op zondag 14 maart 2010 15:13 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
o wat een poppeke, zo'n fijn gezichtjeze doet me een beetje aan Elin denken toen ze nog zo mini was
[ afbeelding ] of t zit tussen mn oren hoor
quote:Op zondag 14 maart 2010 15:13 schreef Kleurdoos het volgende:
Isabeau is awesome, wat krijgt ze donkere ogen![]()
Dat zou mijn reactie kunnen zijnquote:
Wat leuk gemaakt zo... en wat een mooi meisje.quote:Op maandag 15 maart 2010 16:10 schreef Lijnloos het volgende:
Oh, wat een mooierds toch weer allemaal!
Voor allemaal een dikke vette![]()
Mijn muppet..
[ afbeelding ]
Lekker bij papa op schoot zitten en tv kijken.
quote:Op maandag 15 maart 2010 20:58 schreef Tinuviel het volgende:
Weer zo veelkindjes
Vooral jouw kindjes Simmu
Tess wat een pretletter. Wow kan ze al staanIs ze dan ook al aan het kruipen?
Hip hè?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:47 schreef huuphuup het volgende:
Ah gos die haartjes Freedie piekies! geweldig!
knuffelen!!!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:00 schreef freecell het volgende:
[..]
Hip hè?Hij is helemaal harig trouwens! Rug, billen, oortjes.
Opeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |