Ging op zich prima, het is erg rustig op mijn werk, daardoor kan ik wel lekker door blijven fokken tussendoorquote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:07 schreef NieuweUser het volgende:
Faja, wat eng van die allergie!
En Lijnloos, hoe ging het werken de eerste dag? (of heb ik dat antwoord gemist?)
bedankt! en jullie daar ook natuurlijk...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:51 schreef Takkembah het volgende:
Oké beter dan neusspray Troel? Want we hebben die dingen van Daro zoutoplossing, gaan we dat doen....
BJ lekker genieten van die 5 uur! En nog beterschap met de resterende ziektekiemetjes
Mooi dat het meeviel! En hopelijk gaat de busverbinding vandaag beter!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:21 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Ging op zich prima, het is erg rustig op mijn werk, daardoor kan ik wel lekker door blijven fokken tussendoor
Het ophalen van Minke van het kdv was een regelrechte ramp, lang leven het OVMeteen de eerste dag daardoor dus te laat. Waren ze niet heel blij mee. Vandaag heb ik een andere route/busverbinding uitgezocht, hopelijk werkt dat wel, maar mijn man gaat voor de zekerheid ook wat eerder weg op zijn werk.
Dat doe ik geloof ik alquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:52 schreef DaviniaHR het volgende:
free, kan je s nachts dan niet eerst een speen aanbieden, en als hij die uitkotst dan pas borst?
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:43 schreef Takkembah het volgende:
mlp
Anyhows ontopic: Alexa's koorts is weg, maar ze drinkt nog heel slecht door een verstopte neus en keelpijn vermoed ik. Ze hapt dan naar adem en is heel benauwd../..Iemand nog tips voor een verstopte neus. Hebben hier enkel uien in huis en zoutoplossing....
Aaahgrrr morgen is manlief skieen voor een week, wiehoe leuk man:(
In plaats van zo'n neuspeertje gebruik ik die Otrivin Aspirator. Daarmee zuig je het neusje leeg. Werkt best goed, vooral na het douchen of spoelen met zoutoplossing.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:08 schreef Twinkly het volgende:
Goeiemorgen!
Faja wat eng, dan heb je echt een heftige allergie daarvoor als je het al van sporen krijgt![]()
Takkembah een kwartiertje voor de voeding zoutoplossing in de neus, eventjes laten inwerken en dan de neus uitzuigen met zo'n neuspeertje zou moeten werken volgens internet
Klinkt wel heel gezelligquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:24 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Heb voor het eerst sinds tijden weer gewandeld met Lars in de draagdoek. Voorheen ging hij tegen me aan liggen, nu niet meer. Er valt zoveel te zien!!! En dan fietst grote zus er ook nog naast, wat een amusement!
morgen dus de wortelhap....ik ben blij dat mijn vriend thuis is morgen, want ik vind het weer veel te spannend en eng.
Bij een baby...oke (tenminste....ik niet hoor)quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:24 schreef freecell het volgende:
Neusje uitzuigen heb ik bij Florian laatst gewoon mond-op-neus gedaanHij keek wel een beetje verbaasd, maar het was meteen opgelost
En toch is er een bepaalde leeftijd waarop ik dat él ranzig vind hoorBij Leander zou ik het echt niet meer in mn hoofd halen
Maar als je het idee hebt dat je hem 's nachts die voeding 'opdringt' waarom laat je er dan geen 6 uur tussen? Dan ga je daarna gewoon weer verder met elke 3 uur...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:24 schreef freecell het volgende:
Asy: Hij drinkt overdag om de drie en 's nachts om de 4uur. Soms wat meer soms wat minderBest prima
Overdag issie ook véél meer wakker
Als je merkt dat Florian goed zn hoofd kan draaien is buikliggen niet zo eng hoor. Rienk slaapt ook op z buik. Ik durf het alleen niet 's nachts aan. Maar nu ligt ie ook boven op zn buik in bed.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:42 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat doe ik geloof ik al(duurt vaak even voor ik wakker ben 's nachts
)
Nu deed hij het vanmorgen weer (ik had hem een beetje wakker gemaakt na 4 uur) En kwartiertje getroost en daarna weer aangeboden en toen ging het prima
olgens mij wil hij gewoon eerst even wakker zijn ofzo?![]()
Even kijken of dat vannacht ook werkt
En hij ligt nu in de wieg naast mij (yay voor wieg in de woonkamer) te tukken op z'n buik
In ons bed kan hij rollen (in de co gelukkig niet, is harder matras) en 's morgens ligt hij altijd even bij mij. Binnen 5 minuten ligt hij dan op zijn buik en tevreden te knorren met zijn beentjes onder z'n kontje.
Nu wilde hij echt niet in de wieg, dus ik leg hem op zijn buik en meteen stil![]()
Lijkt me geen kwaad kunnen als ik erbij zit?
Ik maak hem ook niet wakkerquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:37 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Maar als je het idee hebt dat je hem 's nachts die voeding 'opdringt' waarom laat je er dan geen 6 uur tussen? Dan ga je daarna gewoon weer verder met elke 3 uur...
Florian is toch boven de 6 pond toch?
Gewoon laten liggen 's nachts dus totdat hij zichzelf meldt of totdat je aan die 6 uur zit. Doe ik ook met Harry op advies van kraamhulp en consultatiebureau.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:39 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Als je merkt dat Florian goed zn hoofd kan draaien is buikliggen niet zo eng hoor. Rienk slaapt ook op z buik. Ik durf het alleen niet 's nachts aan. Maar nu ligt ie ook boven op zn buik in bed.
Hmm, is hij dan wel echt wakker?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik maak hem ook niet wakker
Hij wordt zelf wakker, piept en urmt wat en dan pak ik hem en ga ik hem voeden. Maar blijkbaar heeftie dan nog niet echt honger?
[..]
Als hij zichzelf op z'n buik kan draaien en als ik nooit z'n hoofd heb hoeven steunen....
Mwa, moet goed komen denk ik
En hij slaapt echt nog steeds heerlijk
Alleen ik ben hem nu even niet zo dankbaar voor de 'metgezwel' die zijn geboorte mij bezorgt heeft![]()
Echt, ik zweer bij de neusspray!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:58 schreef freecell het volgende:
Mja, ik ga vannacht ff kijken of hem een beetje uit kan stellen en of hij dan beter hapt
Jah, Aambeien, auwIk heb al een Curanol-kuurtje (pillen en zalf) maar het gaat niet echt over....
Wat voor neusspray is dat?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:01 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Echt, ik zweer bij de neusspray!
Ik had ook echt behoorlijke aambeien na de bevalling (de kraam moest zoeken waar ze de thermometer moest stoppen) en ik heb dus nu bijna niks meer.
Gewoon flink insprayen met die neusspray, evt 's avonds een keertje extra door Tara laten doen.
Echt, ze zijn zo weg...
Zodra ik haar op haar buik leg, duwt ze zich zelf op haar zij!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:36 schreef Lijnloos het volgende:
Wow, Isa al aan de rol? Stoer...! (hoe zie je dat trouwens? Want Minke hoef ik maar op haar buik neer te leggen en ze begint als een varken te krijsen... vind ze niet heel leuk geloof ik)
ow inwendig weet ik niet. doe maar niet zomaar.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:07 schreef freecell het volgende:
Mja, ik weet niet of het tegelijk met mijn kuurtje mag, maar de mijne zijn vooral inwendig. En ze gaan steeds stuk
activia, dadels en appelsap!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:07 schreef freecell het volgende:
Mja, ik weet niet of het tegelijk met mijn kuurtje mag, maar de mijne zijn vooral inwendig. En ze gaan steeds stuk
Whaaat?! Waarom?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:55 schreef Beessie-Jen het volgende:
baaah slapen lukte niet; ik voel me ziek; en vriendlief is vandaag ontslagen....
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |