quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:40 schreef Twizu het volgende:
Goeiemorgen!
[ afbeelding ]
Een Lady Gaga haarding, waar gaat 't heen met de wereld.
Die 365 modellen staan er ook tussen. Heb 3 van de 365 modellen besteld en dan nog 3 anderen. Zoals ik zei, het is een gokje, en als ze verder prima zitten kan ik overwegen om nog een lading te bestellenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:27 schreef scull078 het volgende:
@luco,
Die KC boxers had ik ook besteld. Ik vond ze eigenlijk best kut. Ti's eigenlijk een slip met een heel heel kort pijpje. Ik zelf vind het eigenlijk niet eens een boxer. De kwaliteit was wel super, maar je moet er gewoon van houden denk ik. Naar mijn mening kan je beter voor de 365 modellen gaan.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:27 schreef scull078 het volgende:
@luco,
Die KC boxers had ik ook besteld. Ik vond ze eigenlijk best kut. Ti's eigenlijk een slip met een heel heel kort pijpje. Ik zelf vind het eigenlijk niet eens een boxer. De kwaliteit was wel super, maar je moet er gewoon van houden denk ik. Naar mijn mening kan je beter voor de 365 modellen gaan.
Het zijn ook geen boxers, maar briefs.quote:6 pcs Calvin Klein trunks / hip briefs
Hopen dat deze ook van prima kwaliteit zijnquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:52 schreef scull078 het volgende:
Staat toch echt boxer in de titel, maar Oké. Ik had er wel wat meer dan 6 ( op de gok ) gekocht, maar gelukkig tegen een heel zacht prijsje dus is de schade beperkt gebleven. De 365 modellen zijn echter echt heel goed en precies wat ik er van verwacht had.
sssst, dat mag je niet zeggen..quote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:14 schreef PedroN het volgende:
Dit werkt toch anders en veel beter als het knopje bookmark!
wat heb je betaaldquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:15 schreef Downstar het volgende:
Heb net wederom een 8GB Ipot ontvangen, dit keer niet via jack(taobao)
maar gekocht via Ebay.
hij hangt nu aan de pc voor een testje; ga er niet van uit dat het 8gb is maargoed..
hier ff een fototje:
[ afbeelding ]
Inclusief kaartje van verkoper met de tekst dat hij mijn goede feedback had gegeven en of ik dat bij hem ook wou doen, niet eerst voor ik heb getest dat het echt 8 GB is!
Mooie clone, je ziet geen verschil aan het uiterlijk, al gaat het natuurlijk om de software die erop staat. Laat aub maar weten wat je daar van vindquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:15 schreef Downstar het volgende:
Heb net wederom een 8GB Ipot ontvangen, dit keer niet via jack(taobao)
maar gekocht via Ebay.
hij hangt nu aan de pc voor een testje; ga er niet van uit dat het 8gb is maargoed..
hier ff een fototje:
[ afbeelding ]
Inclusief kaartje van verkoper met de tekst dat hij mijn goede feedback had gegeven en of ik dat bij hem ook wou doen, niet eerst voor ik heb getest dat het echt 8 GB is!
De maten waren bij mij vergelijkbaar met de eu maten. Met mt 34 is een L nog goed te doen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:56 schreef Luco het volgende:
[..]
Hopen dat deze ook van prima kwaliteit zijn. Hoe vielen ze qua maat? Op broekmaat (34) zou ik aan de bovenkant van L zitten, heb voor de zekerheid maar op XL gegokt...
sinds wanneer worden grapjes niet meer herkend in dit topic?;)quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:27 schreef mickeyD het volgende:
[..]
sssst, dat mag je niet zeggen..
anders krijg je eenen das blijkbaar heel erg!
wat snap je niet aan: -->quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:35 schreef mug89 het volgende:
[..]
sinds wanneer worden grapjes niet meer herkend in dit topic?;)
Klopt ik had PayPal maar net even gebeld. Maar het is niet anders.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:49 schreef mickeyD het volgende:
..
enige manier om dat te voorkomen is geld op je account hebben.
dood geld dus, want je kunt er verder niets mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |