Die heb ikquote:
Ik had de iets kleinere versie daarvan met een blauw vrachtschip.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:24 schreef bleiblei het volgende:
[..]
De boten hebben altijd vrij grote onderdelen gehad.
Anders blijven ze niet drijven.
De enige mooie boten opgebouwd uit losse blokjes waren die uit deze serie:
[ afbeelding ]
te veel prefab onderdelen is minder, maar soms wel mooier qua uiterlijk (maar uiteindelijk kan je er minder meequote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:38 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
En toch is het Lego van 15 jaar terug (en nog ouder) veel mooier dan wat ze nu maken
ik zocht hemquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:03 schreef Stormqueen het volgende:
Der was hier iemand die die cranetruck wilde kopen voor 250 euro?
Hier biedt iemand em 2de hands aan voor 50 euro:
http://www.lowlug.nl/forum/viewtopic.php?f=4&t=7456
Inderdaad, die boot rechtsonder heb ik ook gehad.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:24 schreef bleiblei het volgende:
[..]
De boten hebben altijd vrij grote onderdelen gehad.
Anders blijven ze niet drijven.
De enige mooie boten opgebouwd uit losse blokjes waren die uit deze serie:
[ afbeelding ]
das misschien 5 euro aan onderdelen die mist? (bricklink.comquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik zocht hem
en hij is niet compleet
Denk dan toch maar de 250 versie haal ...
voor de rest toch nergens meer te krijgen (brickstore geeft ook al aan niet meer te krijgen)
oeh! als je em ooit weg doet weet je me te vindenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:03 schreef mschol het volgende:
spaceshuttle work in progresss:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ] (klik voor grotere versies)
gaat niet gebeuren..quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:20 schreef bleiblei het volgende:
[..]
oeh! als je em ooit weg doet weet je me te vinden
jah is toch net iets ... leukerquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:18 schreef bleiblei het volgende:
[..]
das misschien 5 euro aan onderdelen die mist? (bricklink.com) belangrijkste is dat ie de bouwinstructie nog heeft. of wil je de doos ook graag hebben? al snap ik dat je em liever nieuw hebt
.
Zal is kijken of hij te downloaden is LOPquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:30 schreef Marble het volgende:
Heeft iemand de film al gezien? Hij lijkt me echt leuk.
Krijgt al wel de vormenquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:56 schreef mschol het volgende:
et bouwen van m'n spaceshuttle gaat steeds stroever.. mis steeds meer stukjes (die ik vervolgens in een andere bak terug vindt)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
* mschol gaat weer verder
Die hebben wij vroegen nog van sinterklaas gekregenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:10 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
heb ik nog liggenheb alleen het in elkaar boekje niet meer
Dat lijkt me dus weer geen zak aan.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:30 schreef Marble het volgende:
Heeft iemand de film al gezien? Hij lijkt me echt leuk.
Was het maar waar... Lang niet alle blokken zijn standaard blokken. Ik heb die Lego Kever ook en wil hem eigenlijk in het rood nabouwen (ik heb zelf een rode (echte) Kever), helaas zijn echter niet alle blokken te bestellenquote:Op maandag 8 maart 2010 10:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is een tijdelijke doos geweest. Je kon hem vorig jaar het hele jaar krijgen maar was redelijk snel uitverkocht. Het grappige is wel dat het allemaal standaard blokken zijn. Dus met de handleiding kun je alle blokken nabestellen en weer nabouwen.
Tof!quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:52 schreef The_Voice_Within het volgende:
Heb deze vandaag van m'n neef gekregen voor m'n verjaardag!![]()
[ afbeelding ]
Heb alles door mekaar in een doos gegooid en ben al begonnen. Maar daar ben ik nog wel een paar avondjes zoet mee.
ga met je eigen steentjes een tower crane maken?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:08 schreef Dagoduck het volgende:
Is er nog iets goedkoop maar wel groot en leuk?
Wat versta je onder standaard blokken?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:05 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Was het maar waar... Lang niet alle blokken zijn standaard blokken. Ik heb die Lego Kever ook en wil hem eigenlijk in het rood nabouwen (ik heb zelf een rode (echte) Kever), helaas zijn echter niet alle blokken te bestellen
Na wat lezen in dit topic ontdekte ik bricklink en inderdaad blijken die blokken wel te koop te zijn, alleen niet via de lego-site zelfquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:15 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wat versta je onder standaard blokken?
Voor de kever heeft Lego geen één blokje speciaal ontwikkeld. Kortom, er zijn allemaal onderdelen gebruikt die lego al in het assortiment had. Het klopt weer wel dat Lego niet elk blokje in alle beschikbare kleuren maakt, al is rood wel een dermate standaard kleur dat ik me afvraag welk blokje je niet in het rood kan vinden.
Hoeveel kost het als je al die blokjes besteld?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:14 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Na wat lezen in dit topic ontdekte ik bricklink en inderdaad blijken die blokken wel te koop te zijn, alleen niet via de lego-site zelfhttp://www.bricklink.com/catalogItemInv.asp?S=10187-1&bt=0&sortBy=0&sortAsc=A
ehm linkje ?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:06 schreef mschol het volgende:
wie heeft er eff ¤500-¤600 over?
kan ik de lego millennium falcon kopen, met 5200 stukjes
Is die zo gewild? het lelukste stukkie lego everquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:06 schreef mschol het volgende:
wie heeft er eff ¤500-¤600 over?
kan ik de lego millennium falcon kopen, met 5200 stukjes
gewild.. mwha dunno.. wel erg tof..quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is die zo gewild? het lelukste stukkie lego ever
hierbij:quote:
Die is wel gaafquote:Op zondag 14 maart 2010 12:46 schreef The_Voice_Within het volgende:
M'n warenhuis staat ook in mekaar.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tofquote:Op zondag 14 maart 2010 12:46 schreef The_Voice_Within het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Beste Besteller,
Uw bestelling wordt morgen, maandag 15 maart door ons verzonden met de TNT.
Mocht u het pakket woensdagavond nog niet hebben ontvangen of mocht er iets niet goed zijn met de levering,
neem dan contact met ons op door deze mail retour te sturen.
quote:Op zondag 14 maart 2010 00:08 schreef Renderclippur het volgende:
Lego![]()
Nu moet ik wel m'n creatie posten. Toen ik ongeveer 7 was begon ik met de bouw hiervan, bestond slechts uit een paar onderdelen, maar over de jaren breidde ik het telkens uit. Toen kwam er een overkapping, zijkanten, constructie zo instabiel als wat, diverse malen opnieuw gebouwd, langer, breder, groter tot dit het resultaat was. Ik heb altijd maar een kleine bak met lego gehad, dus ik moest roeien met de riemen die ik had. Ik heb alles wat ik kon gebruiken hierin gebruikt, dat is eigenlijk de enige rede dat ik het niet verder heb kunnen uitbreiden![]()
EDIT: ik zie nu dat ik enkele onderdelen mis, waaronder m'n linkerwapen en de de overkapping van de laser voor!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En het zou natuurlijk waardeloos zijn als dat ding niet in de hele lengte gemakkelijk open en dicht kon, kan je het tenminste binnen ook inrichten![]()
[ afbeelding ]
ze doen zo enorm plastic achtig aan met al die gladde onderdelen..quote:Op zondag 14 maart 2010 16:16 schreef Crazy-M het volgende:
Bij: http://www.2ttoys.nl/
En dit besteld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Godver is weer een nieuwe op de site
eerst deze 2 maar maken
joh, het is plastic. welke verwachting heb je dan van lego?quote:Op zondag 14 maart 2010 23:32 schreef mschol het volgende:
[..]
ze doen zo enorm plastic achtig aan met al die gladde onderdelen..
en voor zoveel geld vind ik dat eigenlijk best jammer..
Idd..quote:Op zondag 14 maart 2010 23:32 schreef mschol het volgende:
[..]
ze doen zo enorm plastic achtig aan met al die gladde onderdelen..
en voor zoveel geld vind ik dat eigenlijk best jammer..
de grote modellen uit de 90er jaren blijf ik het gaafste vinden. die zijn echter wel amper te vinden in onbespeelde plastic glimmendequote:Op zondag 14 maart 2010 23:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Idd..
Weet iemand nog een leuke van technic oid die gewoon cool staat hier op mn bureau?
Geef eens een voorbeeld.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:40 schreef bleiblei het volgende:
[..]
de grote modellen uit de 90er jaren blijf ik het gaafste vinden. die zijn echter wel amper te vinden in onbespeelde plastic glimmendestaat.
mijn spaceshuttle heeft alleen op batterij unit echt glimmend en 1-stuk-gladquote:Op zondag 14 maart 2010 23:36 schreef bleiblei het volgende:
[..]
joh, het is plastic. welke verwachting heb je dan van lego?
glimmend is lego overigens ook al tientallen jaren.
jij ook hierquote:
Moet toch wel, met een grote bak lego onder m'n bed, die ik bewaar voor m'n toekomstige kinderenquote:
haha dat kloptquote:Op maandag 15 maart 2010 16:02 schreef STING het volgende:
[..]
Moet toch wel, met een grote bak lego onder m'n bed, die ik bewaar voor m'n toekomstige kinderen
toch wel eerst al je modellen inelkaar gezet he?quote:Op maandag 15 maart 2010 16:02 schreef STING het volgende:
[..]
Moet toch wel, met een grote bak lego onder m'n bed, die ik bewaar voor m'n toekomstige kinderen
Nee, hij/zij gaat zelf maar wat bouwenquote:Op maandag 15 maart 2010 16:13 schreef mschol het volgende:
[..]
toch wel eerst al je modellen inelkaar gezet he?
Ik bouw met je mee: http://www.brickset.com/search/?Page=2&OwnedBy=dagoduckquote:Op maandag 15 maart 2010 18:47 schreef TimVerfbom het volgende:
LEGO fan meldt zich!![]()
Zijn er hier meer mensen die hun collectie op Brickset.com gezet hebben? Via deze link kun je mijn collectie bekijken![]()
Ik heb nu eindelijk mijn gehele LEGO collectie bij mijn ouders opgehaald en afgelopen week samen met m'n vriendin alles gesorteerd. Komende weken kan dus het grote bouwen gaan beginnen!
http://www.brickset.com/search/?ownedBy=Crazymquote:Op maandag 15 maart 2010 18:47 schreef TimVerfbom het volgende:
LEGO fan meldt zich!![]()
Zijn er hier meer mensen die hun collectie op Brickset.com gezet hebben? Via deze link kun je mijn collectie bekijken![]()
Ik heb nu eindelijk mijn gehele LEGO collectie bij mijn ouders opgehaald en afgelopen week samen met m'n vriendin alles gesorteerd. Komende weken kan dus het grote bouwen gaan beginnen!
Super cool! Vooral de tracks zijn erg leuk gemaaktquote:Op maandag 15 maart 2010 18:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik bouw met je mee: http://www.brickset.com/search/?Page=2&OwnedBy=dagoduck
Hoe bevalt die 7685?
Woot, te awesomequote:Op zondag 14 maart 2010 12:46 schreef The_Voice_Within het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan hebben veel een minimum afname van 1 dollar ofzo.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:06 schreef Dagoduck het volgende:
die dingen kosten ook echt 1 cent
bij 1tje zelfs 0,85 cent /dollarcent
Dat hangt er een beetje vanaf hoeveel LEGO je hebtquote:Op dinsdag 16 maart 2010 07:27 schreef mschol het volgende:
iemand nog tips voor opberg bakjes voor gesorteerde lego..?
ik wil per kleur sorteren en moet dus groot genoeg zijn voor de grootste stukjes.
de speciale poten en speciale andere onderdelen gooi ik voorlopig apart
ik heb, zover ik nu in kan zien dan,quote:Op dinsdag 16 maart 2010 07:39 schreef TimVerfbom het volgende:
[..]
Dat hangt er een beetje vanaf hoeveel LEGO je hebt
Ik heb 4 van dit soort kleine kratten en 2 grote:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
En alle lampjes, popjes en honderden andere kleine onderdelen zitten in een stuk 8 van dit soort doosjes gesorteerd:
[ afbeelding ]
Ga ik even kijken bij blokkerquote:Op maandag 15 maart 2010 19:33 schreef TimVerfbom het volgende:
[..]
Super cool! Vooral de tracks zijn erg leuk gemaakt
Hij ligt nu trouwens voor 20 euro bij de Blokker
Ik gebruik van die Raaco sorteerrekken voor kleine onderdelen die ik veel gebruik (technic staafjes, ééntjes, lampjes, cheeseslopes, zwarte plates in verschillende lengtes etc.), naaidozen van de Xenos voor verschillende onderdelen (rupsen, pneumatic, van die gladde plaatjes, etc). Verder heb ik 4 bakken met gewone blokjes op kleur (Groen, Zwart, Wit en Bruin) en 1 bak met motoren en 2 bakken met "rest"quote:Op dinsdag 16 maart 2010 07:27 schreef mschol het volgende:
iemand nog tips voor opberg bakjes voor gesorteerde lego..?
ik wil per kleur sorteren en moet dus groot genoeg zijn voor de grootste stukjes.
de speciale poten en speciale andere onderdelen gooi ik voorlopig apart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |