Blijft ze zo rustig liggen joh??quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:38 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
na t badje en prikjes op de bank, beutje speulen en sip zijn
die is al weer zo grootquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:13 schreef freecell het volgende:
Och Elin
Vick, waarom de rammel, je hebt er zelf ook 1
ja, ze was ook echt niet lekker.. normaal springt en klimt en gilt ze..nu was t een hoopje platgereden vogelquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:04 schreef Raissa het volgende:
[..]
Blijft ze zo rustig liggen joh??
En mijn god zeg, ze lijkt opeens een stuk ouder, die is echt al lang babytjes-af!
je inbox zit vol!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:14 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ja, ze was ook echt niet lekker.. normaal springt en klimt en gilt ze..nu was t een hoopje platgereden vogel
en ik vind r plotseling ook al zo groot.. vooral door het los lopen en kletsen wat ze nu doet.
maar ik denk dat ik dit leuker vind dan zo'n ieniemienietje, lekker ravotten met r
en Tess op de fiets, met die blauwe kijkersvond ze t leuk?
In het begin vond ze het leuk, heeft ze lekker zitten kletsen, op de terugweg naar huis was ht huilen en 's middags ging het 2x goedquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:14 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ja, ze was ook echt niet lekker.. normaal springt en klimt en gilt ze..nu was t een hoopje platgereden vogel
en ik vind r plotseling ook al zo groot.. vooral door het los lopen en kletsen wat ze nu doet.
maar ik denk dat ik dit leuker vind dan zo'n ieniemienietje, lekker ravotten met r
en Tess op de fiets, met die blauwe kijkersvond ze t leuk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |