abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78756014
Hier ging het om:
quote:
Ongetwijfeld maak ik me er niet populair mee maar ik heb een mening en durf daarvoor uit te komen (grappig eigenlijk dat ik dit moet zeggen). Ik heb en moet helemaal niks hebben van homo's, en nee ik ben geen homofoob, Ik heb er genoeg gekend en gezien, maar vind het gewoonweg vies. Helaas kunnen de homo's mijn mening niet accepteren en willen ze mij hun normen en waarden opdringen ongevraagd. Begrijp me goed het roepen van je bent homo enz keur ik niet goed, al vind ik die andere scheldwoorden vele malen erger dan homo.

De laatste 100 jaar is geleidelijk aan homosexualiteit normaal geworden en heb je het te accepteren, prima leg ik me bij neer. Maar mensen moeten ook accepteren dat er mensen zijn die een vrijwel aangeboren afkeer hebben voor homo's en niks van ze moeten hebben. Ok, werkt er een homo bij mij op het werk, prima. Willen ze elkaars poep eten, prima( Bij wijze van spreken). Mij hoor je er niet over. Maar als je zegt dat je homosexualiteit niet normaal vind dan moet je gelijk redenen geven waarom niet, dan komen er loze kreten als ; "Homo's zijn ook mensen" en "iedereen heeft rechten". Dat vind ik allemaal prima maar ik moet ze niet! Daar veranderd nietmand of niets ook wat aan, ik heb mijn eigen normen en waarden over homo's. En mensen moeten die accepteren net zoals ze homo's opzich accepteren.

Dankuwel.
In het leven gaat er weinig boven de beste Godsdienst ooit. Alcoholisme.
  Boks-Chick vrijdag 5 maart 2010 @ 00:01:00 #2
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_78756042
dat de discussie/het gesprek maar op even fatsoenlijke wijze mag voort bestaan als #1
lolwut
  vrijdag 5 maart 2010 @ 00:01:57 #3
209054 Charmedmatzzie
Overal relevant.
pi_78756082
Prima, maar ik noem het toch vrij homofoob?
pi_78756098
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 23:56 schreef prupke het volgende:

[..]

luister : vrienden die je hebt (echte vrienden ) steun je door dik en dun...
Daar pas jij en je vrienden je wel op aan ... het heeft misschien tijd nodig... dat wel

Maar je gaat een vriend die je al 20 jaar had of 6 jaar (en lief en leed mee hebt gedeeld) wel missen...
Boeie , dan is ie /of ze maar homo...maar ik kon er wel mijn ei kwijt

ik weet het, je kan me pas antwoord geven ...op het moment dat het je ooit gebeurd...
Maar je begrijpt mijn punt.
(gok ik)
Thank Drunk I'm a Goddess!
  vrijdag 5 maart 2010 @ 00:03:03 #5
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_78756128
Wat ik eigenlijk vreemd vind is dat je homofilie niet natuurlijk vind en bla bla bla, net of je er een keuze in hebt of je homofiel of hetero bent.

Je wordt nu eenmaal geboren als homofiel of heterosexueel, vrij weinig keuze daarin.
Je kan je anders gaan voordoen als je bent maar dat lijkt me ook niet wenselijk.

Dus waarom iemand afwijzen als diegene er niks aan kan doen?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_78756130
We moeten er mee leven er zijn tenslotte ook vrouwen.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 00:03:19 #7
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_78756138
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 00:01 schreef Charmedmatzzie het volgende:
Ik ook.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  Boks-Chick vrijdag 5 maart 2010 @ 00:03:20 #8
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_78756139
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 00:01 schreef Charmedmatzzie het volgende:
Mss is TS dat ook wel. Maar dat laat toch onverlet dat hij dat mag vinden? Zolang hij anderen daar maar niet opzettelijk c.q. expres mee kwetst en zo?
lolwut
pi_78756140
quote:
Nogmaals, dat JIJ het gevoel hebt dat hij jou wil versieren ligt aan jouw perceptie van homo's. Die kunnen ook net zo vriendschappelijk als hetero's een arm om iemand heengooien. En als je daar een probleem mee hebt dan moet je dat gewoon zeggen, ipv het afschuiven op "homo's". Grote kans dat als je hem gewoon verzoekt dat niet meer te doen dat ie het niet meer doet. Homo of hetero.

-edit-

Excuus voor het door het slotje posten, ik was nog bezig met typen en toen was het topic ondertussen al vol.
Het is gewoon een lastig punt, ik kan daar niet een eenduidig antwoord op geven, het is makkelijk te beoordelen buiten je persoonlijke kring. Maar het idee dat het ook in mijn kringen zouden kunnen is mijns inziens niet mogelijk.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 00:04:01 #10
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_78756164
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 00:02 schreef prupke het volgende:

[..]

"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  vrijdag 5 maart 2010 @ 00:04:09 #11
279841 Avey
Blossom!
pi_78756172
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 00:03 schreef BrandX het volgende:

[..]

Mss is TS dat ook wel. Maar dat laat toch onverlet dat hij dat mag vinden? Zolang hij anderen daar maar niet opzettelijk c.q. expres mee kwetst en zo?
Wat ben jij een waardeloze mod. Mijn god
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
  Boks-Chick vrijdag 5 maart 2010 @ 00:04:40 #12
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_78756190
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 00:04 schreef Avey het volgende:

[..]

Wat ben jij een waardeloze mod. Mijn god
Dat mag jij vinden
Jij bent zo dom om te vinden dat je hier moet posten waarmee dit, in jouw ogen 'waardeloze topic', weer in je MyAt staat.
lolwut
  vrijdag 5 maart 2010 @ 00:05:04 #13
236046 NotYou
tigerblood
pi_78756208
Als mensen hier hun posts uit t vorige deel maar gaan herhalen ben ook ik van de partij.
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 23:44 schreef NotYou het volgende:

[..]

Ach het hangt er vooral vanaf hoe je 't uitlegt. Ik vind homo's zelf ook niet normaal. Heteroseksualiteit is immers de norm, echter is homoseksualiteit wel weer een normaal verschijnsel dat ook in het dierenrijk genoeg voorkomt. Iets zegt mij dat jij het "niet normaal" net even anders bedoelde en ik kan niet anders zeggen dan dat je op mij behoorlijk sneu en simpel overkomt.

Overigens hoef ik zelf ook niet zo nodig twee kerels uitgebreid met elkaar bezig te zien op straat maar dat, is met heterostelletjes eigenlijk niet anders.
Je suis Charlie Sheen
pi_78756216
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 00:03 schreef snakelady het volgende:
Wat ik eigenlijk vreemd vind is dat je homofilie niet natuurlijk vind en bla bla bla, net of je er een keuze in hebt of je homofiel of hetero bent.

Je wordt nu eenmaal geboren als homofiel of heterosexueel, vrij weinig keuze daarin.
Je kan je anders gaan voordoen als je bent maar dat lijkt me ook niet wenselijk.

Dus waarom iemand afwijzen als diegene er niks aan kan doen?
Je hebt niet de keuze van het geboren worden als man of vrouw of in het verkeerde lichaam.... (om het zo maar ff te zeggen )

Maar er zijn wel veel mensen ingeprent : homo zijn is foei!!!
Thank Drunk I'm a Goddess!
  vrijdag 5 maart 2010 @ 00:05:34 #15
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_78756229
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 00:03 schreef Gijsdezeikerd het volgende:

[..]

Het is gewoon een lastig punt, ik kan daar niet een eenduidig antwoord op geven, het is makkelijk te beoordelen buiten je persoonlijke kring. Maar het idee dat het ook in mijn kringen zouden kunnen is mijns inziens niet mogelijk.
Nee, maar het is volgens jou ook eigenlijk niet mogelijk dat een man op een andere man kan vallen . En toch gebeurt het (hoi!).

Misschien ben ik wel een wonder der natuur dan .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_78756232
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 00:02 schreef prupke het volgende:

[..]

Ja prupke, zo zou het in theorie een perfecte vriendschap zijn. Maar tegenwoordig reiken vriendschappen op een gegeven moment een eikpunt. Dat hoeft niet per se een probleem als de door jou genoemde te zijn. ik denk dat mannen wat dat betreft anders ageren dan vrouwen. (En ja ik begrijp je punt volkomen).
pi_78756300
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 00:04 schreef BrandX het volgende:

[..]

Dat mag jij vinden
Jij bent zo dom om te vinden dat je hier moet posten waarmee dit, in jouw ogen 'waardeloze topic', weer in je MyAt staat.

haha Brandx, Avey heeft nogal een hobby gemaakt van reacties die "op de man spelen". Inhoudelijke verhalen hoef je niet te verwachten.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 00:07:29 #18
236046 NotYou
tigerblood
pi_78756305
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 00:05 schreef prupke het volgende:

[..]

Je hebt niet de keuze van het geboren worden als man of vrouw of in het verkeerde lichaam.... (om het zo maar ff te zeggen )

Maar er zijn wel veel mensen ingeprent : homo zijn is foei!!!
Ja joh, maak homoseksuelen maar uit voor transseksueel. Waarom ook niet!
Je suis Charlie Sheen
  vrijdag 5 maart 2010 @ 00:07:32 #19
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_78756307
quote:

[..]

Ik heb 3 lesbische nichtjes en 1 homofiel neefje, heb ook nog 2 homofielen ooms ( stelletje dus) en ik ben er eigenlijk mee opgegroeid dat homofilie gewoon normaal is, net als heterofilie.

Is dat misschien het probleem bij jou, dat je nooit echt een homofiel echt hebt gekend en platonisch van hebt gehouden?
Hoe kijken jouw ouders er bijvoorbeeld tegenaan?
  vrijdag 5 maart 2010 @ 00:07:47 #20
209054 Charmedmatzzie
Overal relevant.
pi_78756313
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 00:03 schreef BrandX het volgende:

[..]

Like I said, prima.
Maar ik vind Gijs gewoon een zeikerd.
Slash aansteller.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 00:07:49 #21
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_78756314
quote:

[..]

't Is jammer dat je bang bent voor je imago. Ik snap je mannelijke trots wel, maar als anderen jou gaan veroordelen omdat jij bevriend zou zijn met een homo, ligt dat meer aan hun, dan aan jou!

Je kunt het ook als iets positiefs zien, wanneer je (beste)vriend homo is: the girls are all for you!
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
  vrijdag 5 maart 2010 @ 00:08:10 #22
279841 Avey
Blossom!
pi_78756330
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 00:04 schreef BrandX het volgende:

[..]

Dat mag jij vinden
Dat boeit me niet, ik kan ook gewoon niet klikken. Er staan genoeg waardeloze topics in mijn AT. Wat me wel boeit is dat jij blijkbaar denkt dat dit een echte discussie is (of ooit is geweest). Op het moment wordt er alleen maar over zinloze hypothetische situaties gepraat en worden de andere posts genegeerd.
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
pi_78756332
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 00:05 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Nee, maar het is volgens jou ook eigenlijk niet mogelijk dat een man op een andere man kan vallen . En toch gebeurt het (hoi!).

Jij sluit volkomen uit dat jij verliefd kan worden op een vrouw? (gewoon even een vraag).
  vrijdag 5 maart 2010 @ 00:09:45 #24
195039 Armoed
Cunning linguist
pi_78756382
"Het probleem is dat homo's zichzelf te speciaal en geaccepteerd gaan voelen. Neem bv. de gay-parade, het verkeer een paar dagen plat gaan leggen alleen omdat ze lullen zuigen? Jullie vrouwen zuigen ook lullen; waar is jullie parade? I'm just saying"
Well, I can take you far away, with my mind
  vrijdag 5 maart 2010 @ 00:10:21 #25
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_78756406
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 00:05 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Jaah, dat ben je toch ook?
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')