quote:HILVERSUM - F. Jacobse en Tedje van Es, alias Kees van Kooten en Wim de Bie, kunnen de politieke ontwikkelingen in Nederland niet langer met lede ogen aanzien. Om tegenwicht te bieden komen zij voor één keer terug met De Tegenpartij, meldt het AD
De comeback van De Tegenpartij vindt plaats in het kader van de Boekenweek. Het tweetal heeft hiervoor hun uitzending aangepast.
In plaats van From Kooten and The Bie Forever Young, waarin diverse bekende typetjes over het voetlicht zouden treden, wordt nu een uur lang archiefmateriaal van Jacobse en Van Es uitgezonden. Dit alles onder het motto Vrije Jongens Waren Wij, Maar Slimme Vrije Jongens.
De comeback wordt op vrijdag 12 maart om 23.05 op Nederland 2 uitgezonden.
quote:De Tegenpartij
Is van jou en van mij
De Tegenpartij
Voor jullie en wij
De Tegenpartij
Maakt iedereen blij
De Tegenpartij
daar horen wij bij
quote:Nergens geen maximumsnelheden! Honderdtwintig? Dat rijden wij al in z'n achteruit!
ik wil ook html kunnen doen;( ?!!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
1
2
3<?php
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/K0lg9KchCqQ&color1=0x6699&color2=0x54abd6&hl=nl_NL&feature=player_embedded&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowScriptAccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/K0lg9KchCqQ&color1=0x6699&color2=0x54abd6&hl=nl_NL&feature=player_embedded&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" allowScriptAccess="always" width="425" height="344"></embed></object>
?>
Ik zie het al: scheurgrasquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:45 schreef Gewas het volgende:
Leukste stukje van Jacobse en van Es vond ik dat ze de tuin van een oude vrouw 'winterklaar' gaan maken, en dat stukje dat ze zijn gouden tand eruit trekken om er geld voor te krijgen. Maar ik moet zeggen dat ik niet alles van Van Kooten en de Bie even leuk vond.
'Oh oh oh mevroiw.'quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:56 schreef mazeind het volgende:
Heb nog die EP liggen: "Gouden Doden". Helemaal geweldig.
Geachte Voorzittâh, wat de geachte Afgevaardigde daar zég is gelul van een dronken aardbei...
Samen met Robbie Kerkhofs hoop ikquote:
Bij mij de vieze man. Die aan de verkoopster vraagt of ze bon bons heeft met een harde buitenkant en dat de binnenkant dan langzaam in je mond smelt. Proeft ie er één komt bijna klaar en zegt dat ie het toch niks vindt.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:46 schreef Felixa het volgende:
Als ik aan Koot & Bie denk is het eerste wat me te binnen schiet altijd: de ophaalchinees.
De Vieze Man vind ik echt onwijs grappig. Vooral dat stuk met de lantaarnpaal:quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij mij de vieze man. Die aan de verkoopster vraagt of ze bon bons heeft met een harde buitenkant en dat de binnenkant dan langzaam in je mond smelt. Proeft ie er één komt bijna klaar en zegt dat ie het toch niks vindt.
Oh, goed dat ik het zie, even de video herprogrammeren.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:29 schreef Felixa het volgende:
Volgens teletekst begint het iets later: 23.16u.
Als je de Jacobse en van Es types mist:quote:
Je wordt op je wenkbrouwen bediend.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:45 schreef Gewas het volgende:
Leukste stukje van Jacobse en van Es vond ik dat ze de tuin van een oude vrouw 'winterklaar' gaan maken, en dat stukje dat ze zijn gouden tand eruit trekken om er geld voor te krijgen. Maar ik moet zeggen dat ik niet alles van Van Kooten en de Bie even leuk vond.
Tijdloze ouwe meuk.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:33 schreef popolon het volgende:
Was het een herhaling of een heel nieuwe aflevering?
Oh dan ken ik 'm al. Good stuff.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:35 schreef Karzai het volgende:
Deze aflevering is zeker al 20 jaar spiksplinternieuw
quote:
Precies, ook dat is dus niet nieuw.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |