Maar ik zit nog te wachten op 21 flesjes en ik heb van de week ook een stuk of 10 binnengekregen!!quote:
Die gaan eruit.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:56 schreef MissJ het volgende:
hahaha conclusie: onszelf geen dingen meer verbieden!
maar dat jij op dit moment werkloos bent SQ is natuurlijk niet tof!
Trouwens, wat betekenen die * achter sommige lakjes ook alweer?
want daarvan heb ik er 4 in mijn mandje nee, nog niet verder geklikt dus
Dan gaan ze uit het assortiment, op = op dus!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:56 schreef MissJ het volgende:
ow ja, da's wel een goeie reden!quote:foto Op vrijdag 5 maart 2010 00:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar ik zit nog te wachten op 21 flesjes en ik heb van de week ook een stuk of 10 binnengekregen!!
En ik wou morgen voor ik naar Amsterdam moet nog even langs het lokale Kruidvatfiliaal.
Valt het erg op dat ik redenen aan het verzinnen ben om er niet heen te klikken? M'n browser maakt het me al lastig door meteen die link te geven als ik een t intik in de adresbalk![]()
Naar mijn idee zijn er aardig wat bij gekomen met een *, ik heb er vanmiddag 5 met * in mn winkelwagentje gegooidquote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die gaan eruit.
Edit: Nog een reden om niet te gaan kijken, kom ik niet in de verleiding om toch nog even snel die met een * te gaan kopen![]()
Zo'n doos waar er 30 in passen? OMG!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ow ja, da's wel een goeie reden!
Ik had in 4 dagen een extra shoebox vol
ik ben te picky, ik wil een te goeie baan omdat ik HBO heb, en mijn vriendje is jonger en die is nu al projectleider enzoquote:foto Op vrijdag 5 maart 2010 00:56 schreef MissJ het volgende:
ja, een boozyshop bestelling, een TD bestelling, en een ONGEPLAND bezoekje aan de groothandel (I started itquote:foto Op vrijdag 5 maart 2010 01:00 schreef deerntie het volgende:
[..]
Zo'n doos waar er 30 in passen? OMG!
Is het geen optie om iets aan te nemen wat niet geheel voldoet aan je eisen en tijdens die baan verder te kijken naar iets wat wel voldoet aan al je eisen? Kun je iig nagellakjes kopenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben te picky, ik wil een te goeie baan omdat ik HBO heb, en mijn vriendje is jonger en die is nu al projectleider enzoAnders had ik allang een baan gehad, suf he?
Oh die! Ik heb de foto's wel gezien jaquote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, een boozyshop bestelling, een TD bestelling, en een ONGEPLAND bezoekje aan de groothandel (I started itshamez! )
ja, dat gaan we ook doen nu... moet welquote:foto Op vrijdag 5 maart 2010 01:02 schreef deerntie het volgende:
[..]
Is het geen optie om iets aan te nemen wat niet geheel voldoet aan je eisen en tijdens die baan verder te kijken naar iets wat wel voldoet aan al je eisen? Kun je iig nagellakjes kopen
Tja dat heb je na een tijdje ook wel gezien lijkt me? Weet niet hoe lang je al thuis zit?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dat gaan we ook doen nu... moet welBen al blij als ik niet meer heel de dag thuis zit
nu 2 maanden... na een half jaar werken. Daarvoor 3 maanden na een jaarcontract, daarvoor 3 maanden na een onverwacht ontslag. Been there done that, veel foute bazen gehadquote:foto Op vrijdag 5 maart 2010 01:09 schreef deerntie het volgende:
[..]
Tja dat heb je na een tijdje ook wel gezien lijkt me? Weet niet hoe lang je al thuis zit?
Ik werd die dozen zat en heb een xenosladekastje gekocht.quote:foto Op vrijdag 5 maart 2010 00:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ow ja, da's wel een goeie reden!
Ik had in 4 dagen een extra shoebox vol
Er komen er steeds meer bijquote:foto Op vrijdag 5 maart 2010 00:59 schreef deerntie het volgende:
[..]
Naar mijn idee zijn er aardig wat bij gekomen met een *, ik heb er vanmiddag 5 met * in mn winkelwagentje gegooid
quote:Reiskousen
Modieus & effectief tegen gezwollen en vermoeide benen tijdens uw reis.
Steunkousenshop.nl/Reiskous
Ah leuk! Wat voor piercing heb je laten zetten? Of wil ik dat niet weten?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik werd die dozen zat en heb een xenosladekastje gekocht.
[..]
Er komen er steeds meer bij![]()
*Gaat NIET kijken wat er nu weer een * heeft*
Helemaal niet omdat ik toch nog écht een studentenbudget heb, er een stel verjaardagen aankomt én ik volgende week zaterdag nog een uitje heb wat geld gaat kosten. (En ik me afgelopen week niet kon inhouden bij de piercingboer.) Al die lakjes die ik daarvoor zou kunnen kopen...
Ik ga nog even door met redenen verzinnen om vooral niet te gaan kijken.
I LOLed. En da's niet handig, want m'n vader slaapt in de kamer hiernaast.quote:
Simpele derde oorgaatjes deze keer. En ze gaan nog steeds niet door kraakbeen, ik heb grote lellen.quote:foto Op vrijdag 5 maart 2010 01:14 schreef deerntie het volgende:
[..]
Ah leuk! Wat voor piercing heb je laten zetten? Of wil ik dat niet weten?
Wat een sadisme!!quote:foto Op vrijdag 5 maart 2010 01:18 schreef princess-a het volgende:
Photobucket ad bij mijn fobo allemaal OPI nagellakjes aanbiedingen![]()
doe dat nou niet![]()
zomg! Dan heb ik dus nu een reden om te bestellen!!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:57 schreef deerntie het volgende:
[..]
Dan gaan ze uit het assortiment, op = op dus!
Oh die zijn altijd leuk! Doet het door kraakbeen piercen meer pijn dan of?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
I LOLed. En da's niet handig, want m'n vader slaapt in de kamer hiernaast.
[..]
Simpele derde oorgaatjes deze keer. En ze gaan nog steeds niet door kraakbeen, ik heb grote lellen.
Ja? Ga je het toch doen?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:21 schreef MissJ het volgende:
[..]
zomg! Dan heb ik dus nu een reden om te bestellen!!
![]()
uh-ohquote:foto Op vrijdag 5 maart 2010 01:21 schreef MissJ het volgende:
[..]
zomg! Dan heb ik dus nu een reden om te bestellen!!
![]()
Jep, en ze genezen langzamer. Ter vergelijk: Staaf was het rotst met genezen, want 2 keer kraakbeen. Bovenste ring deed het meeste zeer, want dik kraakbeen. Na die twee zijn lellen een eitje.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:21 schreef deerntie het volgende:
[..]
Oh die zijn altijd leuk! Doet het door kraakbeen piercen meer pijn dan of?
Whehehehe, dit is echt een evil avond!quote:
Dat zijn er aardig wat in 1 oor! Wel apart zo'n staafje, nooit eerder gezien!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep, en ze genezen langzamer. Ter vergelijk: Staaf was het rotst met genezen, want 2 keer kraakbeen. Bovenste ring deed het meeste zeer, want dik kraakbeen. Na die twee zijn lellen een eitje.(Plaatje is al ouder, zit nu dus een vierde ringetje tussen.
)
Hehe de zoveelste vandaag! TD moet blij zijn met ons hollandersquote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Whehehehe, dit is echt een evil avond!
Meer gaat daar nu ook niet meer bijkomen, is vol zat zoquote:foto Op vrijdag 5 maart 2010 01:28 schreef deerntie het volgende:
[..]
Dat zijn er aardig wat in 1 oor! Wel apart zo'n staafje, nooit eerder gezien!
Ik ken het, morgen om half 12 les, weet alleen nog niet of ik ga. Ik ga ook slapen. Tot morgen allemaalquote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Om 15.30 college hebben is een ritmeverkloter.*Zou ook eens moeten gaan slapen, maar is klaarwakker*
Dat hoop ik voor jequote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:46 schreef AmNaBa het volgende:
Ik had ook al gezien dat we'll always have paris suede er weer was![]()
Die staat ook op mijn wishlist
maar dan moet ik toch echt een serieuze wishlist gaan maken![]()
heb er nu drie op staan aan kleurtjes
we'll always have paris suede
frostbite
wagon trail
en natuurlijk de seche vite want lang leve de fimo en seche vite....![]()
Ik weet wat ik dit weekend doe, als nu maar niet iedereen die paris voor mijn neus wegkaapt
Hahaha, dat had ik toch gezegd. Lag echt in een deuk toen ik die verpakking opende, zo ieniemini.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:47 schreef Sjeen het volgende:
De OPI mini's zijn wel heel mini heMirannie, thanks voor Off with her Red!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop