Oh das een leuke combi ja, of Wolf en Iwan danquote:Op zondag 7 maart 2010 12:01 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik vind Ivan toch zo verschrikkelijk leuk he (ja, ook het kind) het zou hier een kanshebber kunnen zijn voor ooit een tweede zoon. Leuk, stoer, kort en krachtig
Wolf en Ivan
staat best toch?
Bij HEM vind ik dat dan wel weer passenquote:Op zondag 7 maart 2010 19:58 schreef Marie79 het volgende:
Ik vroeg me laatst af he, hoe zou die mevrouw (die 'van' Sorbootje) dan Beau (als in Van Erven Dorens) uitspreken? Als Buh?
Ivan met een w vind ik net zo onlogisch als Sven met een w.quote:Op zondag 7 maart 2010 10:39 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn naam wordt altijd goed geschreven en goed uitgesproken. Al noemt m'n schoonvader me Clownia.![]()
Mensen vragen steevast of Ivan met een v of met een w wordt geschreven. Stom dat ik daar tevoren helemaal niet bij stil heb gestaan! Achja, komt 'ie ook wel weer overheen.
Ik denk dat die mensen ook kolfen zeggen ipv golfenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:01 schreef juttertje het volgende:
[..]
Nou, ik dacht dus al die tijd dat je Graeme als Graham moest uitspreken, maar mijn vriend begon dan altijd over de voetballer Graeme Rutjes, wat je dient uit te spreken als creeeeeme (creme, maar dan met langgerekte e, volgens hem).
althans, zo spraken de commentatoren op tv het uit volgens hem, zegt hij nu
quote:Op maandag 8 maart 2010 11:25 schreef tessie het volgende:
[..]
Ik denk dat die mensen ook kolfen zeggen ipv golfenSommige mensen kunnen de engelse g zeg maar gewoon niet zo lekker uitspreken en dan klinkt het als een k...
Ja, goede combinatie! Ik vind Wolf wel een leuke naam voor een tweede.quote:Op zondag 7 maart 2010 12:01 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik vind Ivan toch zo verschrikkelijk leuk he (ja, ook het kind) het zou hier een kanshebber kunnen zijn voor ooit een tweede zoon. Leuk, stoer, kort en krachtig
Wolf en Ivan
staat best toch?
Maarja, dat kun je die mensen niet kwalijk nemen. Elke taal heeft nu eenmaal z'n eigen repertoire aan klanken. Als je 'golfen' goed uit zou spreken zou men je waarschijnlijk maar aanstellerig vinden klinken.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:05 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ja je hebt ook mensen die serieus denken dat ik een potje golf ga spelen; als ik zeg dat ik moet kolven...
haha dan krijg je weer het aardappel-in-de-keel geneuzel. Hey kearol ga je gggoaaalfn?quote:Op maandag 8 maart 2010 19:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maarja, dat kun je die mensen niet kwalijk nemen. Elke taal heeft nu eenmaal z'n eigen repertoire aan klanken. Als je 'golfen' goed uit zou spreken zou men je waarschijnlijk maar aanstellerig vinden klinken.
Ik heb vandaag ook een toffe naam bedacht voor een meisje, alleen weet ik helemaal niet of ik nog wel een kind wil.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:19 schreef huuphuup het volgende:
[..]
haha dan krijg je weer het aardappel-in-de-keel geneuzel. Hey kearol ga je gggoaaalfn?
wij zij eruit qua naam voor een tweede meisje![]()
![]()
en ik ben er zo blij mee!
nou nog een tweede kindje bakken
je hebt me door, we willen haar sorbootje noemenquote:Op maandag 8 maart 2010 19:34 schreef Sorbootje het volgende:
Nou je weet mijn pm box te vinden... maar ik kan zo ook wel zeggen dat ik het leuk vind als je me vernoemt huup
quote:Op maandag 8 maart 2010 19:19 schreef huuphuup het volgende:
wij zij eruit qua naam voor een tweede meisje![]()
![]()
en ik ben er zo blij mee!
nou nog een tweede kindje bakken
quote:Op maandag 8 maart 2010 19:33 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, huup.Vertel eens.
![]()
Een collega vertelde dat er bij haar dochter in de klas een P u k zit. En haar zusjes heten P i p en
P l u i s.
Eerder al, dat die zusjes bij elkaar zijn en iemand ze door elkaar haalt "Nee, ik ben niet P l u i s"quote:Op maandag 8 maart 2010 19:35 schreef huuphuup het volgende:
ssserpente![]()
die eerste twee zijn niet mijn smaak maar hoor je wel vaker enzo. Maar die laatste![]()
![]()
die kun je je straks toch niet voorstellen, dat die gaat solliciteren naar een traineeship bij de overheid ofzo "hallo ik ben p l u i s!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |