Koop eens een mooie pilotenbril voor je vent.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:40 schreef Sorbootje het volgende:
Die bril heeft nooit gekund. Heb ik gratis bij de kapper gekregen ooit en was reserve. En nu was het zonnig... maar goed, dan moet dat dus wel meteen vastgelegd worden(en op een openbaar forum gegooid worden)
Ja baasquote:Op maandag 8 maart 2010 19:46 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Koop eens een mooie pilotenbril voor je vent.
Links = Pienquote:Op maandag 8 maart 2010 20:11 schreef mikoxx het volgende:
Daar zijn ze dan! De flensjes![]()
Lieieief KP wie is nu wie?
Yes, 3 jaar geleden bijna. Maatje 44....quote:Op maandag 8 maart 2010 20:35 schreef Smikke het volgende:
KP,heh?! Zijn die gebbels van meiden, de babietjes van toen?
Ik vind dit zo'n prachtige foto.quote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 21:18 schreef Claudia_x het volgende:
Toen ik nog zwanger was hoopte ik trouwens dat ik een zoontje zou krijgen dat net zo leuk was als Ko. Hij heeft zo'n lieve verbaasde/guitige blik en lekkere hapwangen. Ik prijs me nog elke dag gelukkig dat ook ik zo'n leuk exemplaar heb gekregen.
hier ook een voetenkrommerd!quote:Op maandag 8 maart 2010 21:18 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, dat was ik! Ik krijg er altijd opmerkingen over van m'n lief omdat ik m'n voeten krom als ik me ontspan. Ik vroeg me daarom af of dat karakteristiek is voor alle baby's of voor Ivan alleen.
Ja, idd!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:55 schreef pinquit het volgende:
wat lijkt ze veel op jou op de laatste foto
vind je ja? leuk om te horenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:55 schreef pinquit het volgende:
wat lijkt ze veel op jou op de laatste foto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |