HA!quote:
Die heb ik nu al 4x gebeld ofzo en gesmst maar ik vermoed dat die al in de stad zijnquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:08 schreef The_Dean het volgende:
Kunnen je ouders dat dan niet voor je meenemen?
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die heb ik nu al 4x gebeld ofzo en gesmst maar ik vermoed dat die al in de stad zijn
Ja, ik moet van L.no ook een PS3 kopen...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:15 schreef PieterBas het volgende:
Vrouw en gamen?
Wat een hemelse combinatie![]()
Een vrouw met gamer-rage...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:16 schreef Etcetera het volgende:
Niet als ik niet kan spelen wat ik wil spelen godverdomme![]()
![]()
En handig zo'n fucking mobiele telefoon als er verdomme niet wordt opgenomen> WAAR HEB JE ZO'N DING VOOR !!!!quote:
quote:
DOE HET NIET!!!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, ik moet van L.no ook een PS3 kopen...
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:15 schreef PieterBas het volgende:
Vrouw en gamen?
Wat een hemelse combinatie![]()
Heul niet!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, ik moet van L.no ook een PS3 kopen...
Als ze niet eens begrijpen hoe je een pc uit kan doen.quote:
Die kan ze wel willen, die heb ik toch nietquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
DOE HET NIET!!!
Voor je het weet, wil ze je creditcard en zit je je tot je dood aan een wurgcontract dat het "huwelijk' heet
Maar je zou het niet erg vindenquote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:30 schreef L.no het volgende:
[..]
Als ze niet eens begrijpen hoe je een pc uit kan doen.
Als ze te dom is om een spelletje patience te starten ofzo..quote:
Is er geen digibeet test ofzoquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:32 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Als ze te dom is om een spelletje patience te starten ofzo..
Bek houequote:
Hoi Daanquote:
Rustig aan hè ouwequote:
Ik ben lichtelijk chagerijnigquote:
Waarom?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben lichtelijk chagerijnigIk mag dat
Ik zou veel meer dingen niet erg vinden, zoals een villa ofzo, maar ik dwing je niet om het te kopen.quote:
Iets vergeten in te pakken voor dit weekend en kan m'n ouders niet bereiken. Verder heb ik echt geen hol te doen op stage nu, zit ik al 2 dagen op mail van school te wachten of mijn opdracht wel doorgaat. Ik moet ASAP die opdracht regelen en dan verwacht ik verdomme ook ASAP atnwoord maar NEE dat hoeft natuurlijk neit als je de fucking stagecoordinator van school ben.quote:
LNquote:
Het kostte me wat maanden voordat mijn ouders begrepen hoe ze dat moesten doen.quote:
Mja mja, maar je doet er allebei weinig aan hequote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Iets vergeten in te pakken voor dit weekend en kan m'n ouders niet bereiken. Verder heb ik echt geen hol te doen op stage nu, zit ik al 2 dagen op mail van school te wachten of mijn opdracht wel doorgaat. Ik moet ASAP die opdracht regelen en dan verwacht ik verdomme ook ASAP atnwoord maar NEE dat hoeft natuurlijk neit als je de fucking stagecoordinator van school ben.![]()
Bah
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:43 schreef L.no het volgende:
[..]
Het kostte me wat maanden voordat mijn ouders begrepen hoe ze dat moesten doen.![]()
Na wat jaar is mijn vader er flink vooruit op gegaan.. hij kan nu googlen.Moederlief zit wat achter, maar ze doet haar best.
Ik vind het kutquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja mja, maar je doet er allebei weinig aan heOvermacht
Kutleven.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vind het kutHad als TT bijna Het Leven Is Kut Het Leven Is Kut gedaan
Hier welquote:
Ja, dat kunnen de mijne ook.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
Da's wel beetje erg hoor
![]()
Mijn ouders weten hoe ze favorieten moeten gebruiken. Ze gebruiken helaas wel IE, en dan zeggen ze 'ik wil FF ook wel gebruiken' en dan zeg ik 'doe dat dan gewoon' maar dat durven ze niet blijkbaar
Hoiquote:
Zitten die van jou je ook al lastig te vallen over dat keuzescherm van Browsers dat ze kunnen krijgen?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:46 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, dat kunnen de mijne ook.
Mijn vader is wel bewust van de naam FF, maar snapt nog niet dat het gewoon een andere browser is. IE noemt hij google.
*Funda checktquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:40 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik zou veel meer dingen niet erg vinden, zoals een villa ofzo, maar ik dwing je niet om het te kopen.
Keuzescherm van browsers?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zitten die van jou je ook al lastig te vallen over dat keuzescherm van Browsers dat ze kunnen krijgen?
Nopequote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zitten die van jou je ook al lastig te vallen over dat keuzescherm van Browsers dat ze kunnen krijgen?
De mijne durfde de pc niet aan te zetten wantquote:
Welkom.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:30 schreef Skrull het volgende:
Ik had in het vorige deel gepost zonder mijzelf voor te stellen met foto.
Ik ben electricien in opleiding.
Helaas heb ik alleen zogenaamde party pictures van mijzelf.
[ afbeelding ]
Mja, er zijn weinig die het écht volgen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:33 schreef Skrull het volgende:
[..]
Regels zijn regels.
Ik heb trouwens blauwe ogen voor degene die er benieuwd naar zijn.
Ongesteldquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben lichtelijk chagerijnigIk mag dat
De reeks of de regels?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:34 schreef L.no het volgende:
[..]
Mja, er zijn weinig die het écht volgen.
Ik hecht er normaliter ook geen waarde aan. Maar als nieuweling heb ik geen keuze ben ik bang.quote:
Heb je zussen?quote:
We bijten je niet eh.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:39 schreef Skrull het volgende:
[..]
Ik hecht er normaliter ook geen waarde aan. Maar als nieuweling heb ik geen keuze ben ik bang.
Succesquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:48 schreef Skrull het volgende:
Ik ga mijzelf even omkleden en dan ga ik mijn nieuwe zomerjas ophalen.
Nu maar hopen dat ik even de auto kan lenen. Anders moet ik fietsen.
wtfquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:37 schreef Skrull het volgende:
Ik heb er nu nog eentje nodig.
Vorig jaar zijn beide zomerjassen gestolen.
Ik heb altijd 2 zomerjassen en 2 winterjassen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:44 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
wtf
Ik heb een jas die ik het hele jaar kan dragen
Maar uh, hoe oud zijn je zussen..?
Ik heb ook een werkjas.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:03 schreef The_Dean het volgende:
Heb winterjassen voor 'oud' tijdens klussen en in de tuin enzo.
Verder heb ik een nette jas voor 'netjes'.
Heb wel een zomerjasje/windjack, maar draag zomers nooit jassen. Zelfs nu loop ik al een paar weken in de trui.
Ik heb helaas totaal geen verstand van computers.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:24 schreef Puala het volgende:ik ben een pc probleem aan het fixen en ik snap er geen hol van
Wat voor stage loop je?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:26 schreef Skrull het volgende:
[..]
Ik heb helaas totaal geen verstand van computers.
Ik loop stage bij de service van een zorginstelling.quote:
Oke. En welke studie hoort daarbij?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:29 schreef Skrull het volgende:
[..]
Ik loop stage bij de service van een zorginstelling.
Komt voornamelijk neer op panden bekabelen en breuken in kabels herstellen.
Het klinkt wel interessantquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:34 schreef Skrull het volgende:
[..]
De vertakking techniek in het kader MBO.
Dat zal eraan liggen wat je wilt weten.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Het klinkt wel interessant![]()
En nu nog wat info over jezelf en mijn plaatje is compleet
Hobby's en dat soort dingen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:43 schreef Skrull het volgende:
[..]
Dat zal eraan liggen wat je wilt weten.
Oh, maar wat je niet wilt vertellen hoef je niet te vertellen hoor. Pincode en adres mag je voor je houdenquote:Ik geef namelijk niet alles over mijzelf prijs.
Ik werk elke zaterdagmorgen en -middag in de detailhandel.quote:
Sportiefquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:49 schreef Skrull het volgende:
[..]
Ik werk elke zaterdagmorgen en -middag in de detailhandel.
De avonden van het weekend spendeer ik grotendeels in kroegen en discotheken.
Verder hecht ik veel waarde aan mijn familie en vriendengroep.
Hobbies van mij zijn thaiboksen en voetballen.
Wat wil je weten?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:57 schreef Skrull het volgende:
Kan ik informatie over jullie ook ergens vinden?
Ik heb het fotoboek al bekeken.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:00 schreef Skrull het volgende:
[..]
Hoe je eruit ziet.
Dan weet ik tegen wie ik praat.
Wie?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:03 schreef Puala het volgende:
*zucht* 7000 virussen detected. Hoe krijgen ze het voor elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |