Ik heb een block in mn hoofd denk ik, ik zie hem niet eens meer...quote:
Hahahahahahahaha, OMG, mijn ochtend is al helemaal goedquote:
Ja dat weet ikquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik probeer hem juist te helpen hoor
Het is weer bijna weekend zeker?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Voor Erik 10 anderen? En zo spreek jij iemand moed toe?
Wat is er nu in een keer mis met een supermanonderbroek? Straks ga je zeggen dat een Garfield onderbroek ook al niet meer kan.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
![]()
En (ook niet onbelangrijk) een leuke... Niet met superman erop ofzo...
Dat van die onderbroeken is een grapje he... Als ie er weer is dan geven we hem gewoon linkjes van alleen de helpende stukjes, goed?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat weet ik![]()
Maar onderbroekenverhalen gaan daar vast niet bij helpen
Lees je wel terug!!!!!?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Vrolijk liedje om in de stemming te komen!
Erhm... had jij niet de woensdag?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:17 schreef Loveless85 het volgende:
Zeg Greys, ik hou toch wel de dinsdagavond hé
Garfield? Misschien... Maar superman roept verwachtingen op die dan vaak niet waargemaakt worden...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat is er nu in een keer mis met een supermanonderbroek? Straks ga je zeggen dat een Garfield onderbroek ook al niet meer kan.
Heb je deze al gedraaid?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Vrolijk liedje om in de stemming te komen!
quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Staan je mannen ook in eenlijstje
?
oh gelukkig. Dan kan ik mijn supermanboxershort gewoon aanhouden. (vat je 'm?)quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Garfield? Misschien... Maar superman roept verwachtingen op die dan vaak niet waargemaakt worden...
Ik zag laatst dat ze snel Excel wegklikte toen ze me aan zag komen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Staan je mannen ook in eenlijstje
?
Nee. leg eens uit?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
oh gelukkig. Dan kan ik mijn supermanboxershort gewoon aanhouden. (vat je 'm?)
Ja gedaanquote:
Nee hoorquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja gedaan. Bedankt iedereen
. Maar nu genoeg over mij
.
Gaan we het nu weer over de wapperUil hebben?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
Wat is het vreselijk veel slechter in de podiumuitvoeringquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:31 schreef TheVulture het volgende:
Laten we het over het ESF hebben... dat liedje van Litouwen![]()
Inderdaad zeg!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is het vreselijk veel slechter in de podiumuitvoering
Zo istie echt SUPER (net aan mijn collega laten horen, die vindt het ook lekker!)
en zoals die in jouw topic in de OP blijft er niets van over!
quote:Tientallen mensen hebben misstanden tijdens de gemeenteraadsverkiezingen in Rotterdam gemeld. Dat zegt een woordvoerder van Leefbaar Rotterdam, dat gisteren een meldpunt opende.
De klachten gaan onder meer over kwijtgeraakte stembussen, mensen die zonder stempas mochten stemmen en weigeringen van stembureaus om klachten op te nemen. "Het is te veel om op te noemen", zegt de woordvoerder.
De partij zei gisteren zelf al verschillende misstanden te hebben geconstateerd en riep mensen op zich te melden als ze ook getuige waren geweest van overtredingen van de Kieswet. Medewerkers van stembureaus zouden hebben geholpen met het invullen van stemformulieren en machtigingsformulieren. Ook zou niet zijn ingegrepen toen meerdere mensen tegelijk in een stemhokje stonden.
De hele bezetting van een stembureau in Delfshaven is vervangen, volgens de partij omdat niet werd gecontroleerd of mensen een identiteitsbewijs bij zich hadden.
Leefbaar Rotterdam heeft in de voorlopige uitslag net als de PvdA veertien van de 45 raadszetels in Rotterdam. De definitieve uitslag wordt om 10.00 uur bekendgemaakt. Het vormen van een college in Rotterdam wordt lastig, omdat de PvdA heeft aangegeven niet met Leefbaar Rotterdam te willen samenwerken.
Als de PvdA volhardt, kan alleen een combinatie van vier partijen een meerderheid vormen.
Tja het houdt niet over maar zeker weten dat dit naar de finale gaatquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is het vreselijk veel slechter in de podiumuitvoering
Zo istie echt SUPER (net aan mijn collega laten horen, die vindt het ook lekker!)
en zoals die in jouw topic in de OP blijft er niets van over!
Leefbaar Rotterdam wil zelfs dat de stemmen van 2 bureau's niet meegeteld worden toch?quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
pssst, het is een plaatje... is niet echt
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Leefbaar Rotterdam wil zelfs dat de stemmen van 2 bureau's niet meegeteld worden toch?
bronquote:'Verklaar stemmen in Rotterdam ongeldig'4 maart 2010
Leefbaar Rotterdam eist dat de stemmen van twee stembureaus in de stad ongeldig worden verklaard. Het gaat om één stemlokaal in Delfshaven en één in Feijenoord.
Volgens Leefbaar Rotterdam zijn in de stembureaus de procedures niet goed gevolgd, waardoor mensen samen in een stemhokje konden gaan staan. Dat mag niet volgens de Kieswet.
Marco Pastors van Leefbaar Rotterdam eiste woensdagavond een hertelling van alle stemmen. Zijn partij eindigde bij de gemeenteraadsverkiezingen op vrijwel gelijke hoogte met de PvdA. Beide partijen kunnen rekenen op 14 zetels.
Mogelijk herstemmingen
Volgens de Rotterdamse hoogleraar politicologie Rinus van Schendelen kan de affaire uitdraaien op herstemmingen. "Als de kiesraad inderdaad vaststelt dat er onregelmatigheden zijn geweest, dan kan worden besloten om opnieuw te stemmen bij die bureaus waar het is fout gegaan. Dat is in het belang van alle partijen, want niemand wil verkiezingen in Rotterdam met de geur van Oekraëinse taferelen".
Aboutaleb ontvangt lijsttrekkers
Vrijdag wordt de definitieve uitslag bekend gemaakt. De Rotterdamse burgemeester Aboutaleb ontvangt voor die tijd de lijsttrekkers van alle politieke partijen om te praten over de verkiezingsuitslag.
Marco Pastors is al bij de burgemeester geweest. Hij zet in op een coalitie met de PvdA en dringt aan op de aanstelling van een informateur die beide partijen tot elkaar moet brengen.
Paarse coalitie
PvdA-lijsttrekker Schrijer voelt daar niets voor. Hij wil eerst de definitieve uitslag afwachten. Schrijer ziet meer in een paarse coalitie met D66, VVD en GroenLinks. Ook D66-lijsttrekker Salima Belhaj is al bij Aboutaleb geweest.
Volgens politicoloog Van Schendelen is een informateur eigenlijk niet eens nodig. "Als je de programma's van PvdA en Leefbaar Rotterdam naast elkaar legt dan zie je zoveel overlap, dat iedereen kan zien dat die twee best samen kunnen gaan. Bij Leefbaar Rotterdam beluister ik ook veel waardering voor de wethouders van de PvdA. Dominic Schrijer lag ook goed bij die partij, totdat hij de afgelopen weken de deur dicht gooide. Dat was een beetje dom van Dominic".
'Brede coalitie in het belang van de stad'
Van Schendelen verwacht dat de halstarrige houding van Schrijer op den duur kan veranderen. "Geef het nog een week of drie, dan gaan ze bij de PvdA ook hun knopen tellen. Kiezen voor een coalitie met allemaal kleine partijtjes is een wankele basis, dat snappen ze bij de achterban van de PvdA ook".
"Het wordt tijd dat de grote partijen een keer samen de schouders eronder zetten. In het belang van de stad. Ik beluister dat ook overal, bij de politie, bij bedrijven, in de haven, noem maar op: laten die twee grote jongens in godsnaam een keer samen gaan werken".
Dat bedoel ik met arrogant idd.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:53 schreef Loveless85 het volgende:
Ook sneu van de PvdA dat ze nu alweer zonder te praten LR uitsluiten..
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:52 schreef Greys het volgende:
Wat is de PvdA toch vréselijk arrogant in deze.
idd belachelijk... Denk niet dat dat goed is voor het imago...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:53 schreef Loveless85 het volgende:
Ook sneu van de PvdA dat ze nu alweer zonder te praten LR uitsluiten..
En als ze zo doorgaan en er komen echt herstemmingen, dan lopen ze nog kans dat ze verliezen ook daardoorquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat bedoel ik met arrogant idd.
Als ze nou eens net zoveel energie gingen steken in goed besturen als in ruzie zoeken, dan werd het nog eens wat. Die lui zijn 80% van hun tijd kwijt aan gillen wat ze vooral NIET willen.
Ik wil toch echt nog even melden dat ik vind dat je erg mooie ogen hebt. Op de foto's in je fobo dan he, niet in je iconquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
Helemaal als je hoort dat LR en PvdA best veel overlap hebben qua programma...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:57 schreef Loveless85 het volgende:
Ja en zó extreem is LR niet eens, tis echt geen lokale PVV ofzo... En wat er ook staat, ze roepen om een objectief partijloze informateur en dan nog niet willen![]()
En wat is het alternatief, een coalitie van 4 partijen, om maar vooral die ene buiten te sluiten, die overigens ook nog eens gedeeld de grootste partij is. Werkelijk, waarom gaan we dan nog stemmen als er toch nog van die grote partijen zonder te praten op voorhand al uitgesloten worden
Ik neem aan dat LR dit ook echt niet gaat laten gebeuren.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:57 schreef Loveless85 het volgende:
Ja en zó extreem is LR niet eens, tis echt geen lokale PVV ofzo... En wat er ook staat, ze roepen om een objectief partijloze informateur en dan nog niet willen![]()
En wat is het alternatief, een coalitie van 4 partijen, om maar vooral die ene buiten te sluiten, die overigens ook nog eens gedeeld de grootste partij is. Werkelijk, waarom gaan we dan nog stemmen als er toch nog van die grote partijen zonder te praten op voorhand al uitgesloten worden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |