abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78761537
Het vorige deel

Kleine babietjes

11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: Rocker, zoon van RockabeIIa
28 september 2009: Driekus, zoon van mefke79
29 september 2009: Xeentje, dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
08 oktober 2009: minisproetje, dochter van sproet-je
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
19 oktober 2009: Jochem Tobias Aaron, zoon van Troel en Bert
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
06 november 2009: Xandy, dochter van lunastar
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
16 november 2009: Thomas, zoon van Aoraki
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van Ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk Bowe, zoon van Vlindur
20 december 2009: Fabian, zoon van amaranta
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
07 januari 2010: Aviva Gabriëlle, dochter van DaviniaHR en PhysicsRules
15 januari 2010: Dijon Trevor, zoon van faja-lobi
02 februari 2010: Teigetje, dochter van Keshet
05 februari 2010: Tessa, dochter van mama_papa
12 februari 2010: Laura, dochter van Sindell
14 februari 2010: Florian, zoon van Freecell
15 februari 2010: 'Harry', zoon van Asyniur
15 februari 2010: Hannah, dochter van Octopussy
16 februari 2010: Dyr, dochter van Klaploper en Twizu
18 februari 2010: Robin Janey Kathleen, dochter van Co_OL
19 februari 2010: Ravi & Kiro, zoons van simmu en sangdrax
24 februari 2010: Daan, zoon van happyme28 en Marky
02 maart 2010: Mart, zoon van ymme

*** vermeldingen zijn officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok)

en mijn laatste post:

Mensen wat kletsen jullie veel, ik kan het niet bijhouden. Ik las iets over besnijden, koemelk allergie, poep in draagdoek en poep tussen tenen, een meet in het oosten van het land en een mega foto verslag van Keshet.

Hier thuis heb ik het druk met huisvrouw en moeder zijn. Gisteren wel even lekker tijd voor me zelf genomen, naar de kapper geweest en de mondhygeniste. En langs de huisarts om een epi-pen te halen, was eergisteren nog maar net op tijd om allergie medicijnen in te nemen. Kon met moeite ze door slikken aangezien mijn keel op begon te zwellen. Lang leve pinda/amandelen allergie en voedsel dat sporen daarvan kan bevatten .

[ Bericht 45% gewijzigd door RockabeIIa op 07-03-2010 22:08:35 ]
  vrijdag 5 maart 2010 @ 08:43:33 #2
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_78761626
mlp
meelurkpost

Lekker toch dat je zo heerlijk druk bent Faja??
Enne je allergie jeetje.... dat is ook één van de meest voorkomende hoorde ik laatste, wist ik helemaal niet. Volgens mij staat het ook bijna overal op....zelfs op chocoladerepen waar geen pinda in zou moeten zitten...

Anyhows ontopic: Alexa's koorts is weg, maar ze drinkt nog heel slecht door een verstopte neus en keelpijn vermoed ik. Ze hapt dan naar adem en is heel benauwd ../..Iemand nog tips voor een verstopte neus. Hebben hier enkel uien in huis en zoutoplossing....
Aaahgrrr morgen is manlief skieen voor een week, wiehoe leuk man:(
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_78761863
Fijn dat de koorts bij Alexa weg is, hopelijk knapt ze snel op.

Faja, da's schrikken, gelukkig was je op tijd.
pi_78762128
Faja, wat eng van die allergie!

En Lijnloos, hoe ging het werken de eerste dag? (of heb ik dat antwoord gemist?)
pi_78762131
Goeiemorgen!
Faja wat eng, dan heb je echt een heftige allergie daarvoor als je het al van sporen krijgt
Takkembah een kwartiertje voor de voeding zoutoplossing in de neus, eventjes laten inwerken en dan de neus uitzuigen met zo'n neuspeertje zou moeten werken volgens internet
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_78762194
Ik heb na deze week nog drie weken verlof en ga dan weer aan de slag! Heb er nog niet echt zin in, maar het begint wel langzaam een beetje te kriebelen. Zal het KDV maar eens bellen, ze hebben nog geen contact met mij opgenomen over wendagen.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 09:16:04 #7
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_78762322
Zo, even op 4 pagina's reageren

Keshet, wat ontzettend fijn dat jullie het een mooi cadeau vinden! Heel erg graag gedaan, en ik wacht met smart op de fotospam van Teigetje in haar eigenste Fok-romper (we wilden eigenlijk ook Sophie kopen, maar dat had je zelf al gedaan. )

Trixie, stef wrs aan de helm? Das wel sneu idd. Kan hij niet ok s nachtsw in dat drieheokje liggen? iig wel fijn dat julile op tijd aan de bel getrokken hebben. Maar stef is een mooi mannetje, dus een helm staat hem vast ook goed!

Is isabeautje alweer iets beter? Wel heel lief van de buurvrouw dat ze jullie heeft gebracht! liever een goede buur dan een verre vriend gaat dus zeker op voor jullie

pfff, aoraki ook een heel medisch feest aan je kind! hopelijk heeft hij geen kma!

m_p, lekker die tegenstrijdige adviezen! volg lekker je gevoel, dankomt het goed!

wolf ook al aan de voorkeurshouding? hopelijk gaat het meevallen!

ieks, faja! wat eng!

pffff, ben ik bijgelezen, gaat aviva weer mopperen
ff snel dan
aviva kan ook poepen in de doek! in een cafétje waar ik geen luiers bij me had! dus iets sneller mn warme chocomelkje opgedronken en snel naar huis gewandeld, de geur negerend en biddend dat ze niet op mn mooie doek was doorgelekt, maar het was precies tot aan de randjes!

gister eerste prikjes gehad. ze heeft de hele buurt bij elkaar gekrijst maar s avonds geen last!
ze was maar 100g aangekomen in 2 wk, dus volgende week weer wegen
we zijn naar een lactatiekundige geweest, alwaar we hebben geleerd dat we het helemaal verkeerd deden, waardoor de borst niet goed geleegd werd, waardoor je kon wachten op bo's...
en stiekem denk ik ook dat ze de laatste dagen niet voldoende melk binnenkreeg door mijn verkeerde techniek (de luier vanochtend en gisteravond waren veel voller dan ik ze de afgelopen dagen gezien heb... )

nu ga ik rennen!
oh, ze is weer stil naja, kan ik me gaan douchen. ook nuttig
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_78762476
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 09:07 schreef NieuweUser het volgende:
Faja, wat eng van die allergie!

En Lijnloos, hoe ging het werken de eerste dag? (of heb ik dat antwoord gemist?)
Ging op zich prima, het is erg rustig op mijn werk, daardoor kan ik wel lekker door blijven fokken tussendoor
Het ophalen van Minke van het kdv was een regelrechte ramp, lang leven het OV Meteen de eerste dag daardoor dus te laat. Waren ze niet heel blij mee. Vandaag heb ik een andere route/busverbinding uitgezocht, hopelijk werkt dat wel, maar mijn man gaat voor de zekerheid ook wat eerder weg op zijn werk.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 09:21:46 #9
35189 Troel
scherp en bot
pi_78762480
Takkembah, wat Twinkly zegt inderdaad. Ik heb nu kleine tubetjes met zoutoplossing en dat spuit je zo de neus in (en ja, dat is janken geblazen, want fijn is het niet). Dat werkt beter dan neusspray.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 5 maart 2010 @ 09:42:57 #10
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_78763030
mornings

@davinia; wat fijn dat Aviva geen last heeft van de prikjes! wel jammer dat ze niet zoveel is aangekomen. maar hopelijk gaat het met de nieuwe BV-adviezen wel een stuk beter en groeit ze de komende week flink

Evie gaat zo weer oefenen op het KDV; maar liefst 5 uren achter mekaar. Ik ga dus ook maar eens even naar de kapper (als er nog plek is) en boodschappen doen...
en misschien nog wel een dutje doen vanmiddag; want wederom enorm slecht geslapen door mijn keel...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 5 maart 2010 @ 09:51:45 #11
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_78763279
Oké beter dan neusspray Troel? Want we hebben die dingen van Daro zoutoplossing, gaan we dat doen....

BJ lekker genieten van die 5 uur! En nog beterschap met de resterende ziektekiemetjes
Alexa en Seth zijn lief
  vrijdag 5 maart 2010 @ 09:53:50 #12
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_78763345
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 09:51 schreef Takkembah het volgende:
Oké beter dan neusspray Troel? Want we hebben die dingen van Daro zoutoplossing, gaan we dat doen....

BJ lekker genieten van die 5 uur! En nog beterschap met de resterende ziektekiemetjes
bedankt! en jullie daar ook natuurlijk...
vervelend dat je kleine meisje nog steeds zo'n last heeft...
Ik ga Evie zo maar eens uit bed halen; opfrissen en een fles geven. (11 uur moet ze op het KDV zijn).
pi_78763689
Faja, schrikken

Hier nu weerprima, maar vannacht weer bal. Hij wil 's nachts dus niet drinken Overdag gaat het prima. 's nachts gaat het soms prima, maar vannacht dus 2x niet.
De eerste keer om 2:00 dronk hij 5 minuten goed en begon daarna te wurmen, kronkelen, piepen, krijsen, schreeuwen, bijten auw ) rood aanlopen, mijn haar uittrekken enz.

En vanmorgen om 6 uur zelfde liedje. Toen heb ik hem uiteindelijk in slaap gewiegd terwijl hij echt nog niet meer dan een slok had gehad, weer terug in zijn bed gelegd en na 3 kwartier werd hij weer wakker en toen ging drinken prima

Ik begin het idee te krijgen dat hij 's nachts gewoon heel weinig honger heeft? Of ergens anders van wakker wordt? En dat zijn mama dan denkt 'jamaar de volgende voeding is al zo lang geleden, jij bent uitgehongerd!' en dat ik hem dan een borst opdring waar hij helemaal geen zin in heeft
Of klinkt dat onwaarschijnlijk?

En moet dit hier of in het bv topic? Anders verplaats ik hem even?
pi_78765147
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 09:21 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Ging op zich prima, het is erg rustig op mijn werk, daardoor kan ik wel lekker door blijven fokken tussendoor
Het ophalen van Minke van het kdv was een regelrechte ramp, lang leven het OV Meteen de eerste dag daardoor dus te laat. Waren ze niet heel blij mee. Vandaag heb ik een andere route/busverbinding uitgezocht, hopelijk werkt dat wel, maar mijn man gaat voor de zekerheid ook wat eerder weg op zijn werk.
Mooi dat het meeviel! En hopelijk gaat de busverbinding vandaag beter!

En Davinia, wat zielig van de prikjes van Aviva!

Isa ligt heel schattig naar haar mobile te kijken! Ze volgt alle beestjes die langskomen en moet er bij lachen!
  vrijdag 5 maart 2010 @ 11:05:13 #15
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_78765936
freecell, misschien heeft hij wel teveel honger?

Davinia, had je zelf wel het idee dat het voeden goed ging? Wel naar dat je zo op de feiten gedrukt wordt maar goed dat je nu geholpen bent.
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 5 maart 2010 @ 11:06:26 #16
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_78765987
Mijn zoon lacht met geluid . Dat is echt zo geweldig, klinkt meteen als schaterlachen .
pi_78766669
Faja das schrikken zeg
Leuk he goofskens.... dat zijn echt van die geniet momentjes
Hoe is het met Isabeau? is ze al weer wat opgeknapt?
Stef aan een helmpje, balen zeg.

Voor iedereen die ik vergeten ben

Jamie had gister niet geknutseld op het kdv, ze hadden helaas geen tijd gehad. Dus nu ga ik zometeen zn voeten maar even in de verf dopen en dan een mooi kunstwerk maken voor zn papa.
Vanmorgen kom ik zn kamertje op om hem uit bed te halen, ik zeg altijd "is mijn spookje wakker?" Ligt hij te trappelen en gewoon te schaterlachen naar me. Ik voelde me toen zo gelukkig, ik ben verliefd op mn zoon
Nu ff snel mn huis poetsen...
  vrijdag 5 maart 2010 @ 11:52:35 #18
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_78767892
free, kan je s nachts dan niet eerst een speen aanbieden, en als hij die uitkotst dan pas borst?

rocka, tsja, dat is een moeilijke vraag. voeden was, en is, pijnloos (die raynauds-shit-verbleking en zo komt na de voeding), dus daar kon ik niet op afgaan. al vond ik wel dat haar luiers niet heel nat waren de laatste dagen, maar ja, bo gehad, productie weggeknald, ongesteld geworden ( ), allemaal redenen om me daar niet heel erg druk over te maken, dacht ik. het trekt wel weer bij... en toen had ze dus vanochtend na een kleine 4 uur een zwaar ontplofte luier vol met plas, zoals ik die in weken niet meer gezien heb. tsja, dan sta je daar aan de commode... het ging dus al langer niet helemaal goed...
maar doordat het eerst ook pijnloos was, vind ik het nu heel moeilijk om te bepalen of ze nu wel goed aanligt. en het is nog niet perfect, en wellicht dat ik volgende weer gewoon nog een keer ga, maar wel al eens tuk beter, getuige de plasluiers, en andere lichamelijke zaken.
pi_78768919
Groofsken, wat schattig!!

Davinia, fijn dat Aviva nu meer binnenkrijgt!

Isa probeert al een paar dagen te rollen, van buikliggen naar haar rug. Zodra ik haar op haar buik leg, wil ze rollen, ze snapt alleen nog niet dat ze dan haar arm langs haar lichaam moet leggen. Deze houdt ze nu recht opzij, precies naar de kant waar ze op wil rollen. En dat is frustrerend!!
pi_78769528
Wow, Isa al aan de rol? Stoer...! (hoe zie je dat trouwens? Want Minke hoef ik maar op haar buik neer te leggen en ze begint als een varken te krijsen... vind ze niet heel leuk geloof ik )
pi_78769724
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 11:52 schreef DaviniaHR het volgende:
free, kan je s nachts dan niet eerst een speen aanbieden, en als hij die uitkotst dan pas borst?
Dat doe ik geloof ik al (duurt vaak even voor ik wakker ben 's nachts )
Nu deed hij het vanmorgen weer (ik had hem een beetje wakker gemaakt na 4 uur ) En kwartiertje getroost en daarna weer aangeboden en toen ging het prima
olgens mij wil hij gewoon eerst even wakker zijn ofzo?
Even kijken of dat vannacht ook werkt

En hij ligt nu in de wieg naast mij (yay voor wieg in de woonkamer) te tukken op z'n buik
In ons bed kan hij rollen (in de co gelukkig niet, is harder matras ) en 's morgens ligt hij altijd even bij mij. Binnen 5 minuten ligt hij dan op zijn buik en tevreden te knorren met zijn beentjes onder z'n kontje.
Nu wilde hij echt niet in de wieg, dus ik leg hem op zijn buik en meteen stil

Lijkt me geen kwaad kunnen als ik erbij zit?
  Milf vrijdag 5 maart 2010 @ 12:44:36 #22
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_78769799
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 08:43 schreef Takkembah het volgende:
mlp

Anyhows ontopic: Alexa's koorts is weg, maar ze drinkt nog heel slecht door een verstopte neus en keelpijn vermoed ik. Ze hapt dan naar adem en is heel benauwd ../..Iemand nog tips voor een verstopte neus. Hebben hier enkel uien in huis en zoutoplossing....
Aaahgrrr morgen is manlief skieen voor een week, wiehoe leuk man:(

Heb je LUUF al eens geprobeerd? Het is een soort vicks vaporub maar dan voor de allerkleinsten.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_78770208
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 09:08 schreef Twinkly het volgende:
Goeiemorgen!
Faja wat eng, dan heb je echt een heftige allergie daarvoor als je het al van sporen krijgt
Takkembah een kwartiertje voor de voeding zoutoplossing in de neus, eventjes laten inwerken en dan de neus uitzuigen met zo'n neuspeertje zou moeten werken volgens internet
In plaats van zo'n neuspeertje gebruik ik die Otrivin Aspirator. Daarmee zuig je het neusje leeg. Werkt best goed, vooral na het douchen of spoelen met zoutoplossing.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 12:59:19 #24
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_78770308
freecell, volgens mijn kraam mogen babietjes wel op de buik, mits inderdaad een wakkere ouder in de buurt. Dus niet 's nachts in zijn bedje op de buik...
Hoeveel uur laat Florian 's nachts tussen de voedingen? Als je denkt dat hij niet genoeg honger heeft, dan kun je hem 6 uur laten liggen.

hoe is het nu met isabeau?

lijnloos, fijn dat je eerste dag relaxt verlopen is...

alexa is aan het opknappen

Faja, wel goed op jezelf passen hè?
pi_78770738
Zo! Hier gaat het weer een stuk beter! Nog een klein beetje verhoging, maar ene veel blijere Isabeau. Pak van m'n hart. We zijn er nog niet, maar we zijn onderweg
pi_78771277
Fijn Sorbootje, dat het de goede kant opgaat!

En Alexa knapt dus ook op, mooi zo! Takkembah, heb je het hoofdeind van het bedje al wat omhoog gezet? Dan kan ook helpen voor het doorademen. En voor het slapen even lekker warm douchen, dan komt er vaak ook veel snot naar buiten.

Davinia, ik heb het hele verhaal niet gelezen (ik kan me niet concentreren op die lappen tekst) maar in ieder geval wel mooi dat ze nu weer meer binnen krijgt. Jij hebt het ook wel te verduren he!

Bj nog beterschap, en fijn naar de kapper! Heerlijk, even jzelff laten verwennen. Gaat goed het met Evie? Ik zie foto's voorbij komen, ze heeft echt al hapwangen! hamsteren!!!!

Martine, knutsel ze met Jamie! zo'n eerste keer is dat heel vaak drama....Verf overal behalve waar het hoort enzo. Maar Jamies papa gaat het vast erg leuk vinden!
Ik had laatst een goeie hulp aan Meike, die schoof mij de papiertjes eronder, reikte doekjes aan enz, reuze handig!

Heb voor het eerst sinds tijden weer gewandeld met Lars in de draagdoek. Voorheen ging hij tegen me aan liggen, nu niet meer. Er valt zoveel te zien!!! En dan fietst grote zus er ook nog naast, wat een amusement!
morgen dus de wortelhap....ik ben blij dat mijn vriend thuis is morgen, want ik vind het weer veel te spannend en eng.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_78771280
Neusje uitzuigen heb ik bij Florian laatst gewoon mond-op-neus gedaan Hij keek wel een beetje verbaasd, maar het was meteen opgelost
En toch is er een bepaalde leeftijd waarop ik dat él ranzig vind hoor Bij Leander zou ik het echt niet meer in mn hoofd halen

Asy: Hij drinkt overdag om de drie en 's nachts om de 4uur. Soms wat meer soms wat minder Best prima
Overdag issie ook véél meer wakker
pi_78771321
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 13:24 schreef XXXKarinXXX het volgende:

Heb voor het eerst sinds tijden weer gewandeld met Lars in de draagdoek. Voorheen ging hij tegen me aan liggen, nu niet meer. Er valt zoveel te zien!!! En dan fietst grote zus er ook nog naast, wat een amusement!
morgen dus de wortelhap....ik ben blij dat mijn vriend thuis is morgen, want ik vind het weer veel te spannend en eng.
Klinkt wel heel gezellig
pi_78771390
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 13:24 schreef freecell het volgende:
Neusje uitzuigen heb ik bij Florian laatst gewoon mond-op-neus gedaan Hij keek wel een beetje verbaasd, maar het was meteen opgelost
En toch is er een bepaalde leeftijd waarop ik dat él ranzig vind hoor Bij Leander zou ik het echt niet meer in mn hoofd halen

Bij een baby...oke (tenminste....ik niet hoor)
Maar bij een peuter inderdaad zo'n lekkere groene....yuk!
tis hier ook vaak als ik er wat neusspray inspuit komt er gelijk een hele zooi naar buiten
  vrijdag 5 maart 2010 @ 13:37:23 #30
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_78771914
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 13:24 schreef freecell het volgende:
Asy: Hij drinkt overdag om de drie en 's nachts om de 4uur. Soms wat meer soms wat minder Best prima
Overdag issie ook véél meer wakker
Maar als je het idee hebt dat je hem 's nachts die voeding 'opdringt' waarom laat je er dan geen 6 uur tussen? Dan ga je daarna gewoon weer verder met elke 3 uur...
Florian is toch boven de 6 pond toch?
Gewoon laten liggen 's nachts dus totdat hij zichzelf meldt of totdat je aan die 6 uur zit. Doe ik ook met Harry op advies van kraamhulp en consultatiebureau.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 13:38:08 #31
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_78771943
zoo ik heb ff boodschappen gehaald; mijn haar bij laten knippen; en wat kleertjes voor Evie gekocht; net gekolft en gegeten en nu ga ik zo maar eens een dutje doen
heeeeeeel raar zo zonder Evie; maar heb net gebeld en het gaat allemaal goed daar. Ze is nu haar flesje aan het drinken.

*sorry druk druk druk niet bijgelezen; komt vanavond wel weer *
  vrijdag 5 maart 2010 @ 13:38:11 #32
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_78771947
Karin, dat klinkt echt heel gezellig
pi_78771984
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 12:42 schreef freecell het volgende:

[..]

Dat doe ik geloof ik al (duurt vaak even voor ik wakker ben 's nachts )
Nu deed hij het vanmorgen weer (ik had hem een beetje wakker gemaakt na 4 uur ) En kwartiertje getroost en daarna weer aangeboden en toen ging het prima
olgens mij wil hij gewoon eerst even wakker zijn ofzo?
Even kijken of dat vannacht ook werkt

En hij ligt nu in de wieg naast mij (yay voor wieg in de woonkamer) te tukken op z'n buik
In ons bed kan hij rollen (in de co gelukkig niet, is harder matras ) en 's morgens ligt hij altijd even bij mij. Binnen 5 minuten ligt hij dan op zijn buik en tevreden te knorren met zijn beentjes onder z'n kontje.
Nu wilde hij echt niet in de wieg, dus ik leg hem op zijn buik en meteen stil

Lijkt me geen kwaad kunnen als ik erbij zit?
Als je merkt dat Florian goed zn hoofd kan draaien is buikliggen niet zo eng hoor. Rienk slaapt ook op z buik. Ik durf het alleen niet 's nachts aan. Maar nu ligt ie ook boven op zn buik in bed.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_78772542
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 13:37 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Maar als je het idee hebt dat je hem 's nachts die voeding 'opdringt' waarom laat je er dan geen 6 uur tussen? Dan ga je daarna gewoon weer verder met elke 3 uur...
Florian is toch boven de 6 pond toch?
Gewoon laten liggen 's nachts dus totdat hij zichzelf meldt of totdat je aan die 6 uur zit. Doe ik ook met Harry op advies van kraamhulp en consultatiebureau.
Ik maak hem ook niet wakker
Hij wordt zelf wakker, piept en urmt wat en dan pak ik hem en ga ik hem voeden. Maar blijkbaar heeftie dan nog niet echt honger?
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 13:39 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Als je merkt dat Florian goed zn hoofd kan draaien is buikliggen niet zo eng hoor. Rienk slaapt ook op z buik. Ik durf het alleen niet 's nachts aan. Maar nu ligt ie ook boven op zn buik in bed.

Als hij zichzelf op z'n buik kan draaien en als ik nooit z'n hoofd heb hoeven steunen....
Mwa, moet goed komen denk ik

En hij slaapt echt nog steeds heerlijk

Alleen ik ben hem nu even niet zo dankbaar voor de 'metgezwel' die zijn geboorte mij bezorgt heeft
  vrijdag 5 maart 2010 @ 13:57:05 #35
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_78772839
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 13:50 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik maak hem ook niet wakker
Hij wordt zelf wakker, piept en urmt wat en dan pak ik hem en ga ik hem voeden. Maar blijkbaar heeftie dan nog niet echt honger?
[..]

Als hij zichzelf op z'n buik kan draaien en als ik nooit z'n hoofd heb hoeven steunen....
Mwa, moet goed komen denk ik

En hij slaapt echt nog steeds heerlijk

Alleen ik ben hem nu even niet zo dankbaar voor de 'metgezwel' die zijn geboorte mij bezorgt heeft
Hmm, is hij dan wel echt wakker?
Metgezwel? Bedoel je aambeien? Dan moet je xylometazoline (=neusspray) halen. Op je aambeien spuiten, elke keer als je naar de wc gaat. Gewoon tog keer per dag gebruiken. Echt ze verdwijnen als sneeuw voor de zon (tip van mijn vroedvrouw en het werkt echt, bij mij zit nog maar een klein erwtje...)
pi_78772911
Mja, ik ga vannacht ff kijken of hem een beetje uit kan stellen en of hij dan beter hapt

Jah, Aambeien, auw Ik heb al een Curanol-kuurtje (pillen en zalf) maar het gaat niet echt over....
  vrijdag 5 maart 2010 @ 14:01:19 #37
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_78773020
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 13:58 schreef freecell het volgende:
Mja, ik ga vannacht ff kijken of hem een beetje uit kan stellen en of hij dan beter hapt

Jah, Aambeien, auw Ik heb al een Curanol-kuurtje (pillen en zalf) maar het gaat niet echt over....
Echt, ik zweer bij de neusspray!
Ik had ook echt behoorlijke aambeien na de bevalling (de kraam moest zoeken waar ze de thermometer moest stoppen ) en ik heb dus nu bijna niks meer.
Gewoon flink insprayen met die neusspray, evt 's avonds een keertje extra door Tara laten doen.
Echt, ze zijn zo weg...
pi_78773093
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 14:01 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Echt, ik zweer bij de neusspray!
Ik had ook echt behoorlijke aambeien na de bevalling (de kraam moest zoeken waar ze de thermometer moest stoppen ) en ik heb dus nu bijna niks meer.
Gewoon flink insprayen met die neusspray, evt 's avonds een keertje extra door Tara laten doen.
Echt, ze zijn zo weg...
Wat voor neusspray is dat? Sorry, eerst lezen, dan reageren/vragen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Lijnloos op 05-03-2010 14:08:08 ]
pi_78773287
Mja, ik weet niet of het tegelijk met mijn kuurtje mag, maar de mijne zijn vooral inwendig. En ze gaan steeds stuk
pi_78774033
Oh dat sucks. Ik had gelukkig maar een kleintje. En ik had er ook geen last van.

En hij slaapt al sinds 11:45 Vannacht van 22:00 tot 03:00 en van 04:00 tot 07:00 en daarna van 8:30 tot 10:30

Ik heb uitgeslapen
pi_78774224
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 12:36 schreef Lijnloos het volgende:
Wow, Isa al aan de rol? Stoer...! (hoe zie je dat trouwens? Want Minke hoef ik maar op haar buik neer te leggen en ze begint als een varken te krijsen... vind ze niet heel leuk geloof ik )
Zodra ik haar op haar buik leg, duwt ze zich zelf op haar zij! Ik leg haar op haar ellebogen zeg maar, maar ze doet nu direct haar handjes opzij.

Fijn Sorbo, dat het weer wat beter gaat met Isabeau!!

Karin, leuk dat je een fjine wandeling hebt gemaakt met Lars!

BJ, dat klinkt als een lekker dagje voor jou! Even wat tijd voor jezelf!

Oeh Vlindur, Rienk is een slaapkoppie dus! Lekker hoor, uitslapen!
  vrijdag 5 maart 2010 @ 15:41:02 #42
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_78777163
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 14:07 schreef freecell het volgende:
Mja, ik weet niet of het tegelijk met mijn kuurtje mag, maar de mijne zijn vooral inwendig. En ze gaan steeds stuk
ow inwendig weet ik niet. doe maar niet zomaar.
ik heb ook wel wat inwendige maar denk dat die mee bestreden zijn toen ik de uitwendige besproeid heb
  vrijdag 5 maart 2010 @ 15:42:51 #43
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_78777235
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 14:07 schreef freecell het volgende:
activia, dadels en appelsap!

houdt de ontlasting soepel en dan kunnen ze herstellen.

tot je weer een weekje geen activia neemt of te weinig drinkt
pi_78777865
Freecell, heeft Florian niet gewoon wat krampjes waar hij 's nachts wakker van wordt? Ik word hier regelmatig wakker omdat Hannah een beetje ligt te kreunen of jammeren. Als ik dan ga kijken ligt ze een beetje te wurmen in haar slaap. Wanneer ze honger heeft dan wordt ze echt wakker en gaat huilen, niet te missen

En omdat ik dus telkens wakker word van die kreuntjes wil manlief haar verhuizen naar de babykamer "want dan hoor je dat niet meer". Ik ben er helemaal niet klaar voor om mijn beebje in een andere kamer te leggen
pi_78777944
Isabeau heeft duidelijk wat in te halen. Waar ze normaal steeds hooguit 3 kwartier tot een uur slaapt en dat drie keer op een dag, is ze vandaag tot nu toe hooguit tweeëneenhalf uur wakker geweest

Aambeien *check*
  vrijdag 5 maart 2010 @ 16:00:00 #46
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_78777956
oh, trouwens, gister bij de LK was er een heel klein baby'tje! echt, zo'n pasgeboren frut van max. een week of 2. En dan kijk je naar je eigen kind van wel 8 hele weken, en dan is zij al zo'n enorme reuzin!
het gaat zo hard!
pi_78778540
Nou, net ff de HA gebeld...

Florian werd wakker 3,5 uur na zijn voeding, begon te huilen en te zoeken...
Dus ik leg hem aan, hij hapt, slikt één keer (wrs niet eens mel) en brúllen! Krijsen! Rood, overstrekken, piepen enz.
Dit duurde een uur en toen wilde hij pas drinken (en dan nog slordig ook).
Aangezien we vandaag dus nog geen voeding hebben gehad zonder 'gevecht' en hij nu echt wel wat minder drinkt dan normaal en de HA (zo goed als naast ons) nu nog open was, toch ff gebeld.

Die vond het klinken als extreme krampjes icm een sterke TSR. Ook omdat hij knalgroene poep heeft en echt krampjes-huilt (rood aanlopen, overstrekken en gillen)
Het goede nieuws: ze hebben zetpilletjes tegen de krampjes Dus die gaat TARA nu even halen (nuja, eerst recept ff halen en dan één deur verder de apotheek in)
Minder nieuws: de TSR kan ze natuurlijk niks tegen doen. Zij adviseerde ook al 'af laten lopen na TSR' maarja, het loopt nou eenmaal niet af bij mij En als ik dan zou gaan kolven heb ik ook een brulboei van een baby én kans op overproductie.
Maar als de krampjes minder zijn leert hij wrs vanzelf met mijn TSR om te gaan

En ik crosspost dit ff naar het BV topic, misschien heeft daar nog iemand een woeste tip
  vrijdag 5 maart 2010 @ 17:44:28 #48
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_78782153
had leander er ook last van?
of idd eerst tsr, florian laat los, handkolf er op, florian daarna weer aanleggen en de rest nageven met flesje, of in de vriezer flikkeren voor voorraad
  vrijdag 5 maart 2010 @ 17:55:11 #49
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_78782515
baaah slapen lukte niet; ik voel me ziek; en vriendlief is vandaag ontslagen....

pi_78782582
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 17:55 schreef Beessie-Jen het volgende:
baaah slapen lukte niet; ik voel me ziek; en vriendlief is vandaag ontslagen....

Whaaat?! Waarom?

vrijdag 5 maart 2010 @ 18:01:56 #51
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_78782753
Ik ga zondag beginnen met de pil te slikken, maar word ik nou in de eerste stopweek meteen al ongesteld? Ik hoorde namelijk van sommige mensen dat je na je zwangerschap soms wel pas na een half jaar ongesteld word of is dat alleen het geval als je BV geeft?
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
  vrijdag 5 maart 2010 @ 18:03:03 #52
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_78782784
BJ: Waarom is hij ontslagen?
Vervelend zeg! Dikke !
pi_78782978
Bah BJ!! Waarom inderdaad??

M_P, moet je niet beginnen met het slikken van de pil als je weer voor het eerst ongesteld wordt?
pi_78783010
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 18:01 schreef mama_papa het volgende:
Ik ga zondag beginnen met de pil te slikken, maar word ik nou in de eerste stopweek meteen al ongesteld? Ik hoorde namelijk van sommige mensen dat je na je zwangerschap soms wel pas na een half jaar ongesteld word of is dat alleen het geval als je BV geeft?
Ik ben al 2 keer ongesteld geweest en Rienk is nog geen 3 maanden. En ik geef bv Dus dat gaat niet op
Maakt het wat uit dan? Of je ongesteld bent ja of nee?

(En ik gebruik geen anticonceptie btw)
  vrijdag 5 maart 2010 @ 18:08:55 #55
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_78783028
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 17:56 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Whaaat?! Waarom?

[ afbeelding ]
in de pauze op internet zitten... (en uhhh kutreden i know.....)
dus dit wordt flink vacatures zoeken en uitzendbureaus bijlangs...
  vrijdag 5 maart 2010 @ 18:09:02 #56
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_78783039
@BJ bah, wat een tegenslag en wat een rare reden?

@freecell snot uitzuigen met je mond???
pi_78783101
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 18:08 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

in de pauze op internet zitten... (en uhhh kutreden i know.....)
dus dit wordt flink vacatures zoeken en uitzendbureaus bijlangs...
Mag dat zomaar? Of had hij geen vaste baan?
pi_78783119
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 18:08 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Ik ben al 2 keer ongesteld geweest en Rienk is nog geen 3 maanden. En ik geef bv Dus dat gaat niet op
Maakt het wat uit dan? Of je ongesteld bent ja of nee?

(En ik gebruik geen anticonceptie btw)
Plannen Vlindur?

En wat rot BJ! Hopelijk kan hij snel iets anders vinden!
  vrijdag 5 maart 2010 @ 18:12:08 #59
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_78783160
neej hij werkte er pas sinds januari; de baan ervoor waren ze aan het inkrimpen en zijn er tientallen mensen op straat gezet.
(het was dus een uitzendbaan; maar wel voor een halfjaar)
pi_78783163
BJ, jemig.

Wij zijn vandaag naar het consultatiebureau geweest. Het fijne nieuws is dat Ivan ontzettend goed is gegroeid. Hij weegt nu 7200 gram en zijn curve maakt een ruk omhoog. Ik ben zo blij dat ik ben overgestapt op flesvoeding! Helaas heeft Ivan nu wel last van z'n prikjes.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 18:23:10 #61
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_78783621
NieuweUser: Vannochtend bij de HA geweest en die zei dat je met 4 weken na je bevalling weer kon beginnen

Vlindus: Uhm nee maakt niet uit, maar ben benieuwd Ik bloed btw nu nog van na mn bevalling

Bj: Nouja wat een rare reden! Hoop dat hij snel een andere baan kan vinden

Claudia_x: Wat fijn dat je kleintje zo goed gegroeid is! Prikjes bij van die kleintjes is zo zielig! Hoop dat hij er snel minder last van heeft
  vrijdag 5 maart 2010 @ 18:24:18 #62
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_78783670
arme Ivan; maar jeujjjjj voor het groeien
  vrijdag 5 maart 2010 @ 18:26:08 #63
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_78783749
Ivan , die prikjes ook alijtd

BJ mooi kutnieuws zeg, en wat een rare reden....

JEEEEE voor de beebs die zo lekker groeien!!!!

Bedankt allemaal voor de tips, heb Daro in haar neus gespoten elk kwartier voor de voeding en werkte als een tiet (figuurlijk ).... xxxx
Alexa en Seth zijn lief
  vrijdag 5 maart 2010 @ 18:40:46 #64
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_78784433
voor ivans groei! en voor de rust die kv aan claudia geeft!

met het betere aanleggen plast ze ineens heel veel meer!
kzou me bijna schuldig gaan voelen...
  vrijdag 5 maart 2010 @ 19:00:45 #65
100412 mefke79
komt goed!
pi_78785338
BJ,echt? Is dat de reden? Of is dat " de reden die toch al gezocht werd" en kwam het gewoon goed uit?
Isabeau aan de beterende hand, juh!
En inwendige metgezwellen in combi met een pijnlijk litteken en een schimmel...heeeeerlijk joh (al lijk de schimmel eindelijk pleitte)
En m_p ik ben ook gewoon een keer ergens begonnen me slikken. En tenzij je doorslikt word je dan gewoon ongesteld, die pil neemt dit deel van je hormoonhuishouding gewoon over.

Driekus heeft een nieuw vriendje: ons konijn! Al dik 20 weken kijken ze niet naar elkaar om en vandaag was het ineens liefde op het eerste gezicht. Nijn zoekt Driekus op en Driekus aait (voor zover een uk dat kan). Het ziet er heel schattig uit. Ik wacht natuurlijk wel op bijtincident nummero uno, maar ja, nijn heeft bijna geen tanden meer, dus dat zal wel meevallen. En Driekus leert er alleen maar van. Nou nijn 2 nog zover krijgen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 5 maart 2010 @ 19:10:13 #66
100412 mefke79
komt goed!
pi_78785788
Davinia, niet schuldig voelen joh, je kon er toch niets aan doen? En ze haalt het wel in.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 5 maart 2010 @ 19:13:12 #67
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_78785947
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 19:00 schreef mefke79 het volgende:
BJ,echt? Is dat de reden? Of is dat " de reden die toch al gezocht werd" en kwam het gewoon goed uit?
ik weet het niet; maar zal me niets verbazen als het het 2e is... dat ze achteraf toch niet voldoende werk blijken te hebben oid.
maar ik baal dr flink van....

vanavond even niets doen; en dan weekend vacatures zoeken; maandag naar uitzendbureaus.
Gelukkig heb ik een vaste baan en zou ik eventueel (tijdelijk) weer fulltime kunnen gaan werken...
maar ik wil natuurlijk ook kunnen blijven genieten van ons mooie meisje..
pi_78786186
Fijn dat Aviva geen last had van de prikjes Davinia en ik hoop dat jullie snel de draai te pakken hebben qua aanlegtechniek.

BJ wat erg dat je vriend ontslagen is Wat een ontzettend rare reden, hij internet toch in zijn pauzetijd! Het klinkt inderdaad als een excuus om hem eruit te kunnen gooien. Ik duim dat er snel weer een nieuwe baan voor hem is!
Wat goed dat Evie zoveel tijd krijgt om te oefenen op het KDV, hoe ging het?

Free ik had je al gePMed. Hopelijk kan Florian de kracht van de TSR snel beter aan Sterkte voor jullie.
Met op de buik slapen is niets mis wanneer je erbij bent. Het grootste risico is trouwens oververhitting. Niels wil ook alleen maar op zijn buik slapen overdag en die heb ik dan in een rompertje in een slaapzakje liggen met een dekentje tot zijn middel en het raam op een kier. Maar hij is een koudkleum.

Xenia dat lijkt me een handig ding! Moet je zelf aan de andere kant zuigen ofzo?

Spannend dat Lars morgen weer een hapje gaat proberen Karin, dan is het idd wel fijn wanneer je niet alleen bent met hem mocht er weer zo'n heftige reactie komen.
Wat fijn dat je bent gaan wandelen met Lars en Meike, daarvan ga je je ook alweer wat beter in je vel voelen he?

Mama_Papa als je de pil gaat slikken krijg je in de stopweek inderdaad weer een bloeding, dat is geen echte menstruatie maar een ontrekkingsbloeding omdat de hormonen ineens wegvallen wanneer je de pil niet meer slikt. Wanneer je borstvoeding geeft kan de menstruatie heel lang wegblijven, bij flesvoeding kan het geloof ik alweer na 6 weken beginnen (?).

Isabeautje die alweer bijna beter is! Dat slapen doet je vast goed!

Woah wat is Ivan gegroeid Het viel me gisteren (?) al op dat hij meer spekwangetjes heeft dan eerst! Wat super dat het overstappen op flesvoeding zo goed uitpakt!! Sneu dat hij last van de prikjes heeft

Haha Mefke wat cool dat konijn en Driekus vriendjes zijn!! Daar heb je 20 weken op gehoopt he!

Isa die lacht naar haar mobiel <3 En nu al proberen te rollen woah!! Stoer hoor!
Groofskens ZL die hardop lacht! <3
Jamie die zijn mama liefdevol begroet <3

De fysiotherapeute was hier vanmiddag. Ik dacht voor de laatste keer om alles af te sluiten maar ze vindt dat Niels niet goed op zijn zij kan liggen, dat moeten we nu oefenen want zijligging is belangrijk om te leren rollen. Hij barstte in huilen uit toen ze het probeerde. En hij vond haar niet leuk, ik gaf hem aan haar en het begon met een pruillip en toen heel erg huilen met heel veel tranen en snot, dat heeft hij nog nooit eerder gedaan! Toen ze hem teruggaf was het weer goed.
Maar eigenlijk heb ik helemaal niet het idee dat de fysio nuttig is, hij ontwikkelt zich heus wel in zijn eigen tempo. Ze vindt het vast gewoon leuk om Niels weer te zien
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_78789580
Hmm als het niet goed voelt dan stop je er toch mee Twinkly....?
Je kunt altijd weer terug indien nodig.
Lars heeft ook een week of 2 gehad dat hij andere mensen helemaal niet leuk vond.
Dat gaat nu beter. Lars vindt het ook fijn om eerst bij mij of mijn vriend op schoot rond te kijken,
daarna kan hij wel bij iemand anders. Even de kat uit de boom.
En ja, wandelen is op zich wel fijn ja. Ben nog een beetje teveel bezig met "o jee straks zie ik een bekende" maar dat gebeurde gelukkig ook niet.

Ivan goed gegroeid! Mooi man! En fijn dat je je goed voelt bij de keus voor fv. Hij doet het er ook prima op dus! En kusjes voor Ivan...zielig toch he die prikjes. Lars had een keiharde plek de volgende dag, en vooral niet aankomen...sneu!

BJ, ai dat is naar! Succes met het zoeken verder, stress!

Mama_papa, bij mij zei de gyn toen op nacontrole dat ik maar weer met de pil moest beginnen. (als ik dat wou) en uiteraard wordt je dan ook weer ongesteld.

Lars mag dus morgen worteltjes proberen. Ik hoop zo dat dit wel goed gaat.
De bloemkool mogen we de eerste 3-6 maanden niet meer geven.
Ik heb ook maar vast sperzieboontjes gemaakt....
Mijn kleine vriendje is vrij soepel trouwens, vanavond tijdens het afdrogen pakte hij zijn voet, keek er eens naar en *hap!* teentjes in de mond....nomnomnom
pi_78790553
BJ: wat balen zeg! Zal idd wel met iets anders te maken hebben, want de pauzes zijn toch gewoon eigen tijd. Kunnen ze niet als ontslagreden mee aankomen neem ik aan.

Claudia: arme Ivan, die rotprikjes ook he. Wel goed gegroeid dus!

Mefke: ahh wat lief Driekus en zn konijntje

Twinkly: werd je doorgestuurd voor fysio? Zou ook stoppen als het niet echt nodig is.

Karin: hopelijk gaan de worteltjes wel goed!

Hier alles zn gangetje. Even ziek geweest, dus niet zoveel achter de laptop. Dyon is gelukkig niet door zn broer en mij aangestoken.
Hij is afgelopen maandag en dinsdag voor het eerst naar het kdv geweest. Het ging erg goed, ondanks dat hij er weinig sliep. Hij schrok af en toe van de wat grotere baby's die flink konden kraaien hihi. Moet nog even wennen aan al die geluiden om zich heen, dus hopelijk gaat het slapen daar binnenkort ook beter.
pi_78794317
Claudia, wat fijn dat Ivan zo goed groeit!! Wel vervelend dat hij zo'n last heeft van de prikjes! Gemene dingen!
  vrijdag 5 maart 2010 @ 21:56:52 #72
57497 happyme28
I'm so happy
pi_78794552
Jeetje BJ, da's balen dat je vriend ontslagen is, hopenlijk toch snel succes bij het solliciteren.

Claudia, 3 hoeratjes voor ivan dat hij zo gegroeid is. Bummer dat hij zo'n last heeft van de prikjes.

Mefke, wat schattig dat Driekus en Nijn het ineens zo kunnen vinden samen. Go go go Nijn no.2 die volgt vast snel.

Twinkly, wat Karin ook zegt. Fysio is niet verplicht natuurlijk. Je hebt het geprobeerd maar als het niet goed voelt, kun je het altijd nog even aanzien.

Meimeltje, lekker dat alles zijn gangetje gaat!! En dat Dyon het zo goed heeft gedaan op het KDV ondanks dat het natuurlijk nog wel even wennen is.

Daan drinkt als een gek (is inmiddels nu na 10 dagen al 4090gr terwijl geboortegewicht 3840gr was) maar gevolg is veel krampjes. Ik weet niet hoe ik 'm rustiger moet laten drinken. Probeer 'm regelmatig opnieuw aan te leggen, maar dat vind ie niet zo leuk. Hij drinkt zo gulzig. Maar even aanzien, infacol proberen en anders eens vragen voor die zetpillen waar Free het over heeft.

Vandaag geprobeerd te kolven met de kraam om eens te zien hoe dat gaat. Totaal 120cc wat me niet tegenviel voor 'n eerste keer.

Nu even een glaasje wijn voor Marky en een knabbeltje pakken. We liggen lekker te cocoonen met z'n 3-en op bed. Heerlijk!
pi_78795096
Happy de prelogopediste had het er ook over dat kindjes soms heel gulzig drinken en dat ze dan steeds eventjes afgekoppeld moeten worden. Maar ik weet nog van Niels toen hij zo klein was, dat werkt echt niet, booooos!!! en boze baby's slikken nog meer lucht in lijkt mij.

We waren idd doorgestuurd naar de fysio omdat Niels een voorkeurshouding had (nu niet meer) en heel erg gespannen was in zijn lijfje en overstrekte. Het voelt niet slecht ofzo hoor, maar ik weet eigenlijk niet wat ze doet behalve Niels observeren Misschien heeft ze magische krachten Maar ja, als er wel iets opvalt dan is het wel fijn dat ze dat direct ziet.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  vrijdag 5 maart 2010 @ 22:18:51 #74
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_78795931
BJ, als ik het goed begrijp is hij er in januari gaan werken op basis van een half jaar contract? De proeftijd mag dan (wettelijk) maximaal 1 maand zijn! Dit zou betekenen dat hij al buiten zijn proeftijd ontslagen is en dat mag helemaal niet zomaar. Sterker nog, volgens 'de leer van de ijzeren proeftijd' is de GEHELE proeftijd ongeldig, wanneer er uitgegaan is van 2 maanden. Zijn baas moet dus gewoon naar het CWI of de kantonrechter. Kun je aanvechten dus!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_78796281
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 19:17 schreef Twinkly het volgende:
Xenia dat lijkt me een handig ding! Moet je zelf aan de andere kant zuigen ofzo?
Ja je moet inderdaad aan de andere kant zuigen. Het voordeel is dat dat tuutje mooi in het neusje past (t.o.v. zelf zuigen met je mond) en dat het snot in dat ding verdwijnt en niet in je mond
quote:
De fysiotherapeute was hier vanmiddag. Ik dacht voor de laatste keer om alles af te sluiten maar ze vindt dat Niels niet goed op zijn zij kan liggen, dat moeten we nu oefenen want zijligging is belangrijk om te leren rollen. Hij barstte in huilen uit toen ze het probeerde. En hij vond haar niet leuk, ik gaf hem aan haar en het begon met een pruillip en toen heel erg huilen met heel veel tranen en snot, dat heeft hij nog nooit eerder gedaan! Toen ze hem teruggaf was het weer goed.
Maar eigenlijk heb ik helemaal niet het idee dat de fysio nuttig is, hij ontwikkelt zich heus wel in zijn eigen tempo. Ze vindt het vast gewoon leuk om Niels weer te zien
Wat apart. Xeentje moest van onze fysio ook leren rollen, maar die heeft het echt nog nooit over zijligging gehad, behalve overdag in bed als ze slaapt maar dat is voor de afplatting.
Ik zou ook niet meer gaan als het voor de afplatting niet meer nodig is. Sterker nog, ik GA ook inderdaad niet meer omdat het voor de afplatting niet meer nodig is. De fysio wilde op zich nog wel een keer afspreken om te zien hoe ze over een paar weken rolt, maar ik vind ook dat ze zich in haar eigen tempo mag ontwikkelen, dus we gaan niet meer
pi_78796945
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 22:18 schreef Kimpossible het volgende:
BJ, als ik het goed begrijp is hij er in januari gaan werken op basis van een half jaar contract? De proeftijd mag dan (wettelijk) maximaal 1 maand zijn! Dit zou betekenen dat hij al buiten zijn proeftijd ontslagen is en dat mag helemaal niet zomaar. Sterker nog, volgens 'de leer van de ijzeren proeftijd' is de GEHELE proeftijd ongeldig, wanneer er uitgegaan is van 2 maanden. Zijn baas moet dus gewoon naar het CWI of de kantonrechter. Kun je aanvechten dus!

/Bemoeimodus
BJ geeft aan dat het een uitzendbaan is. Als het dus op uitzendbasis is, mag het helaas wel (met inachtneming van een aanzegtermijn). Blijft natuurlijk balen..
  vrijdag 5 maart 2010 @ 23:19:15 #77
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_78799064
Crosspost vanaf m'n Hyves!

Update woensdag 24-02: Open ductus van Botalli
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Update 25-02-2010 t/m 03-03-2010
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Update donderdag 04-03-2010: Nieuwe muts
SPOILER
Update vrijdag 05-03-2010: Uitslag echo
SPOILER
A grand adventure has begun.
pi_78800015
Kes, wat super.....

Vlindur, dat lampje was echt een goed idee dus!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  Milf vrijdag 5 maart 2010 @ 23:43:27 #79
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_78800129
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 23:19 schreef Keshet het volgende:
Crosspost vanaf m'n Hyves!
Fijn om dit op èèn plek te lezen ;-). Ik was al in verschillende topics aan het zoeken geweest .

Wat geweldig dat jullie meiske het zo goed doet. Ik weet zeker dat jullie fier op der zijn . Ik las net dat ze net iets meer weegt van 650 gram. Een pak suiker, veel meer is het niet. Ik weet nog dat een collega haar kindje te vroeg was geboren en die was nabij de 500 gram. Ik moest die dag een pak suiker halen en dacht toen ik het pakte " zo zwaar is het kindje, zo zwaar als dit pakje suiker". Ik kan het mij niet voorstellen hoe klein dat in werkelijkheid is!!

Jullie hebben een prachtig meissie aan de foto te zien. Bij deze steek ik een virtuele hart onder de riem.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_78805742
Fijn om weer van je te horen Keshet!
Wat een enerverende dagen maken jullie toch mee zeg! Zo te lezen is er elke dag wel weer een onderzoek oid, maar Teigetje slaat zich er goed doorheen zo te lezen!! Ik duim met jullie mee dat de ductus nu vanzelf sluit met de medicatie, en er geen operatie nodig is!!
Wat klinkt dat buidelen trouwens fijn zeg, geniet daarvan! En het mutsje staat haar geweldig!
  zaterdag 6 maart 2010 @ 07:24:00 #81
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_78805815
goedemorgen

Wat fijn om even weer een Teigetje-update te lezen Keshet! en het ontroert me elke keer weer zo. zo;n klein minimensje en zo sterk en zo vechten. Wat zal jij onwijs trots zijn op je kleine meisje!
Ik hoop echt voor jullie dat de Ductus zich vanzelf gaat sluiten en kleine Teigetje niet onder het mes hoeft. Ik zal de komende weken flink voor jullie blijven duimen....

Ik heb wat onrustig geslapen van8; vriendlief zijn ontslag klinkt nog zo onwerkelijk...Maandag heeft hij een gesprek met het uitzendbureau. Ze hebben dan een gesprek over het ontslag. Er zijn namelijk enorm veel collega's die op internet zitten (zelfs onder werktijd); ik vind dat vriendlief dat best kan aangeven.

Evie heeft dr flesje weer op; ik ben even de flessen en spenen aan het uitkoken (en kolven) en dan zo lekker mijn bed nog even in. Volgende fles is voor dus ik hoop echt een beetje bij te slapen. Misschien dat ik dan ook wat sneller van die keelpijn etc af ben....

allemaal alvast een heel erg fijn weekend!
  zaterdag 6 maart 2010 @ 07:56:46 #82
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_78805912
BJ lijkt me ook niet echt fijn inderdaad om met zo'n kennis te gaan slapen....

Hopelijk slaap je een beetje bij...

Hier kan er niet echt meer gewisseld worden, aangezien Manlief een week skieen is

En Keshet, wat een indrukwekkende dingen maken jullie mee zeg!!! Wat een sterke mensen zijn jullie allemaal, je ziet dat Teigetje het duidelijk niet van een vreemde heeft... Wat een kleintje is ze nog zeg, dr hoofd bijna zo groot als een speen... Een dikke knuffel voor jullie allemaal
Alexa en Seth zijn lief
pi_78805987
Keshet wat fijn om weer te lezen over je kleine doorzetter. Hoe gaat het met haar voetje? Zit daar vooruit gang in, qua verwachtingspatroon zeg maar?
Ik denk zo vaak aan jullie! Ik blijf duimen dat het zo goed blijft gaan!
pi_78806044
Keshet dankje voor het kijkje in het leven van Teigetje, ik vind het heel bijzonder.
Wat een vechter is ze
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_78806643
Keshet fijn om weer te mogen lezen over jullie meisje Wat vervelend dat de ductus niet vanzelf gesloten is, ik duim dat de medicijnen hun werk doen en een operatie niet nodig is. Super dat haar hersentjes er goed uitzien!
pi_78807023
BJ, wat balen zeg beroerd m nu ontslagen te worden! En je mag toch zelf weten wat je met je pauze doet?

Logisch dat Niels de fysio niet leuk vindt Ze legt hem op z'n zij!

Karin Teentjes zijn ook lekker Het blijft niet zo... Hoewel ik ze nog met gemak in mijn mond krijg, heeft Leander er nu al moeite mee
Ik ken trouwens geen baby's de sperzieboontjes lekker vinden, maar je kan het proberen

Keshet: ze doet het goed hè? Ondanks alle problemen die er zijn! Ze krijgt al wel een heleboel voor haar kiezen (welke kiezen) zo klein als ze is....

Happy: die zetpillen mogen officieel niet onder de 5 KG Hij heeft nu dus ook een halve per keer, maar het moest wel,, want hij dronk eigenlijk niet.
Maar het goede nieuws.... Ik heb een andere baby Tevreden, drinkt prima en echte gele bv-poep
Hij heeft vannacht even de voedingen die hij gisteren heeft gemist ingehaald door om de 3 uur zéér fanatiek te drinken
  zaterdag 6 maart 2010 @ 10:10:06 #87
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_78807315
Goedzo freecell! En nu hopen dat dit doorzet.

Keshet, ik vind het heel bijzonder en fijn dat je hier je updates post.

BJ, even ingaand op het ontslag van je vriend (hoort hier eigenlijk niet natuurlijk). Enorm vervelend dat hij zijn baan kwijt is maar is dat uit wraak dat zijn collega's besproken moeten worden? Volgens mij heeft dat echt totaal geen zin en een goed gevoel zal hij er ook niet aan overhouden.

Ik heb vandaag voor het eerst L's haar gestyled. Dikke pluisje
I'm so glamourous I piss glitter!
  zaterdag 6 maart 2010 @ 11:16:30 #88
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_78808558
Goodmornings! Hiero een fijn uitgeslapen mensje, na een dag hard werken Mijn eerste werkdag ging hardstikke goed, ik vond het leuk om weer terug te zijn en kolven werkt prima. Kolfruimte is perfect en ik heb niet eens kolf-porno nodig gehad om er 3 volledige voedingen uit te krijgen Stef heeft het ook hardstikke leuk gehad op het KDV, hij was hardstikke vrolijk toen ik hem ophaalde en heeft gisteravond op schoot nog een half uurtje zó schattig zitten kraaien, kletsen en lachen dat ik geen filmpje heb kunnen opnemen: je zou hem toch niet horen omdat ik en lief er zó hard om moesten lachen We zijn ook weer een beetje bekomen van de schrik wat het helmpje betreft en we gaan nog wel even ons best doen, maar hebben bedacht dat het verder geen zin heeft er obsessief over te gaan zitten doen, want als het zo moet zijn gaat het toch wel gebeuren..

BE, enórm fijn dat jullie nú al verschil kunnen zien bij Oscar! En dat het voor jou toch ook even slikken is af en toe is niet meer dan logisch toch? Het is iets dat constant zorg behoeft en waar je niet omheen kunt. Even een kus op zijn bollete geven is moeilijker zo, lijkt me ook? Alleen dat al vind ik iets om tegenop te zien, maar wat je ook zegt: het is wel een supergoed middel om te komen tot je uiteindelijke doel en dat maakt denk ik ook wel weer veel goed

Thnx, Amaranta Die laatste dag was inderdaad genieten geblazen en Met Stef's helmpje zullen we heus vrede kunnen sluiten Het komt goed!

BJ, beterschap, balen dat je zo ziek bent.. Evie nergens last van verder? En bah, naar dat je man is ontslagen zeg, wat een drogreden.. Dat is denk ik gewoon zoeken naar redenen inderdaad, dikke bluh! Hoop dat hij snel iets anders heeft!

Sorbootje, fijn dat Isabeau ondertussen weer beter gaat, doet toch pijn aan je moederhart je kleintje zo te moeten zien.. En voor je lieve buuv!

Lijnloos, fijn dat je eerste werkdag goed ging! Wel balen dat je OV-verbinding zo tegenviel, beter is die andere verbinding sneller! Zijn er anders nog andere vervoers-opties? Ik durf het bijna niet hier neer te zetten omdat in het moederfietsen-topic mijn kop er zowat werd afgebeten toen ik erover begon, maar wij gaan binnenkort oefenen met de baby-mee om Stef te kunnen halen en brengen op de fiets.. Het is 5 minuutjes fietsen en anders is het voor ons een enorme reis om de wereld, dat halen en brengen

M-P, vervelend he, al die tegenstrijdige adviezen? Geef je KV? Staat er dan niet gewoon op de verpakking wat je kleine meid mag hebben? Of huh, ik raak even in verwarring van je posts, je geeft nog bv? Maar niet rechtstreeks?

Keshet, wat is er toch weer een hoop te doen om die kleine meid van jou, en wat is ze toch strijdlustig Het lijkt me eigenlijk wel héél fijn om te weten waar die wisselende waardes toch telkens vandaan komen, al is de reden daarvan wel weer minder.. Ik ga héél erg hard duimen dat de medicijnen aanslaan zodat ze niet geopereerd hoeft te worden. Wel weer fijn dat de hersentjes zo keurig waren op het eerste gezicht! Meid, je bent een lieverd, dat knuffelen met je meissie hebben jij en je lief dik verdiend, fijn dat dat nu elke dag mag!

Stiemie, wat lief, dat kiekeboe spelen En een voor jou

Asy, gelukkig heeft je lief Harry al even uit kunnen leggen dat besnijden niet heel erg is Heb je nog bloed in zijn luier gezien sindsdien? Hoop het niet, lijkt me toch een naar gezicht enzo..

Karin, Lars aan de worteltjes Gaaf! En hey, de woorden die je kiest maken niet uit hoor, ik weet dat je een lieverd bent Al zeg je het precies goed hoor, het helmpje is niet het einde van de wereld, maar gewoon.. Liever niet, enzo. Klaar, toch?

Free, lastig dat die kleine vent van je zo onrustig drinkt/dronk. Stef heeft ook van die periodes gehad en binnen een dag ben ik er dan altijd hélemaal kriegel van, en dan drínkt Stef tenminste nog. Geloof dat het nu wel al beter gaat? hoop dat dit doorzet joh!

Davinia, driewerf (wat zeg ik? Honderdwerf! ) hoera voor jouw LK! Enorme plasluiers zijn goed (al hoop ik niet oop doorlekkers voor je ), beter zijn die BO's nu verleden tijd en kun je écht onbezorgd gaan genieten van je voedingen met je meisje

En Vlindur, is Rienk ook zo'n kleine supgerd? Bluh, da's best lastig hoor.. En hoe gaat het ondertussen met de flesjes? Nog nieuws te melden?

Aoraki, koemelk-allergie? BAH! Nee toch? Ik hoop het niet hoor, jemig zeg. Dat is niet niks.. En víer buizen bloed? OMG, daar zou ik niet zo goed tegen kunnen geloof ik.. !!

Twink, als de fysio niet zo veel voor Niels lijkt te kunnen betekenen, kun je dan misschien niet eens bij een andere fysio informeren ofzo? Wellicht is een second opinion dan fijn? Kweenie, zoveel kinderfysio's zijn er ook weer niet he?

Rocks, fijn dat je ventje zo cheerful is En dat spugen, ja, erg he? Stef ook, vlak voor zijn volgende voeding soms nog! Nouja, gulzige baby's krijgen in elk geval zéker genoeg he?

En mijn Incantrix-post wordt nu ingekort doordat Stef heel graag wil eten na een héél fijn badje

Later dames, de rest een dikke !!
3!
  zaterdag 6 maart 2010 @ 11:23:37 #89
35189 Troel
scherp en bot
pi_78808696
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 11:16 schreef Incantrix het volgende:
Ik durf het bijna niet hier neer te zetten omdat in het moederfietsen-topic mijn kop er zowat werd afgebeten toen ik erover begon, maar wij gaan binnenkort oefenen met de baby-mee om Stef te kunnen halen en brengen op de fiets.. Het is 5 minuutjes fietsen en anders is het voor ons een enorme reis om de wereld, dat halen en brengen
Het is even wennen, maar dan wil je niet anders hoor! Het werkt echt prettig!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 6 maart 2010 @ 11:25:07 #90
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_78808731
Ok, toch nog even een paar dingen die ik niet over kan slaan, wel via de foon dus extreem sloom:

Happy, wat superfijn dat Daan zo goed drinkt! Het is zoiets belangrijks, dat móet gewoon goed gaan, anders voel je je als moeder gewoon vreselijk. Dikke hoera dus!

Mefke, wat onwijs schattig van Driekus en je nijn Zulke dingen vind ik echt het toppunt van schattig!! Wil je geen foto posten? *puppy-ogen*

Meimeltje, fijn dat het KDV wel ok ging.. Heb je er een goed gevoel bij?

Ivan, JAAAAH!! Wat mooi om te lezen Claudia, zó fijn! En ik heb gespiekt in het foto-topic en mán, wat heeft Ivan mooie ogen De oogvorm is ook zo mooi, wat een knappe vent

Troel, nog veel thnx voor je adviezen hierover, hebben we veel aan gehad

[ Bericht 5% gewijzigd door Incantrix op 06-03-2010 11:30:34 ]
3!
  zaterdag 6 maart 2010 @ 11:29:55 #91
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_78808822
Even kort een berichtje van Abbygail en pappa: wij zitten nu even te fok-ken (bijlezen).
Pappa met laptop naast de box

We groeien beetje bij beetje en leren veel van wat we hier in OUD lezen
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_78808926
Kolfporno!

Super dat je eerste dag goed ging, Trix! Fijn is da hè, als het mee blijkt te vallen? Voor je het weet zit je weer helemaal in een ritme. Ik vind het fijn.

Ik las gister in de WIJ Jonge Ouders trouwens een ingezonden brief van een lezer over een kussentje van kippenzaad tegen een scheef hoofdje. Zal het er straks eens bijzoeken.

Wat gaat dat snel, Be! Wat goed! Ik kan me voorstellen dat dat een hoop scheelt in de 'acceptatie'. Ook al zeg ik dat misschien een beetje krom.

BJ, beterschap joh! En heel veel sterkte met het zoeken van een nieuw baan voor je man!

Isabeautje gelukkig weer wat beter. Fijn! Wanneer gaat ze nu weer naar het kdv?

Lijnloos, super ook dat jouw eerste werkdag goed ging! Keep up the good work!

Keshet, wat een mooie updates elke keer zeg. En wat goed om te lezen dat jullie kleine Teigetje zo'n sterke meid is.

Ik snap vandaag even geen h*l van Lente. Normaal krijgt ze om 22:00 uur d'r laatste voeding. En dan komt ze dus nog een keer rond twee uur 's nachts. En dan weer rond vijf uur. Daar wilde ik dus vanaf, dus gaf ik 'r om 22:00 uur een fles kv of bv met rijstebloem. Maar dat hielp helemaal niks.

Gisteravond lag ik al om negen uur op bed en ik had echt geen zin om 'r om tien uur wakker te maken. Zij zou mij wel wakker maken rond die tijd, dacht ik. Slaapt het gekke kind ineens door tot half vijf vanmorgen! Heeft ze dus gewoon d'r laatste avondvoeding overgeslagen en een ruk van negen uur gemaakt! Wel dronk ze maar één borst leeg, maar die zat dan ook behoorlijk vol.

Wel gek is dat ze rond zeven uur vamorgen flink gespuugd heeft en op een paar kleine slokjes na verder vandaag nog niets gedronken heeft... Ik krijg er ook echt niets in. Het is huilen zodra ik 'r aanleg.

Gevolg is dus één halve en één enorm lekkende ploftiet. Eens kijken wat de dag ons gaat brengen.
pi_78809130
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 11:23 schreef Troel het volgende:

[..]

Het is even wennen, maar dan wil je niet anders hoor! Het werkt echt prettig!
zelfde ervaring hier!
pi_78810454
Incantrix, fijn dat je eerste werkdag goed bevallen is!

Gekke Lente, zomaar heel lang doorslapen!!

Isa heeft nu al een hele duidelijke smaak! Ze heeft van een vriendin zo'n 3 weken geleden een truitje met broekje van Nijntje gekregen. Vanmorgen heb ik het haar voor de 3e keer aangetrokken, en voor de derde keer heeft ze het niet langer dan een uur aan gehad! Alle 3 keren een volle lek-poepluier! Dit heeft ze dus, naast deze 3 keer, niet gehad!! Ze vind het blijkbaar niet mooi!
pi_78810680
Lente, strakke actie
Arme mama

Hier naast mij een heel wakker jongetje op een voedingskussen. Ik had hem om 12 uur in bed gelegd zo van 'die gaat wel slapen' NIet dus. Hij lag net nog zo wakker om zich heen te kijken en wat tevreden geluidjes te maken dat ik hem maar hier neergelegd heb
En nu ligt hij verbaasd naar het zonlicht in de kamer te kijken. En schéél!
pi_78810928
Lekker Freecell, zo'n tevreden mannetje naast je!!
  zaterdag 6 maart 2010 @ 13:39:00 #97
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_78812293
Ow wat fijn! Ik zie vooral goed en positief nieuws hier!
pi_78812504
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 13:39 schreef Asyniur het volgende:
Ow wat fijn! Ik zie vooral goed en positief nieuws hier!
heb je nog goed nieuws toe te voegen?
Hoe is het met jou en je manneke? Alles wel?
  zaterdag 6 maart 2010 @ 13:57:11 #99
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_78812814
Jeetje Trix; ben jij ook alweer aan het werk?? Ik over een dikke week ook alweer. Zal wel even wennen worden hoor...

@Sserpente: wat een verrassing van Lente... zo ineens zo lang achter mekaar slapen Benieuwd hoe ze deze trend voortzet Ik hoop dat je de komende nachten op wat meer slaap wordt getrakteerd.

@Freecell; ik zag je mooie mannetje net al in het fototopic zonnebaden; wat heeeeeerlijk!

Evie hangt lekker in de draagdoek een dutje te doen. Ze slaapt inmiddels alweer bijna 3 weken door! in elk geval tot een uurtje of 6-7 en daar ben ik zoooooo blij mee....
(ze krijgt wel de laatste fles pas rond middernacht)
  zaterdag 6 maart 2010 @ 14:03:03 #100
57497 happyme28
I'm so happy
pi_78812990
Keshet, elke keer maakt mijn hart weer een sprongetje als ik een update van je zie. Maar je meisje doet het naar omstandigheden goed!! Hopenlijk zal die kuur toch nog aanslaan zodat de ductus nog sluit en een operatie niet nodig is. Ik blijf voor jullie duimen dat de goede lijn zich doorzet en ze binnenkort van de beademing af mag.

Free, fijn dat ie pillen zo goed werken bij Florian. Ik zal dinsdag eens vragen bij het consultatiebureau. Daan drinkt gewoon goed en de poep is ook normaal van kleur. En als hij zo door drinkt is hij over 2 weken boven de 5 kg Nee serieus, ik hoop gewoon de infacol het wat verlicht voor hem en in het uiterste geval kan ik altijd informeren naar die zetpillen maar dat lijkt me nu nog niet nodig.

Hahaha, die Lente, zomaar ineens een voeding overslaan. Maar voor de ploftieten en het weinig drinken in de ochtend. Ben benieuwd hoe de rest van de dag zal gaan.

Oh, en al die mama's die weer aan het werk moeten. Het lijkt zo snel te gaan. Vrees ook dat die 12 weken zo voorbij zijn maar goed, nog even niet aan denken.

Daan is vanmorgen lekker door papa in een badje gedaan en dat vond ie weer heerlijk. Nu ligt ie lekker te doezelen in de box. Is het trouwens gek dat ik 'm niet boven in zijn bedje laat slapen als ik zelf beneden ben? Ik kan 'm nog niet wegleggen en wil 'm eigenlijk constant bij me hebben. Als ik 's middags ga slapen leggen ik 'm wel in zijn wiegje naast me en 's nachts natuurlijk ook, maar ik laat 'm verder overdag gewoon lekker in de box liggen.
pi_78813773
Happy, ik vind het niet gek dat je Daan lekker beneden in de box laat slapen. Als hij daar lekker kan slapen lijkt mij daar niets mis mee! Doe ik hier ook! Ik ben alleen nu wel aan het proberen om haar 's middags nog even boven in bedje te leggen. Heb het idee dat ze steeds meer meekrijgt van wat er om haar heen gebeurd en daardoor niet lekker slaapt.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 14:42:18 #102
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_78814323
trixie, doe eens een plaatje van je kolfporno?

keshet, wat een hoopvolle updates weer! ik duim hard mee dat de medicijnenkuur aanslaat en ze niet geopereerd hoeft te worden!

rocka, hoe heb je Ls haar gestyled? met wat gel? of bijgeknipt?

ssserpente, drinkt lente alweer beter?

hoe is het met de ziekkies?

stiemie, houdt esmee inmiddels al wat meer bijvoeding binnen?

zo, dat was mijn vragenvuur voor deze ronde
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')