abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78773271
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 13:27 schreef flexoo het volgende:

[..]

wat heb je betaald
14, euro nog wat..
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 13:28 schreef Jappe90 het volgende:

[..]

Mooie clone, je ziet geen verschil aan het uiterlijk, al gaat het natuurlijk om de software die erop staat. Laat aub maar weten wat je daar van vind

Btw, wie had deze broek besteld? Ik vind hem wel nice, maar hij ziet er wel erg slim fit uit. Graag hoor ik of dat meevalt of niet
het uiterlijk is perfect geen verschillen ook niet met deze versie( komt van ebay) hier zitten alleen geen logo's op.

Maar als je wil weten hoe het er qua interface uit ziet zie mijn voorgaande review:
quote:
Op maandag 16 november 2009 20:53 schreef Downstar het volgende:

[..]

Ik heb vandaag ( eindelijk na 17 dagen) ) 1 van de 2 ipots binnen die ik had besteld bij jack ( taobao order)
Het gaat hier niet om die met Camera ( dus het gaat om de Gen 4)

Een kleine review( met niet al te beste foto's):

Net uitgepakt en het kwam zelfs in een doosje( dat dat kan vanuit china )!

Pic 1; aankomst in doosje+tape:

[ afbeelding ]

Doosje open gemaakt; wat goed dicht getapet zat..waarna mij het Bubbeltjes papier om de oren vloog,
oftewel goed gevuld met bubbeltjespapier

helft van bubbeltjes papier & Inhoud:
[ afbeelding ]
( US-to-EU wel apart er bij gekocht)

[ afbeelding ]

Achterkant:
[ afbeelding ]
( logo is dr licht in gegraveerd..)

Net even mee gespeeld; wat muziekjes geluisterd en even uitgevogeld hoe ik de automatische vergendeling er afkreeg ( gewoon ronde knopje tijdje in houden) en was daarna leeg.
half uurtje aan de lader gehad ( US lader maar met adaptertje perfect werkend op normaal EU stroomnet )
en hij gaf aan dat die vol zat.. aardig snel dus, al denk ik dat ik hem zo weer leeg heb, is altijd zo met nieuwe accu's

verder ben ik over de functies aardig te spreken, werkt allemaal goed; flipscreen en shake to shuffle
al werkt het natuurlijk niet helemaal zo soepel als een echte ipod maargoed verder niks op aan te merken

Scrollwheel werkt daarin tegen perfect!

Menu is zoals een echte ipod; alleen wanneer we verschillende functies gaan gebruiken ( muziek, video etc.)
komen we in de wel bekende namaak menu's terecht :
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]

De geluidskwaliteit; deze is zeker te doen, alleen zal ik hiervoor de geleverde oordopjes niet gebruiken,
vind het geluid dan stukje minder klinken..

Zelf net getest met mijn HPM-70 Sony ericsson en dan is t al zeer goed te doen, ondanks dit ook niet de beste oordopjes zijn.

Ik heb dan ook bij mijn eigen ipot( die nog word geleverd); MD-52 besteld, hoor veel goede berichten er over
en de prijs is laag , de geluids kwaliteit met MD-52 kan ik dus nog niet oordelen aangezien ik deze nog niet heb.
( 7 november verzonden vanaf jack ; tracking number is nog niet te traceren op HK post dus zullen ze hem nog wel niet hebben gescannend)

De Video en radio functies werkt ook al zal ik deze nooit tot zelden gebruiken.

Mochten er meer vragen zijn, stel ze gerust!

Downstar
  vrijdag 5 maart 2010 @ 14:10:00 #52
284684 Babbelvis
doet blup blup
pi_78773383
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 14:06 schreef mickeyD het volgende:
kan wel weer, over een week of 2, als je een keer wat braaf betaald hebt.. en je "in de plus" staat.
Ik heb inderdaad na mijn vorige aankoop 3 dagen -¤108,~ gestaan maar dat was omdat PayPal het geld van mijn rekening ging halen.

Maar er is nu 100E onderweg naar PayPal. Het werd 3 dagen terug al van mijn rekening gehaald maar het is alleen nog niet bijgeschreven. En die 100E volstaat ook niet voor de 4 orders die ik heb staan. Die volstaat alleen voor de eerste die ik ondertussen 2 weken geleden heb aangemaakt bij DP
pi_78774485
WTF, ik kijk net ff op m'n PopBuying account, zie ik dat m'n laatste order is verdwenen....
Geld is natuurlijk wel overgemaakt, tijd dat ik even een mail stuur.
pi_78776254

zoals ik al dacht 2 GB; zal hem even emailen for refund..

en uiteraard dan wel negative feedback !
pi_78777448
Heb weer 6 artikelen toegevoegd aan http://www.dradstok.nl/taobao/.
pi_78777561
Gaat lekker.. een refund voor 2GB en een verdwenen order.

Volgende week naar Hong Kong voor een nieuwe visa, ik geloof dat elektronica en *bling bling* daar nogal goedkoop is, right?
  vrijdag 5 maart 2010 @ 15:52:21 #57
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_78777611
Welke waaghals heeft condooms uit china besteld?
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
  vrijdag 5 maart 2010 @ 15:58:01 #58
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_78777869
Zo kijk ik of mijn aaiphone al is verstuurd staat hij niet een meer bij de order status. geen order nummer niks, alleen mijn oude orders nog..... Iemand al vaker dit probleem gehad bij PB?

Zo weekend ga maar ff wat order na en ze toevoegen aan de database.

Wil weer eens wat price reqeusts doen, maar op welke mail moet dat kan het nog steeds op de dealperfectcs01/02 mailadressen of gaat dat nu anders

[ Bericht 19% gewijzigd door MagischMannetje op 05-03-2010 16:03:20 ]
pi_78777908
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 15:52 schreef Twizu het volgende:
Zijn te klein. Woon in China dus kan het weten

Zat trouwens op dradstok te kijken, sommige dingen slaan nergens op. $21 voor een paar a1stars (1=L) schoenen? Voor 30 euro heb je drie paar..
  vrijdag 5 maart 2010 @ 16:07:39 #60
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_78778273
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 15:58 schreef _Mr.Who het volgende:

[..]

Zat trouwens op dradstok te kijken, sommige dingen slaan nergens op. $21 voor een paar a1stars (1=L) schoenen? Voor 30 euro heb je drie paar..
Hoezo mag deze account van jou wel gewoon blijven? Ik heb er niet op tegen hoor
pi_78778452
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 16:07 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Hoezo mag deze account van jou wel gewoon blijven? Ik heb er niet op tegen hoor
Zolang deze account niets tegen de regels doet zie ik niet in waarom dat niet zou mogen.
pi_78778489
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 15:58 schreef MagischMannetje het volgende:
Zo kijk ik of mijn aaiphone al is verstuurd staat hij niet een meer bij de order status. geen order nummer niks, alleen mijn oude orders nog..... Iemand al vaker dit probleem gehad bij PB?

Zo weekend ga maar ff wat order na en ze toevoegen aan de database.

Wil weer eens wat price reqeusts doen, maar op welke mail moet dat kan het nog steeds op de dealperfectcs01/02 mailadressen of gaat dat nu anders
Mijn vorige post van vandaag al gelezen toevallig?
pi_78778835
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 16:12 schreef R4m0n_46 het volgende:

[..]

Mijn vorige post van vandaag al gelezen toevallig?
Gelezen.

Geen idee wat hun e-mail adres is. Die van 'Jack 2.0' heb je al.
pi_78780706
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 15:52 schreef Twizu het volgende:
En hoevaak ben je deze maand bij de abortusklinkiek geweest?
pi_78780892
Heb een paar prijzen opgevraagd bij Jack voor een gecombineerde verzending. Mag ik dan verwachten dat ik qua prijzen lager uitkom dan de nieuwe databank. Of is het volgens de Chinese logica niet logisch dat je lager uitkomt als je meerder artikelen combineert in één verzending??
  vrijdag 5 maart 2010 @ 17:14:34 #66
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_78781006
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 17:06 schreef davo1979 het volgende:

[..]

En hoevaak ben je deze maand bij de abortusklinkiek geweest?
Ik zag ze op die pagina van DjimmyR staan. Handig als de man kinderen wilt en de vrouw nog niet.
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
pi_78781069
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 17:14 schreef Twizu het volgende:

[..]

Ik zag ze op die pagina van DjimmyR staan. Handig als de man kinderen wilt en de vrouw nog niet.
Ik zag ze ook. Is wel goedkoop maar als ik zie hoe andere dingen in china kunnen zijn vraag me af of er geen verborgen gaatje is
pi_78781075
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 16:20 schreef _Mr.Who het volgende:

[..]

Gelezen.

Geen idee wat hun e-mail adres is. Die van 'Jack 2.0' heb je al.
Weet je al meer over de verzendkosten?

Ga vanavond proberen nog een 'link werkt niet' knop toe te voegen.

Voor deze reeks; http://www.dradstok.nl/taobao/

Prijsdatabase met taobao producten.

Als de andere Jack ook gaat versturen graag even zeggen dan voeg ik je toe als leverancier.
pi_78781127
quote:

[..]

Waarschijnlijk zijn ze zo goedkoop omdat ze refurbished zijn, ik koop meteen 3 dozen in!
pi_78781147
quote:

[..]

Kan toch ook gewoon een gaatje in een 'made in Holland' condoom prikken? Volgens mij worden vrijwel alle condooms in China gemaakt.

Is er hier iemand die serieus condooms in China koopt om geld te besparen? Op internet kan je voor heel weinig voordeelverpakkingen van allemaal zustermerken van Durex kopen.
pi_78781324
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 17:16 schreef DjimmyR het volgende:

[..]

Als de andere Jack ook gaat versturen graag even zeggen dan voeg ik je toe als leverancier.
Binnenkort ga ik naar het postkantoor om een 'verjaardagscadeau' naar mijn moeder in Nederland te sturen. Dan ga ik kijken hoe duur het is om onder de kilo te versturen (EMS is namelijk duurder dan SAL en de laatstgenoemde kan alleen vanaf een kilo). Ook ga ik dan kijken of ik korting kan krijgen.

Moeders zal blij zijn met mijn cadeau hier of daar een euro besparen kan natuurlijk nooit kwaad.
pi_78781740
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 17:16 schreef DjimmyR het volgende:

[..]

Handige site
Goed bezig
pi_78782794
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 15:58 schreef _Mr.Who het volgende:

[..]

dat klinkt leuk, 10eu per paar
pi_78785271
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 15:58 schreef MagischMannetje het volgende:
Het antwoord van Jack (snelle reactie trouwens, had hem vanmiddag gemaild):
quote:
Dear Ramon,

Our programmer is updating our date base today,so some date has been diappeared due to some reason,everything will be back in 48 hours

Hope your understand,and please try to check your order 2 days later...

Best regards,
Jack
pi_78785597
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 18:03 schreef mug89 het volgende:

[..]

dat klinkt leuk, 10eu per paar
Dan wil ik ook wel 3 paar ja!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: