Fijn dat Aviva geen last had van de prikjes Davinia en ik hoop dat jullie snel de draai te pakken hebben qua aanlegtechniek.
BJ wat erg dat je vriend ontslagen is

Wat een ontzettend rare reden, hij internet toch in zijn pauzetijd!

Het klinkt inderdaad als een excuus om hem eruit te kunnen gooien. Ik duim dat er snel weer een nieuwe baan voor hem is!

Wat goed dat Evie zoveel tijd krijgt om te oefenen op het KDV, hoe ging het?
Free ik had je al gePMed. Hopelijk kan Florian de kracht van de TSR snel beter aan

Sterkte voor jullie.
Met op de buik slapen is niets mis wanneer je erbij bent. Het grootste risico is trouwens oververhitting. Niels wil ook alleen maar op zijn buik slapen overdag en die heb ik dan in een rompertje in een slaapzakje liggen met een dekentje tot zijn middel en het raam op een kier. Maar hij is een koudkleum.
Xenia dat lijkt me een handig ding! Moet je zelf aan de andere kant zuigen ofzo?
Spannend dat Lars morgen weer een hapje gaat proberen Karin, dan is het idd wel fijn wanneer je niet alleen bent met hem mocht er weer zo'n heftige reactie komen.
Wat fijn dat je bent gaan wandelen met Lars en Meike, daarvan ga je je ook alweer wat beter in je vel voelen he?

Mama_Papa als je de pil gaat slikken krijg je in de stopweek inderdaad weer een bloeding, dat is geen echte menstruatie maar een ontrekkingsbloeding omdat de hormonen ineens wegvallen wanneer je de pil niet meer slikt. Wanneer je borstvoeding geeft
kan de menstruatie heel lang wegblijven, bij flesvoeding kan het geloof ik alweer na 6 weken beginnen (?).
Isabeautje die alweer bijna beter is!

Dat slapen doet je vast goed!
Woah wat is Ivan gegroeid

Het viel me gisteren (?) al op dat hij meer spekwangetjes heeft dan eerst! Wat super dat het overstappen op flesvoeding zo goed uitpakt!! Sneu dat hij last van de prikjes heeft
Haha Mefke wat cool dat konijn en Driekus vriendjes zijn!!

Daar heb je 20 weken op gehoopt he!

Isa die lacht naar haar mobiel <3 En nu al proberen te rollen woah!! Stoer hoor!
Groofskens ZL die hardop lacht! <3
Jamie die zijn mama liefdevol begroet <3
De fysiotherapeute was hier vanmiddag. Ik dacht voor de laatste keer om alles af te sluiten maar ze vindt dat Niels niet goed op zijn zij kan liggen, dat moeten we nu oefenen want zijligging is belangrijk om te leren rollen. Hij barstte in huilen uit toen ze het probeerde. En hij vond haar niet leuk, ik gaf hem aan haar en het begon met een pruillip en toen heel erg huilen met heel veel tranen en snot, dat heeft hij nog nooit eerder gedaan! Toen ze hem teruggaf was het weer goed.
Maar eigenlijk heb ik helemaal niet het idee dat de fysio nuttig is, hij ontwikkelt zich heus wel in zijn eigen tempo. Ze vindt het vast gewoon leuk om Niels weer te zien
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>