Er werken ook mensenquote:
cup a soupquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik heb het koud en lust geen koffie en de automaten thee is niet te zuipen
Ik ben inhoudsloos.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:27 schreef Helmpje het volgende:
en het is weer stil
Avonden, als het moet. Soms heb je gewoon zin om een avondje maar te gaan kijken waar je uitkomt.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:29 schreef Aarti het volgende:
wat kan een mens zich toch lang vermaken op youtube
jaaa goed idee!!!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Er werken ook mensen
vooral van deze chat...
[..]
cup a soup
en wat voor filmpjes heb je gekeken??quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:29 schreef Aarti het volgende:
wat kan een mens zich toch lang vermaken op youtube
vooral dansfilmpjesquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
jaaa goed idee!!!
[..]
en wat voor filmpjes heb je gekeken??
goed hequote:
Ik heb ontzettend veel gedroomd dat ik danstequote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:39 schreef Aarti het volgende:
[..]
vooral dansfilmpjes
tot nu toe is dit de aller aller aller mooiste
dan ben je die toch "vergeten"quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:
ik moet naar super de boer. voor koffieen bier. EN langs de friettent terug
![]()
Alles paste precies volgens mijn plannetje tot ik met die kutkoffie opgezadeld werd.
Dat heb ik met zingenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:43 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb ontzettend veel gedroomd dat ik danste
en ik super goed was
Het moet ook nog op een apart bonnetje om later tekunnen verrekenenquote:
Dan stuurt MaFles hem terugquote:
das de generatiequote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het moet ook nog op een apart bonnetje om later tekunnen verrekenenTenminste, anders krijg ik weer gezeik over dat bier wat op hetzelfde bonnetje staat
Ja ja, hoe oud zijn we nou helemaal hmm?
quote:
dankzij het fantastische idee van LLquote:
Een ongetrouwde werkende moeder met kind hoort helemaal niet uit te gaan, jij straatmadelief zonder verantwoordelijkheidsbesefquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
das de generatie
mijn vader wil ook nog bepalen waar ik uitga enzo
hallo, ben al de 30 gepasseerd hoor
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een ongetrouwde werkende moeder met kind hoort helemaal niet uit te gaan, jij straatmadelief zonder verantwoordelijkheidsbesef
Ook nogeens! Jij lichtekooi! Schande voor de familie! Eerwraak zeg ik je!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik behoor ongetrouwd niet eens een kind te hebben
Ik heb alleen geen broer die dat kan doen en mijn vader is bang dat zijn nette pak vies wordtquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook nogeens! Jij lichtekooi! Schande voor de familie! Eerwraak zeg ik je!
Correctie: JIJ werd zwanger, JF kreeg alleen een bierpensquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik behoor ongetrouwd niet eens een kind te hebben
toen we na 11 jaar relatie zwanger werden dacht mn schoonma: hehe eindelijken mijn vader: Oh jee!
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Correctie: JIJ werd zwanger, JF kreeg alleen een bierpens.
succesquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Prachtig woord vind ik dat, lichtekooiNet zoals "starnakel"
En nu rennen () naar de super
hoezo kreeg?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Correctie: JIJ werd zwanger, JF kreeg alleen een bierpens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |